Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-04-07, 09:27   #1

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2526
Standard

Åby v64 7 April

Kommer dra till med en fräck chansspik idag, jagat Ahsoka ett tag, nu har den en etta högst upp i raden, nerstruken till spår 5 på 1640 och i stort sett ostreckad.

Bergh måste ställt iordning, bryr mig inte ens om att undersöka saken 8% Tackar!

Låser på 4-8 avdelning 5, Poeten är RIKTIGT bra iordning och spetsar i ett nafs om Peter vill, släpp till Timbal och speedar om på OS, finns i min bok att den kan leda runtom också men vet att det är nästa lopp som den ska vinna (kval till kungapokal?) så OS upplägget mer troligt och således ett snällt lopp i årsdebuten.
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 09:39   #2

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 676
Standard

Tror faktiskt inte Peter kör framåt med Poet i starten. Risken finns alltid att man blir hängande och precis som du säger så är det nästa lopp som den ska vinna. Tror mer på att han backar bakåt och följer med i släptåget sista varvet. Då blir det för långt fram till Bergh. Tror f.ö att robban kommer att ha en bra kväll idag och passas även med Ahsoka ikväll som du nämner. Känns som en stöt ikväll.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 11:41   #3

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Idag är det Sandsjöns-hästar som gäller för mig.

Vi börjar på lunchen med Bjerke:

7 Sandsjöns Igor (29%) har jag alltid gillat i grunden. Kom ut i ny regi senast och "studsade" ifrån till vinst.
Måhända mot dåligt norskt motstånd? I vilket fall som helst ska övriga ta emot honom över upploppet till slut. Det klarar ingen lus av, var så säker!
Endast andrahandare på V5 känns alldeles lagom. Spik!

Åby:

Det skriker "nästagångare" om 2 Sandsjöns Revenue (13%) i regi Medin.
Spår 2, open stretch-bana och hästen flög fram i avslutningen senast.
Allt känns serverat på förhand. Spik!

Klarar de av att stå emot 10 Twister Bi (8%) idag? Jag är tveksam. Roligt lopp!

13 Telegram Sam (0,39%) är sist rankad i ronden. Det är väl ändå lite överdrivet på min följehäst?
Den åker med på min bong igen vid minsta gardering.
Målet är att få in henne som streckad under året till låg procent. Då är det helt fel gång att avstå nu.
Jag tycker att avslutningen med Jeppe i vagnen var lite tam. Senast såg det fulltankat ut igen.
Det var inte längesedan hästen spurtade jämnbra med Swing Kronos.

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 15:23   #4

oinkks avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1051
Standard

Avd3 Nr 9 Fordaluvachocolate, en Bo Westergaard häst som gjort en start efter vila, satt fast då, och kan få en passande smyglopp med Takter i sulkyn.
Just nu 6%

Hmm, nu såg jag Travnet, ser ju onekligen ut som om jag kopierat deras speldrag - Jaja..

Senast redigerad av oinkk den 2016-04-07 klockan 15:26.
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 15:29   #5

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1874
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oinkk Visa inlägg
Avd3 Nr 9 Fordaluvachocolate, en Bo Westergaard häst som gjort en start efter vila, satt fast då, och kan få en passande smyglopp med Takter i sulkyn.
Just nu 6%

Hmm, nu såg jag Travnet, ser ju onekligen ut som om jag kopierat deras speldrag - Jaja..
Även Nettavisen har den: http://www.nettavisen.no/sportspill/...423210767.html
Broddvar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 15:30   #6

oinkks avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1051
Standard

Ok, eftersom jag inte direkt "skördat" på slutet så blir jag nästan glad av att jag kanske är rätt ute på denna - Även om procenten lär stiga
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 16:05   #7

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Broddvar Visa inlägg
Det är ju bra konstigt att de ska nämna just de tre hästar som jag berört i de sista tre avdelningarna.

