Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-05-03, 10:20   #1

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

V86 Åby/Solvalla 4/5

Första liret sedan i lördags blir i morgon - V86 på landets två bästa banor.

Oki Doki Face, Ametrin och Frozen underpresterade i sina senaste starter. Är de i tillräckligt bra skick nu för att ta revansch?

Edge Boko och Amour du Coglais gör årsdebuter och är mycket betrodda. Har de verkligen form för att vinna direkt?

Makethemark har siktat hit och ska vara ännu bättre nu! Blir det lika lätt seger nu eller kan Chocolate Gold utmana? Profiterar Örjan på det i så fall och sätter nosen först med Destiny Am?

Dubbel jackpot och det är en del att fundera på tills i morgon.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-03, 14:43   #2

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

V86-1

Wega Wang rusktigt förbättrad senast. Trolig förklaring: Ny utrustning om jag tolkar det rätt i form av skoryck runt om, jänkarvagn och helstängt huvudlag. Man ska köra så även i morgon. Får väl antingen spets eller rygg ledaren och det är ju det bästa man kan få på Åby.

V86-3

Låter som en av de mycket spelade, Top Yllit, ska köras snällt och startar för lopp i kroppen inför kommande final.

11an (1 procent) barfota runt om ffg. Kommer innebära ++ enligt stallet.

V86-6

Låter som att man ska plocka av alla skorna nu på Ametrin som när den vann för tre starter sedan.

Mycket intressant med barfota runt om ffg på över ett år som det pratas om när det gäller Snow Flake Goy i morgon. Landets kanske mest offensiva kusk i vagnen, och en startsnabb häst, så det lär inte bli spetslunk för Ametrin i alla fall. Ametrin klarade inte press senast i ledningen.

Eventuellt barfota runt om på Fuzz nu. Intressant.

V86-7

Skulle Frozen visa sin fulla kapacitet är han ensam på banan, men den stora frågan är om han gör det. Hovspricka ska vara anledningen till den dåliga insatsen senast. Barfota runt om och jänkarvagn.

Dernier Viking är väl ett lika stort frågetecken. Pratades ju tom om avel för henne nyligen.

Mycket intressant info på Quincy Frontline som ska gå barfota runt om ffg i Frode Hamres regi och troligen ffg någonsin. Frode Hamre som väl inte brukar sticka ut låter grymt uppåt. Säger minst topp tre och då pratar vi om en enprocentare just nu.

V86-8

En del ändringar i detta "ramlopp som lagts på V86"

T.X All In ska testar i jänkarbike

Emil Tuffing: Skoryck runt om och troligen nytt huvudlag.

Mellby Demon: Lopp i kroppen och nu troligen barfota runt om.

Edge Boko. Troligen skor i comebacken. Stort minus.

............

Inget intressant i övriga avdelningar i den tidiga infon.

Tyvärr för dom som inte bara gillar trav en gigantisk krock mellan V86an och den avgörande matchen mellan Real Madrid och Manchester City som dessutom visas i TV3. Men om man pratar gigantisk krock där vet jag inte vad man ska kalla torsdagens krock mellan travet och fotbollen. V64an på Jägersro drar igång då ungefär samtidigt som årets match hittills i Sverige bara någon kilometer därifrån. Cupfinalen mellan Sveriges giganter Malmö FF och BK Häcken. Jag har redan köpt biljett till den matchen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
greyhound (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-03, 18:29   #3

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
V86-1

Wega Wang rusktigt förbättrad senast. Trolig förklaring: Ny utrustning om jag tolkar det rätt i form av skoryck runt om, jänkarvagn och helstängt huvudlag. Man ska köra så även i morgon. Får väl antingen spets eller rygg ledaren och det är ju det bästa man kan få på Åby.

V86-3

Låter som en av de mycket spelade, Top Yllit, ska köras snällt och startar för lopp i kroppen inför kommande final.

11an (1 procent) barfota runt om ffg. Kommer innebära ++ enligt stallet.

V86-6

Låter som att man ska plocka av alla skorna nu på Ametrin som när den vann för tre starter sedan.

Mycket intressant med barfota runt om ffg på över ett år som det pratas om när det gäller Snow Flake Goy i morgon. Landets kanske mest offensiva kusk i vagnen, och en startsnabb häst, så det lär inte bli spetslunk för Ametrin i alla fall. Ametrin klarade inte press senast i ledningen.

Eventuellt barfota runt om på Fuzz nu. Intressant.

V86-7

Skulle Frozen visa sin fulla kapacitet är han ensam på banan, men den stora frågan är om han gör det. Hovspricka ska vara anledningen till den dåliga insatsen senast. Barfota runt om och jänkarvagn.

Dernier Viking är väl ett lika stort frågetecken. Pratades ju tom om avel för henne nyligen.

Mycket intressant info på Quincy Frontline som ska gå barfota runt om ffg i Frode Hamres regi och troligen ffg någonsin. Frode Hamre som väl inte brukar sticka ut låter grymt uppåt. Säger minst topp tre och då pratar vi om en enprocentare just nu.

V86-8

En del ändringar i detta "ramlopp som lagts på V86"

T.X All In ska testar i jänkarbike

Emil Tuffing: Skoryck runt om och troligen nytt huvudlag.

Mellby Demon: Lopp i kroppen och nu troligen barfota runt om.

Edge Boko. Troligen skor i comebacken. Stort minus.

............

Inget intressant i övriga avdelningar i den tidiga infon.

