|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-04-21, 20:11 | #16 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Umåker kan bli hård, men ärligt talat ser prognoserna inte ens ut att vara i närheten av några problem.
Vi får se...
2016-04-21, 20:18 | #17 |
Calle Laday.. no more comments #sos
|
|
2016-04-21, 22:42 | #18 |
Såg Reorder skulle ut så det var till att masa sej iväg te Linda s å ta ett snack,,,,, Stallet tror på bra chans,,, Så gör även chauffören,, Erik gillar den här skarpt,,, så den blir mitt spelobjekt till Umåkersomgången
|
|
2016-04-22, 00:37 | #19 |
V75-7: 10 Salong 8% har inte varit märkvärdig alls i årets två starter, men med dessa genomkörare i kroppen så bör han vara redo för en bra insats på hemmabanan. Salong och Örjan var mycket lyckosamma tillsammans under hösten och det känns som ett stort plus att han tar över tömföringen igen.
|
|
2016-04-22, 10:59 | #20 |
Voulez vous kan väl omöjligt bli favorit i avd 7? Ove vinner ju inte direkt ihjäl sig på v7!
|
|
2016-04-22, 11:10 | #21 |
|
|
2016-04-22, 22:48 | #22 |
Dom som inte följde fredagstravet från Umeå hörde inte att flera kuskar sa att banan var väldigt lös. Blir väl troligen samma i morgon så hästar som inte brukar gå bra på sådant underlag kanske man ska vara lite försiktiga med på sitt V75 system.
|
|
2016-04-22, 22:57 | #23 |
Mina tankar efter egen (vinstchansbedömning):
avd1. Jag trodde jag värderade under spelarna när jag satte 40 % på bravo navaronne..21 % bara. har tränare sagt att det är stor galopprisk lr något negativt... både 1 o 6 väldigt streckvärda. avd2. Fjord jerven spikvärd (50%) då jag tänker att han tar ledningen, Art kjarvald (15%)spelvärd också och vinner säkert om det blir körning mellan 1 o 2. Avd3. Bergh lär ge körorder på ed you så tror inte rocky sitter ifred därför tror jag mest på Nahar och Venkatesh som jag bedömmer likvärdigt på 30 %, venka kan vara spik om man räknar med att det löser sig från spåret. avd4. i avd 4 kanske jag undervärderat calle ladays chanser (9%), ser inte i raden vrf han ska sticka ut. Mellby dealer på pricken 17 %, samtidigt många mer streckvärda där 2,7,8,9,12 är mest göttiga avd5. 75% på Propulsion (55%) spår 7 o lång distans.. risken är att propulsion har för stor respekt med sig, de värsta motståndarna kanske har sämre spår, navigator sib som var nära fredericus sist o usain swing som slog bla nahar o support justice i guld sist som 3a. avd6. Volstead satte jag 35% på har 43 så det e okej, jag får en känsla att han kan ge sig från ledningen efter någon tryckare trots att han e så stark. Daley lovin (30%) Michelangelo (15%) o explosive de vie (7 %) avd7. Bara 19% på Reorder o Bottnas, jag satte 25 och tillsammans med 2an täcker de 60% som min bedömning också. Mina mest spelvärda : Bravo Navaronne Fjord Jerven, Art Kjarvald Nahar Coal Trader, Reggae Hall, Hot Pride, Viola, Morelight Navigator Sib, Usain Swing Daley Lovin, Explosive de vie Reorder, Bottnas Commandeur Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+2) |
|
2016-04-22, 23:48 | #24 |
|
|
2016-04-22, 23:59 | #25 |
doob´s V75-tankar och bolagslir
Har suttit och gått igenom omgången och det bolag jag spelar kommer imorgon se ut som följer då jag är tvungen att lämna raden ikväll! Avd.1) Här spikar jag 7 Queer Fish och utser faktiskt hästen till omgångens bästa värdespik! Man planerar köra barfota runt om vilket ger magisk effekt på den här snabba valacken! Bronsdivisionen startas med volt och det är näst intill spetsgaranti! Dessutom har hästen ett lopp i kroppen! Jag tror hästen kan runt 1.13 på distansen imorgon och vem i helvete slår honom då?? I nuläget är min spik fjärdehandare på 15% i ett lopp där majoriteten av spelarna dels garderar då det finns ENORMA favoriter senare i omgången och dels för att "vara med" i början. Loppet är svårlöst bakom och ett extra plus är att Betaltjänsterna jagar hästar på bakspår! JAG TACKAR OCH BOCKAR och säger FORTSÄTT SUP för doob siktar på SPETS OCH SLUT! Avd.2) Detta lopp låser jag på fyra streck! Hade jag lirat ensam och inte bolag hade jag totalt skitit i 1 Tekno Odin som favorit då den är enormt övervärderad! Nu åker den med bara för att det passar min systemstorlek och för att andelsköparna inte vill åka på en sådan "känd" häst och favorit! Min förstahäst är 6 Art Kjervald som har toppform och bombas till spets! Ove A är en sopa men köra häst i spets med en tanks i form klarar till och med Tobbe i En annan del av Köping! 