Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-17, 20:55   #1
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 212
Sharp$: 1240
Standard

Vinnare och plats tråden.


Hej här tänkte jag vi kan dra VP spel inför dagens omgångar rek och liknande info samt tips på bra odds.
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-17, 21:01   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 247
Sharp$: 1540

greedys betting
Stats: 141 - 122 - 17
ROI: 107.69%
Vinstprocent: 53.61%

Standard

Tror du inte att det är bättre att vi har en gemensam tråd för varje Omgång? Det konceptet har vi kört på i flera veckors tid, och jag tycker det har fungerat galant. Eftersom trådar som dessa inte har startats tidigare verkar det inte funnits ett behov av dem. Min uppfattning av sharps är också att samlingstrådar som dessa är någonting som man vill undvika, då det hela tiden skapas trådar som "MLB 17/5" eller "V75 Solvalla 15/8". Tycker att en sådan struktur fungerar bättre. Finns det Vinnarspel man vill tipsa om i någon avdelning så startar man bara en ny tråd. Blir mer översiktligt.

Nu ska jag inte gå mer Off-Topic i denna tråd. Detta är bara mina åsikter, och är jag ensam om dem så böjer jag mig mot majoriteten.
greedy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-17, 21:22   #3
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Eftersom DD och V/VP är en smal spelform så tillåter jag sånna trådar. Därmed är det inte heller sagt att det är okej att starta "den stora tråden om..." Vi vill som sagt undvika samlingstrådar då det blir rörigt att hänga med samtidigt som en dag gammal omgång är historia och tillför inte så stor nytta att behöva läsa igenom den då trav är lite utav en färskvara.
Med det sagt så ska det inte föras några diskussioner om denna typ av trådstart i den här tråden. Låt oss diskutera vinnar samt platsspel här istället.

Har ni ett riktigt bra spel så får ni hellre skapa en REK-tråd om det.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-17, 21:52   #4
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 212
Sharp$: 1240
Standard

OT:

Ok tackar KP, en annan sak var e alla oumbärliga travtips någonstans , innan tex en v75 omgång köper man ev travronden alt v76guiden och g00glar runt lite. Vad har ni för bra tips för att få in så mycket info som möjligt. Helst då utan kostnad vet ju att det finns travservice men det finns det andra trådar om. Man e ju intresserad av att haka på så mycket info som möjligt för att kunna vinna.
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 15:13   #5
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Min Narkissos har ett bra läge idag, möter mycket lättare motstånd än vanligt och står på tur för att vinna! Spik och vinnarspel! Ser inte ut att bli favorit ens så oddset blir nog hyfsat.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 15:59   #6
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Oma Y står just nu i 7ggr på bet365, med bra spår och dokumenterad form är det är ett riktigt bra odds imo.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 16:08   #7
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 212
Sharp$: 1240
Standard

Vad tror ni om Livi dancer hon var väll rätt skaplig på v75 sist.

Livi Dancer i DD1 står i bra odds på ATG just nu iaf. Kan vara värd och ha med på kupongen tror jag. Av 7 starter 2010 har hon vunnit 2, kommit på andra 2 ggr. Tror hon tar sin tredje ikväll detta rek är grundat enbart på känsla och statistk 4/7 lopp i mål tycker jag är helt klart godkänt.

Senast redigerad av Travaren den 2010-05-18 klockan 16:16. Anledning: ....
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 19:39   #8
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 212
Sharp$: 1240
Standard

Jaha får säga att jag är nöjd över Livi Dancer insats 3 i DD1. Det såg bra ut på upploppet tills han blev omkörd sista biten en bit efter den sista svängen. Den här tror jag har goda chanser att vinna mera.
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td