Tyvärr för dom som inte bara gillar trav en gigantisk krock mellan V86an och den avgörande matchen mellan Real Madrid och Manchester City som dessutom visas i TV3. Men om man pratar gigantisk krock där vet jag inte vad man ska kalla torsdagens krock mellan travet och fotbollen. V64an på Jägersro drar igång då ungefär samtidigt som årets match hittills i Sverige bara någon kilometer därifrån. Cupfinalen mellan Sveriges giganter Malmö FF och BK Häcken. Jag har redan köpt biljett till den matchen.

Edge Boko, stort minus med skor säger du. Vad får dig att påstå detta?

För övrigt verkar infon vara fel, eller ändrad.

Edge Boko (Lopp 10, V86-8, DD-2)
-Hans första start på nästan ett år.
Bakspår är ett minus för honom, och det blir ett försiktigt upplägg.
Vi hoppas att han klarar loppet på ett bra sätt.
Går förmodligen barfota fram, eventuellt runt om.

Senast redigerad av AndyMart den 2016-05-03 klockan 18:37.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-03, 20:01   #4

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Edge Boko, stort minus med skor säger du. Vad får dig att påstå detta?

För övrigt verkar infon vara fel, eller ändrad.

Edge Boko (Lopp 10, V86-8, DD-2)
-Hans första start på nästan ett år.
Bakspår är ett minus för honom, och det blir ett försiktigt upplägg.
Vi hoppas att han klarar loppet på ett bra sätt.
Går förmodligen barfota fram, eventuellt runt om.
Jag läste intervjun i ronden eller vi tippa. Minns inte. Men visst fick den väl ett rejält lyft när man började köra den barfota. Det är ju inte alls samma grundliga förhandsinformation till V86 heller som till V75 så det kommer alltid info på tävlingsdagen som man inte kunnat läsa sig till innan.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-03, 22:28   #5

AndyMarts avatar

Standard

V86 Åby/Solvalla 4/5

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag läste intervjun i ronden eller vi tippa. Minns inte. Men visst fick den väl ett rejält lyft när man började köra den barfota. Det är ju inte alls samma grundliga förhandsinformation till V86 heller som till V75 så det kommer alltid info på tävlingsdagen som man inte kunnat läsa sig till innan.

Håller verkligen inte med. Det var en bra häst även med skor och något annat än en naturlig extra nivå noterade i alla fall inte jag.
Gammal 2016-05-04, 06:39   #6

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Wega Vang

Enligt guiden:

"Det ser ut som en vettig chans och det blir bike, barfota fram och helstängt huvudlag som senast säger Peter Jensen"

Enligt vitippa:

"Tror han duger en bit även här och vi kör barfota runt om, med helstängt huvudlag och jänkarvagn igen, säger Peter Jensen"

Tack för att ni gör det lättare för oss spelare.

Nån som vet vilken balans han gick med senast?
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 06:51   #7

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Min idé i omgången får bli 7 lets dance d.e om ametrin inte får sitta i fred i ledningen så kan denna formtoppade herre komma in i matchen och på sina 3,7% är han riktigt streckvärd.
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 09:28   #8

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Har hittat flera överodds där vi måste ta betalt.

Racebets.

5 Amour du Coglais får man fina 42 ggr degen på, gäller att klippa oddset när man ser det, man får samma odds man köpte det för. Jag spelar * 50 kr

8 L.DEES MAGGIESBEST får man sjuka 269 ggr för.. Sinnessjukt... jag lirar * 50

3 Västerbo Exact = 24 ggr..

10 Luck Follows Me 90,2 ggr

skynda fynda innan det blir sent...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 09:29   #9

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 921
Standard

Frozen och Makethemark blir spikarna. Dansken måste vinna om han ska få vara med i Harpers då han hamnat i poängnöd. Caddie Lisieux kan mycket väl vinna även från dödens, ser ruggigt fin ut.

Speediga Oscar Ribb (3%) är ett kul drag från bra smygläge. Det lär bli körning från början och Adrian bombar väl på som vanligt.
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 09:50   #10

yooodas avatar

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 742
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg

Racebets.

5 Amour du Coglais får man fina 42 ggr degen på, gäller att klippa oddset när man ser det, man får samma odds man köpte det för. Jag spelar * 50 kr

De oddsen är Starting Price, alltså flytande och inga fynd! Du kommer inte få 24x för Västerbo Exact.

Senast redigerad av yoooda den 2016-05-04 klockan 09:53.
yoooda är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 10:16   #11

Klankes avatar

Standard

kukeleku kl är 7...

Senast redigerad av Klanke den 2016-05-04 klockan 10:24.
Gammal 2016-05-04, 10:19   #12

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Frozen och Makethemark blir spikarna. Dansken måste vinna om han ska få vara med i Harpers då han hamnat i poängnöd. Caddie Lisieux kan mycket väl vinna även från dödens, ser ruggigt fin ut.

Speediga Oscar Ribb (3%) är ett kul drag från bra smygläge. Det lär bli körning från början och Adrian bombar väl på som vanligt.
Jag har också varit inne på Caddie, men kanske kör trehästarslopp då Robina Face är intressant. En bra Ludde-häst med Erik i jollen.
Gammal 2016-05-04, 10:24   #13

yooodas avatar

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 742
Standard

Citat:
Enligt en vän: Crille Eriksson och känd för Calle kruka så får man oddset man köper det för...
Chrille krukan? Aja, du gör hur du vill. Oddsen som visas på RaceBets som SP är ~oddsen som är på ATG vid samma tidpunkt och är alltså flytande. Det står med säkerhet mer om detta i RaceBets FAQ.
Klanke (+2)
yoooda är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 12:04   #14

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Min idé i omgången får bli 7 lets dance d.e om ametrin inte får sitta i fred i ledningen så kan denna formtoppade herre komma in i matchen och på sina 3,7% är han riktigt streckvärd.
En annan häst som borde kunna komma in i matchen samtidigt är 8 Da Vinci Boko (5%).

