|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-04-29, 22:54 | #76 |
Nej.
Han la ju bara in att han inte tycker att det ska få finnas jänkarvagn. Det gör han bara för att han inte använder såna och inte vill ge motståndare nytta av det. Att en häst skulle ta slut fortare för att den släpar en viss sorts vagn är så dumt att jag går och lägger mig nu tror jag. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Moonfala (+10), Amadeus (+20), Tirich (+10), stoffolainen (+1), criba (+10), SO (+5), Kallekokula (+5) |
|
2016-04-29, 22:58 | #77 | |
Citat:
|
||
2016-04-29, 23:09 | #78 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
korpo (+1) |
||
2016-04-29, 23:22 | #79 |
Jag kan meddela att morgondagens i särklass bästa spik är 7 TADPOLE i fjärde avdelningen!
Hur kollektivet kan låta den här vara streckad på 6% är inget annat än ett STORT JÄVLA SKÄMT!! SLUTA SUP SAMTLIGA!! Vad är det för fel på folk!? Håkan K Persson har aldrig tränat en bättre häst och imorgon bfro för första gången! Ekipaget är nedstruket ett spår och den gode Håkan behöver bara hålla i sig och bomba mot spets (för vilken idiot släpper inte?) och OM idioten finns går den 1.11 sista 500 från dödens! Säg mig... HUR ska senilsnöret Kontio kunna vinna från kön? Takter må köra en oslipad diamant men jag ser ta mig fan inte hur Tadpole ska kunna förlora.... Ni får inte bättre tips från doob! Klart - slut!
2016-04-29, 23:22 | #80 | |
Citat:
Det känns inte schysst att hoppa på en mindre tränare som väljer att dela med sig av tips och info gratis när det finns storstall där man i princip alltid mörkar för vanliga spelare och säljer den korrekta infon till storspelare. Alla vet vilka som menas. All heder åt dig Oskar och lycka till med Henna imorgon!!! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
||
2016-04-29, 23:25 | #81 | |
Citat:
2016-04-29, 23:25 | #82 | |
Citat:
|
||
2016-04-29, 23:27 | #83 |
Tack Oskar Svanberg för att du tar dig tid att skriva samt svara på allt möjligt här på Sharps. Vet att du gjort det tidigare men att du fortsätter att svara är imponerande. Hoppas att du vinner i morgon. Verkligen något många önskar på detta forum. Lycka till.
|
|
2016-04-29, 23:35 | #84 | |
Citat:
6%!!!?
2016-04-29, 23:37 | #85 |
Silver. Verkar som att loppet är vikt åt Goop och 6 Next to None Sib. Troligen vinner han också. Men jag har en skrällidé. Ska i alla fall kanske spela plats på den.
Det handlar om 9 Punk. Var enormt bra förra året efter att ha bytt tränare från Lutfi till Bo Westergård. Han var bra som treåring hos Ludde men urkass både som fyra- och femåring och sprang in kanske 80- 90 000 sammanlagt dessa två säsonger. Massa galopper bl a. Och halsproblem. År -15, alltså förra året, flytt till BW. Resultat: 10 lopp, 7 vinster, 2 andraplatser och en tredje! Sprang in 718 000! 6 starter över kort distans då, 5 vinster på den distansen. I år två starter båda auto kort. Vann 2/3 men senast, 19 mars, blev han fyra. Björn Goop var i vägen - förstås - Med Donna di Quattro. Ett storlopp med ungefär kvarts miljon i förstapris. |
|
2016-04-29, 23:50 | #86 | |
Citat:
I V75-2 är ju både 9 och 10 klart understreckade. Och I V75-5 finns det ju många bortglömda att pröjsa för om man vill vinna en hygglig slant på V75. |
||
2016-04-29, 23:59 | #87 | |
Citat:
Är imponerad av den tid du lägger på detta forum Oskar för att lära folk bakom kulliserna om travsport. Många tror dom kan allt och har rätt och ställa krav osv. Inte ofta jag blir imponerad av människor men du har lyckats imponera på mig. För mig som person ska jag ha en häst i träning hos ngn kusk så måste det vara en engagerad person. Just detta är DU!!!! Så har du ngn höst till salu nu eller är du intresserad att köpa in 2-3 åt mig på auktion? Kan tänka mig 2-3 1åringar samt en bra och då menar jag riktigt bra starthäst/ Ekonomiska är ej avgörande utan försöker köpa dom bästa vad det än kostar. Är trött på direkt reklam mm som ägare.. Till starthäst vill jag vi köper en bra eller rättare sagt topp gulddiviisionare. Du kan kontakta mg här på sharps alt på 0724-243535 Mvh Frasse77 |
||
2016-04-30, 00:15 | #88 | |
Citat:
Varför? För att klappträt Persson tror han sitter bakom vinnaren (KRAFTIGT uppskruten av alla betaltjänster) och ser till att Goop får svettig väg fram... Vem gottar sig i kön när dom spränger ljudvallen? Vem svepte packet i Norge trots SUPERKNACKIGT trav och en slutstöt som sattes in ungefär när oskulden borde ha dragit ut? Heiskanen i sista är KLAR förstahäst! Det är min "Saida-variant".... Tar med både 4 och 6 utifall att Persson släpper till Goop för då blir alla tre aktuella... Heiskanen solklar DD och V5-spik dock... Min raka DD blir TUNG på 2-10... Att tro på att O.T.P ska kunna svara ut Sugarlight är som att tro på tomten... Veckans andra stora "hittepå".... GLÖM! O.T.P´s "magiska 11-jobb" må vara "Världsklass" i Dalarna men det runkar Sugarlight runt i sömnen... Folk är fulla... DET ÄR KLASSKILLNAD!!! PUNKT!!
Twitter: @sharpsdoob Senast redigerad av doob den 2016-04-30 klockan 00:19. |
||
2016-04-30, 00:27 | #89 |
Skulle även Sixten Carlsson ha chansen?
2016-04-30, 00:35 | #90 | |
Citat:
Han är fan i mig skickligare än självaste Colgate och det säger en hel del. Persson kan ju svara och dö men fattar ju att open stretch är rätt så schysst. Fridericus är en minst lika bra häst som Goops men Heiskanen från bakspår luktar alltid skunk. Han vet inte när han ska gå och det blir ofta fel för Veijo. Next är en grym löphäst som alltid gör sitt och som har en ruggig skalle. Går det att köra barfota runt om så är han stenklar. |
||
|