Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-04-19, 06:52   #1

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

v64 ÖSTERSUND jackpot

Öppet och svår omg. Finns chans till riktigt bra utdelning.
kanske dags för Liberty Face ikväll eller? Kallblodsloppen HJÄLP !!!!!!!!!!!

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-19, 12:14   #2

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 676
Standard

Todays Butterfly var ju fin i sin årsdebut, 2% nu och kan vara ett rolig jackpot-drag till ikväll.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2), spalato (+2)
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-19, 15:33   #3

Reg.datum: jun 2015
Sharp$: 1564
Standard

Tankar innan intervjuer och skoinformation:

V64-1:

Ett relativt klasslöst stayerlopp inleder omgången. 9 Todays Popular 13% trivs på distansen och slog bland annat Limoncelli i ett långlopp på Gävle i November. Det såg bra ut in på upploppet senast men det ebbade ut lite sista biten och han behövde säkerligen det loppet. Möter ett överkomligt gäng här och får tipsettan. 3 Rekord Amok 20% hade en fin höst och var bland annat hårt betrodd i ett Klass II-försök. Har nu årsdebuten överstökad där han gick helt okej till slut via en attack i vida spår i sista sväng efter att ha följt med i ryggar i tredjespår på sista bortre långsidan från femte utvändigt. 10 Ippon Futura 14% trivs ypperligt på distans och är jämn och säker utan att vinna ihjäl sig, men stöter på ett överkomligt gäng här. 2 Affe Dara 10% vann ett billigt lopp från ledningen senast utan att imponera. Det lär bli ledningen igen och visst kan det räcka till seger återigen men han är ingen som känns sådär jättehet för mig. 4 Dotcard Seabrook 7% är stark och rejäl och räds ingen i detta gäng, var längesedan han fungerade i ett lopp dock.

Betalar även för från på 40 meter tillägg startande råstarke men osäkre 15 Toronto Love 5% samt 13 Elegant 19% som vann ett långlopp på ett bekvämt sätt näst senast och senast höll helt okej efter att få dragit tåget först i tredjespår i ett V86-lopp.

Rank: 9-3-10-4-15-13-2

V64-2

Ett skräplopp där 6 Maintainability 46% blir märkligt stor favorit. Han vann visserligen bekvämt senast men allt serverades verkligen på ett silverfat där han kunde köra rakt från andra utvändigt. Kan självklart vinna igen men given att gardera. Första strecket till kapable 9 Patronus 10% som förmodligen vinner detta lopp om han skulle stå på benen.

1 Anders Goodland 5% vann ett intetsägande P21-lopp från ledningen senast men är relativt lite spelad nu och kan öppna skapligt bakom bilen så den måste med. 3 Freedom Band 14% blir bättre och bättre och gjorde en bra insats efter att ha tagit dödens 1200m kvar senast. Är ingen blixt bakom bilen men möter lite enklare motstånd här och lyckas han bara ramla ner i en hygglig position kan mycket väl första segern komma. 4 Upper Class 2% som är märkligt lite spelad på V64. Hon duger gott i detta gäng och höll farten helt okej senast på en tung bana, givet streck med tanke på den låga insatsprocenten.

11 Bubbel U.N.G. var ute i samma lopp som favoriten senast och gjorde en helt okej insats men det syns verkligen att hennes rad inte är någon tillfällighet och hon såg återigen riktigt ovillig ut till slut. Den står jag över tills hon visat lite kämpatakter.

5 Boreas Petes vann billiga lopp på Oviken i somras och har varit borta länge, står över henne med tanke på insatsprocenten och streckar istället 12 Taxi Jane som jag tycker gjorde det skapligt på Bergsåker näst senast och alltid trevligt att ha en häst med 1% av insatserna med på systemet i ett öppet lopp.

Rank: 9-6-1-3-4-12-5-11

V64-3:

Ett kallblodslopp där tyvärr min stora idé Vildeli ströks.

8 Eldodin 64% blir favorit, han är hopplöst osäker bland hästar och måste köras framåt direkt här och om han står på benen blir det mycket troligt en tung resa. Senast kom han igenom perfekt från bakspår och kunde köra sig till ledningen och höll undan säkert på ett bra sätt. Har naturligtvis bäst vinstchans i loppet men är överspelad och garderingen känns given.

12 Wilda Fille 7% gick äntligen felfritt senast och då blev det seger. Det var dock i ett rätt blekt lopp och kusken såg inte ut att våga köra på honom till slut. Det lär krävas i dag och jag står över honom från detta läge tills han visat mer. Det var 7 Åsarappen 9% han kontrade ut sista biten och även om jag inte tycker att han är någon hjälte till slut så tar jag med honom.

Även 3 Varde Eld 5% som jag tycker kommer mer och mer får plats på system. Han är även snabb bakom bilen och det lär bli en bra resa härifrån, speciellt när snabba Vildeli är struken. 10 Joel Klipp 3% satt fast i rygg på ledaren med rubbet sparat senast i det lopp som 11 Järvsö Jansing 1% vann på ett bra sätt senast. Båda två kan slå till om favoriten gör bort sig och är givna streck. 6 Sikken Ålj 1% är märkligt bortglömd, han är inte dum för klassen och det känns intressant med ny kusk. Tyvärr är han ingen blixt bakom bilen och det är vingelrisk. Streckar avslutningsvis jämne och stabile 9 Ängsbläsen 5% som får ny kusk.