Hästen gör det bra varje gång felfri och står ständigt för fina avslutningar.
Ofta mot bättre hästar än som syns i startlistan idag. Det var många ettor i raden för ett tag sedan, därefter två galopper.
Sista tre gångerna har hästen gjort bra lopp. Det räcker inte alltid till topplaceringar i tuffa sällskap. Nä, den här känns för lite spelad i halvljummet gäng.

Avslutningen bakom Bartender In den 9/4 talade sitt tydliga språk. Hästen lär vinna igen i klassen i regi PU.
Varför kör Peter G, när PU själv är på plats? (PU kör ju i V5:2 och V5:5.)

Ja, ja, den låga procenten består väl med Norman i jollen?
Da Vinci känns knappast som någon direkt tidig vinstchans, men tillräckligt tidig i det här gänget för att streckas. Startspåret kvittar då startsnabbhet saknas.

1 Ametrin kastade ju in handduken duktig senast, så den favoriten ska jag fälla före någonting annat i omgången.

6 Danne Edel har hittat formen igen. Hög tid visa att vinnarskallen finns kvar. Är han inte med detta gäng på linjen, så snackas det för mycket kring kusen i tipsen, helt klart. Upp till bevis!

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 12:06   #15

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
En annan häst som borde kunna komma in i matchen samtidigt är 8 Da Vinci Boko (5%).

Hästen gör det bra varje gång felfri och står ständigt för fina avslutningar.
Ofta mot bättre hästar än som syns i startlistan idag. Det var många ettor i raden för ett tag sedan, därefter två galopper.
Sista tre gångerna har hästen gjort bra lopp. Det räcker inte alltid till topplaceringar i tuffa sällskap. Nä, den här känns för lite spelad i halvljummet gäng.

Avslutningen bakom Bartender In den 9/4 talade sitt tydliga språk. Hästen lär vinna igen i klassen i regi PU.
Varför kör Peter G, när PU själv är på plats? (PU kör ju i V5:2 och V5:5.)

Ja, ja, den låga procenten består väl med Norman i jollen?
Da Vinci känns knappast som någon direkt tidig vinstchans, men tillräckligt tidig i det här gänget för att streckas. Startspåret kvittar då startsnabbhet saknas.

1 Ametrin kastade ju in handduken duktig senast, så den favoriten ska jag fälla före någonting annat i omgången.

6 Danne Edel har hittat formen igen. Hög tid visa att vinnarskallen finns kvar. Är han inte med detta gäng på linjen, så snackas det för mycket kring kusen i tipsen, helt klart. Upp till bevis!

Peter G. kör då han ska ta över träningen av hästen efter den här starten.
Fidus (+5)
Gammal 2016-05-04, 13:28   #16

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:

Även jag har fastnat för Danne Edel denna gång.
Måste väl gå ner 10 klasser från de 2 senaste loppen till skillnad mot detta?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 13:35   #17

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:

Racebets.

Haha va? Supit till redan? Kommer stå i 8, 6 och 5 gånger typ. Racebets har samma odds som ATG samt även fasta.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 13:43   #18

Fiduss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Kusk-Ulf lät väl inte helt övertygad i sitt uttalande på travnet?
Givet streck för mig här ändå.

Antingen är Danne endast en bra medföljare eller så kan han vinna också. Det borde bli åtminstone nära vinst idag.

Gammal 2016-05-04, 13:58   #19

Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Kusk-Ulf lät väl inte helt övertygad i sitt uttalande på travnet?
Givet streck för mig här ändå.

Antingen är Danne endast en bra medföljare eller så kan han vinna också. Det borde bli åtminstone nära vinst idag.

Näe, han tyckte hästen kändes trög...

Men har man kört en Fiat mot Ferraris så..

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 14:54   #20
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Fast hur ska hästen hinna med över 2140...

Kommer inte hinna fram te dödens innan loppet är över.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 15:03   #21

Fiduss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg

Tipstankar:

Frozen gjorde allt annat än imponerade senast. Nu storfavve till 50%.
En av mina favorithästar, men idag måste jag gardera honom.
6 Hertig Shim har jag försökt med att få in till låg procent. Det känns som att idag passar det att ge ekipaget en ny chans. Motståndet motsvarar väl att möta Orakel Face? En av dagens följehästar som ges chansen. (Ingves kör en i avd 5 också. )

Jag kan inte påstå att Frozen är ett dåligt spikförslag. Avslutade fint i starten innan.

Mina spikar?

Endast en klar för tillfället

Just nu vill jag gå på 6 Caddie Lisieux. 2-handare, ack så viktigt i sammanhanget. Det gör det enkelt att ta ställning för en häst som imponerat rejält.
Jag tillhör väl en av de få som gärna spikar Kenneth? Jag tycker han kör vårdat och ofta ger hästen chansen om den duger. Ofta har han fått lov sitta upp bakom nerspelade dåliga favoriter. Jag tror han slipper det problemet idag.
Dödens och slut?
Risken med fina Walmannhästar är att plötsligt ska de köras rejält uppbyggande på Örjan-vis. Då sitter man där med långnäsa.

Spetsidén: 2 Chocolate Gold i ledningen hade varit intressant att se. Stred tappert in i mål senast. Tog ledningen i uppfödningslöpningens final. Samtidigt har favoriten varit så bra att den är svår att gå emot. Friskt vågat en jackpotomgång? (Jodå, jag vet om att skorna åker på C.G..)
Storfiduser i samma lopp.1 Monark Newmen, som jag gillar en hel del. Väl trög än så länge? För de som garderar dagens största favorit finns här en glad 1%:are att ta med. En häst som gjort det bra varje gång.
Lika glad till 1% kan 6 Social Network vara om bfro. Vann ju mot Svantes näst senast. Jag garderar loppet med ett gäng och då åker hästarna med.