6% är helt jävla galet bra! 2 Fjord Jerven är grym och andrahäst från bra spår och sedan vill jag även strecka 8 Myr Faksen på kapacitet och form! Stängt så! Avd.3) Vilken sorglig Guldbjörk! Ska en av dom här vara med i Olympiatravet?? Sjukt... Nog för att Ed You och Nahar är namnkunniga men det var länge sedan dom visade något för världseliten... Men i det här gänget duger dom såklart men lägena är ju sådär... Jag väljer inte ens att feta något namn i den här avdelningen utan är ni intresserade så ser ni vilka jag tror har en chans att vinna löpet och thats it... Kanske något klarnar med lite mera info under morgondagen och då kanske det finns en kanonspik här? Just nu bara öppet... Avd.4) En klaring startar i fjärde! Hur fan ska 6 Calle Laday lägga felfri? Skiter fullständigt i att hästen är streckad på 51% då övriga fältet ser ut som ett P21-lopp en vardagkväll? Springspår i volt och SPETS OCH SLUT är en underdrift! Tänk er en nattklubb i Luleå på 90-talet! Gry Forsell i sitt esse med 100 locals. Hon vill ligga. In kommer Ashton Kutcher i samma ärende! Ashtons odds att få ligga överhuvudtaget är lika goda som Gry´s målbild för aftonen är lika självklar och övriga jävla alkisar i lokalen har ungefär lika stor chans att få ligga som övriga hästkrakar i V75 avd.4 har imorgon att få scora! Calle Laday är på lokal i "Luleå" imorgon och Pokalen är lika hemma som Gry Forsell vore i Kutchers binge.... Avd.5) PROPULSION! = 25% rabatt och det kan vara årets bästa erbjudande!! 1/4 av systemen flyger och det är ta mig fan helt jävla sjukt... Bara luta sig tillbaka och njuta... Avd.6) Många många spikar 3 Volstead och då jag har minst lika klara är det självklart att försöka få bort byket! Jag har ju råd... Dom som ska försöka göra det är främst 2 Fire To The Rain som har läget och nu ett par lopp i kroppen. 5% på den här kanonen är nog kanske omgångens bästa värde! Streckar även 7 Daley Lovin såklart men läget puttar ner hästen som trea i min rank. Bakom tar jag även med 5 Michelangelo Ås som är en kanon men möter hårdare och hårdare motstånd. 9 Explosive De Vie med smygläge från formstall och sedan bjuder jag också på ett spelvärt MILJONDRAG! 6 Scacco Matto på otroliga 1% från Stall Bergh! Tro mig! Den gode Bergh har nog inte en klassisk stöt men jag kan satsa min snygga fru på att han har några kronor på toton på den här! Det finns massor av kapacitet i den kroppen (Hästens! Inte Berghs!) men det har strulat en hel del. Blir det överpace är den med! 1% är helt jävla galet bra på detta långskott från eget straffområde....I FOTBOLL!! Vinner den kliver åtminstone inte jag av... Avd.7) Gillar sitta TUNG i sista om man är med och här kör jag en näst intill klassisk helgardering. Emot ALLA jävla principer men måste av kostnadsskäl lämna en häst utanför systemet och det blir 1:an! Om jag måste nämna någon häst i loppet så vill jag såklart lyfta en bomb! 4 French Target är ingen bluff och definitivt inte sämre än någon annan i det här fältet! Lopp i kroppen och läge! 3%!! KYSS MIG I ARSLET OCH LÅT TUNGA VISPA RUNT!! Skål på er dimmiga suputer! Den här har ni missat pga sponken! Systemet: 1) 7 Queer Fish 2) 1 2 6 8 3) 1 4 5 6 7 8 9 11 4) 6 Calle Laday 5) 7 Propulsion 6) 2 3 5 6 7 9 7) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 Lycka till!
2016-04-23, 01:05 | #26 | |
Citat:
|
||
2016-04-23, 03:25 | #27 |
[QUOTE=doob;487144]doob´s V75-tankar och bolagslir
Avd.5) PROPULSION! = 25% rabatt och det kan vara årets bästa erbjudande!! 1/4 av systemen flyger och det är ta mig fan helt jävla sjukt... Bara luta sig tillbaka och njuta... "Måste bara rätta dig med att den gamla lärdomen att 25% är 1/4 stämde förr, nu har ATG infört ett nytt räknesätt som får snillen att spekulera om nobelpris till den nya grundlagen att 25% är 1/10 istället eller kanske 0.5/10? P.s. Du får väl räkna ut höjningen av värdet efter Propulsion vunnit så får du se om 25% ryker hahaha. |
|
2016-04-23, 07:04 | #28 |
Lös bana som Olle sa kan ju ställa till det rejält för den här Propulsion.
2016-04-23, 08:02 | #29 |
Det är ett bolag och jag måste landa på 1.920 rader, inte ens en krona mer. Därför blir det så.
2016-04-23, 08:04 | #30 | |
[QUOTE=coolmanriver;487150]
Citat: