Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-04-27, 14:36   #31
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Sitter Twister Bi i spets så lär loppet vara över. Jairo är bra, men får nog svårt att slå den från dödens. Det vore bra att veta om någon vill svara Twister och köra om det.
Fast nu kommer ju inte Twister Bi sitta i spets. Den tar sig inte dit av egen kraft & jag har svårt att se Chivas Boko släppa spets frivilligt.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-27, 14:39   #32

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37834
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Fast nu kommer ju inte Twister Bi sitta i spets. Den tar sig inte dit av egen kraft & jag har svårt att se Chivas Boko släppa spets frivilligt.
Som sagt: jag hoppas att de vill köra om det och det skulle vara bra att få veta om de svarar.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-27, 14:58   #33

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

1Gloria Sund nu blir det skoryck på alla hovar då vet vi hur hästen funkar.

Tack Rejio du gjorde det lätt för mig
Gammal 2016-04-27, 15:34   #34
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Som sagt: jag hoppas att de vill köra om det och det skulle vara bra att få veta om de svarar.
Oavsett spets lr släpp från Chivas Boko är det ju inte Twister Bi som övertar då den endast är medel ut kontra övriga i detta lopp.
Gammal 2016-04-27, 15:47   #35

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37834
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Oavsett spets lr släpp från Chivas Boko är det ju inte Twister Bi som övertar då den endast är medel ut kontra övriga i detta lopp.
Du har säkert rätt i det. Hur som helst så är det ett garderingslopp för mig.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-27, 16:23   #36

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

4 Nimubs C.D. har en vinst över 1640 a och det på 1.11.

Har inte varit i närheten av vare sig Nuncio´s eller Food Money´s tider och nu ska hästen dessutom försöka vinna från andraspår och förmodligen även en bit i tredjespår...?

Dessutom tränas hästen av Aikio som är en lallare så även det är ett STORT minus! Det är INTE lika tränat som förr!

Hästen må gå bfro och i jänkarbike men för min del får den ha vilket som. 16% är överstreckat och hästen är chanslös idag! Tapper trea som bäst!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-27, 16:40   #37

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
4 Nimubs C.D. har en vinst över 1640 a och det på 1.11.

Har inte varit i närheten av vare sig Nuncio´s eller Food Money´s tider och nu ska hästen dessutom försöka vinna från andraspår och förmodligen även en bit i tredjespår...?

Dessutom tränas hästen av Aikio som är en lallare så även det är ett STORT minus! Det är INTE lika tränat som förr!

Hästen må gå bfro och i jänkarbike men för min del får den ha vilket som. 16% är överstreckat och hästen är chanslös idag! Tapper trea som bäst!
Tycker att du är lite orättvis mot hästen. Totalt 4 starter på distansen, varav 3 från bakspår (ändå topp 3 placeringar). Enda gången från spets så vann den.

Sen om den är för mycket streckad eller inte kan inte jag avgöra. Men den frågan kan nog bäst besvaras om man vet om Örjan är på "vinsthumör".
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-27, 16:55   #38

Standard

Är inte Eldrick Boko och Makethemark överstreckade?
Gammal 2016-04-27, 17:13   #39

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Är inte Eldrick Boko och Makethemark överstreckade?
Eldrick - JO!

Makethemark - NJA... Satan vad bra den har varit. Klent gäng och med den speeden den uppvisat är känslan att trots att det har aviserats viktigare uppgift nästa vecka så behöver den bara 400 meter i det här lilla gänget för att vinna. Kan nog sitta sist och ändå vissla till.... Men unga hästars form kan vika snabbt så därav "NJA"...
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-27, 17:25   #40

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 676
Standard

Eldrick måste vara en jättechans att vinna ikväll. Sitter i ledningen tidigt och vinner väldigt lätt. Passa på Berghs Space Photo i första. Känns helt bortglömd.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-27, 17:29   #41

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sjukstuga Visa inlägg
Eldrick måste vara en jättechans att vinna ikväll. Sitter i ledningen tidigt och vinner väldigt lätt. Passa på Berghs Space Photo i första. Känns helt bortglömd.
Att inte ha med bl.a. Untersteiners är ju riskfyllt. Gick ju ett topplopp i debuten trots att den endast varit 5 dagar hos honom. Även lärlingskörd då.