I avdelning 3 kan väl bara 3,5,6 vinna? V75-vinnaren 8 T.Y. verkar ju inte intresserad? Nästa start gäller fullt ut där? Här provar jag med lås på 3 st.
Kan Veijo plocka ned ledaren här?

dado (+5)
Gammal 2016-05-04, 15:05   #22

Fiduss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Fast hur ska hästen hinna med över 2140...

Kommer inte hinna fram te dödens innan loppet är över.
Det är samma känsla jag har i grunden. Loppet håller låg klass, så vem ska man gå på? En formsvag favorit?

Jag kanske ska ta och spika Peter G rakt av?
Gammal 2016-05-04, 15:06   #23

Sharp$: 2211
Standard

Spika 3 åriga ston!? Med Kenneth? Hoppas du tar dig en rejäl grogg innan loppet, för nervernas skull fidus��
Moonfala (+1)
JimmyA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 15:30   #24
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Det är samma känsla jag har i grunden. Loppet håller låg klass, så vem ska man gå på? En formsvag favorit?

Jag kanske ska ta och spika Peter G rakt av?
Själv låser jag på 1,3,4,5. Duffman är den roliga kantbollen.
Gammal 2016-05-04, 18:10   #25

Klankes avatar

Standard

https://pinracer.se/systems/klx1-kg9...lg-321g/shared
Gammal 2016-05-04, 18:13   #26

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Tycker Fuzz ser allt spänstigare ut i V86-6. 14 %.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 18:29   #27

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

Spikar fuzz, make the mark och kör 2 hästars med tobbes 5.a och veijos 6a olympic

Lirar även en dubbel hertigen mot 2 och 4

Hoppas på sos på wilhelms, nu blire å dra i sig npra börrrrtz och vänta
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 18:52   #28

Shooters avatar

Standard

Mycket skrik om Emil Tuffing och Caddie Lisieux.
Gammal 2016-05-04, 18:56   #29

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Owen Face anmäld skolös runt om första gången någonsin?

Bergh rycker skorna på Bakers Ransom, känns ju lite intressant?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 19:11   #30
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Ser ut som en riktig tråkomgång.

Alla spikar Makethemark i V86-4. De flesta låser på Zahara Goj och Caddie Lisieux i V86:2

Hittar inte mycket som jag tror på.

V86:3 - 8 Top Yllit tyckte jag övertygade så smått - 17%.

V86:7 - 5 Rapide Du Pommeau - nu bfro, optimal distans (13,7 över 3140) - 9%

V86:8 - 5 Emil Tuffing, verkar bli dagens "kommunare"....bfro om idag, startsnabb etc. - 8%

Övrigt

V86:6 - 1 Ametrin skrynklade ihop sig fullständigt från spets senast. Över 1640m. HO skyllde på att han varit "för snäll" i träningen...men nä, det där var rena genomklappningen....skulle gärna välta den igen. Men vem f-n vinner då?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 19:24   #31

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

avd1. 6 Owen face förstahäst o tänkbar spik, kan köras till ledningen. Många med chans bakom 1,2,3,4,9,11.

avd2. 5 Zahara goj o 6 Caddie lisieux förstahästar, sedan 2 Gladys boko 1 Robinia face o 4 Uncertain age.

avd3. 5 Oki doki face förstahäst o tänkbar spik, 8 Top yllit andrahäst o 3 Västerbo exact 3e. Därefter 7 Lill hugo och 6 Viking Olympic.

Avd4. 5 Makethemark förstahäst o bra chans, 4 Basic instinct o 7 Destiny am främst bakom.

avd5. ) Tullamore g.k. förstahäst, 3 Wild cat och 13 Bakers ransom intressanta, 6 Makera och 7 Global paranoia tänkbara.

Avd6. Ett öppet lopp där jag rankar: 1 Ametrin, 10 Det är khk boko, 2 Snow flake goj, 4 Duffman, 6 Danne edel och 7 Lets dance d.e.

Avd7. 4 Frozen klar förstahäst, 9 Speed delicious kan vara intressant då möjligen peter ingves och/lr flemming jensen trycker på.

avd8. 4 Mellby collector, 5 Emil tuffing och 2 Let it happen känns otroligt starkt.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 19:51   #32

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ser ut som en riktig tråkomgång.
Som vanligt då. V86 är ett riktigt ökenspel, usch.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 20:13   #33

Shooters avatar

Standard

Spikar blir Makethemark och Frozen. Det får bli reducerat idag.
Gammal 2016-05-04, 20:18   #34

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Så här provar jag idag efter väldigt begränsad analys:
Avd
1: 2, 6, 10
2: 1, 5, 6
3: 5 Oki Doki Face
4: 5 Makethemark
5: 3, 4, 8, 11
6: 2, 6
7: 4, 6, 11
8: 4 Mellby Collector
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 20:21   #35

Standard

Ja tro avd 2-3-4 blir triss i 5 or
Gammal 2016-05-04, 20:27   #36

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1331
Standard

V86 systemet=
Spoiler:
V86
Inlämnat: 2016-05-04, 20:24
Solvalla, Åby
Onsdag 2016-05-04
Start: 20:30
Kostnad: 972,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 6, 9, 11
2: 2, 5, 6
3: 3, 4, 5, 6, 8, 11
4: 2, 4, 5, 7
5: 9 Tullamore G.K.
6: 4, 5, 6
7: 4, 6, 9
8: 5 Emil Tuffing