Rank: 8-3-10-7-11-6-9-12-4-1-5

V64-4:

Ett riktigt ihåligt lopp där jag tråkigt nog spikar favoriten 10 Alvena Valva 42% som bara ska runda detta gäng. Hon kördes passivt i femte invändigt i årsdebuten och fullföljde helt okej utan att glänsa i ett lopp som vanns av Le Miracle. Hon möter mycket enklare hästar här och jag hade runt 12.5 sista 400 och Alvena Valva bör rimligtvis gått framåt rejält med det loppet i kroppen. 12 Hedwig som gnetar på utan att visa någon speciell gnista till slut i loppen ser ut att vara värst emot i detta minst sagt ihåliga lopp.

V64-5:
Ett roligt lopp där ett flertal av hästarna har årsdebuten överstökad och gör sin andra start för året.

Stor favorit är tacksamt nog 5 Västerbo Carrera 52% som inte alls kunde öppna något bakom bilen senast och såg inte särskilt rolig ut under sitt avancemang fram till dödens där han senare tappade travet och galopperade ca 900m från mål. Han är given att försöka fälla.

2 Liberty Face 30% har årsdebuten överstökad där han bara var hygglig till slut efter att ha backat ner i tredje invändigt efter att ha varit med i körning om ledningen. Lär ha gått framåt rejält med loppet i kroppen och han ska naturligtvis räknas tidigt i detta lopp.
8 Funny Tornado 3% gjorde det bra inom rikstoton under fjolåret och gick ett helt okej upplopp i årsdebuten i ett lopp som vanns av favoriten, ser ingen anledning att han bara ska vara spelad till 3% här.

9 Todays Butterfly 2% gjorde en bra insats i årsdebuten som knappt slagen tvåa bakom Premier Kronos efter att ha serverats en bra resa. Det loppet lär ha fört henne framåt och även om hon inte vinner ihjäl sig så ser jag ingen anledning att hon ska vara så ospelad på V64 som hon är. Streckar avslutningsvis 11 Sally Hill 3% som äntligen lite livstecken igen senast med ett bra upplopp i ett lopp som vanns av Olympia Gold före Mr Vox.

Rank: 2-8-5-9-11

V64-6:

Ett ojämnt kallblodslopp där jag streckar tre stycken årsdebutanter. Favoriten 7 Tyri Balder 25% måste ha vettig chans trots att det vankas årsdebut. Möter ett lämpligt gäng och lär vara väl förberedd. Jag drar dock en rå och hoppas på att 3 Minelli 5% skall bli svår att nå från ledningen i årsdebuten. Hon brukar trumma på bra i ledningen och jag räknar med att kusken försöker dra i ett jämnt hårt tempo för att inte bjuda in de andra. Trodde i början av karriären att 14 Kalle Växus 7% skulle bli en kanon men det planade ut lite för honom, han har dock ständigt vart ute i hårda gäng och har lite pengar på sig i förhållande till sin kapacitet och det ska bli intressant att se hur han utvecklats under vintern.

Bakom är det tunt förutom den betrodda trion med 15 BB.Petter N. som har vunnit vid 2 av 3 besök i Östersund i spetsen. Tycker dock att han är lite överspelad från detta läge. 11 Essis Lille Alfred möter lite hårdare hästar än de han slagit vid vinsterna och 19% känns klart i överkant. 8 Fylking är stark och rejäl men kommer med stor sannolikhet hamna på vingel härifrån.

Rank: 3-7-14-15-11-8
putte64 (+500), Torstens (+10), dado (+10), hammering (+10), Fidus (+10), doob (+25), DIAMANTEN (+5), asgaya3141 (+10)
Norrland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-19, 15:40   #4

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sjukstuga Visa inlägg
Todays Butterfly var ju fin i sin årsdebut, 2% nu och kan vara ett rolig jackpot-drag till ikväll.
Hade bara tänkt låsa på de två favoriterna men kollade Todays Butterfly tack vare dig. Han årsdebuterade i ett stayerlopp och slog så bra hästar som Tequila Palema, Navaronne och Vacqueras.
Nu låser jag V64-5 på 2,5,9. Kan vara en bra början på DDI med 9.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-19, 16:19   #5

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

En grundlig genomgång där av Norrland.

7 Northern Spy avslutade heltaggat till vinst näst senast.
Då var det racerbalans för första gången i den regin, sade kusken i segerintervjun.

Ett garderingsstreck för mig om bfro.

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-19, 16:34   #6

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
En grundlig genomgång där av Norrland.

7 Northern Spy avslutade heltaggat till vinst näst senast.
Då var det racerbalans för första gången i den regin, sade kusken i segerintervjun.

Ett garderingsstreck för mig om bfro.

