|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-04-17, 11:50 | #226 | |
Banned
|
Citat:
Men glad för din skull, grattis! |
|
2016-04-17, 12:42 | #227 | |
Citat:
I DD1 var jag rätt säker på överpace och att spetsduellanterna inte skulle stå vilket blev rätt! Tog två formstarka på framspår och fan vet om inte Protector hade vunnit med tidigare lucka? I sista chansade jag såklart! Radysin löpte stor risk bli fast invändigt men jag gissade på rätt vild körning där också med luckor i fältet och så blev det! Vaket att ta sig ut från tredje inner varvet kvar! Hästen var kraftigt understreckad på V75 och då finns det berömda värdet! När det sedan finns en sådan diamant i sista blir det än bättre värde då "TV-systemen" spikar ur sig sista via någon favorit! Min V5:a byggde jag på V75-raden men plockade med tre streck till i sista utifall Radysin skulle bli fast! På DD´n singlade jag Goopen efter fin värmning och provstart! Det höga oddset beror nog i huvudsak på rundspel då det var två spelvänliga lopp samt att många kalkylerade med att Radysin skulle bli fast invändigt vilket Riordan också trodde i intervju strax innan start ("som bäst tredje invändigt och därifrån blir det svårt"). Nu var jag upptagen i princip hela lördagen så uppsnack och analys uteblev men det får ni tugga i er! Kan skita i att posta efterhandare men nu valde jag att göra det... Sorry!
mackpeter (+10) Senast redigerad av doob den 2016-04-17 klockan 12:45. |
||
2016-04-17, 16:08 | #228 |
|
|
2016-04-17, 17:30 | #229 |
Det kommer väl snackas om efterhandare så länge det finns kvar användare på det här forumet. Jag tycker det är skoj att det rullar in pengar till sharpsanvändare. Det ger liksom ett kvitto på att detta är the place to be.
Jag har däremot lämnat vissa fbgrupper där man la upp harrybångar och klappa sig själv på axeln över hur duktig man var. Det gör mig less. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
2016-04-17, 17:31 | #230 |
Doob:I DD1 var jag rätt säker på överpace och att spetsduellanterna inte skulle stå vilket blev rätt! Tog två formstarka på framspår och fan vet om inte Protector hade vunnit med tidigare lucka?
Både du och jag hade fått rätt bra betalt med Protector på våra V75 or och V5 or. Han såg jäkligt bra ut där han satt fast på innern sista biten mot mål. Men man får vara nöjd ändå att man satte den. Grattis! |
|
2016-04-17, 18:07 | #231 | |
Citat:
NU skrattar jag på mig Efterhandare med Harry! Trodde inte Sharps efterhandare kunde slås men där ser man, på Fejjan är det ytterligare en nivå. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
||
|