|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-03-18, 14:00 | #1 |
Whats going on
Som några av er gav sharps till TT,s spelförslag som jag lämnade idag,vilket tackar jag för,,,,,.
Det är några som påstår att jag dela inte ranken och det straffas med döden:-))))ser ni mitt inlägg och brukar ni kolla på gratis material från en betaltjänst så finns det några regler här på sharps som jag följer,men att skriva att jag inte dela med ranken och vill behålla det för mig själv ,är riktigt idioti!!!!!A,,,,B,,,,C.... hästarna syns i systemets format,,. Tyck till så jag vet till nästa gång;:-. Att klaga är mycket enklare än .................... i livet |
|
2016-03-18, 16:18 | #2 |
Jag uppfattade inte att det gnälldes på dig utan på chime77...kan dock ha fel.
|
|
2016-03-18, 16:45 | #3 |
Uppfattade inte alls att det var nåt gnäll på kungiran från mer än en person. Keep up the good work !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kungiran (+1) |
|
2016-03-18, 18:40 | #4 |
Jag uppfattar det som att personen som hackade inte fattade din ordlek "Tetes"....
Ingen kritik mot dig men generellt här på forumet är jag lite emot otydlighet! Är det Travtjänsten som avses så skriver jag ut det å i slarviga fall bara förkortningen "TT". Likadant gällande hästar man talar om i diskussioner! Förkortningar, ordlekar, smeknamn och öknamn förvirrar bara. Skriv ut hela hästens namn och gärna i fet stil så det blir överskådligt samt lättförståeligt inte minst för nya forumvänner! Som jag sa! Absolut ingen kritik mot dig kungiran! Det är bara min synpunkt och önskan! Keep up the good work! Skål och trevlig helg!
2016-03-18, 20:55 | #5 |
Mina trav vänner ,vi alla går igenom en massa saker(skit) ibland !!!!!Det jag reagerar det är Asgaya som skriver att en betaltjänsts spelförslag är inte likvärdig rank!!!!!????Rätta mig om jag har fel,,,,,,om någon av er lägger ut vi säger slutspelet DD UTAN RANK ,SÅ ÄR DET BARA UPP TILL MIG OM JAG ANSER DET LAGDA SPELET ÄR VÄRD ATT FÖLJA ELLER EJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ,ELLER,.Jag älskar er oåoå:-)))))))
|
|
2016-03-18, 22:07 | #6 |
Jag tror att asgaya menade att chime visste om rankingen men la inte ut den...ingenting emot dig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10) |
|
2016-03-19, 14:58 | #8 |
fattar man inte att tetes är travtjänsten ?
|
|
|