6x3x6x4x1x3x3x1 = 3888 rader.
3888 x 1 x 0,25 kr = 972,00 kr.
Totalt: 972,00 kr.
Rättningskod: LPK XHL xxxxxxxxxxxxxxxxx

Crazy F.M i 1:a tack!
L
+TV i 1:a =
TVILLING
Inlämnat: 2016-05-04, 20:27
Åby Lopp 6
Onsdag 2016-05-04
Start: 20:30
Kostnad: 75,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
2, 9, 11

3 x 25,00 kr = 75,00 kr.
Totalt: 75,00 kr.
Rättningskod: LZG RHH xxxxxxxxxxx

Senast redigerad av Lazze den 2016-05-04 klockan 20:29.
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 20:30   #37

Manprinsens avatar

Standard

Spikar Adrian i första, så snart får jag väl svära i vanlig ordning...
Gammal 2016-05-04, 20:31   #38

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Jag provar följande;

3,4,5,6,7,9,10,11
6
3,4,5,6
5
6,8,9,11,13
1,4,5,6
4,6,7
4
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 20:33   #39

Manprinsens avatar

Standard

Varför är du så jävla dålig för Adrian? Varför varför varför?
Gammal 2016-05-04, 20:35   #40

Shooters avatar

Standard

Vilken idiotkörning. Gordonston stod jag över pga. kusken, vilket visade sig rätt. Vad fan var vitsen att gasa så idiotiskt? Owen Face blev hängades och fick backa sist, var ursäktad. Wega Vang fick toktryck och möjligen kunde han ha släppt tidigare, men jag tycker den utvändigt borde ha gett sig när han visade att han ville behålla spets. Så vann såklart min första reserv.
Gammal 2016-05-04, 20:36   #41

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

Owen face tillåt mig skratta!! Usel styrning och en klappkass häst. Precis som sin far när han lyfter upp sina hästar till höjder. 4 var med men på 3 streck vilket känns som 2 för mycket
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 20:37   #42

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Vilken idiotkörning. Gordonston stod jag över pga. kusken, vilket visade sig rätt. Vad fan var vitsen att gasa så idiotiskt? Owen Face blev hängades och fick backa sist, var ursäktad. Wega Vang fick toktryck och möjligen kunde han ha släppt tidigare, men jag tycker den utvändigt borde ha gett sig när han visade att han ville behålla spets. Så vann såklart min första reserv.
Adrian körde på tok för passivt, hade ju fått loppet mer eller mindre kört i halsen bara han skaffat sig en lite bättre position.
Gammal 2016-05-04, 20:37   #43
Banned

Standard

Ja, varför är alla så otroligt ängsliga att köra fram till dödens?

Härligt Austevoll!
Gammal 2016-05-04, 20:37   #44

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Adrian körde på tok för passivt, hade ju fått loppet mer eller mindre kört i halsen bara han skaffat sig ett lite bättre position.
Han kan ju inte vara kvar i tredjespår i 05-tempo.
Gammal 2016-05-04, 20:38   #45

Standard

Wega hade ja spikat på ett mindre, kanske skulle ha släppt tidigare, sen gått ut i dödens , med på det "stora"
Gammal 2016-05-04, 20:39   #46

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Nej men han hade haft läge att avancera framåt varvet från mål.
Gammal 2016-05-04, 20:39   #47

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 3013
Standard

Dream On Honey! Synd på skoändringen men tycker den är väldigt bortglömd och jag lirar ändå!
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 20:40   #48

Shooters avatar

Standard

Citat:
Nej men han hade haft läge att avancera framåt varvet från mål.
Jag tycker han var ursäktad, men däremot inte Nymans styrning - urusel!
Gammal 2016-05-04, 20:40   #49

Emeffeffs avatar

Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Lagom lätt "att ge sig" när hästen pullar så mycket.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 20:41   #50

Standard

T jansson lär ju inte vinna detta. kan helt enkelt inte köra favoriter gubben
Gammal 2016-05-04, 20:44   #51

Standard

Tackarrrrr Tjansson hahaha
Gammal 2016-05-04, 20:44   #52

Standard

Bra kört Jansson....................................
Gammal 2016-05-04, 20:44   #53

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Perfeeeeeekt!!!

Tack så mkt Tobbe!! Hahaha... Så jävla nice och dagens säkraste tvilling!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 20:44   #54

Shooters avatar

Standard

Skriket var ju hur bra som helst.
Gammal 2016-05-04, 20:45   #55

Manprinsens avatar

Standard

Hade varit ännu roligare om Haugstad också gjort bort sig, nåja bättre än favoritseger iaf.
Gammal 2016-05-04, 20:48   #56

Standard

När T Jansson kör favoriter tar jag alltid bort hästen totalt spelar ingen roll vad hästen heter. Skräll och framförallt plats spel på han är toppen Platskusken Jansson
Gammal 2016-05-04, 20:48   #57

Standard

Citat:
Hade varit ännu roligare om Haugstad också gjort bort sig, nåja bättre än favoritseger iaf.
Han körde fanimej som en gud faktiskt!
Gammal 2016-05-04, 20:49   #58

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Han körde fanimej som en gud faktiskt!
Krävs ett 7 hästars lopp och en favorit som hamnar på vingel från start för att det ska se bra ut.
Gammal 2016-05-04, 20:50   #59

Shooters avatar

Standard

Tvilling: 5 mot 6,8,11.
Gammal 2016-05-04, 20:50   #60

Standard

Enklare än sådär kunde han inte få, sen att Lövgren körde lite fel , eller vad man ska kalla det, rygg på tobbes hade ju inte suttit fel. Skulle bara ropat åt Jansson, kör på å ta över men för värdet så var det ju bra, tycker bara lite synd om tobbe.
Gammal 2016-05-04, 20:51   #61
Banned

