![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() V75 Jägersro 16 april
I väntan på handbollen kollade jag snabbt på anmälningslistorna till V75. Som vanligt blev det fantastiskt fina lopp på Jägersro och glädjande att se att derby trial åtminstone blev hyfsat välfyllt. Det brukar det inte bli. 100 tkr i förstapris för de bästa fyraåringarna två dagar efter breeders Crown försöken på torsdag och kort innan kungapokalskvalen är inget som så klart lockar topphästar från när och fjärran.
Men övriga lopp är sanslöst bra. De bästa försök som körts i år. Väldigt öppna och svåra lopp och det lär bli lättare spelformer än V75 på lördag för min del igen. Solvato och Mosaique Face gör comeback. Det är såklart underbart rent sportsligt med två världsartister i samma lopp men spelmässigt är det mycket vanskligt att värdera dom. Klass 2 Ser öppet ut men jag hoppas Eldrick Boko får bra spår. Då kan det vara klart. Har ju gett grymt intryck i de två starterna för Burman och står perfekt inne i loppet. Hoppas bakskorna åker av som i första starten för henne. Då är det nog klart.... Värst emot kanske Joe Martini som såg väldigt fin ut i årsdebuten. Klass 1 Grymt lopp detta med som krävde 1400 poäng för att komma med. Target Kronos hade skitspår igår men såg väldigt fin ut. Wollafur är väl allas nästagångare efter avslutningen första barfota senast. Har dock en känsla av att spelvärdet på den är raserat på lördag. Say That Again mycket intressant om den får ett bra spår i kväll. Brons Flera mycket intressanta hästar. Untersteiner kör själv sin megastjärna Elma Lane. Årsdebuten avklarad. Bra spår och det måste vara väldigt bra chans. Officer CD väldigt fin i onsdags. Dags att dra av skorna på den nu Bergh ? 4-5 väldigt intressanta hästar ytterligare. Ett härligt lopp minst sagt. Silver Fin silverdivision och ser på papperet svårt ut här med. Kemas Magic ströks på Momarken. Vann ett billigt lopp senast. Det kommer nog vässas för detta lopp. Står tufft inne pengamässigt men en väldigt kapabel häst. Kanske hade varit ett spikalternativ med Takter men Fredrik Persson satt upp sig själv som kusk. Känslan är att här kan krävas många streck. Guld Att grymt race där det spelmässigt blir vanskligt tack vare comeback av de bästa hästarna. Solvato och Mosaique Face blir säker favoriter. Kanske man kan hoppas på skor runt om på båda. Då blir dom 20 m sämre. Diamantstoet Blev inte helt fullt. Men hellre 13 bra hästar än tre bra och 12 utfyllnadshästar. Det ser minst sagt vanskligt ut. Derby Trial I fjor plockades loppet bort från V75. I år tycker jag det platsar där trots 9 hästar. Två superintressanta Jägersrohästar inför årets säsong. Båda med lopp i kroppen. Breidabliks Nubbe och Pajas Face ska bli oerhört intressanta att se på lördag. Inte kollat, men skulle kunna vara generalrepetition inför kungapokalskvalen och i så fall gäller det att läsa tränarintervjuerna noga. Tellmeastory, Falk On Hill och Dragster också mycket intressanta hästar. Tycker som sagt att loppet ser så intressant ut i år att det vore synd om det tas bort från V75 spelet. Lycka till nu med V75an.............. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Var det inte Solvato såg fin ut i ett lättare jobb på åby 15 mars med Stefan Söderqvist i vagnen och även glänste i ett kvalopp nyligen.
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Guld ett grymt race vet jag inte med några med bäst före datum bakom sig. Det är vad jag tror om stjärnorna i det här loppet iaf. Men det återstår att se.
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Klass II en riktig höjdare. Olle, om Joe Martini vinner eller ens är i närheten av vinnaren svimmar jag. Eldrick Boko, Qahar QC, Västerbo Exact och Oki Doki Face måste vara minst 50 meter bättre och om alla dessa skulle galoppera/dö på vägen så är Moon's Oki Doki och Takestwoforatango 20 meter bättre.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1615Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
![]()
Kör ett bolag på lördag när de är Jägersro som vanligt! Senast blev de 10 000 tillbaka.... Eventuellt ngn plats ledig
Kul gulddivisionen! Inne på skräll här köper inte alls mosaique face som favorit?? Naglo del nord har fått tuffhet. Samt synd på spåret med Edward Ale men denna tror ja kan bli farlig! Även DTT som har toppform! Övrigt så ska de bli kul att se Elma land! Tror de är Peters bästa häst om 3 år!
![]() |
#6 |
![]()
Avd1:
1. Spets möjlighet, mångas spik, ett lopp i kroppen. 2. Min första häst i loppet. Snabb ut, andra ytter? 3. Gör säkert ett bra lopp pengar, väldigt täta starter. 4. Sett fin ut, tuffa resor, räcker inte riktigt 5. Vrålsnabb ut, utmanar om spets, Behöver lopp? svårbedömd 6. Höll bra näst senast, efter 2 rejäla körningar, skräll. 7. där framme utan att vinna, kan öpna helt ok. 8. Nej 9. Nej 2-1-6-7-3-4-5-8-9 Senast redigerad av biddybye den 2016-04-10 klockan 23:50. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Mosaique Face har för 10 veckor sedan mött Europaeliten. Ludde tar nu ut denne världsartist på hemmabanan med sikte på att vinna Olympiatravet. Han har dragit perfekt startspår och fått ett motstånd av helt annan klass. En straffspark utan målvakt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Min första tanke, sedan undrar jag hur snabb Johan är med Allaballakaitoz. Inte som vinnare men som spetssabotör för att kanske gynna farsan och DDT. Idiotkörning i början kan gynna ngn annan t ex Erik A från spår 12.
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
1. Princess Face var dålig i årsdebuten 2. Stronghold och Sounds Good var kassa i helgen på V75 (Adrian var rädd för sjukdomar i stallet, Target Kronos som var bra står i annat stall, var står Mosaiquen?) 4. El Mago Pellini blev struken för halsinfektion 5. Quick Fix såg ut som en rund miljon i CC-kvalet till sista sväng när han plötsligt kroknade (halsinfektion?) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Tror han ska va med från början om han ska ha med detta att göra och det lär han inte va. Dessutom finns ju både Solvato, Spartan Kronos och t o m Obi Wan. Om det blir idiotkörning för länge är det ett vidöppet lopp. Är Luddes hästar förkylda spikar jag DTT utan tvekan. Har andra spikalternativ så jag har minst 4 stycken i guld. Inte minst för att Luddes hästar underpresterar för tillfället. Blir intressant att följa tisdagens tävlingar!
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
[QUOTE=olle;485449]
Klass 1 Grymt lopp detta med som krävde 1400 poäng för att komma med. Target Kronos hade skitspår igår men såg väldigt fin ut. Wollafur är väl allas nästagångare efter avslutningen första barfota senast. Har dock en känsla av att spelvärdet på den är raserat på lördag. Say That Again mycket intressant om den får ett bra spår i kväll. Wollafur kommer troligtvis störas i startmomentet, total value brukar kränga ner, liten brasklapp bara |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 | |
![]() Citat:
Edward Ale vad jag minns, förbereds väl för något storlopp i Finland framöver(?) ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Citat:
Tycker omgången ser pisstråkig ut rent sportsligt. Guldloppet är ju ett skämt med tanke på var loppet körs och vilken årstid vi är inne i. Det är dessutom ett uttagningslopp till Olympiatravet. Klass 2 och Silver ser roligast ut på förhand. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#16 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Alldeles för tidigt att bestämma spikar, men Mosaique Face borde ta det här. Jetset är klart intressant och ett alternativ från dåligt läge. Eventuellt även Oki Doki Face.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
---
Senast redigerad av mocka den 2016-04-12 klockan 22:46. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
OK, gillar dig skarpt, men jag tror du fattar vad jag menar. En och annan kanon gör inget lopp och Solvato känns inte som någon elithäst längre, med eller utan skor. Har mycket att bevisa numera.
