Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-24, 12:00   #16

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

I denna supersvåra omgången har jag bestämt mig att inleda med spik på Roses Glory. Bakspår är inte bra men det är iaf medeldistans och bara 10 hästar i loppet. Som sämst 4:e utvändigt efter 300 meter. Avancerar till dödens varvet från mål. I den form hon är i nu skall det vara riktigt bra chans att dirigera hem loppet från utvändigt ledaren. Kanske rent utav blir släppt till spets ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 14:34   #17

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Ska inte spela själv i morgon utan lägga mig på soffan med anteckningsblocket och kolla loppen på tv. Väldigt intressanta hästar.

Det finns ju lite att tänka på utrustningsmässigt.

I sista V75loppet, dagens sportsliga höjdpunkt, ska Untersteiner rycka alla skorna ffg på 1,5 år på Je T Aime Express. Det känns väldigt spännande. Häst som startat i guld i vinter.

Det är dock omöjligt så klart att värdera motståndet när 7 av de 10 hästarna årsdebuterar. Därför kan jag inte rekommendera någon att spela överhuvudtaget då det ju är väldigt mycket en gissningslek att tippa detta lopp. Det låter i alla fall inte påställt på Al Dente, och Kapow Hanover som gick barfota runt om i sin årsdebut ska gå med bakskor nu. Kanske Redéns gigantiska favorit i loppet bara vinner då det ju låter som den ska gå barfota och lättas fram dessutom. Men spela V75 med en 72 procentare som spik som inte startat i år känns ju minst sagt sådär.

...........

Roses Glory ska gå med tyngre balans. Det brukar inte vara ett gott tecken på Veijos hästar.

.....................

Dragon Powerfly var sanslöst förbättrad senast barfota. Hade vunnit mycket lätt om inte favoriten i loppet tävlat barfota runt om ffg någonsin. Den känns väl i nuläget som en spelvärd häst till 18 procent.

.......................

V75-2 känns nästan olösligt. Tyvärr finns det inget direkt hett utrustningsmässigt att rapportera förutom att nr 7 Berlioz för första gången i livet ska tävla barfota runt om. Gått med skor i alla tidigare starter.

--------------

När det gäller kallblodsloppet bara att önska V75 spelarna lycka till. Björn Goop ser ut att bli stor favorit som vanligt på Färjestad när spelarna har svårt att ranka loppen. Låter som flera av kallbloden ska gå från vinter till sommarbalans.

..............

I V75-5 låter det som att Björn Goop nu ska plocka av alla skorna på Evening Prayer. Stort plus och fin årsdebut.
I samma lopp inga klara besked från Stall Robert Bergh. Dom säger till Guiden att man nu ska köra Kirin De Zeun barfota runt om ffg på länge vilket är ett stort plus, men till travronden säger stallet att det inte kommer bli någon ändring i utrustningen.

Utrustningsändringar på flera andra som ni säkert läst i travtidningarna.

.................

I stayerloppet två intressanta saker att tänka på. El Cantante ska nu tävla utan brodd. Kan kanske leda runt om igen. Sen är det såklart intressant att Tomorrowland debuterar för Untersteiner och att det ska bli barfota runt om på den ffg på flera år. Men som alldeles för många hästar i denna lottoomgång har den ju inte startat på länge.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 15:42   #18

Staketkuskens avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2996
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Intressant omgång, men lurig med tanke på flera årsdebuter. Jag kan ha fel, men jag har för mig att det brukar bli ordentliga utdelningar de här påskomgångarna. Banorna är snabba nu och det blir allt svårare att vinna från kön. Ändå finns ett par ev. spikbud från bakspår (Roses Of Glory och Elvira Diablo). I morgon ser det ut att bli nederbörd och det kan ju göra omgången extra lurig. Tangen Stegg ska jag nog spika. Lite osäker, men Björn upp och ledningen inom räckhåll. Propulsion (spikas av Örjan) har gått ett kanonjobb inne på banan, men trots allt årsdebut och väldigt bra hästar emot. Den vore skönt att fälla. Peters häst är i bra form och Al Dente gör även den årsdebut. Finns ett par till man kan ta med.
Enligt statistiken - som inte tagit hänsyn till lopptyper utan endast spåren i sig - har en häst tidigare vunnit från spår 15/2140a på Färjestad. En seger på 1636 bokförda race.
hugotheboss (+2)
Staketkusken är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 17:09   #19

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Statistikvinarna

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Enligt statistiken - som inte tagit hänsyn till lopptyper utan endast spåren i sig - har en
häst tidigare vunnit från spår 15/2140a på Färjestad. En seger på 1636 bokförda race.
Var är det för statistik du refererar till?