Standard

Citat:
Du tror inte att han hade blivit släppt till dödens...? Det var ju bara ledaren (och Jeppe) som körde 1.05 första 500....
Gammal 2016-05-04, 20:57   #62

Shooters avatar

Standard

Maison Michel fick perfekt lopp, men var riktigt dålig. Hade hoppats på andraplatsen för den, bakom femman.
Gammal 2016-05-04, 20:59   #63

Shooters avatar

Standard

Citat:
Du tror inte att han hade blivit släppt till dödens...? Det var ju bara ledaren (och Jeppe) som körde 1.05 första 500....
Varvet gick väl på 09? Nej, det var inte mycket för honom att göra.
Gammal 2016-05-04, 21:02   #64

Standard

Nu ska vi fälla fälla fälla!!!
Gammal 2016-05-04, 21:05   #65

Manprinsens avatar

Standard

Monstret från Bodentravet!
Gammal 2016-05-04, 21:06   #66

Shooters avatar

Standard

Maharajah duger i aveln som det verkar. Ska bli kul att se om han fortsätter att leverera sådana här hästar.
Gammal 2016-05-04, 21:09   #67

Standard

Dagens TV =9-12,13
+några tokspel 9 mot kameler
Gammal 2016-05-04, 21:17   #68

Manprinsens avatar

Standard

Bakers Ransom! Helvete vilken spurt
Gammal 2016-05-04, 21:17   #69

Standard

Fan vad tråkigt att Bergharn kör invändigt...satan vad den gick!!
Gammal 2016-05-04, 21:18   #70

Shooters avatar

Standard

Berghs häst var mitt lilla drag i loppet, men det var fler som hittade den.
Gammal 2016-05-04, 21:19   #71

Standard

Får göra avbön på klagomålet angående Bergh då det inte var hans fel...
Gammal 2016-05-04, 21:19   #72

Manprinsens avatar

Standard

Hans Crebas förstör loppet för Bergh vid starten, stenklar annars.
Gammal 2016-05-04, 21:19   #73

Shooters avatar

Standard

Ser ut att bli ny jackpot nästa onsdag.
Gammal 2016-05-04, 21:20   #74

Sharp$: 664
Standard

utgång... persos smokie..... bankers ransom................ heja sargen berg !!!!
kasse (+2)
jyzyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 21:20   #75
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Så jävla nice och dagens säkraste tvilling!
Den här tvillingen var väl rätt klar också...? Till nästan 9 ggr pengarna...
Gammal 2016-05-04, 21:21   #76

Shooters avatar

Standard

Jag slänger in en rak DD redan nu: 4-5.
Gammal 2016-05-04, 21:21   #77

Standard

Allright..spik inne + 500 på TV ,kan bli kul nu..
L
4,5,6 i nästa på V86...alla utan 1 Ametrin tack
L

Senast redigerad av Lazze den 2016-05-04 klockan 21:23.
Gammal 2016-05-04, 21:21   #78

Standard

Citat:
Den här tvillingen var väl rätt klar också...? Till nästan 9 ggr pengarna...
Körde ej detta lopp men nu när du säger det...kanske inte lika klar men väl värd ett spel!
Gammal 2016-05-04, 21:24   #79
Banned

Standard

Provar en 500-ing på en rak tvilling, 2 och 5, Dernier och Rapide.

Senast redigerad av Stankarn den 2016-05-04 klockan 21:26.
Gammal 2016-05-04, 21:25   #80

Standard

Citat:
ag slänger in en rak DD redan nu: 4-5.
Ryggar delvis..(spikar 5 i sista)
Gammal 2016-05-04, 21:26   #81

Standard

DUFFMAN TACK!!!!!
OH YeaH!!!!äntligen lite värde....

Senast redigerad av Lazze den 2016-05-04 klockan 21:28.
Gammal 2016-05-04, 21:27   #82
Banned

Standard

Ska Westholm få vinna på V86?!
Gammal 2016-05-04, 21:28   #83
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Själv låser jag på 1,3,4,5. Duffman är den roliga kantbollen.
Den får ni gratis flickor
Fidus (+5)
Gammal 2016-05-04, 21:28   #84

Manprinsens avatar

Standard

Herrejävlar vilket lallarlopp...
Gammal 2016-05-04, 21:28   #85

Standard

Kim Eriksson är verkligen en klippa...
Gammal 2016-05-04, 21:28   #86

Shooters avatar

Standard

Synd att Kern kör så sent, men jag har ju Duffman också såklart.
Gammal 2016-05-04, 21:28   #87

Sharp$: 1184
Standard

Yes! Skön spik och tvilling. Inte precis kuskarna man brukar lita på
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 21:29   #88

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Då får jag hålla tummarna för 7-4 på dubbeln så har man lite spelkassa inför helgen också.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 21:30   #89

Standard

Fan det kan bli en bra slant iaf! Har bra med hästar 2 sista!
Gammal 2016-05-04, 21:31   #90

Manprinsens avatar

Standard

Duffman var ju rätt tidig. Trodde den var hårdare spelad än 7%.
Gammal 2016-05-04, 21:33   #91

Standard

Citat:
å får jag hålla tummarna för 7-4 på dubbeln så har man lite spelkassa inför helgen också.
Helst inte...
Har ingen av dessa på mina bongar..7 Leader=nej 8:e rankad av mig..4 favoriten ..dagens mest överstreckde(min åsikt)
spik DD Emil...4,6,9, i DD 1..
Lycka Till!
L
DD
Inlämnat: 2016-05-04, 21:36
Solvalla, Åby
Onsdag 2016-05-04
Start: 21:40
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 6, 9
2: 5 Emil Tuffing

3 x 100,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod: JZD WHH XXXXXXXXXXX

Senast redigerad av Lazze den 2016-05-04 klockan 21:36.
Gammal 2016-05-04, 21:34   #92

Fiduss avatar

Standard

Citat:
Den får ni gratis flickor
Självklart tog jag rygg på den. Lirade den på dd med Oskar J för ett tag sedan.
Jag är allergisk mot Westholm i sulkyn, klagade en del på honom för inte längesedan alls.