Emeffeff (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Beverly Boulevard, nu med bakspår. Kan hon få bra ryggar att följa tror jag att hon segerstrider. Tror hon gynnas kraftigt att inte ha öppet spår. Sen rycker Persson skorna runt om på Wingait Ida. Dåligt spår, men en helt annan häst barfota. Kolla loppet på Åby 9 mars när barfota förbudet var hävt!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Trögtänkt som jag är inställer sig frågan: "När vet jag att en före detta elithäst inte längre är en elithäst" Kapacitet finns ju onekligen....
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Tänkte mer på att dom har samma spår. Repris ?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Jänkarvagn ffg på Shogun DK, samt lättas till tåskor fram och helstängt huvudlag med openeye.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Det blir nog barfota runt om för första gången på Takestwoforatango, enligt Lugauer och ev. också bfro ffg på Ymer Brick i samma lopp (Avd4)
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Här låter det påställt:
”Min häst är bättre än Dreams Take Time” I lördagens gulddivisione, V75-3, har Spartan Kronos spår nio bakom startbilen. Trots sin ringa rutin mot flera av de mer rutinerade rävarna är han högt tippad i tipsen i olika tidningar och kommer att bli en hel del betrodd. Och ska man tro på tränare Lugauer ska man absolut strecka hästen på kupongen. – Jag är inte så kaxig att jag säger att han bara vinner, men jag blir absolut inte förvånad om han gör det. Hästen har överkapacitet och har klassen att slå sådana här hästar. Han har resurserna att vinna ett sådant här lopp men självklart beror det på vilken resa han får. Om han hade haft framspår och Spartan hade fått ledningen då tror jag ingen hade slagit honom här. – Samtidigt har jag stor respekt för Mosaique Face. Han har varit med i både Prix d’Amerique och Elitloppet och Ludde har säkert honom i bra form nu. Från spår två blir han normalt inte lätt att besegra. Men däremot tycker jag att Spartan Kronos är en bättre häst än Dreams Take Time, oj, oj, oj, det tycker jag absolut. Kan min vara tvåa bakom Mosaique Face är jag jättenöjd men har den hästen inte bästa formen eller kommer bort så kan Spartan vinna. Han har ett okej spår och kommer att sitta där framme i den främre delen av fältet. Hur blir det med balans och utrustning? – Vi får avvakta vädret och se hur banan blir. Eventuellt ska det bli en regnskur och då har vi inte någon perfekt bana på Jägersro. Jag har jättefina skor åt honom och det kan bli skor runt om, barfota fram eller barfota runt om. Du kan skriva att jag balanserar hästen så att han ska springa så snabbt som möjligt. Jänkarvagn och öppet huvudlag som vanligt, säger Lugauer. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Är det någon som följer Stall 77s ranking????
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Det är ju bara att gå in och läsa, om du menar hur bra de är har jag ingen aning!
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 |
![]()
Verkar nästan så senaste uppdatering på t ex V75 gjordes idag kl 06:38
![]() ![]() |
![]() |
#31 | |
![]() Citat:
Rankingen är helt OK, fungerar bäst i de lopp där hästarna har gjort mer än ett fåtal starter. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
![]()
Va tror ni om spetsstriden i avd1?
Min tro ser ut såhär: Tippar spetschansen typ initialt: Pajas 30%% Nubbe 5% Dragster 60% Falk on hill 5% Totalt fel på de?
![]() |
#34 |
![]()
De viktigaste tidiga noteringarna från travronden, vi tippa, V75 Guiden och kvällstidningarna.
Observera att väderprognoserna är lite osäkra. Det finns i nuläget risk för en regnig lördag i Malmö och i så fall blir banan troligen hård och inte speciellt bra. V75-1 Svårbedömt då de flesta enligt intervjuerna ska ha lopp i kroppen inför kungapokalskvalen. Det som talar för att det ändå kan bli körning är att Veijo har en väldigt stark men inte startsnabb häst vilket man såg senast i Halmstad. Han ska rycka skorna även nu och det gav fin effekt senast. Han kommer nog köra fram till dödens tidigt efter spetsrusningen kan man ana. Utrustningsmässigt inte mycket som är intressant vad gäller ändringar. Expensive River och Dragster ska gå med skor vilket är normal balans men ändring mot senaste starten. Man pratar om jänkarvagn ffg på Havbergs Viking men det gjorde gubben även näst senast och då blev det inget. Falk On Hill ska testas med urryckare som det låter. Barfota bak nu Gijon. V75-2 Det låter väldigt uppåt mellan raderna på Björn Goops Say That Again. Jätteplus med springspår i volten jämfört med bakspåret senast och han skriver i aftonbladet idag att den ska lättas i balansen på lördag. Sugarboy Petoj barfota och bike senast. Nu skor, sulor och vanlig vagn. Target Kronos ska gå med jänkarvagn på lördag. Gjorde inte så senast. Wollafur helstängt, bike och barfota runt om senast. Nu pratas det om norskt, skor bak och vanlig vagn. Spår 4 i volten ett frågetecken. Total Value ska lättas i balansen. Peter Jensen säger troligen barfota fram. Frankie Brodde ska gå med vanlig vagn nu istället för med jänkarvagn som senast. Fortsatt barfota runt om som var en nyhet sist. V75-3 Osäkert med balansen på Mosaique Face. Adrian säger att det blir skor i comebacken i några intervjuer medan Lutfi Kolgjini säger i intervjuen i V75 guiden att det blir barfota runt om direkt och till Vi Tippa att det blir barfota runt om och jänkarvagn. Det är viktigt att kolla upp på lördag hur det blir för barfota ett klart plus. Tänk på att MF inte brukar vara som bäst efter frånvaro. Tiger Woods As ska ev gå med bakskor på lördag. Barfota runt om senast. Edward Ale barfota runt om senast. Nu verkar det bli utan bakskor bara. Inget skoryck ännu på Spartan Kronos. Det hade varit plus fartmässigt. Solvato ska gå med skor. Det är ett jätteminus. Kommer aldrig glömma effekten när Veijo ryckte skorna på den för första gången. V75-4 Blir oerhört upprörd när jag läser intervjuerna om att det var fel hovbeslagsinfo på Eldrick Boko näst senast. Det står barfota bak och det gjorde det även i startlistan den kvällen och minns att det lyftes upp rejält i atg live. Det är väl rimligtvis inte någon annans fel då än tränarens att det är fel för om jag förstår det rätt står det inte barfota i startlistan om inte stallet genom en aktiv handling knappar in det. Det blir således skor som alltid på lördag oavsett vad som står i listorna och hästen har gett ett fantastiskt intryck i båda starterna här nere. Det är dock ett av de bästa klass 2 försök som någonsin körts i Sverige så hästen får inte ha en dålig dag för att vinna. Överlägset mest intressant att Conrad Lugauer ska utrusta Takestwoforatango med ryckttussar och för första gången någonsin rycka alla skorna på hästen. En häst som senast var ruggigt förbättrad första barfota var Västerbo Exact. Samma på lördag men kanske lite kuskminus. Uhrberg är nog inte riktigt lika vass som Takter i jollen. Notera också att den dansktränade hästen som bara startat en gång i Sverige (med skor) på lördag för första gången i livet ska tävla barfota runt om (stalluppgifter då det ju inte finns skoinfo i Danmark precis som i Norge). Pratar om nr 11 Ymer Brick. V75-5 Väldigt lite intressanta nyheter i detta lopp. Etarnal Sunshine barfota runt om nu vilket är ett plus. Ladyofthelake skor runt om. Det skulle det vara senast också när hon ströks sent. Testades barfota fram i senaste starten. Goopstallet säger att man ev ska rycka bakskorna på Catwalk In. Wingait Ida ska gå barfota runt om vilket är ++. Man sparade bakhovarna