![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() V64 Halmstad
Trevlig V64 att sätta tänderna i på Halmstad imorgon. Många klasshästar med okänd dagsstatus som nog ska kunna gå att fälla. Johnny släpper väl inte ledningen till B.B.S. Sugarlight? Dixi Sisu hade en fin tvååringssäsong men var står hon nu gentemot t.ex. Robinia Face som har blivit bättre för varje start? Lugauer har två topphästar från vingelläge som blir intressanta att följa, får blir noggrann analys av dem under morgondagen. New Star Power som visserligen har ett vanskligt läge den här gången är given på kupongen igen, bättre kusk och sämre motstånd är på plussidan iallafall.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Västerboonthenews lägger väl iväg bra och leder runt om i DD-1, mycket spelvärd för tillfället när BBS är så stor som den är. Han ska ju inte ens vara i form imorgon.
Dixi Sisu ofattbart stor favorit, riktigt fin häst men mycket kan ha hänt under vintern. Robinia har nog mått bra av en vinterträning på Vomb och Ludde lär ju inte söka rygg direkt.. Borups Powerful hoppas jag Malmqvist fått ordning på för då käkar han upp de till slut, ruskigt intressant imorgon! Toddler överlägset bästa spiken. Toppchans! Zoko Lane rolig skräll i sista, Nubben är bra men blir det så lätt resa för honom? Johnny i toppform iaf. Missa inte lopp 1! Rushmore Face som Ludde plockar ut är ruggig. Möter rätt fina hästar men felfri ska ni få se på en prestation värd namnet. Njut! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Ja, skrev RUSHMORE FACE med stora bokstäver på min anteckningstavla efter kvalet. Den ska bli riktigt rolig att se.
Nån som har koll på Johans jänkare i fyraåringsloppet? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Är tyvärr upptagen av annat i morgon. Flertal spännande hästar annars och ska kasta mig över ATG play i morgon kväll för att se dom. BBS Sugarlight startar om jag läste rätt för att dom tyckte den behöver ett lopp till inför kvalen till olympiatravet på Axevalla nästa lördag.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Och på tisdag gör oaksvinnaren Pasihea Face årsdebut på Jägersro . Spännande bara förnamnet....
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Haha, den lär ju ge 1,05 i debuten så inget att intressera sig för spelmässigt direkt. Skulle startat nu på tisdag på Jägers men hela Kolgjini-stallet avstängda så de sköt upp den starten lite.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Jag hade inte tänkt spela heller, nästagångare för mig är oftast bara hästar att hålla koll på när de kommer ut. Går inte att spela innan man vet motstånd och odds, men det fattar säkert du också. De flesta hästarna på min "nästagångare"-lista är favorithästar som är intressanta av sportsliga skäl, istället för att skumma igenom massa anmälningslistor så dimper det ner ett mejl när de är med i startlistorna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Lirar jag idag så blir det nog en flerkupong. Dixi Sisu ska dock garderas.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Nu strök de Che Guevara, då ser det inte längre ut som en flerbong.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
![]()
Jag tycker det ser superintressant ut efter att ha kollat lite närmare på loppen. Dixi Sisu och B.B.S. Sugarlight är fortfarande omgångens två största och båda är givna att gardera för mig. Tyvärr blev New Star Power struken men det finns andra roliga bud. Odd Face är dagens roligaste, såg spänstig och fin ut i skymundan i årsdebuten och har bäst kapacitet i fältet. Lugauer har blivit nedstruken med båda sina och det borde vara toppchans på båda, ändå är de inte överdrivit stora favoriter. Breidabliks Nubbe har god spetschans med många långsamma innanför, spik på allt för mig. Toddler är överlägsen motståndet men strulig ibland, blir en av två utgångar med Odd Face.
Finns många roliga skrällar att välja mellan, Justanothernovaic i stoloppet tappade stilen men visade fartresurser när hon utmanade Sadik America till slut för tre starter sedan. Oya på samma startvolt har avslutat bra i två av tre starter i Carl-Otto Göranssons regi, barfotatravandes nu! Senast redigerad av Emeffeff den 2016-03-28 klockan 12:58. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|