Han svarade med 5 segrar på två dar, typ. Några av dessa i Frankrike.
När du tog upp den, så tänkte jag: Ja, va f-n!

Det var tur det! Bra tugg!

(Peter G:s kuskinsats. Uffe i dödens med segstark häst. Hur tänkte du där Peter G?)
Speedyearl (+5)
Gammal 2016-05-04, 21:35   #93

Standard

Norman med DaVinci är så fruktansvärt dåligt påläst...hur kan han tro att Ohlsson skulle släppa ner honom i dödens med Danne Edel? Bedrövlig styrning.
Gammal 2016-05-04, 21:37   #94

Standard

5-5x500
Gammal 2016-05-04, 21:39   #95
Banned

Standard

DD 2,5-2 200kr runt om.
Gammal 2016-05-04, 21:43   #96

Manprinsens avatar

Standard

YES! Flemming spik såklart
Gammal 2016-05-04, 21:44   #97
Banned

Standard

Såja...!
Gammal 2016-05-04, 21:44   #98

Standard

SÅÅÅÅÅJA Flemming!!!
Gammal 2016-05-04, 21:45   #99

Shooters avatar

Standard

Surt att Frozen ska åka på linjen av en smygkörd Flemming-häst.
Gammal 2016-05-04, 21:45   #100

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Frågar mej. Vad är det för tips man får från liven?Idolen Dave ändrar sej när han ser att DD-oddset blir för lågt.Allt dom säjer drar ju ner oddset,så dom ska väl tippa det dom tror utan att kika på oddstavlan.
Chiron (+5)
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 21:47   #101

Standard

Emil Tuffing nu för 86:an plus dubbeln ggr 500!

2,4,5,9 för 86:an
Gammal 2016-05-04, 21:47   #102

Manprinsens avatar

Standard

Hur fan ska man överleva att Statoil heter nått så töntigt som Circle K? Var ju nog jävla tungt när BP försvann...
Gammal 2016-05-04, 21:50   #103

Shooters avatar

Standard

Lägger ett chanslir vinnare på Research och hoppas på rejält tempo.
Gammal 2016-05-04, 21:52   #104

Standard

Kihlström för v86 och en DD p 50 riksdaler
Gammal 2016-05-04, 21:53   #105

Manprinsens avatar

Standard

Var inte Örjan på humör idag?
Gammal 2016-05-04, 21:53   #106

Standard

Gaaaaaaaahhhh...vilken jävla käftsmäll att torska på Haugstad dessutom....suck.

Edit: För övrigt gillar jag Research och unnar hästen men inte nuuuuu.....

Senast redigerad av Speedyearl den 2016-05-04 klockan 21:54.
Gammal 2016-05-04, 21:53   #107

Shooters avatar

Standard

Citat:
Härligt Haugstad!
Gammal 2016-05-04, 21:54   #108

Fiduss avatar

Standard

Citat:
Det var det vettigaste jag sett dig göra här hittills. Snyggt!
Gammal 2016-05-04, 21:54   #109
Banned

Standard

Haugstad, spår 11, 1640 meter.....det finns ju inte på kartan....
Gammal 2016-05-04, 21:54   #110

Standard

Örjan fick ju hjärnblödning eller nått...varför press sådär hårt...kör loppet i en livstrött hästs hals. Där sprack det som bara den. Sopa. Ligg sådär halvbögigt bakom som du brukar
Gammal 2016-05-04, 21:55   #111

Shooters avatar

Standard

Citat:
Det var det vettigaste jag sett dig göra här hittills. Snyggt!
Jag gör alltid vettiga saker! Tack!
Gammal 2016-05-04, 21:55   #112

Manprinsens avatar

Standard

Wilhelm Paal kommer i mål runt 05:30 i morgon bitti. Manligt att behöva rycka tussarna dryga varvet från mål!
Gammal 2016-05-04, 21:55   #113

Fiduss avatar

Standard

Citat:
Härligt Haugstad!
Det krävs ju kusk med körhänder för att trolla fram det bästa.
Gammal 2016-05-04, 21:56   #114

Standard

Blä, bara 6 rätt. Liten tröst är DD... Grattis alla som lyckades sätta 8:an!
Gammal 2016-05-04, 21:57   #115

Manprinsens avatar

Standard

Haugstad vinner 2 lopp på v86, dvs hade jag 6 rätt.
Major (+5)
Gammal 2016-05-04, 21:59   #116

Standard

Citat:
Haugstad vinner 2 lopp på v86, dvs hade jag 6 rätt.
Haha! Classic...
Manprinsen (+10)
Gammal 2016-05-04, 22:02   #117

Standard

Skulle vilja veta hur Örjan tänkte, kanske ska kolla bakåt iaf nån gång. Anledningen gen varför han tryckte sådär, hade ju vunnit lätt utan att köra det i haugstad händer, som walmann så en gång, kennet är sämre än örjan
Gammal 2016-05-04, 22:03   #118

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Det krävs ju kusk med körhänder för att trolla fram det bästa.
Vet inte vilka,men jag upplever att Haugstad hör till de mest hatade på sighten
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 22:07   #119

Sharp$: 2211
Standard

Får erkänna att jag blivit imponerad av haugstad ikväll.
JimmyA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 22:08   #120