senast. Snow Flake Goj ska enligt intervjun i V75 guiden tävla barfota runt om. Det är första gången på över ett år. V75-6 Orakel Face lär spetsa. Det har den i alla fall gjort väldigt enkelt senaste tre gångerna den haft innerspår bakom bilen och det är väl ingen vild gissning att Adrian över 1640m kommer köra där så länge lampan lyser. Senast den hade det spåret var näst senast i Kalmar på V75. Då drog den i spets och höll knappt undan. Det är nog värre emot nu på den här distansen. Värsta motbudet i Kalmar var Roses Glory och det är väl ingen sprinter direkt. Lutfi meddelar i intervjuerna i guiden och vi tippa att man precis som näst senast rycker bakskorna nu. Springover ska gå med skor nu. Det är nog risk för ny barfotacirkus från stall Bergh på lördag. Stallpersonalen meddelar att man eventuellt ska rycka alla skorna ffg på länge på Officer CD. Då det är avdelning 6 kommer därför stallet med största sannolikhet att anmäla barfota och det kommer stå så vid spelstopp till V75. Bara att hoppas att Robert Bergh muntligt ger klart besked om balansen på lördag så att det inte blir samma skit återigen med sen ändring och upprörda spelare. Mycket intressant info i guiden och vi tippa intervjun gällande Shogun DK. Ska lättas rejält i balansen till tåskor, man ska sätta på helstängt huvudlag och hästen ska för första gången tävla med jänkarvagn. Slår detta rätt kan det bli en rejäl överraskning för spelarna för samtliga dessa ändringar är ju av det slaget att det inte syns i några startlistor. Det är katastrof att svensk travsport fortfarande år 2016 inte har information om sådana ändringar i den officiella infon. V75-7 Radysin America ska på lördag tävla barfota runt om. Gjorde inte så senast i Kalmar. Plus. Är inte startsnabb så spåret ett ? Pioneer FH barfota bak nu mot barfota runt om senast. Sir Ratzeputz gick med skor senast i årsdebuten. Nu lopp i kroppen och låter som att det blir barfota runt om. Tänk dock på att lyssna noga för Stall Nurmos är ju också (ö)kända för att anmäla hästar barfota och ändra efter spelstopp. Veijo ska för första gången i år rycka alla skorna på Huge Star, men han säger att det är hans sämsta chans på V75 trots det. Handsome Knight ska tävla barfota fram nu säger Ola till Guiden men spåret ingen höjdare för den hästen. Till vi tippa säger Ola dock att det blir skor som vanligt. Nu börjar nedräkningen till denna fantastiska tävlingsdag . Lycka till....... (Nästa vecka är jag och arbetar i Stockholm större del av veckan så kommer inte ha möjlighet att då göra några tidiga informationsanalyser till varken V86 eller V75 då. Ska dock försöka göra en tidig norrlandsanalys av anmälningarna till Umåker på söndag. ) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10), Ardberg (+3), hugotheboss (+10), dado (+5), MattiasB75 (+10), Akke (+5), Spojs (+5), Torstens (+10), Fulsprit (+10), CuloPip (+10), benny28hbg (+5), TOBYTYKE (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]()
Jag tror att de har en automatisk variabel för sin rank betoende på hur det är streckat i de olika avdelningarna. Just nu har de 2 Breidablik som etta. Med andra ord är det ingen ranking att bry sig mkt om. Gör din egen och kolla "Gamblers Value" t ex.
![]() ![]() |
![]() |
#36 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]()
V75-5 Diamantstoet
6 Ladyofthelake har varit mycket bra fram till sin senaste start på Valla, där hon hoppade. Sedan struken i finalen. Hon har vunnit diamantstoet inom V75 den 5 mars på Bergsåker. Vad har hänt - galoppen, strykning. Pierre Nyström tar knappast ut sin ögonsten om hon inte är i ordning. I normalt slag är 4 streckprocent ett fynd. Just nu har jag streckat 4,5,6,12,13. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 | |
Sharp$: 8351Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
![]()
Hon är rejäl, men när hon vann var motståndet otroligt mycket sämre än nu.
Dessutom öppnade de 10 med hästar som knappt kan 17. Men visst är 4% lockande ![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
![]()
Det är det som gör V7 så svårt det finns alltid felsteckade godbitar som kanske inte vinner men 4% är smaskigt och svårt att stå emot !
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
Sharp$: 8351Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
![]()
Vi gör alla våra bedömningar.
Jag tror du kommer få 16-17 ggr på Unibet, så då vet du vad jag tror om chansen.
![]() |
#41 |
![]()
Överens med dig det är Dragster och Pajas som gör upp, nu säger Roger att han ska inte tok-köra, men han brukar kunna ändra sig.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 |
![]()
Skall v75 inledas med tre favoriter?
I första slår väl 2 Breidablicks Nubbe 4 Tellmeastory liksom senast i fyraårsloppet på Halmstad. Lugauers häst kommer att tjäna mycket pengar i år. I andra snattrar Björn upp 6 Say That Again till favoritskap. Springspår och magert motstånd. Vi får höra på Björnkollen imorgon kväll. Hur ska PdA- och elitloppshästen 2 Mosaique Face undvika att vinna ett kvallopp till Olympiatravet från bra spår och klent motstånd? Efter tre avdelningar är V75 värd under hundralappen pga alla flerisar. Tacksam om ni säger emot mig med bra motiveringar. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 | |
![]()
Eftersom Nubben är så startsnabb är det troligast.
Men Veijos var bättre senast, och verkar grymt stark. Tycker inte Nubben har 6 ggr bättre chans. Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#44 |
![]()
Han tar ju knappast ledning av egen kraft?
![]() |
#45 |
![]()
![]() |
#46 |
![]()
Nubbe
![]() |
#47 |
![]()
Jag har inte gjort en 100% koll, men av det jag sett tror jag han spetsar.
![]() |
#48 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#49 |
![]()
Finns inte att nubbe tar en längd på pajas. De enda som skulle kunna va är att dragster gör de och nubbe stänger in pajas.
Men annars sitter pajas face i spets efter 200m sen om han släpper eller inte låter ja vara osagt!!
![]() |
#50 |
![]()
I V75-6 är 1,2,7 och 11 streckade över 10 %.
Jag tycker kollektivet har glömt 5 Protector till sex %. Han vann Klass I finalen senast och slog bl a 3 och 12. Från fjärdespår kan han få ett bra läge i ett överpacat lopp. Det skall bli intressant att veta varför Peter valt att köra stoet 11 Elma Lane. Har 8 Shogun D.K. tappat sin fina vinterform? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 |
![]()
Alldeles nyss debuterade ett 5-årigt sto Big Leg Emma på Åby. Hon blev tvåa och startar nog snart i V75 (måste säga så för att inte bli utkastad från tråden).
![]() I min ungdom drev jag en nattklubb - Big Legged Emma - i gamla tyska konsulatets lokaler på Lilla Bommen i Göteborg. Jag stod vid ingången - som dekorerades med Emmas sju viftande sexiga ben - och tog inträde av alla. En gång kom en lite småtoppad tjej. När hon öppnade handväskan såg jag dess innehåll: en negligé, ett paket kudonger och en kvarter vodka. Allt som behövdes för en trevlig kväll! ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+10), hugotheboss (+5), abstruse (+5), Dahle (+5), Fulsprit (+5), znipstern (+5) Senast redigerad av mackpeter den 2016-04-14 klockan 18:48. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#52 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
![]()
Jens Sjödén lär inte vara sen att påtala att Mosaique Face är en favorit som absolut måste garderas då spår 2 aldrig vunnit ett 12-hästars guld. Men det är väl en lågoddsare, då han aldrig missat att nämna det.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#54 |
![]()
Har Fidus skrivit nåt om omg. Brukar ha bra idéer ..