Det är väl mindre troligt än att jag sätter V6 ikväll, antar jag? Lönt att spela?
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 16:19   #8

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 676
Standard

Hope Bo i sista Veijo anmält bfro. Passas!
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 16:58   #9

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Tror på vettig utdelning ikväll..
www.miljondragen.bloggo.nu
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 17:24   #10

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Har någon på forumet vettig information om Berghs starthästar idag? Där finns dagens nycklar till V64-an.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 17:59   #11

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 592
Standard

Ahsoka anmäld bfro. Love you avkomma.

Jag gillar super bull. Och super bull verkar gilla spår 8. Senast han gästade åby var med exakt samma förutsättningar ( förutom motståndet) men vann på 11,8. Senaste starten fick han galopp kort efter start, hamnade sist. gick 3e spår hela sista varvet och vann på ett fint sätt.
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 18:05   #12

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 3013
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Har någon på forumet vettig information om Berghs starthästar idag? Där finns dagens nycklar till V64-an.
Kan delge lite synpunkter kring två av dem.

Mellby Drake har kastrerats har var som en ny häst vid senaste vinsten enligt stallet. Vann överlägset och såg inte tom ut i mål, men billigt emot då och det verkar vara fullt pådrag på denna häst nu.

Jag ser inget värde att spika trots icke favorit!

Bakspår och volt ingen fördel då hästen verkade vara lite trög och Bergh fick vara aktiv i jollen för att få fart på hästen. Antingen spik på favoriten som sett urläcker ut vid vinsterna med full spänst i mål eller gardera på om favoriten skulle göra bort sig.

Timbal är dyngfavorit som sto mot hingstar. Visserligen förstod man att Bergh höll hästen högt när de valde att gå ut mot hingstarna i kriteriekvalen. Lyckades inte då men har efter det visat prov på grym kapacitet och framförallt en riktig vinnarskalle. MEN som sagt stor favorit nu och möter trots allt en av kulltopparna bland hingstarna.

Poet Broline är ruggigt startsnabb och skulle Untersteiner välja att backa från start med en superstartsnabb häst på en open stretch bana så förstår i alla fall jag ingenting. Borde ta spets på några steg släppa till Timbal och försöka speeda förbi till slut. Om det blir detta scenario tror jag på toppchans för Untersteiners springare som jag tror gynnas av att gå i rygg.

Men även Twister Bi är intressant då den har grymma avslutningar varje gång och vi har inte sett botten i denna än. Men många ettor i raden och mest spelvärde på troligt loppscenario är 8 Poet Broline.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5), asgaya3141 (+2)

Senast redigerad av legolasse den 2016-04-07 klockan 18:18.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 18:40   #13

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38324
Standard

Jag slänger in ett spel ikväll och spikar Scacco Matto, där Soho känns som värsta motbudet, det amerikanska storskriket Fordaluvachocolate som får Takter i jollen och Imakethecashflow som med lite flyt kan köras till spets.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 18:52   #14

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Så här blev min kupong

1) 3,6 (tyckte inte Marcus lär särskilt uppåt på 2 och lämnar den utanför)
2) 2,7,9 (lopp med oerfarna hästar. Hade tänkt ta med nu strukne 4)
3) 3,6,9,12 (lät uppåt på Veijos 3)
4) 10 (Falsig är min favoritkuskBara att spika)
5) 4,10 (bytte ut 8 mot 10 eftersom Untersteiner låter så defensiv)
6) 3,7,12 (streckar favoriterna)

Kostar 144:-.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-07, 19:12   #15

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Spelarkåren verkar inte vara helt frisk idag, går influensan på västkusten eller? I första har vi kusken som aldrig förivrar sig som tydligen ska vinna ett hyggligt högklassigt sprintlopp från bricka 2. Ungefär sämsta möjliga förutsättningar. Nära favorit är även en gunghäst som har kuskminus.

I fjärde är Falsig favorit från bakspår, vad händer!? Ludde andrahandare med gunghäst på spår 4 i volten...

????

Lordspirit och Imakethecashflow ser ut som bra favoriter men utgångas bara. Timbal vinner, varför gå emot? Super Bull och Cayenne Dimanche mest spelintressanta outsiders. Och på tal om spelintressanta ekipage, varför är Mr Pellegrino och Dollar Access så tappade, de sitter ju 8/10 gånger i ledning och rygg ledaren större delen av loppet??

Lycka till!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td