Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-04-18, 15:52   #1

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1201
Standard

Axevalla 18/4 v64 ser lätt ut

Heartbreaker VS möter ingenting

Angel rain kan inte bara förlora nu när hon blir av pjukksen
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-18, 16:00   #2

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 135
Standard

Seek and destroy borde bomba hem det från spets eller dödens.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-18, 16:09   #3

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 631
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Seek and destroy borde bomba hem det från spets eller dödens.

Det finns flera stora favoriter under kvällen och vissa köper vi - andra inte... Spikarna har sannerligen toppchans och vi "bjussar" på intervju med Per C Johansson gällande ett av motbuden till favoriten i DD-1.
- 6 Seek And Destroy (V64-5) var jag inte nöjd med senast, det var någonting som inte var rätt med honom den gången. Han är tillfixad efter det och förhoppningsvis har vi hittat det som var fel. Formen har väl blivit lite stiltje så jag vet faktiskt inte var jag har honom nu när det gått ungefär en månad mellan loppen, men jag tror inte att han har tappat så mycket. Det är några bra hästar med som vi inte slår med en tyngre resa och det finns även någon som kan slå oss med en tyngre resa. Jag är nöjd om han är bland de tre främsta och gör ett bra lopp. Han är rätt kvick från start och jag tror att han kan nyttja spåret rätt bra. Skulle det dock bli omstarter så kan det ställa till det. Jag är inte förvånad om han kan ta ledningen om kusken träffar någorlunda. Skulle vi komma till spets så tycker jag att han ska köras i den positionen. Ska han vinna loppet så är det nog från ledningen. Skulle Legend Brodde komma ut och sätta stenhård press så kanske vi släpper, men jag ser gärna honom i ledningen. Jag vill dock säga att Legend Brodde är den som sticker ut i loppet med tanke på hur han har varit på sistone, men man kanske kan hoppas att han blir kvar på innerspåret. Han ska gå barfota fram och med aluminiumskor bak, vilket är optimalt för honom. Nästan oavsett banunderlag så blir det den balansen. Det blir norskt huvudlag och jänkarvagn igen
benny28hbg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-18, 16:18   #4

Standard

Det där är vad jag kallar utförlig chansvärdering, var hittatde du den intervjun?
Gammal 2016-04-18, 16:27   #5

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 631
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av biddybye Visa inlägg
Det där är vad jag kallar utförlig chansvärdering, var hittatde du den intervjun?
på twitter via spelvärde!

https://www.spelvarde.se/innehall/v6...ni-en-intervju

Senast redigerad av benny28hbg den 2016-04-18 klockan 16:29.
benny28hbg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-18, 16:50   #6

Standard

addade twitter kontot , det är den typen av intervjuer man vill ha, kostar lite mycket tycker jag.

hoppas nu bergh kör barfota idag och inte håller på med massa trams bara för det varit en diskussion kring honom, barfota spikar jag direkt.
Gammal 2016-04-18, 17:05   #7

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
addade twitter kontot , det är den typen av intervjuer man vill ha, kostar lite mycket tycker jag.

hoppas nu bergh kör barfota idag och inte håller på med massa trams bara för det varit en diskussion kring honom, barfota spikar jag direkt.
" 1 Angel Rain (V64-6/DD-2) blev det mesta fel för senast i årsdebuten i V75, men hästen var enormt tapper som knappt slagen. Hon gav ett riktigt glädjebesked. Allt ser bra ut efteråt och det enda som kanske oroar lite är innerspåret. Hon kan vara lite ”bulig” i början, men det är ju 2640 meter och bara tio hästar, så det ska nog lösa sig. Jag tror på min häst och ändrar inget från senast."