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#55 |
![]()
Unibet har släppt sina odds.
Enligt dem ska en vinnande V75 rad se ut så här ! https://twitter.com/putte64/status/720712249908793345
![]() |
#56 |
![]()
Noterat:
1. Det är bättre prognoser idag för att det inte blir ruskväder i morgon. Det mesta just nu tyder på max någon regnskur. 2. Denna omgång i fjor var det sju spets och slutvinnare skriver B Adielsson i sin krönika idag. Det är mao god chans att lyckas på V75 på Jägersro om man bygger sina system på spets och slut vinnare och inte letar spikarna från bakspår eller tillägg. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#57 | |
![]() Citat:
upp hoppet om kaffepengen. Mvh Uffe |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#58 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#59 |
![]()
Kolla "Service Plays" här på Sharps, inte där än, kommer nog senare.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#60 |
![]() Expensive River.Rejo säger på tvitter att Expensiven ska strykas i morgon. Lopp 1 häst 3.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#61 | |
![]() Citat:
enl hanscripsi källa (twitter Reijo Liljendahl). Tack för infon. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+10) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#62 |
![]()
Se upp för 10 Super Photogen i avd. 5! Lycka till
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#63 |
![]()
, tack för infon men i synnerhet tack till jajjan som försöker reda ut begreppen. Lopp 1 är ju lopp 1, alltid. I V75 heter det avd 1! Avd 1 i V75 är lopp 5 och inget annat. Om man inte ändrar på det som kan hända ibland så att avd 1 är lopp 4. Men lopp 1 är aldrig avdelning 1 i V75.
drakdead (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#64 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#65 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#66 |
![]()
Avd2:
Say that again måhända sitta i spets. Som jag har skrivit tidigare så bryter total value ofta ner i volten, detta kan störa nr 4 wollafur, som kommer med absolut toppform. Jag läste på "vi pippa" pdf:en att Total value "inte alls är tokig i grunden. Hästen krossar det här gänget, när han kan behärska sig. Hästen är opålitlig, och blir ofta het, vilket kommer missgynna spetsfavoriten say that again (om TV nu överhuvudtaget kommer iväg). Hästen har förbättrat sin snabbhet, distansen ska vara den rätta. En annan som kommer vara offensiv är Lufti som kommer till start med Target kronos, vi får se om han kan behärska sig, annars öppnar det upp loppet än mer. Björn goop kommer med andra ord få hett om öronen, och här kanske man kan tänka i andra banor än spetsvinst, öppet! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+4) Senast redigerad av biddybye den 2016-04-15 klockan 21:46. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#67 |
![]()
Jag sågar för övrigt tell me a story rakt av, platsar inte på min kupong
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#68 |
![]()
5 av loppen ger plats under Elitloppshelgens finaler, så det lär vara påställt på alla kanter...
![]() ![]() |
![]() |
#69 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#70 |
![]()
sexlopp att lösa 6spik i avd 2.TRav är enkelt ibland,Om man sen Spikar LUDDE och Cat walkin och No 3 i sjätte
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#71 |
![]()
Till Fulsprit!
Är det dags för Major Tom nu eller skall vi sluta jaga den? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#72 |
![]()
1 Orakel Face är omgångens mest överskattade. Officer CD lär trycka på gaspedalen och körning bäddar för skräll. Vem vinner?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#73 | |
![]() Citat:
Skräll skräll skräll |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#74 |
![]()
Vi såg i onsdags hur lätt man kan bestämma sig för spikar och därmed hålla allt enkelt. Tänkte på Furious Francis och Nuncio. Denna gång kan ett alternativ vara Mosaique Face & Lovely Sky. Båda spets och slut ?? Sen har man råd att gadda dom andra loppen och ändå få hygglig utdelning.
Senast redigerad av spalato den 2016-04-15 klockan 23:26. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#75 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#76 |
![]()
skål vi håller tummarna!
![]() Senast redigerad av biddybye den 2016-04-16 klockan 00:07. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#77 | |
![]() Citat:
Jag streckar 1,2,5,7,11. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#78 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#79 |
![]()
Någon som vet om 6 Clemenza Am är distansgynnad?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#81 |
![]()
Roliga tvillingar:
avd1. 2-3 ger 10 ggr. * 100 kr avd2. U2 H 5-6 ger: 26 ggr och 55 ggr insatsen. * 50 kr avd3. 1-2 ger 10 ggr * 100 kr avd4. U 8 H: 9-11 ger 45 och 66 ggr * 50 kr avd5. U 8 H: 10-12 ger 40 och 80 ggr * 50 kr total insats: 500 kr God tur! Senast redigerad av Klanke den 2016-04-16 klockan 09:16. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#82 |
![]()
Nu är klockan snart 10. Om hanscrispi har rätt i att Reijo igår kväll skriver på twitter, att Expensive River stryks, så är detta ännu inte gjort på ATG. I så fall är det JÄTTESKANDAL.
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#83 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#84 |
![]()
En omgång som man inte skall satsa hårt på i tron att det blir en jackpott till nästa veckas omgång.
![]() ![]() |
![]() |
#85 | |
![]() Citat:
Oavsett så måste den som tänker spika Solvato - som inte startat på över ett år och nu har bakspår och skor - gilla att kasta pengar i sjön. ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+3) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#86 |
![]()
Luktar en tusenlapp i utdelning idag. Spelmässigt kall omgång. Med tanke på att Lugauer och Goop vinner dom två inledande kanske man ska lira V5?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#87 |
![]()
Från Persson bloggar
http://www.bilddump.se/bilder/201604...71.108.241.JPG |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#88 |
![]()
Nu är Expensive River, nr 3 i V75-1 struken.
Även ytterligare strykning i V75-6, nr 10 Super Photogenic |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#89 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#90 |
![]() ![]() Dessa tre. ![]() Senast redigerad av Helge den 2016-04-16 klockan 11:53. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#91 |
![]()
Från Stall Peter Untersteiner
Intervjun är gjord i samarbete med Spelvärde.se – 4 Tahays Blue Amber (lopp 2) har varit riktigt fin två gånger och allting ser bra ut. Jag kan inget annat än att tro på henne. Helstängt och jänkarvagn som senast. – 7 Frankie Brodde (V75-2) är också i bra ordning och det var plus i kanten senast. Allting ser bra ut, men han är inte så snabb ut så det är vingelrisk. Can’t see back på vänster sida och murphybländare på utsidan. Barfota runt om, men vanlig vagn istället för jänkarvagn. – 1 Allaballakaitoz (V75-3) ser också bra ut i träningen. Han fick ett fint läge och bör kunna ta en god placering. Helstängt, jänkarvagn och barfota runt om som senast. – 4 Dreams Take Time (V75-3) ser också allting bra ut med. Allting tyder på att han kommer gå bra igen – han gick ju strålande senast. Skor runt om, norskt huvudlag med vita insidor och jänkarvagn som senast. – 10 Corinne Af Solnäs (V75-5) var också bra senast och accelererade rejäl på open stretch senast. Med ett lopp på rulle kan hon vara långt framme. Barfota runt om, helstängt och jänkarvagn som senast. – 12 Jetset (V75-5) har vi medvetet väntat i sex veckor med för att vara med i det här loppet. Det har alltså inte varit några fel på henne, utan hon har tränat på hela tiden och allting ser bra ut. Jag tror hon fäller många som hon brukar, men det vill ju till att man har lite häng på dem. Skor runt om, öppet med murphy på insidan och jänkarvagn som senast. – 5 Protector (V75-6) ser fortfarande fin ut och han utvecklas hela tiden. Han kommer gå bra, men det är ett stentufft bronslopp tycker jag. Det är lite vingelrisk från läget och han går upp en klass nu, men jag tror inte de springer ifrån honom. Det blir barfota bak, norskt huvudlag och jänkarvagn som senast. – 11 Elma Lane (V75-6) känns bara fin och gick ju strålande i årsdebuten med lite trafikproblem – jättebra gick hon. Läget gör ju att det blir jobbigt såklart, men jag vill säga att hon säkert har toppform. Det blir öppet huvudlag, barfota runt om och jänkarvagn som senast. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#92 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#93 |
![]()
Total Value struken. Är det positivt eller negativt för Good?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#94 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#95 |
![]()
Tipsters sammanställning (1a rankade)
16/4 Jägers 4* 4-3 Eldrick Boko 3* 1-4 Tellemeastory, 3-2 Mosaique Face+4 Dreams Take Time, 6-8 Shogun DK, 7-7 Georgie Mae |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#96 |
![]()
Bra tankar! Men jag anser att det fortfarade är en del rader jag vill fylla i.