Jag garderar med ett par hästar!
Gammal 2016-04-27, 17:32   #42

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Att inte ha med bl.a. Untersteiners är ju riskfyllt. Gick ju ett topplopp i debuten trots att den endast varit 5 dagar hos honom. Även lärlingskörd då.

Jag garderar med ett par hästar!
Svårt att se att den ska vinna om den får gå utvändigt. Men vem vet, kan ha läst det helt fel också. Men som sagt tidigare, tror den bombar till spets.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-27, 17:37   #43

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sjukstuga Visa inlägg
Svårt att se att den ska vinna om den får gå utvändigt. Men vem vet, kan ha läst det helt fel också. Men som sagt tidigare, tror den bombar till spets.
Då jag inte kan något om Kolgjinis italienare vill jag inte uttala mig om spetsstriden. Men missar Eldrick spets så är den verkligen sårbar, inte ens säkert om den är bästa hästen i loppet? Hade det varit mer jämnt streckat i loppet så vore det bra att ta ställning. Men som det ser ut nu känns gardering som ett "måste".

Om nu inte värmningarna visar något som får en att ändra sig.
Gammal 2016-04-27, 17:55   #44
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Då jag inte kan något om Kolgjinis italienare vill jag inte uttala mig om spetsstriden. Men missar Eldrick spets så är den verkligen sårbar, inte ens säkert om den är bästa hästen i loppet? Hade det varit mer jämnt streckat i loppet så vore det bra att ta ställning. Men som det ser ut nu känns gardering som ett "måste".

Om nu inte värmningarna visar något som får en att ändra sig.
Kolgjini sitter i spets direkt med den italienska hästen, trots att favoriten är startsnabb.

Håller med dej, Untersteiner klar första häst då vi lär se kolgjini i spets med eldrick boko utv större delen av loppet. Sen tror jag bara Untersteiner visslar till i sista sväng från andra utv.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+2)
Gammal 2016-04-27, 18:03   #45

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Spetsstrider:

Avd 5:

1 Morgana Bi har vad jag vet aldrig laddats bakom vingen?
Halvdant en gång med Johnny Pistol i jollen, men han hade endast favoritens rygg i sikte.

Johan säger vad jag alltid tyckt, nämligen att 5 Rondine D´Amore ej är snabb ut.
Då återstår väl 4 Flyer Boshoeve emot vad gäller spets? Ett rejält hot med 50%-ig risk att ta till galopp omgående, så som jag ser det. Mycket galopper hos denne, inte minst ifrån start.

Nä, jag tror att Peter vet vad han gör när det laddas för ledningen och jag tror att chansen finns inom räckhåll för att lyckas.
Nog hade Johnny kunnat utmana om ledningen den där gången? Lite åtminstone? Jag är väl medveten om att Jockes häst i det loppet är riktigt snabb ut.

"Vesselsnabb" ifrån start ska danskan 3 Silent Knight tydligen vara? Det vill jag se mot bra djur innan jag tror på det. 5/12 gick det inte undan direkt. Senast sköt hon till bra med två "ånglok" innanför sig bakom bilen. Tyvärr går det inte att nå starten 27/3 ifrån Lunden på arkivet. Bedrövligt ATG.SE!!!(Vann ifrån ledning enligt ronden)

Idag kör Johnny 9 Diotima F.. Härlig senast och den känns tidig.

Spik Peter. Blir det ledning känns det som toppchans. Det är absolut inte kört med en resa i draget.

Avd 8:

1 Nuncio var väl snabb ut i staterna, eller? Jag minns hästen som hårt dragandes i spets väldigt ofta. Det kan vara så enkelt som spets och slut?
Ekipagen utanför kan flytta på sig inledningsvis, helt klart.
Stefan säger att han har en ruggig pålle. Jag lirar på det. Spik!

Två favoritspikar idag.
Den ene helt emot vad bra spelare på ATG, Travnet och Aftonbladet tänker gällande löpningsförlopp. Lämna ingenting åt slumpen, Peter!

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td