Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-04-30, 19:09   #331

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50511
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Se ovan...såg fel!

T.o.m. så: "Överspelade:

7 Moni To Spare (V75-2) är snabb för klassen, men ska resa långt för första gången och har ett läge som kan innebära vingel eller ett tungt lopp. Kan vinna men bör nog garderas.

10 Hawk Cliff (V75-4) imponerade senast, men fick ett tufft lopp och inte säkert att han fungerar perfekt med täta starter eftersom han inte ser helt hundra ut i stilen. Långresa också och att han ska vara så här stor favorit mot en topphäst som Le Miracle köper jag inte.

5 Your Highness (V75-6) har bara segrar i raden och är tredjehandsfavorit, men nog lär det bli hårdare bud den här gången? Känns inte så het.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-30, 19:52   #332

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Riktigt dålig utdelning vem snor alla pengar på sexorna
Det var ju bara en riktigt svår häst att hitta denna gången och då blir det inte bättre utdelning på 6.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-30, 19:57   #333

Cleon_9s avatar

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 2733
Standard

Riktigt rolig omgång trots att det inte blev mer än en himla massa femmor. Kommer säkert att kika på Olympiatravfinalen några gånger till bara för ren njutning.

Fart, körning, tacklingar ja allt ett trav lopp skall innehålla. Kul!
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-30, 20:52   #334

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2392
Standard

Grym kväll nu för mina vänner på plats i Göteborg. Jag gläds verkligen med dem då deras häst Your Highness verkligen gjorde en fantastisk prestation i dag!!! Själv gick jag plus-minus på liret i dag med sex rätt (spik på Jeppes i avd2) men glad ändå tack vare fin sport denna valborgsmässoafton! Skål!
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-30, 21:20   #335

hammmmmars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Spikar Västerbo Arthur och On Track Piraten på V5.
Precis som vanligt, går precis mot dina spikar! Tackar!
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-30, 21:35   #336

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4757
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Vann du något på det?
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-30, 21:44   #337

Melanders avatar

Sharp$: 4757
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Allvarligt! Shooter tillhör väl Top5 när det gäller att hitta rätt på detta forum!Du har väl aldrig varit i närheten.Kamma luggen om du har någon PU......
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-30, 21:59   #338

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OskarSvanberg Visa inlägg
I verkligheten är det tvärtom faktiskt.
I dagsläget får man dubbelt så mycket betalt för att vinna som att vara tvåa. Vet inte vad du jobbar med, men om jag får 5000 för att göra mitt yttersta i 3min och 2500 för att göra ett halvdant jobb så är iaf jag motiverad till att vinna.

Men du kanske inte orkar lägga manken till för en löneökning på 100%?
Det märks inte i alla lop iaf och hos alla kuskar, vissa nöjer sig med att bli 2! Grattis till vinsten idag iaf. Hade dig själv som spik men missa 11 i lopp 2 på 5 hästar;(
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-30, 22:02   #339

OskarSvanbergs avatar

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6083
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy Visa inlägg
Med all respekt för dig som kusk och det du skriver men man kan inte blunda eller bortförklara allt.
Det finns scenarion där ledande kusk sitter i ledning på upplopp och ser att det kommer en häst utvändigt med en kusk som gungar ihjäl sig för att komma förbi medans ledande sitter som en snögubbe blickstilla och rör inte en fena gör inte en enda rörelse som tecken på att han försöker jobba in eller hålla uppe farten så den attackerande inte kommer förbi.
Jag har mailat in till ansvariga för utredning av en specifik händelse och de kunde inte förklara fenomenet mer än att kusken KANSKE kände att han inte hade något att åka med? Yeah right!
Vilket lopp då?
Så är det ibland, 99% säkerhet så är hästen nära att galoppera.
OskarSvanberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-30, 22:09   #340

AndyMarts avatar

Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Oskar, stort grattis till segern med Usain Henna idag. Han är ruggig barfota!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-30, 22:20   #341

OskarSvanbergs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Från PG skor till barfota runt om dessutom. Jag såg mer än lite skillnad prestationsmässigt, och nog har balansändringen del i det . Oavsett vad tränarn säger.
Klart det gör skillnad. Annars hade jag väl inte tagit av skorna.
Det jag informerat om var att om banan är slirig och jag väljer bakskor är inte det en nackdel.
Gammal 2016-04-30, 22:24   #342

OskarSvanbergs avatar

Standard

Citat:
Det var ju synd att Oscar inte svarade på min fråga tidigare. Nu tog jag tre streck på V75.
Vad var frågan? Lusläser ju inte detta forum, sen kommer det upp så konstigt oxå på flera olika sidor.
Gammal 2016-04-30, 22:51   #343

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OskarSvanberg Visa inlägg
Vad var frågan? Lusläser ju inte detta forum, sen kommer det upp så konstigt oxå på flera olika sidor.
Oskar , du behöver inte försvara dig mot alla staketkuskar härinne. Idag var du kung på travbanan med Usain Henna. Ett stort GRATTIS !!!
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-30, 22:58   #344

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5003
Standard

Citat:
Nej, jag skrev att jag trodde Le Miracle skulle vinna, annars Hawk Cliff, dvs. om Miracle skulle komma bort. Det är de två hästar som övertygat. Sjuan som det var tal om trodde jag inte särskilt mycket på. Nu kom den bort så vi fick inte se vad den gick för.
Om inte hemma- eller bortalaget vinner första matchen på europatipset imorgon så tror jag det blir oavgjort. 1 eller 2, annars X är min vågade gissning.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-30, 23:12   #345

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Kul omgång men som vanligt hopplöst svårt att vara rätt på det hela vägen. Kom inte in på sidan vid inlämning tyvärr. Var spännande i fyra avd. iaf. då Ymer Brick fanns med som B-häst och, spik på Usain och Le Miracle var ensam A. Men sen undervärderade jag jag Roses Glory som blev B-häst med 7-8 som A. Och värre blev det när Mosaique inte levererade som jag hoppats. Synd att det inte fick överta, hade varit kul att se. Satt sen med alla i sista, kunde ju varit rätt spännande när 7 och 11 var med på fotot. Men rankade för dåligt i avd. 5-6 slutänden.

Grattis Oskar, Usain var grym!

Lär väl också varit sista gången man kunde "fynda" Le Miracle.

Fattar inte heller hur Ymer Brick kunde vara så oerhört borttappad. Ingen vidare kusk men det var ju å andra sidan bara Örjan som var det.

Det är väl också dags uppvärdera Berglund på Travnet. Känns som han överlägsen betaltjänsterna?

Åby är tveklöst den roligaste banan.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td