Avd.2 The True F. kan gå bakifrån som framifrån. Aldrig hårt betrodd men imponerar emellanåt. Givet streck vid gardering!! Avd.5 Wingait Ida. Hoppas verkligen att hon får gå barfota. Då spikar jag! Avd.6 Shogun D.K. Här spikar jag i tron om att Orakel Face inte kommer kunna utmana utvändiga som kommer och vill överta ledningen och därför är slutkörd redan efter första sväng. Även här spår 8 men det är skitsamma, jag tror den är vassast tillslut! ![]() Överstreckade: Breidabliks Nubbe (Conrad som favorit? SHAS!!). Jetset med bakspår i femte avd? Tror jag inte alls på! Fotnot: Adrian och Lutfi på hemmabana ska alltid passas! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#97 |
![]()
Helt omöjligt att börja kolla på tvillingar mer än 1 minut innan loppets start. Hinner ändras så jävla mycket.
Klanke (+2) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#98 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#99 |
![]()
Sir Ratzeputz, blir nog spik för mig i slutet. Kuskplus nu med Adielsson upp, går barfota runt om samt fått ett lopp i kroppen. Tror han kommer ligga bra på det direkt.
spiifii (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#100 |
Banned
|
![]()
Hur f-n ska man nu spela för att få ut lite deg?
V75:1 Det skulle förvåna storligen om inte Conrad Lugauer sitter i spets här (CE viker ner sig och är nöjd med vinnarhålet) efter ett par hundra meter, 4 Tellmeastory var väl helt ok senast men såg det inte bättre ut än vad det var? Vettef-n vad man ska hitta för scenario där megalampan torskar. Att Conrad stoppar huvudet under armen? Att det körs nåt så inåthelvete mellan Nubben och Storyn att Pajasen från vinnarhålet speedar ner dem till slut? Tips emottages tacksamt! Kan 8 Gijon vara något? Nu med Björn i sulkyn (har faktiskt slagit Timbal över 2640, en av två som slagit favoriten). V75:2 Jaha, om det inte såg upplagt ut tidigare så är det ännu värrre nu. Jeppe har strukit Total Value och vips kommer det att bli ännu lättare för Björn att gunga fram 6 Say That Again till spets. Adrian brås på sin far men tror ni att han kör fram i dödens för att verkligen försöka knäcka favoriten? 4 Wollafur minst 30 meter sämre idag med utrustningsändringar.7 Frankie Brodde lär sitta sist och med Peter Untersteiner i sulkyn så vinns det inga lopp från femte utvändigt. Den enda stänkaren jag kan luska fram är 2 Sugarboy Petoj, efter smörlöpning. Johan kör helt ok och har ofta turen att komma fram invändigt....(visade han så sent som igår). Om favoriterna vinner båda inledande avdelningarna så ska det smälla nåt otroligt för att det ska bli mer än kaffepengar - men det ser väl rätt favoritbetonat ut, även fortsättningsvis? V75:3 "alla" vet att 2 Mosaique Face är seg att få igång i de första starterna på säsongen, att han inte brukar vara bra efter vila, att han inte övertygade nere i Frankrike etc. Och ändå är han klar favorit (faktiskt mer spelade än Björn i V75:2). Så den troliga vinnaren är väl Peter Untersteiner bakom 4 Dreams Take Time - från dödens om det behövs. För här har vi väl en häst i full form? Under 1.12 full väg senast, slog alla utom OTP. Tror att det t o m är ett sunt spikförslag, 23%. Det är ett jävla snack om 9 Spartan Kronos men vi vet ju också hur svårt det är för en junior att "platsa" bland de stora grabbarna. Särskilt om hästen dras med CL i sulkyn. Nä, den vill jag gärna se gå ut och mosa det här gänget från säg fjärde par utvändigt - innan jag tror det. Solvato behöver man väl inte räkna på förrän de tar av skorna? En häst som hamnat väldigt långt ner i rankingen är 7 Västerbo on the News. Kan absolut öppna och är väl i full tävligingsform? Gick i dödens senast, under 1.10 första tusen och höll hyggligt. Om CE hittar ner i tredje par utvändigt här så är inte jag främmande för att ekipaget är med på målfotot. Ta med Veijo också vid gardering, behöver förmodligen etablera sig i Guld...? V75:4 Bara att spika 8 Qahar Q. C.? Förmodligen, Erik är väl för smart för att svara när Ludde kommer. Om inte så skulle det kunna vara en anledning till en liten skräll här, även om jag har svårt att se Ken Ecce och Conrad Lugauer visa sig duktigare i sulkyn än ex. Björn Goop. 2 Scarlett Ribb? Kent Knutsson? V75:5 Ser också upplagt ut, bara att spika 5 Lovely Sky? För visst körs hon väl till spets? Såg att nån spekulerade i att Tillman skulle försvara spets med 4 Eternal Sunshine, det tror inte jag på. Väl i spets ska det väl mycket till för att Veijo ska lägga det här - det är ju Jägersro vi pratar om och Peter Untersteiner som ska försöka köra från kön. Nä, tror att det blir en spik här. V75:6 Blir det full körning tro, mellan Oraklet, Officern och Pepe? Eller sitter Adrian i spets efter ett par hundra meter och de andra försöker backa ner? Hursomhelst, "alla" vet att 8 Shogun D.K reste dåligt senast, att det nu vankas max utrustningsändringar, full körning osv osv. Det här är ju en "riktig" häst och jag blir inte alls förvånad om han mosar det här sopgänget från dödens. Men det finns ju också en risk att det blir så pass hårt kört att en sån som Pepe Di jesolo - nu med Björn - får maximal löpning (som när han vann senast, det bet bra!), eller 11 Elma Lane - nu nerstruken till ett betydligt bättre tiondespår. 9 Top Of the World gick sista 700 under 1.09 senast....och visade att han kan gå bakifrån... V75:7 Så, i den avslutande avdelningen är Flemming 41%-ig favorit. Som vanligt svårt att räkna på. Kommer Flemming att vara offensiv från start? Kommer han att sladda 40 meter efter kön och inte köra förrän ledaren har kommit i mål? Kommer han att vara intresserad eller ointresserad av att vinna? Många frågetecken.... Dojor av på Sir R. och rejäl kuskförstärkning i form av Erik A. 9 Huge Star har precis rätt läge och även här bfro (2%). Tror att jag kommer att gardera rejält och hoppas att det blir för mycket körning. 7 Georgia Mae rensar riktigt ordentligt som tredjehandare. Lycka till! Senast redigerad av Stankarn den 2016-04-16 klockan 13:39. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#101 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#102 |
![]()
Lämnat in nedanstående. Om den går in blir jag miljonär... NEJ skojar, Sju rätt på denna ger kanske 1 000:-. Bara favoriter.
