Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-04-17, 11:50   #226
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5228
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kallekula Visa inlägg
Klart det fanns potential. New r fast med rubbet i andra. Eternal sunshine med bättre resa och protector som han gick invändigt sista biten. Läste dina tankar förresten, dyr lördag antar jag för mer fel kan man väl knappast ha :(
Nja, jag är nöjd. Trion med VOTN räckte långt. Men så är det ju ofta, det finns alltid ett eller ett par alternativ som ger 50 ggr pengarna, i varje V75-omgång. Som man kan "läsa" sig till. Egentligen är det ju dumstrut på att man inte lastar in en femhundring där, så hade man haft 25 papp istället. I ett enda lopp.

Men glad för din skull, grattis!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-17, 12:42   #227

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Milsson Visa inlägg
Ahaa... Det är ju lätt att vara kaxig i efterhand men jag spelade ddn för jag tyckte oddsen var oerhört fördelaktiga inte för att jag på något sätt var säker på utgången. Men doob verkar har varit ganska säker på vilka som skulle vinna med tanke på hans V7 spel. Därför tycker jag att det är ännu märkligare att ddn gav 60X det borde vara fler som hade koll på formen hos dessa hästar?
Jag lirade V75 på fredagkvällen då det är bolag och måste lämnas in så det är säljtid hela lördagen.

I DD1 var jag rätt säker på överpace och att spetsduellanterna inte skulle stå vilket blev rätt! Tog två formstarka på framspår och fan vet om inte Protector hade vunnit med tidigare lucka?

I sista chansade jag såklart! Radysin löpte stor risk bli fast invändigt men jag gissade på rätt vild körning där också med luckor i fältet och så blev det! Vaket att ta sig ut från tredje inner varvet kvar! Hästen var kraftigt understreckad på V75 och då finns det berömda värdet! När det sedan finns en sådan diamant i sista blir det än bättre värde då "TV-systemen" spikar ur sig sista via någon favorit!

Min V5:a byggde jag på V75-raden men plockade med tre streck till i sista utifall Radysin skulle bli fast!

På DD´n singlade jag Goopen efter fin värmning och provstart!

Det höga oddset beror nog i huvudsak på rundspel då det var två spelvänliga lopp samt att många kalkylerade med att Radysin skulle bli fast invändigt vilket Riordan också trodde i intervju strax innan start ("som bäst tredje invändigt och därifrån blir det svårt").

Nu var jag upptagen i princip hela lördagen så uppsnack och analys uteblev men det får ni tugga i er! Kan skita i att posta efterhandare men nu valde jag att göra det... Sorry!

Senast redigerad av doob den 2016-04-17 klockan 12:45.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-17, 16:08   #228

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Stort Grattis Doob. Du vinner mest här på detta forum pga du har mest kunskap.Ser inga andra som drar in vinster
Lite tråkigt att lägga ut allt här vinster o förluster , tycker du inte ?
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-17, 17:30   #229

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 1375
Standard

Det kommer väl snackas om efterhandare så länge det finns kvar användare på det här forumet. Jag tycker det är skoj att det rullar in pengar till sharpsanvändare. Det ger liksom ett kvitto på att detta är the place to be.

Jag har däremot lämnat vissa fbgrupper där man la upp harrybångar och klappa sig själv på axeln över hur duktig man var. Det gör mig less.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Milsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-17, 17:31   #230

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Doob:I DD1 var jag rätt säker på överpace och att spetsduellanterna inte skulle stå vilket blev rätt! Tog två formstarka på framspår och fan vet om inte Protector hade vunnit med tidigare lucka?

Både du och jag hade fått rätt bra betalt med Protector på våra V75 or och V5 or. Han såg jäkligt bra ut där han satt fast på innern sista biten mot mål. Men man får vara nöjd ändå att man satte den. Grattis!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-17, 18:07   #231

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Milsson Visa inlägg
Det kommer väl snackas om efterhandare så länge det finns kvar användare på det här forumet. Jag tycker det är skoj att det rullar in pengar till sharpsanvändare. Det ger liksom ett kvitto på att detta är the place to be.

Jag har däremot lämnat vissa fbgrupper där man la upp harrybångar och klappa sig själv på axeln över hur duktig man var. Det gör mig less.

NU skrattar jag på mig

Efterhandare med Harry! Trodde inte Sharps efterhandare kunde slås men där ser man, på Fejjan är det ytterligare en nivå.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td