|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-05-01, 18:00 | #361 |
Synd på DD, hade 5,6 - 11 ( 10 kr )
|
|
2016-05-01, 18:01 | #362 | |
Citat:
|
||
2016-05-01, 19:34 | #363 | |
Citat:
Vet inte om jag sa det här, men har sagt att han ska vara ungefär som i Walter Lundbergs förra året, och det stämde rätt bra. Sen är det ju upp till er som spelar att avgöra vilka som är bäst att spela på. Fantastiskt att man kan få så mkt info och ändå inte vara nöjd. Men kan meddela att jag skodde honom idag, 18*6 fram och 16*6 bak. Hans avföring har sett normal ut och han har ätit tillfredställande. Spänsten är ungefär som vanligt dagen efter start, det negativa är att det kom en del knott idag. |
||
2016-05-01, 23:32 | #364 | |
Citat:
Och exakt av den anledning du nämner så är det mestadels objektiv info som man som spelare är intresserad av från tränarna. De flesta tränare har inte som bästa gren att bedöma chansen mot motståndarnas hästar. Viss subjektiv info är såklart intressant. T ex hur du uppfattar hästens form jämfört med hur den varit inför tidigare starter. osv osv. Oskar, fortsätt EXAKT som du gör idag. Din kommentar står bra även utan den ironiska klangen.
2016-05-01, 23:58 | #365 |
Stor eloge till Oskar för att du uttalar dig rakt och ärligt här. GRATTIS till den fina körningen och vinsten!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abstruse (+1) |
|
2016-05-02, 09:13 | #366 | |
Citat:
2016-05-02, 10:06 | #367 | |
Citat:
Jag har inte bett dig att avgöra vilken/vilka hästar jag ska spela på, men eftersom Örjans häst var favorit och stod 40 m framför, så undrade jag helt enkelt om du trodde att formen skulle räcka för att ta två tillägg på den barfota. Och om du trodde att formen med skor skulle göra det så mycket svårare för din häst i nuvarande form att nå fram. Det var en väldigt bra fråga eftersom du var osäker på banan och formen inte är på topp ännu. Grejen är den att du säger att du vill ge ett tränarperspektiv på travsporten/spelet. Nog om detta, jag ska inte besvära dig med ytterligare frågor om vad du tror framöver. Det handlar nämligen alltid om vad man tror i trav, vet gör man först efter att loppen gått i mål. Ha det gott! Senast redigerad av Shooter den 2016-05-02 klockan 10:11. |
||
|