![]() V75 Inlämnat: 2016-04-16, 13:41 Jägersro Lördag 2016-04-16 Start: 16:20 Kostnad: 12,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Breidabliks Nubbe 2: 6 Say that Again 3: 2, 4 4: 5, 7, 8 5: 12 Jetset 6: 1, 2, 7, 11 7: 3 Even's First Boy 1x1x2x3x1x4x1 = 24 rader. 24 x 1 x 0,50 kr = 12,00 kr. Totalt: 12,00 kr. Rättningskod: HPG DTG KKB Kanske hittar på något djärvare längre fram på dagen, oj ser att klockan, den går den... Lycka till ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#103 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#104 |
![]()
Mitt bolagssystem
1) 1,2,4 r7-6 (storfavoriten 2 har bra chans SoS, men man får bra drag på 1 och 4, där kuskarna säger att det är deras bästa chans under dagen) 2) 3,6,7 r4-9 (hoppas på långdragen spetskamp mellan 3 och 6 så att 7 vinner. 6 har inte gjort något som imponerar och är överspelad storfavorit) 3) 2,4,9 r3-8 (Ludde varnar för 2 och säger att den ska garderas. 4 är med i striden. 9 är en kommande stjärna, som kan vara redo idag) 4) 3,4,5,7,8 r1-9 (3 och 5 för dem som går kort. Garderingslopp) 5) 12 r5-13 (12 är föberedd under sex veckor för att inte passera 975' kronor och vara med under Elitloppshelgen. Hon har överlägsen kapacitet. Spelar ingen roll med bakspår. Bara slå in spiken och tacka att många garderar här) 6) 1,2,5,7,11 r9-8 (Björn tar ledningen här efter långdragen strid med envisa 1 Adrian och 7 Bergh. På det korta upploppet kippar de efter andan och Untersteiners vinner) 7) 1,3,4,11 r7-6 (här har Björnkollen och de stora tipsbladen och andra experter helt andra vinnare än jag har. Deras förstadrag 6,7 och 9 får inte plats på mitt system. Även om Flemming har usel V75 statistik ser 3 allt bättre ut. Krille tror på på 4, vilket jag också gör. 1 håller inte spetsen men är härdad i stentuffa lopp på Vincennes - nu bfro. 11 är i kanonform men behöver tur från bakspår) Kostar 1350:-. Lycka till! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#105 | |
Banned
|
![]() Citat:
Om jag ska låsa loppet med någon jag faktiskt tror på så tror jag att jag går på 4 Eternal Sunshine, från vinnarhålet. Om den i dödens tröttnar så kanske Tillman kan få luckan när de svänger in på upploppet och ta 5 Lovely Sky på ren speed. 12 Jetset tror jag inte ett smack på. Men lär väl få äta upp efter tävlingarna... ![]() Senast redigerad av Stankarn den 2016-04-16 klockan 14:35. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#106 | |
![]() Citat:
Komedi, tycker inte Say that again imponerat, spelar den iallafall. ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#107 |
![]()
Har varit inne på att spika Wollafur i avd 2 ända sen jag såg startlistorna med tanke på prestationen senast då Örjan gjorde allt i sin makt för att inte vinna loppet men kusen nästan hann fram ändå.
![]() Läste i tidigare inlägg att det gjorts en del ändringar som skulle inverka negativt och såg då på atg att Wollafur skulle gå med skor samt att Bergh kör istället. Dessutom Total Value struken som ev. skulle kunna ställa till det lite för favoriten, men samtidigt får ju Wollafur lite bättre svängrum i starten i och med det. Skorna på innebär en försämring men personligen tycker jag att bytet till Bergh är en kuskförstärkning(både jämfört med Örjan och Jorma), då lär ju hästen få chansen i tid i alla fall, men jag avstod från att spika. Kollade nyss igen ang skoinformationen och då är det ändrat till barfota runt om.... blir snurrig alltså. ![]() Senast redigerad av Bluesmith66 den 2016-04-16 klockan 14:34. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#108 | |
![]() Citat:
Bluesmith66 (+5) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#109 |
![]()
Är inte fem gånger på platsen väldigt bra för magiccarpetride? Trivs med körspö, Adielsson upp och en väldigt bra kapacitet.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#110 | |
![]() Citat:
Men jag ser fram emot att du berättar för oss vad du tycker om loppet och motiverar dina åsikter så att vi kan väga dem innan vi lämnar in våra sista system idag. Bättre att komma med egna motiverade tips än att ironisera över inläggen här på sharps. ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#111 |
![]()
V75
Inlämnat: 2016-04-16, 14:20 Jägersro Lördag 2016-04-16 Start: 16:20 Kostnad: 480,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 4, 6 (5, 7) 2: 3, 4, 6, 7, 9 (1, 2) 3: 2, 4 (9, 11) 4: 3, 5, 8, 11 (6, 4) 5: 8 Wingait Ida (12, 5) 6: 8 Shogun D.K. (1, 7) 7: 2, 3, 4, 6, 7, 8 (5, 1) 4x5x2x4x1x1x6 = 960 rader. 960 x 1 x 0,50 kr = 480,00 kr. Totalt: 480,00 kr. Rättningskod: BRC CTH XXX Det här blir spännande! Varför jag spikar just dessa kan ni läsa i mitt tidigare inlägg ![]() God tur alla experter här inne! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#112 | |
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2498Första försöket Stats: 11 - 7 - 0 ROI: 109.81% Vinstprocent: 61.11% |
![]() Citat:
Spetshästen gynnas på alla banor i landet. Men det vinns faktiskt lopp bakifrån på Jägersro också. N i har väll inte glömt när V75 senast avgjordes där...? http://www.jagersro.se/index.cfm/s/t...AR/2016http:// Senast redigerad av ricBLo636 den 2016-04-16 klockan 15:28. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#113 |
Banned
|
![]()
Så här tänker jag lämna in idag:
1 - 1,2,4,8 2 - 1,2,3,6,7 3 - 4 DREAMS TAKE TIME 4 - 8 QAHAR Q.C. 5 - 4,5 6 - 2,8,9,11 7 - 3,4,6,7,9 |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#114 | |
![]() Citat:
Jag tror att han kommer till ledningen från start, det ser ju inte helt omöjligt ut. Kommer han till ledning ska han slås och det tror jag blir svårt! Står fast vid att man inte sågar och spelar bara för att andra tror på hästen ![]() Lycka till på ditt system oavsett! |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#115 |
![]()
Jäkligt fint väder idag på Jägers..
Senast redigerad av Klanke den 2016-04-16 klockan 15:40. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#116 |
![]()
Nej inte från tolfte i den divisionen på Jägersro... Det dubbla vore mer motiverat!
![]() ![]() |
![]() |
#117 |
![]()
Oj vad Veijos hästar ser fina ut och går starkt, hela vägen i mål. En hästkarl utöver det vanliga. Tror han vinner V75-1 med Tellmeastory på likadan sätt som han vann på LD
Heja Veijo !!!! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#118 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#119 |
![]()
Spikarna:
Avd 5 12 Jetset tror jag käkar upp dem utan större ansträngning. Ett fint sto. 13 B.B.var före vid sin V75-vinst. Tur för den att Jetset lämnade för stort försprång innan spurten sattes in. Jag tror det var räddningen den gången. 5 Lovely Sky gillar jag skarpt. Livrädd för Veijo idag! Avd 2 4 Wollafur. Jag bara måste gå på en häst som kan flytta på sig sådär över ett upplopp. Flugit lågt till slut två senaste starterna, minst sagt. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#120 |
![]()
Fick bli ett litet "kusklotto" idag med några fina kantbollar på slutet !