Källa: atg.se

Han säger "ändrar inget från senast" och nu har han anmält barfota på andra hästar men inte på Angel Rain! Han gör inte ens en fuling och anmäler för att ändra sedan. Det blir högst troligt skor runt om!
Gammal 2016-04-18, 17:06   #8

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Citat:

Wallmannstallet verkar i alla fall omgående ha skärpt sig efter hotet om regelskärpningar. Om jag såg rätt anmäldes de flesta av stallets hästar med skor redan från början igår på Mantorp och inte en enda ändring under dagen. Hade det varit för någon vecka sedan hade alla stallets hästar varit anmälda barfota runt om från början. Bara hoppas att det inte var en tillfällighet utan att ansvariga i stallet förhoppningsvis äntligen insett värdet för spelarna av att få korrekt information innan spelstopp.

Om Bergh och några till också inser det så är problemet i stort sett borta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Knutman (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-18, 17:10   #9

Standard

det är bra att dom lyssnar, sånt uppskattas
Gammal 2016-04-18, 17:11   #10

doobs avatar

Standard

Jag orkar inte ändra mig! Kör såhär ikväll! Första tanken!

V64
Inlämnat: 2016-04-18, 17:10
V6 - endast vinst vid 6 rätt
Axevalla
Måndag 2016-04-18
Start: 19:25
Kostnad: 270,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5, 6, 7, 11 (8)
2: 1 Basic (11)
3: 3, 4, 6 (1)
4: 3, 4 (1)
5: 1, 6, 12 (3)
6: 1, 2, 7 (5)

5x1x3x2x3x3 = 270 rader.
270 x 1 x 1,00 kr = 270,00 kr.
Totalt: 270,00 kr.
Gammal 2016-04-18, 17:39   #11

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
1: 4, 5, 6, 7, 11 (8)
2: 1 Basic (11)
3: 3, 4, 6 (1)
4: 3, 4 (1)
5: 1, 6, 12 (3)
6: 1, 2, 7 (5)
Hörru Bert, 4-1-3-3-1-1 ser lite låg ut vid första anblick.
Sen går jag in på ATG.se och ser att det är favoritraden.
Så varför inte?

GodTur

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-18, 17:44   #12

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2371
Standard

Appropå Angel Rain: I fallet Angel Rain så var jag noggrann med att säga att jag skulle anmäla henne barfota, men att hon troligtvis skulle gå med skor i loppet. Nu blev det exakt så och delar av spelarkåren rasar.

Vad tycker ni att jag skulle ha gjort annorlunda?

Hade jag chansat och kört henne barfota så kan jag garantera er att hon hade galopperat. Nu gjorde hon ett jättelopp i stället och med lite mer tur så hade segern varit hennes.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-18, 17:46   #13

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Hörru Bert, 4-1-3-3-1-1 ser lite låg ut vid första anblick.
Sen går jag in på ATG.se och ser att det är favoritraden.
Så varför inte?

GodTur

Mvh Uffe
Du kan nog lira den! Blir inte mycket kantbollar idag! Ser favoritbetonat ut!
Gammal 2016-04-18, 17:47   #14

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spojs Visa inlägg
Appropå Angel Rain: I fallet Angel Rain så var jag noggrann med att säga att jag skulle anmäla henne barfota, men att hon troligtvis skulle gå med skor i loppet. Nu blev det exakt så och delar av spelarkåren rasar.

Hade jag chansat och kört henne barfota så kan jag garantera er att hon hade galopperat. Nu gjorde hon ett jättelopp i stället och med lite mer tur så hade segern varit hennes.
"Jag"?
Gammal 2016-04-18, 17:51   #15

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spojs Visa inlägg

Han skulle gjort som de flesta andra tränare gör, dvs respektera spelarnas behov av korrekt information och anmält hästen med skor runt om från början.

Tyvärr är det så med Berghstallet att det händer att han säger skor i förhandsinfon, anmäler barfota och sen även kör barfota. Därför kan spelarna aldrig lita på att när Bergh sagt skor och anmäler barfota så är det bara för att reglerna tillåter det och att han innan loppet kommer ändra tillbaka till skor sent.

Det kan knappast vara så att nästan alla andra tränare kan informera spelarna om korrekt balans i god tid, oftast redan i tisdagsronden till lördagens lopp, men att Berghstallet inte ens kl 16.20 på lördagen vet hur det ska bli. Det måste bero på något annat.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td