Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-04-12, 13:06   #16

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Well, Princess Face var faktiskt helt OK. Däremot var styrningen av det mer bedrövliga slaget som så ofta när Adrian kör. Motståndarna hade gett upp på förhand. Han hade kunnat köra i 20-tempo första 1000 och ingen hade brytt sig men så funkar inte Kolgjinis. Bortkörning av grövsta modell.

Tycker omgången ser pisstråkig ut rent sportsligt. Guldloppet är ju ett skämt med tanke på var loppet körs och vilken årstid vi är inne i. Det är dessutom ett uttagningslopp till Olympiatravet. Klass 2 och Silver ser roligast ut på förhand.
Tycker inte Mosaique Face och Solvato med flera är skit, men som jag skrev i andra tråden så kom Nahar och Repay Merci inte med på poäng. Hade blivit bättre lopp men Barracuda River kom med istället.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-12, 17:57   #17

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38324
Standard

Alldeles för tidigt att bestämma spikar, men Mosaique Face borde ta det här. Jetset är klart intressant och ett alternativ från dåligt läge. Eventuellt även Oki Doki Face.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-12, 22:23   #18

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 921
Standard

---

Senast redigerad av mocka den 2016-04-12 klockan 22:46.
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-12, 22:45   #19

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Tycker inte Mosaique Face och Solvato med flera är skit, men som jag skrev i andra tråden så kom Nahar och Repay Merci inte med på poäng. Hade blivit bättre lopp men Barracuda River kom med istället.
OK, gillar dig skarpt, men jag tror du fattar vad jag menar. En och annan kanon gör inget lopp och Solvato känns inte som någon elithäst längre, med eller utan skor. Har mycket att bevisa numera.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+1)
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-12, 22:57   #20

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3124
Standard

Beverly Boulevard, nu med bakspår. Kan hon få bra ryggar att följa tror jag att hon segerstrider. Tror hon gynnas kraftigt att inte ha öppet spår. Sen rycker Persson skorna runt om på Wingait Ida. Dåligt spår, men en helt annan häst barfota. Kolla loppet på Åby 9 mars när barfota förbudet var hävt!
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-12, 22:58   #21

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 4347
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
OK, gillar dig skarpt, men jag tror du fattar vad jag menar. En och annan kanon gör inget lopp och Solvato känns inte som någon elithäst längre, med eller utan skor. Har mycket att bevisa numera.
Trögtänkt som jag är inställer sig frågan: "När vet jag att en före detta elithäst inte längre är en elithäst" Kapacitet finns ju onekligen....
Bonbon är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-12, 23:05   #22

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andy90 Visa inlägg
Skillnaden på Ochongo och Edward Ale är väl dock att tränaren körde sista gången med Ochongo och kördes därför helt optimalt, full rulle.
Edward Ale vad jag minns, förbereds väl för något storlopp i Finland framöver(?)
Tänkte mer på att dom har samma spår. Repris ?
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-12, 23:10   #23

Standard

Jänkarvagn ffg på Shogun DK, samt lättas till tåskor fram och helstängt huvudlag med openeye.
Gammal 2016-04-12, 23:22   #24

Standard

Det blir nog barfota runt om för första gången på Takestwoforatango, enligt Lugauer och ev. också bfro ffg på Ymer Brick i samma lopp (Avd4)
Gammal 2016-04-13, 09:27   #25

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2371
Standard

Här låter det påställt:

”Min häst är bättre än Dreams Take Time”
I lördagens gulddivisione, V75-3, har Spartan Kronos spår nio bakom startbilen. Trots sin ringa rutin mot flera av de mer rutinerade rävarna är han högt tippad i tipsen i olika tidningar och kommer att bli en hel del betrodd. Och ska man tro på tränare Lugauer ska man absolut strecka hästen på kupongen.
– Jag är inte så kaxig att jag säger att han bara vinner, men jag blir absolut inte förvånad om han gör det. Hästen har överkapacitet och har klassen att slå sådana här hästar. Han har resurserna att vinna ett sådant här lopp men självklart beror det på vilken resa han får. Om han hade haft framspår och Spartan hade fått ledningen då tror jag ingen hade slagit honom här. – Samtidigt har jag stor respekt för Mosaique Face. Han har varit med i både Prix d’Amerique och Elitloppet och Ludde har säkert honom i bra form nu. Från spår två blir han normalt inte lätt att besegra. Men däremot tycker jag att Spartan Kronos är en bättre häst än Dreams Take Time, oj, oj, oj, det tycker jag absolut. Kan min vara tvåa bakom Mosaique Face är jag jättenöjd men har den hästen inte bästa formen eller kommer bort så kan Spartan vinna. Han har ett okej spår och kommer att sitta där framme i den främre delen av fältet.
Hur blir det med balans och utrustning?
– Vi får avvakta vädret och se hur banan blir. Eventuellt ska det bli en regnskur och då har vi inte någon perfekt bana på Jägersro. Jag har jättefina skor åt honom och det kan bli skor runt om, barfota fram eller barfota runt om. Du kan skriva att jag balanserar hästen så att han ska springa så snabbt som möjligt. Jänkarvagn och öppet huvudlag som vanligt, säger Lugauer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1)
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-13, 09:30   #26

Dyngjohans avatar

Reg.datum: mar 2016
Sharp$: 773
Standard

Är det någon som följer Stall 77s ranking????
Dyngjohan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-13, 09:52   #27

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dyngjohan Visa inlägg
Är det någon som följer Stall 77s ranking????
Det är ju bara att gå in och läsa, om du menar hur bra de är har jag ingen aning!
Gammal 2016-04-13, 11:06   #28

Dyngjohans avatar

Reg.datum: mar 2016
Sharp$: 773
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Det är ju bara att gå in och läsa, om du menar hur bra de är har jag ingen aning!
Jo....det förstod jag med.......var mest nyfiken om någon visste nått om dom...dom ändrar rankingen,dag för dag....
Dyngjohan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-13, 11:33   #29

Moonfalas avatar

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 4749
Standard

Citat:
Jo....det förstod jag med.......var mest nyfiken om någon visste nått om dom...dom ändrar rankingen,dag för dag....
haha ja, men det är ju bra - då ökar ju chansen till att de efteråt kan säga "vi rankade vinnaren etta redan i tisdags"
Moonfala är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-13, 11:34   #30

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Verkar nästan så senaste uppdatering på t ex V75 gjordes idag kl 06:38

td