![]() Reducerat system gjort i Jokersystemet, så jag presenterar bara ramen och förutsättningarna. Oreducerat: 1800 rader Reducering 76% Godkänt 432 rader på 18 kuponger, 216 kr Avd: 1) 1,2,4,5,8 2) 4,6 3) 2,4,9 4) 1,3,4,5,7,8 5) 5,6,8,12,13 6) 8,11 7) 6 Förutsättningar: Björn Goop, Conrad Lugauer och Peter Untersteiner måste vinna minst ett lopp vardera.. (av de lopp där de är med på ramen så klart). Tyngdpunkten vad gäller uppskattade utdelningar ligger högt, 50% på 500k och uppåt, så redan där är det väl seglarmössan på som gäller...haha. Men den ser ut så här i alla fall: 3000 - 10.000 = 5% 10.001 - 30.000 = 10% 30.001 - 100.000 = 17% 100.001 - 500.000 = 18% 500.001 - = 44% Ospelade rader = 6% Lycka till allihop ! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#121 |
![]()
Kul omgång där jag gör en liten förändring mot mina tre tidiga spikar. Jag garderar Luddes i guld och singlar Oki Doki Face och Jetset.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#122 |
![]()
Snart dags skåda finfina Call Me Keeper på Vincennes ♥
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#123 |
![]()
Spikar Peter i tredje och Ludde i fjärde. Känns vettigt att låsa femte med spetshästen och bästa hästen - känns helgarderat om Peters av någon anledningen inte skulle fungera.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#124 |
Banned
|
![]()
Conrad Lugauer - for President!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#126 |
![]()
Snyggt Veijo! Trodde stenhårt på den efter att ha sett värmningen, men spikarna var redan bestämda.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#127 |
![]()
Dom som fick spela Veijos igår hos Bet365 kan jubla nu. Jisses vad nerspelad den blev hos statliga monopolet.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#128 |
![]()
Den satt som en smäck! Viktig utgång.
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#129 |
![]()
Vilken prestation! Veijo Heiskanen - världens bästa tränare?!
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#130 |
![]()
Puhhh!!
Chansade bort Connie och låste på 4 och 6! Synd man inte vågade spika med den värmningen och Veijos tro på bästa chansen idag! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#131 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#132 |
![]()
Wollafur nu.....
appropå , vad heter bisittar tipstern ,han som bräkte ur sig innan start att 7 Georgia May i sista var "överspelad"--?? Till 9% = fynd..vilken idiot....(well , jag är en idiot också ..spelade 1-4 TV i 1:a ...satsade 10:-..) Senast redigerad av Lazze den 2016-04-16 klockan 16:33. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#133 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#134 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#135 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#137 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
![]()
Där blir han nog diskad björn
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#138 |
![]()
Bergh din trastnacke som ser till att Goop kommer ut...
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#139 |
![]()
Kameravinkeln fördel yttre ,men hjulen före på 3:an???svårt...
Vill inte ha Björn nu....................Tack... Senast redigerad av Lazze den 2016-04-16 klockan 16:55. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#141 |
![]()
Jag tyckte det såg ut som dött lopp men men... Där åkte 7:an :/
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#144 |
![]()
Nu vill jag se Conrad ta hem gulddivisionen.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#145 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#146 |
![]()
Fy fan ser som dött lopp .. Mafia Jägersro alltid
Senast redigerad av dado den 2016-04-16 klockan 16:59. Anledning: Stavning |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#147 |
![]()
Har någon målfoto? Kan ju inte ens finnas enligt vad man såg. Borde varit dött lopp. Nåväl...Inget ovanligt att dem inte dömmer dött lopp. Roligast av allt är det att dem dömmer dött lopp när det skiljer 5cm på andra lopp. Bläh.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#148 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#149 |
![]()
Det var sannerligen inte många centimeter som Adrian vann med. Vilken sanslös sport idag. Först alla de fina V4 loppen och nu två inledande V75 lopp där det verkligen tävlats. Undrar om ett voltstartslopp någonsin öppnats första 500 på en 10 tid innan ?
Trist för travälskarna att det är nästan 5 månader till Jägersro har ordinarie V75 igen :( Ska bli kul att se statusen på Mosaique Face nu. Om en månad drygt ska den försöka vinna elitloppet . Det var ju nära minst sagt i fjor. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#150 |
![]()
Jag ser på min telefon , dock stor skärm men ändå, nexus 6
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#151 |
![]()
Det var inte dött lopp och skulle de varit mafia blablabla som vissa påstår skulle Goop blivit tilldelad segern.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#153 |
Banned
|
![]()
Men va f-n, sitter Untersteiner och sover? Sop....
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#154 |
![]()
Rena mötet
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#155 |
![]()
Det var ju jävla onödigt av mig att gardera upp den, som var spik från början, men Ludde var så tveksam på hästen för dagen.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#156 |
![]()
Man ryser. Hur ska någon kunna slå M Face i elitloppet ? Den brukar behöva lopp i kroppen men hög världsklass på dagens insats. Waowwwww
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#157 |
![]()
Trist med favoritvinst men han var bättre än väntat.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#158 |
![]()
Intressant med bfro på Spartan (när det nu händer?)
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#159 |
![]()
Tiger Wood AS blir intressant att se framöver. Börjar komma i form nu.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#160 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#161 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#162 |
![]()
Ludde hade iaf inte kollat startlistan då han trodde Björn körde Solvato och kom kuppande
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#163 |
![]()
Var väl en nos ifrån ungefär, så tycker fortfarande det var ett hyfsat bra spel.
Senast redigerad av rrylander den 2016-04-16 klockan 17:24. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#164 |
![]()
Vilket skämt att det endast skiljer 5% på V5 spelet mellan DTT & MF.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#165 | |
Banned
|
![]() Citat:
Jägersro Lopp 7 Lördag 2016-04-16 Start: 17:05 Kostnad: 100,00 kr PLAC. HÄSTAR 1:a 24 2:a 13569 3:a 7VÄSTERBOONTHENEWS VINSTBERÄKNING RÄTT KOMBINATION ODDS 2-9-7 566,35 Summa: 5 663,00 kr VISA KVITTODETALJER SKRIV UTVERKTYGDELA Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
rrylander (+5) Senast redigerad av Stankarn den 2016-04-16 klockan 17:24. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#166 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#167 |
![]()
Firra dit bold eagle så nuncio får en fight
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#168 |
![]()
Gjorde en V5 också. Publicerade första avdelningen tidigare.
1) 2,4,9 2) 3,5,8 (favoritstreckat) 3) 12 (har jag spikat på allt idag) 4) 1,2,5,7,8,9,11 (2 tar ledningen i kamp med 1 och 7. 8 var stinglös senast men har jag följt länge. Hoppas på 11) 5) 1,3,4,11 (håller tummarna för 11) Kostar 252:-. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#169 |
![]()
Äh! Det går ju inte att vinna från dödens i sådana farter, och första reserven vann istället.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#170 |
![]()
Eldrick Boko imponerar mer och mer. Klarar den resan till Stockholm är det nog inte många klass 2 hästar som slår den i finalen elitloppshelgen. Fantastiska hästar på Jägersro och kanske mest imponerande att det inte bara är en eller två tränare på banan som har kanoner i stallet.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#171 |
![]()
Är inte Jeppe Juel stenklar med Tango Vang i DD2?
6 och 7 kan väl inte utmana om spets och inte heller 1. Har jag fel? Borde inte 4 sitta i spets och troligen leda hela vägen? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#172 |
![]()
Jeppe Juel och Helena Burman skulle få fina barn.
PinkiePie (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#173 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#174 | |
![]() Citat:
V5 Inlämnat: 2016-04-16, 17:09 Jägersro Lördag 2016-04-16 Start: 17:05 Kostnad: 240,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Mosaique Face 2: 3, 8 3: 12 Jetset 4: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 1x2x1x10x12 = 240 rader. 240 x 1 x 1,00 kr = 240,00 kr. Totalt: 240,00 kr. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#175 |
![]()
Ja, du har fel.
7 till spets med 2 i ryggen, för Preben borde inte svara.
![]() |
#176 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#178 |
![]()
Bra Peter - dagens spik på allt!
