|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-04-11, 20:59 | #46 |
Skit! Gambino var ju riktigt bra i årsdebuten och min spik var skitdålig.
|
|
2016-04-11, 20:59 | #48 |
Det är klart björnland är i maskopi med tommy karlstedt vad naiv jag är
|
|
2016-04-11, 21:00 | #49 |
|
|
2016-04-11, 21:05 | #53 |
den kommer ha en bra säsong om det dom säger stämmer
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Björnland (+5) |
|
2016-04-11, 21:14 | #54 |
Mörkning är det väl inte tal om, man ska inte lyssna på folk rakt av helt enkelt. Antingen baissar de för att inte få upp förväntningarna (Stig H) eller så snackar de upp för att få uppmärksamhet (Å Lindblom). Förmodligen har de inte en jävla aning om hur det ska gå i första loppet helt enkelt, de gissar oftast lika mycket som vi på årsdebutanter. Preparékommentaren är direkt korkad, det kan man ju säga att man ska köra om man har bakspår men att bromsa från spår 1 i volt för att komma långt bak och köra till slut är ju vansinnigt.
Kanske mörkade han, vore inte märkligt om man försökte sig på att tjäna lite extra pengar på sidan med tanke på hur dåligt det där stallet går. Men högst troligt handlar det helt enkelt om dålig chansvärdering. Därför ska man mest bara lägga vikt vid utrustningsändringar och om de haft väldigt dåliga träningsmöjligheter inför starten. "Ikväll startar Madde på Hd, skor ro och ringrost. Preparé helt enkelt!"
2016-04-11, 21:18 | #55 |
Tröttsamt att man alltid ska åka på en jävla häst. Får börja läsa på V86 i morgon.
|
|
2016-04-11, 21:18 | #56 |
vad gjorde (inte)pappa unt.
2016-04-11, 21:20 | #58 |
Fullt väntat, mer regel än undantag att han kör sådär när han har riktigt dåliga lägen. Hjälper inte hur bra hästen är och kommer som skjuten ur en kanon när kanonen lossas för sent. Ibland hinner han faktiskt fram, men ger sig själv ett rejält handikapp först.
2016-04-11, 21:37 | #59 |
Banned
|
Och Jeppe Juel visar vilken kuskförmåga han är....synd om alla favoritspelare 1,33?
|
2016-04-11, 21:52 | #60 |
En liten fundering ang Cash Mearas i V64-6. Galopperade den verkligen 150 meter eller mer innan den blev diskad ?
Fick känslan att de klippte den ganska snabbt där i första kurvan. Såg iofs inte särskilt bra ut efter galoppen heller och hade såklart varit chanslös, men reagerade på den, i mitt tycke, snabba diskningen då jag höll ett öga på den inför framtida lopp. |
|
|