Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-18, 11:10   #1
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 88
Standard

H2H Romme 18/5


9 Lass Twist - 2 Aces Majesty 1.70 - 2.00 Bet365

Spel: 2 Aces Majesty 2.00

AM är väl ingen häst som vinner ihjäl sig direkt men idag har jag kraftig feeling för hästen som jag tycker gjorde ett bra lopp senast och som har presterat bra under året. Sören låter riktigt nöjd med hästen och då den dessutom är snabb ut är spetschansen god. Men från gynnsamt läge hamnar han bra till direkt oavsett spets eller inte. Lass Twist höll bra i den senaste starten men har sedan dess varit struken för en karledsinflammation vilket inte brukar vara något positivt. Jag tycker det är lite väl mycket hets på Lass Twist och från ett bättre läge ger jag AM goda chanser att hålla undan för LT. Då Bet365 gjort den sistnämnde till favorit är det läge att kliva in med en 3 units (av 5).
dtprotrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 11:20   #2
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

det oddst stod sig inte länge...
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 12:09   #3
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Man tackar, fick den till 1,85 men det var den värd
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 12:23   #4
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 212
Sharp$: 1240
Standard

Vad står den i hos atg? vinnarspel.
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 12:27   #5
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Travaren Visa inlägg
Vad står den i hos atg? vinnarspel.
Den gav 3,05 som vinnare hos atg och 1,39 på plats.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 13:17   #6
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 88
Standard



Oddset slashades rejält men så är det ibland. Men en vinst är alltid en vinst


Travaren, vet inte om du håller på att samla rekord i antal inlägg här på forumet men försök få lite relevans i det du skriver. Hur svårt kan det vara att själv logga in på atg.se och kolla oddset?
dtprotrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 22:28   #7
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 212
Sharp$: 1240
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dtprotrader Visa inlägg


Oddset slashades rejält men så är det ibland. Men en vinst är alltid en vinst


Travaren, vet inte om du håller på att samla rekord i antal inlägg här på forumet men försök få lite relevans i det du skriver. Hur svårt kan det vara att själv logga in på atg.se och kolla oddset?
Nej det e det inte.
jag hittar och kolla det men kan ju vara så att jag var intresserad av om ngn hade ett bra odds från ngn annan sida också men ursäktar för mitt korta inlägg.
Jag hade inte möjlighet just när det här skrevs, att kolla upp det. Sen vad e relevant att veta vad ett odds står i e ganska intressant om man ska betta.... Sen tycktes det vara lite dåligt med folk på travdelen på det här forumet har sett ett par namn som är där mycket. Då känns det som det e bra med fler medlemmar som har intresse av att skriva i travtråden samt försöka strukturera upp ett par trådar tex DD tråden samt VP tråden som kan vara intressant för dom människorna som tänkt lira på dom liren.
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td