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#179 | |
![]() Citat:
Kör DD: 1-4. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#180 |
![]()
Trodde det skulle bli en tårfylld segerintervju då Joakim Sandqvist som avled av hjärtinfarkt (?) och tränade Jetset innan och hans syster är Jetsets skötare.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#181 |
![]()
Tack för tipset
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#182 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#183 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#185 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#186 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#187 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#188 |
Banned
|
![]()
Provar att sänka favoriten.
TVILLING 2, 8, 9, 11 6 x 200,00 kr = 1 200,00 kr. Totalt: 1 200,00 kr. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#189 |
![]()
Shogun mot Sir ratze och Huge star x 100.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#190 |
![]()
Skulle bli en skimmer.
Helge (+3) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#191 |
![]()
Det var ju bra att Goopen tog ner Berghs häst. Adrian kom loss för sent för att hinna fram.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#192 |
![]()
Pepe har varit ruggig på slutet!!
Klart Goop skulle få en vinst med! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#193 |
![]()
Har tjatat hela dagen, att Björn skulle ta ledningen med Pepe från start, men är nöjd att han gjorde det till slut.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#194 |
![]()
3,4,6 eller 7 för sex rätt. Erik eller Ludde får det bli!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#195 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#196 |
![]()
Det här var inte bra. Det ger ju bra betalt idag trots allt. Vinner något av mina fyra streck så har jag missat sjuan då jag inte spikade Luddes i Guld.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#197 |
![]()
Nej, det blev en förstareserv i det loppet också. Kul när det är fart i loppen och enklare att lira under sommarhalvåret.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#198 |
![]()
En får tacke. Radysin har härdats i stentuffa lopp i Paris. Bra vinnare.
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#199 |
![]()
Surt när man ska torska 7:an på ett förstorat hemmamålfoto.
V75 Inlämnat: 2016-04-16, 16:10 Jägersro Lördag 2016-04-16 Start: 16:20 Kostnad: 192,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 4 2: 6 Say that Again 3: 2, 4, 9 4: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 11 5: 12 Jetset 6: 2, 7 7: 1, 4, 6, 9 2x1x3x8x1x2x4 = 384 rader. 384 x 1 x 0,50 kr = 192,00 kr. Totalt: 192,00 kr. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#200 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#201 |
![]()
Grattis mackpeter!
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#202 |
![]() ![]() GRATTIS doob till storvinsten!! V5-DD-V75, satt.
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#203 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#204 |
![]()
Bra betalt för en lätt omgång och har man vinnarskalle så vill man alltid vinna när man spelar.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#205 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#206 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#207 |
![]()
Det enda positiva med denna omgång är väl att Sjödèn kanske slutar tjata om spår 2 i gulddivisionen ett tag!
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#208 |
![]()
.....nu kom Tiger Woods As i mål.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#209 |
![]()
Omsättningstapp på spetsbanan.
![]() ![]() |
![]() |
#210 |
![]()
Spelar man för 2-300 kr som jag gör, är man väldigt glad ifall man vinner 12000. Gångrar ju insatsen väldigt bra. Förstår inte varför man trycker ner omgångar likt denna så mycket. Ett system behöver ju inte begränsa sig till ett värdeområde.
Oscar (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#211 | |
![]() Citat:
Någon speciell häst du tycker rensa bra i förhållande till strecken?
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+10) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#212 |
![]() ![]() Det fanns potential i det här systemet....
Twitter: @sharpsdoob Senast redigerad av doob den 2016-04-16 klockan 22:53. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#213 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#214 |
![]() Spoiler:
![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+25) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#215 |
![]()
Stort Grattis Doob. Du vinner mest här på detta forum pga du har mest kunskap.Ser inga andra som drar in vinster
Senast redigerad av Melander den 2016-04-16 klockan 23:42. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#216 |
![]()
Om det är bra eller dåligt betalt måste ju ställas i relation till svårighetsgraden på det verkliga utfallet.
Dagens rad gav ganska precis som den borde ge. Helt okej. Varken bra eller dåligt. Att man kanske fick bra eller dåligt betalt på sitt systemupplägg och spelidéer är en helt annan femma.
![]() ![]() |
![]() |
#217 |
![]()
Smålirare som man är blir man glad när man får in 7an,
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#218 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#219 | |
![]() Citat:
Fanns ju utrymme till bra skrällar i 3 lopp där favorit vann typ. Därav potentialen såklart! Potentialen har ju inget med utfallet att göra. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#220 | |
![]() Citat:
Vore bra om fler visar sina system med motiveringar före inlämning. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#221 |
![]()
Klart det fanns potential. New r fast med rubbet i andra. Eternal sunshine med bättre resa och protector som han gick invändigt sista biten. Läste dina tankar förresten, dyr lördag antar jag för mer fel kan man väl knappast ha :(
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#222 |
![]()
Jag måste få fråga om doob spelade ddn också? Jag tycker inte den ddn var jättesvår att hitta och den gav 60x vilket i mina ögon är väldigt bra betalt.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#223 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#224 |
![]()
Ahaa... Det är ju lätt att vara kaxig i efterhand men jag spelade ddn för jag tyckte oddsen var oerhört fördelaktiga inte för att jag på något sätt var säker på utgången. Men doob verkar har varit ganska säker på vilka som skulle vinna med tanke på hans V7 spel. Därför tycker jag att det är ännu märkligare att ddn gav 60X det borde vara fler som hade koll på formen hos dessa hästar?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#225 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#226 | |
Banned
|
![]() Citat:
Men glad för din skull, grattis! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#227 | |
![]() Citat:
I DD1 var jag rätt säker på överpace och att spetsduellanterna inte skulle stå vilket blev rätt! Tog två formstarka på framspår och fan vet om inte Protector hade vunnit med tidigare lucka? I sista chansade jag såklart! Radysin löpte stor risk bli fast invändigt men jag gissade på rätt vild körning där också med luckor i fältet och så blev det! Vaket att ta sig ut från tredje inner varvet kvar! Hästen var kraftigt understreckad på V75 och då finns det berömda värdet! När det sedan finns en sådan diamant i sista blir det än bättre värde då "TV-systemen" spikar ur sig sista via någon favorit! Min V5:a byggde jag på V75-raden men plockade med tre streck till i sista utifall Radysin skulle bli fast! På DD´n singlade jag Goopen efter fin värmning och provstart! Det höga oddset beror nog i huvudsak på rundspel då det var två spelvänliga lopp samt att många kalkylerade med att Radysin skulle bli fast invändigt vilket Riordan också trodde i intervju strax innan start ("som bäst tredje invändigt och därifrån blir det svårt"). Nu var jag upptagen i princip hela lördagen så uppsnack och analys uteblev men det får ni tugga i er! Kan skita i att posta efterhandare men nu valde jag att göra det... Sorry!
mackpeter (+10) Senast redigerad av doob den 2016-04-17 klockan 12:45. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#228 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#229 |
![]()
Det kommer väl snackas om efterhandare så länge det finns kvar användare på det här forumet. Jag tycker det är skoj att det rullar in pengar till sharpsanvändare. Det ger liksom ett kvitto på att detta är the place to be.
Jag har däremot lämnat vissa fbgrupper där man la upp harrybångar och klappa sig själv på axeln över hur duktig man var. Det gör mig less. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#230 |
![]()
Doob:I DD1 var jag rätt säker på överpace och att spetsduellanterna inte skulle stå vilket blev rätt! Tog två formstarka på framspår och fan vet om inte Protector hade vunnit med tidigare lucka?
Både du och jag hade fått rätt bra betalt med Protector på våra V75 or och V5 or. Han såg jäkligt bra ut där han satt fast på innern sista biten mot mål. Men man får vara nöjd ändå att man satte den. Grattis! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#231 | |
![]() Citat:
NU skrattar jag på mig ![]() Efterhandare med Harry! Trodde inte Sharps efterhandare kunde slås men där ser man, på Fejjan är det ytterligare en nivå. ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|