Det var även ffg jänkarvagn då. Hästen redan anmäld ¢¢ och läste att det ska bli så samt jänkarvagnen igen.
hugotheboss (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-19, 17:03   #7

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Jag vet inte om man ska lita på vad som sägs i intervjuer. Micael Melander sa i atg.se idag ca kl 15, att han har bra chans att vinna V64-2 med favoriten 6 Maintainability. I övriga lopp - inkl 7 Northern Spy - låg han mycket lågt.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-19, 17:11   #8

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag vet inte om man ska lita på vad som sägs i intervjuer. Micael Melander sa i atg.se idag ca kl 15, att han har bra chans att vinna V64-2 med favoriten 6 Maintainability. I övriga lopp - inkl 7 Northern Spy - låg han mycket lågt.
Det är väl i och för sig ganska logiskt. V64:2 är ett skräplopp och han har ok spår. V64:5 ser två rutinerade kuskar med bra spår, 2,5 som spelarna verkar ha stort förtroende för. Medan han själv hamnat långt ut. Funderar på att köra 7,8,9,11 här och helt chansa bort både 2 och 5.
Gammal 2016-04-19, 17:45   #9

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Det var även ffg jänkarvagn då. Hästen redan anmäld ¢¢ och läste att det ska bli så samt jänkarvagnen igen.
Jepp! Det var inte endast bfro utan jänkarvagn och kanske nåt mer? Racerbalans.
Endast skoinfon går att se på ATG, så jag går efter den infon.

Är ett garderingsstreck för min del.
Vi får se om han klarar av att hänga med?
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-19, 17:57   #10

Standard

Robert skrev att det blir tåskor bak på Freedom Band.

Fylking ska köra bf bak idag, eller är i alla fall anmäld så nu. Den är ju superintressant om han bara kan hitta ett vettigt slagläge från spår 8(vilket kan bli svårt såklart).
Essis lille alfred fick ju glida igenom och sitta i ledningen in i första kurvan när dessa möttes senast medans fylking fick harva i tredje första 500-600. Visserligen finns väl risken att det blir samma denna gång. Men blir det inte så, så tror jag att fylking har en fin chans ikväll.
Gammal 2016-04-19, 18:04   #11

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37818
Standard

Läge att lira bara för sexrättspotten och satsa på jacken. Spikar: Maintainability och Liberty Face.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-19, 18:14   #12

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2371
Standard

Dagen bästa drag DD1/V64-5 nr 8 Funny Tornado har årsdebuten avklarad gick väldigt bra då trots lite strul fr start, är 30 meter bättre i kväll. 4% på strecken.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-19, 18:42   #13

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Efterhandare

V64 Östersund

1-3140v, i ett voltstartlopp har startspåren en viss betydelse; 1,3,6,7,8,10 är
överrepresenterade som vinnare. Distansen i just detta lopp gör dock att
spåren inte har så stor betydelse som i ett medeldistanslopp. Modern bubblare 2.

2-1640a, i ett autostartlopp är facit spår 2-7, sprint gör att fokus blir 3-7.

3-2140a, i ett autostartlopp är facit spår 2-7, medel ger fokus på spår 2-6.
I just detta lopp gör strykningen att man får tänka lite utom boxen då all
statistik gäller fulla startfält.

4-2140a och spårtrappa ger lite svårtytt utfall. Utom för mej som aldrig
släpper 2-6.

5-2140a, i ett autostartlopp är facit spår 2-7, medel ger fokus på spår 2-6.

6-1640a och spårtrappa och kallblod, usch. Men jag håller ändå fast vid 3-7.

Raden 3-5-7-3-5-7? Tveksamt, men någon kanske snubblar in på en plats.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-19, 18:42   #14

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Tackarrrrrrrrr!! Bra start på kvällen!

TRIO
Inlämnat: 2016-04-19, 18:30
Flex
Östersund Lopp 2
Tisdag 2016-04-19
Start: 18:37
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 2 Radiance Broline
2:a: 3, 5, 6, 7, 8, 12, 13
3:a: 3, 5, 6, 7, 8, 12, 13

42 kombinationer, 238,0%
Totalt: 100,00 kr.

Nu blir det läsa på V64.... Lite tidsnöd men det går!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-19, 18:46   #15

Standard

V64
Inlämnat: 2016-04-19, 18:21
Östersund
Tisdag 2016-04-19
Start: 19:25
Kostnad: 432,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 7, 9, 10, 11
2: 3, 4
3: 3, 7, 8, 9, 10, 12
4: 10 Alvena Valva
5: 9 Todays Butterfly
6: 3, 7, 8, 11, 14, 15

6x2x6x1x1x6 = 432 rader.
432 x 1 x 1,00 kr = 432,00 kr.
Totalt: 432,00 kr.
Rättningskod: KSJ BTM KVZ

Sådär fick det bli till slut efter att jag hörde intervjun med Håkan i andra så dubblade jag systemet. Lät som att det blir ledning och köra där. Då kan det gå vägen. Rycker även skorna bak efter Uffes rekommendation.
Svara

td