Jag är tveksam till din tolkning.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 17:42   #20

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Var är det för statistik du refererar till?

Jag är tveksam till din tolkning.

Mvh Uffe
I inlägg nr 12 idag kl 11.40 redogör hugotheboss för statistik för Elvira Diablos alla starter från bakspår. I flera inlägg här har refererats till denna statistik. 15-spårsstatistiken på Färjestad kan andra redogöra för.
Glad Påsk!

Senast redigerad av mackpeter den 2016-03-24 klockan 18:13.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 17:55   #21

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

kimbee Dream chans spik spets och slut
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 17:59   #22

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Björn Goop brukar dominera på Färjestad. Med vilka uppsittningar vinner han imorgon? Det ska bli särskilt intressant att se Björnkollen idag.

Jag tror, att Björn vinner kallblodsloppet med 7 Tangen Stegg. Springspår, pisk och en enorm kuskförstärkning. Han vinner också V75-5 med 9 Evening Prayer, som såg bra ut i årsdebuten. Däremot tycker jag att överspelade 15 Candor Hall är en favorit i stor fara. Han ser knölig och stafflig ut i slutet av sina senaste lopp.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 18:14   #23
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dyngjohan Visa inlägg
Vad är detta för något? Borde ha skrivits någon text eller rekommendationer av något slag??!!
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 19:06   #24

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Vad är detta för något? Borde ha skrivits någon text eller rekommendationer av något slag??!!
Det är en sekt !
Vad mer vill du veta ?
Gammal 2016-03-24, 19:19   #25

Dyngjohans avatar

Reg.datum: mar 2016
Sharp$: 773
Standard

Hehe....sorry...missade det.
Det är ranking till v75, ingen sekt.
Dom har rankning på en massa travspel.
Hoppas ni hittar nått bra-
Dyngjohan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 19:22   #26

Dyngjohans avatar

Reg.datum: mar 2016
Sharp$: 773
Standard

http://www.stall77.se/index.php?opti...=190&Itemid=68
Klicka där det står spelavdelning så får ni ranking på trav...
Dyngjohan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 19:56   #27

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Enligt statistiken - som inte tagit hänsyn till lopptyper utan endast spåren i sig - har en häst tidigare vunnit från spår 15/2140a på Färjestad. En seger på 1636 bokförda race.
Poänglös statistik så länge det inte är 1636 femtonhästarslopp.
Orsa (+3)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 20:32   #28

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Björn Goop brukar dominera på Färjestad. Med vilka uppsittningar vinner han imorgon? Det ska bli särskilt intressant att se Björnkollen idag.

Jag tror, att Björn vinner kallblodsloppet med 7 Tangen Stegg. Springspår, pisk och en enorm kuskförstärkning. Han vinner också V75-5 med 9 Evening Prayer, som såg bra ut i årsdebuten. Däremot tycker jag att överspelade 15 Candor Hall är en favorit i stor fara. Han ser knölig och stafflig ut i slutet av sina senaste lopp.
Instämmer i stort, spikar själv 9 Evening Prayer och evt spikar jag 2 Swing Kronos mot 15 Candor Hall. Det är ett jäkla skrik om 13 Finnskog Fokus i kallblod. Ska tydligen gynnas av spö och beräknas sänka rejält i morgon. Så kanske lås mot 7 Tangen Stegg? Eller är 13 omgångens kommunare?
I övrigt kör Goopen bl a två av Frode Hamres hästar i avd 1 och i avd 7. Och formen i stallet va ju bra på Momarken, 3 segrar. Går 2:an i avd 7 bf runt om i första med Goop så ska jag inte missa den i alla fall!

Senast redigerad av hugotheboss den 2016-03-24 klockan 20:33.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 20:48   #29
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dyngjohan Visa inlägg
Hehe....sorry...missade det.
Det är ranking till v75, ingen sekt.
Dom har rankning på en massa travspel.
Hoppas ni hittar nått bra-
Tack. så ska man svara!
hugotheboss (+2)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 21:03   #30

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kör ett tillsammanssystem imorgon.

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/N5YF-7872-19097 om ni vill vara med.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td