Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-04-27, 13:04   #16

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5188
Standard

6 Salsomaggiore betalas med 20.00 på ub (hälften på bet)...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-27, 13:15   #17

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37834
Standard

Guiden Express tar ju även med Hades Håleryd. Jag har dessa tre på mitt system hittills, men även Stickittothem. Loppet känns som en eller dessa fyra.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-27, 13:23   #18

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Kommien....

nu kör vi

Vinner Nuncio eller inte? spik eller fälla?
Jag försöker "jobba in" strul och dubblar med Food Money men det är väl pengarna i sjön?

Melander har "hjälpryttare" och drar väl i högertömmen direkt och sedan blir det säker vinst med halv längd från dödens?
Gammal 2016-04-27, 13:26   #19

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Guiden Express tar ju även med Hades Håleryd. Jag har dessa tre på mitt system hittills, men även Stickittothem. Loppet känns som en eller dessa fyra.
vilka spikas idag?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-27, 13:34   #20

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Såhär ser mitt system ut i nuläget!
Gammal 2016-04-27, 13:35   #21

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2520
Standard

Ski to the Max är ett roligt bud idag, bfro pratas det om Lusen i spets och Pepe i dödens, Ski to the Max blåser ner dom på upploppet 8% på morgonen...
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-27, 13:44   #22

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vilka spikas idag?
Som vanligt så bestämmer jag inte det förrän jag måste lämna in.
Gammal 2016-04-27, 13:52   #23

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2371
Standard

Den här ska ni inte glömma i kväll:

6 Let’s Dance D.E. (Klaus Kern) känns som en miljon i träningen och hästen är i bästa författning. Han är i samma form som när han vann på en 1.10-tid. Vi kör med ryckhuva och det var länge sedan senast. Han kommer vara bättre än ­senast, säger Klaus.

Klaus är ju alltid optimist, men faktum är att hästen var riktigt bra sist, och om han nu känns ännu bättre måste han ha chans. till 4 % streckar jag i alla fall.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-27, 14:01   #24

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Tänker spika 4.Mr Hot Shot tycker ibland att takter måste vänta med slutspurten kör oftast bort den i tidigt läge.

Nu får du gärna köra i bra ryggar Takter så tar du dom sista 100 metrarna istället för 300 kvar.

Min vinnare även hos nätbolagen 4.Mr Hot Shot.
Gammal 2016-04-27, 14:03   #25

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58077
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Jag försöker "jobba in" strul och dubblar med Food Money men det är väl pengarna i sjön?

Melander har "hjälpryttare" och drar väl i högertömmen direkt och sedan blir det säker vinst med halv längd från dödens?
Jag tyckte nästan det var bättre på förhand senast för Food Money. Då betalade nätbolagen 10 ggr i fast odds, nu bara runt 5. Motivering

1. Då var Nuncio enda motbudet på papperet. Nu finns det en till nästan lika kapabel häst där ingen vet om Örjans ambition är att ge Nimbusen ett snällt lopp eller en ordentlig genomkörare när den nu har ett lopp i kroppen. När man pratar om att sätta på jänkarvagn i kväll talar väl en del för att Örjan kommer köra för att vinna loppet, men nästan omöjligt att veta. Ett färskt exempel från igår var ju King City i dd1. En snäll årsdebut där man inte ville tävla men igår helt annan styrning och enkel vinst från dödens.

2. Stefan Melander har idag hästar från stallet som har bättre förutsättningar att se till att Nuncio får loppet. När han skrev skygglappar och barfota runt om i sin krönika i morse på Standout tolkade jag det som att det kan innebära order att gasa till kusken. Då lär inte Nuncio bli fastlåst i alla fall.

Men sen vet man aldrig med Melander. Han kan ju ev tänka sig att ett snällt lopp på innerspår är det optimala idag för Nuncio och sen en genomkörare till i maj innan elitloppet. Om Nuncio vinner eller inte idag är nog inte så särskilt viktigt i sig.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-27, 14:14   #26

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 592
Standard

Någon mer än jag som har stora problem med lopparkivet idag?
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-27, 14:16   #27

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Tänker spika 4.Mr Hot Shot tycker ibland att takter måste vänta med slutspurten kör oftast bort den i tidigt läge.

Nu får du gärna köra i bra ryggar Takter så tar du dom sista 100 metrarna istället för 300 kvar.

Min vinnare även hos nätbolagen 4.Mr Hot Shot.
Tuff spik. Jag skulle inte spika emot Twister Bi (spets) och Jairo. Har dock garderat loppet för närvarande och har med fyran.

Ang. Nuncio så är frågan fortfarande om han kommer ut, eller rent av håller upp spets. Har öppnat 06 i USA, men Tarzan tycker att startbilen i Sverige kör för sakta. Nuncio hade spår ett på Solvalla 6/5 2015 då han vann, men de hästarna var knappast lika startsnabba som vissa idag. Bara 10 hästar till start idag, så egentligen borde han ta sig ut oavsett och i så fall är det ju dumt att gardera.
Gammal 2016-04-27, 14:17   #28

Shooters avatar

Standard

Nu har de strukit Stickittothem.
Gammal 2016-04-27, 14:23   #29

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Tuff spik. Jag skulle inte spika emot Twister Bi (spets) och Jairo. Har dock garderat loppet för närvarande och har med fyran.

Ang. Nuncio så är frågan fortfarande om han kommer ut, eller rent av håller upp spets. Har öppnat 06 i USA, men Tarzan tycker att startbilen i Sverige kör för sakta. Nuncio hade spår ett på Solvalla 6/5 2015 då han vann, men de hästarna var knappast lika startsnabba som vissa idag. Bara 10 hästar till start idag, så egentligen borde han ta sig ut oavsett och i så fall är det ju dumt att gardera.
Ja det är en tuff spik då den bara blir tredjehandare men jag tycker Takter har kör bort den några gånger på slutet.Fel distans kan va?
Gammal 2016-04-27, 14:32   #30

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Ja det är en tuff spik då den bara blir tredjehandare men jag tycker Takter har kör bort den några gånger på slutet.Fel distans kan va?
Sitter Twister Bi i spets så lär loppet vara över. Jairo är bra, men får nog svårt att slå den från dödens. Det vore bra att veta om någon vill svara Twister och köra om det.
Svara

td