Standard

Haha mjaa det är ju bara för att han är ganska dålig, eftersom han ändå får köra en massa bra hästar men vinner så lite
Gammal 2016-05-04, 22:16   #121

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

V86 är ett grymt spel. Bra betalt som det kändes. Med det sagt:
G Austevoll
K Haugstad
S Söderkvist
U Ohlsson
J Juel
J Westholm
F Jensen
K Haugstad
....
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-04, 22:24   #122

Fiduss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Vet inte vilka,men jag upplever att Haugstad hör till de mest hatade på sighten
Vi har alla våra favoriter och ickefavoriter.
Jag har följt Kenneth i alla år. Han utvecklas som alla andra.
Hela karriären utom sista åren har de flesta favoriter han kört varit halvdana vinstchanser som bäst. Då är det enkelt att köra blankt ett bra tag.
Det var väl hans stora lycka att Johan U ville hem?

Det verkar som att han har fullt förtroende ifrån storhästägare hos Walmann? Det är många årgångshästar han ser ut att vara förstekusk på för tillfället?
En och annan storloppsseger har ramlat in dessutom.
På V75 har han sällan någonting vettigt att köra med. Än så länge iallafall.

Heja, Kenneth!

Vi får se vad folk tycker om några år. Han kör bra hästar under veckorna nu för tiden. Ofta blir han inte farligt streckad med dem. Det gillar jag att lira på.

Vem vet, snart kanske han vinner kuskligan på Solvalla? Flera i kompisgänget börjar bli ålderstigna...

Gammal 2016-05-04, 23:04   #123

sirlarssons avatar

Standard

Så länge man vill utvecklas finns i alla fall en chans. Den enda som absolut inte vill utvecklas i "toppskiktet" är Jorma. Han är totalt slut nu tyvärr.
Gammal 2016-05-04, 23:18   #124

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Så länge man vill utvecklas finns i alla fall en chans. Den enda som absolut inte vill utvecklas i "toppskiktet" är Jorma. Han är totalt slut nu tyvärr.
Han har vunnit över 10 000 lopp vilket är helt överlägset. Vad tycker du han ska utveckla?

Totalt slut och har ändå råkat skrapa ihop fyra miljoner inkört hittills i år.
AMHC (+1)
Gammal 2016-05-05, 00:45   #125

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Han har vunnit över 10 000 lopp vilket är helt överlägset. Vad tycker du han ska utveckla?

Totalt slut och har ändå råkat skrapa ihop fyra miljoner inkört hittills i år.
Jämför med PU som hela tiden vill utvecklas med bikes hit och dit osv. Jorma har inte vunnit 2016 på V7 tex på 53 lopp, lägg därtill det han bommade i slutet av förra året är du snart uppe på 100 lopp?

Nej han duger inte i högsta klassen längre, att köra runt som en galning och dra in kosing på lunchtrav och v64or på eskilstuna funkar fortfarande dock.
Gammal 2016-05-05, 06:34   #126

Sharp$: 2499
Standard

Det är ju ren skit att man ändrar och inte tänker till före man..ändrar...

V86 - 2016-05-04 - Solvalla/Åby
Systemet skapat med 'Hjälp på traven!' (http://www.hpt.nu)

V86-1 (20:30) :1:A PRIS 60 000, 1640 A
1(C) - Mr Simpson (3,2 %)
3(A) - Wega Vang* (DK) (22,4 %)
4(B) - Rocknroll Fi* (IT) (14,4 %)
5(B) - Amour du Coglais (FR) (16,3 %)
7(B) - Gordonston* (DE) (4,8 %)
10(C) - Love Ain't Easy (2,6 %)

V86-2 (20:41) :1:A PRIS 100 000, 2140 A
5(A) - Zahara Goj (56,0 %)
6(B) - Caddie Lisieux (27,2 %)

V86-3 (20:52) :1:A PRIS 70 000, 3140 A
3(A) - Västerbo Exact (18,8 %)
5(B) - Oki Doki Face (38,9 %)
8(C) - Top Yllit (17,3 %)

V86-4 (21:03) :1:A PRIS 200 000, 2140 A
5(A) - Makethemark (78,8 %)

V86-5 (21:14) :1:A PRIS 60 000, 2140 A
9(A) - Tullamore G.K.* (DK) (36,1 %)

V86-6 (21:25) :1:A PRIS 60 000, 2140 A
1(C) - Ametrin (32,4 %)
3(B) - Stirling Cheer (US) (7,3 %)
4(B) - Duffman (5,3 %)
5(B) - Fuzz (13,9 %)
6(A) - Danne Edel (14,9 %)

V86-7 (21:40) :1:A PRIS 70 000, 2640 A
1(B) - Orion Tilly (14,3 %)
2(B) - Dernier Viking (13,7 %)
5(A) - Rapide du Pommeau (8,5 %)
7(C) - Leader Tom (0,9 %)

V86-8 (21:51) :1:A PRIS 40 000, 1640 A
4(A) - Mellby Collector (41,8 %)
5(B) - Emil Tuffing (6,4 %)
7(C) - Victor A.U. (12,0 %)
10(B) - Edge Boko (18,8 %)
11(C) - Research (3,1 %)

Systemstorlek: 3 600
Reducerad storlek: 908
Kostnad: 227,00 kr
Reduceringsgrad: 74,8 %

ABCD-villkor
4, 5, 6 A-Hästar
3, 4 B-Hästar
0, 1 C-Hästar

Ändrade i Lopp 2 från båda A hästar till A-B för en jämnare fördelning, och denna ändring som sänkte min insats på 30kr kostade mig drygt 150k.....SKÅL!
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td