Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-17, 01:09   #1

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

V64 Åby Jackpot

Jackpot på V64 Åby, en självklarhet att vara med under de omständigheterna. Det ser väl inte lika lätt ut som på Jägers igår eller Solvalla/Bergsåker idag vid en första anblick, även om Lövgren ser ut att ha en beskedlig uppgift med storfavorit i första avdelningen. Tittat tillbaka lite på den senaste travveckan där man följt nästan alla tävlingar och det märks verkligen att det börjar bli sommarbanor. På Solvalla, Kalmar, Halmstad, Jägersro och Solvalla igen har det nästan bara varit spetsvinnare när tempot inte varit totalt uppskruvat eller det suttit en riktig lus i ledningen. Gott vårtecken och som vanligt något att ta i beaktning! Har kollat lite på några avdelningar, dock inte den klurigaste i det lågklassiga stoloppet som ska få sin tid under morgondagen.

Den första avdelningen ser väl i princip ut att ha tre potentiella vinnare i Cayenne Dimanche, Fabrica Pellini och U.S. Dollars. Lövgren med sto och storfavorit är upplagt för att gå fel men måste säga att uppgiften ser väldigt bra ut med tanke på omständigheterna. U.S. Dollars årsdebuterade i kanonfint skick vid segern senast. Fabrica Pellini var klart svagare i sin prestation som kräver en bra förklaring av stallet. Cayenne Dimanche blev felbalanserad senast men gick bra som tvåa näst senast även om det var med optimalt loppscenario. Tror inte så mycket på startfållan här då det inte känns som rätt kuskar för att hålla rätt tempo och för att rätt häst (Cayenne Dimanche) troligen inte spetsar initialt. Får ta mig en funderare under morgondagen, har hamnat snett på ett par storfavoriter (Backorder, Qahar, El Cantante...) den senaste veckan och hamnar gärna på rätt sida imorgon.

Draget i omgången är 2 No Gelt Face i den tredje avdelningen. Ser grymt fin ut för tillfället, näst senast spurtade han furiöst efter sen lucka och senast såg han smällfin ut som instängd. Jag tänkte först rygg ledaren på Remain Garbo och stretchen till slut men är lite rädd för stallkörning hos Flemming. Senast Remain Garbo och Star Life Waltz startade i samma lopp valde man även då att utlokalisera styrningen på Garbo och använda stallkusk på STW, den gången släppte man också ledningen med den förra till den senare. Värt att notera!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2), mijo14 (+5)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 07:49   #2

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2521
Standard

Robert Bergh spikar sig själv i avdelning 5 i Stalltipset (GT) idag, häst nummer 6. Island Three
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 09:51   #3

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Groknak Visa inlägg
Robert Bergh spikar sig själv i avdelning 5 i Stalltipset (GT) idag, häst nummer 6. Island Three
Den startade så sent som i söndags, kan vara värt att betänka.
Gammal 2016-03-17, 10:11   #4

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Spikarna:

Avd 1:

5 U.S. Dollars ska vinna detta. Vem ska kunna utmana?
4 Fabrica Pellini var helt chanslös senast.
Jag spelar gärna Dyhrberghästar, då flera av stallets hästar går bra under året och oftast är lite påpassade.
Jag har svårt att se 2 Cayenne Dimanche matcha favoriten. Vid gardering ska det väl vara den då?

Avd 2:

10 Tornatore Grif. Vi snackar högkapabel sort. Spurtresurser utöver det vanliga.
Ronden rankar 4:a, men jag håller hästen högst i gänget.
1 Zoko Lane gillar jag. Den vill dock gärna straffa ut sig själv.
Jag tror Arnqvist blåser ned motståndet till slut med mest kapabla hästen. Han brukar sätta dit sina chanser med liknande förutsättningar.

Övrigt:

Jag har inte funnit mig någon helt ostreckad idé inför denna omgång att ta med.

Jag vill lyfta fram 7 Wega Vang i avd 3, en fin modell som jag tror har fler segrar att hämta.
Hästen kördes tufft i dödens i Derbyuttagning förra året. Tog en fin 2:a-plats bakom årgångens stora stjärna Winston Sisa. I finalen klappade Wega ihop totalt.
Jag streckar till 5%.
Vi får se om nästa vinst kommer som storfavorit i billigt gäng i Danmark eller om Wega kan slå till redan nu mot lite tuffare kamrater?

En annan häst jag vill förespråka är 4 Stay Alert (15%) i avdelning 6.
Jag jagar denna å det grövsta just nu. Hästen radar upp starka prestationer utan att få vinna. Bland flera jämnstarka ekipage på förhand, så ska den med på min bong som 4:e-handare.
Jag måste nämna 9 Encore Zon (7%) också. Hästen visar toppform och är mindre spelad. De känns jämngoda.

dado (+2), Emeffeff (+3), asgaya3141 (+5)

Senast redigerad av Fidus den 2016-03-17 klockan 10:18.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 14:17   #5

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Lars I Nilsson tror på jättechans med (4 %) Mad Lee V64-5 om håller sig i skinnet och spets. Johnnys vagn ffg och ¢c. Det var väl det som stack ut mest i SS-intervjuerna vid snabbkoll. Själv ska jag jobba kväll/natt så nada spel.

Lycka till!
Emeffeff (+5), asgaya3141 (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 14:45   #6

Fiduss avatar

Standard

Jag kör spik i avd 2.(Nummer 10)

De som har fastnat för 6 Crown Of Victory av någon anledning, ska nog kolla lopparkivet på 5 Linges Alladin (4%).

Den kan väl slå samma häst igen? Vid segern på Åby den 14/5 gick det bra.

Senast redigerad av Fidus den 2016-03-17 klockan 14:46.
Gammal 2016-03-17, 15:23   #7

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Jag kör spik i avd 2.(Nummer 10)

De som har fastnat för 6 Crown Of Victory av någon anledning, ska nog kolla lopparkivet på 5 Linges Alladin (4%).

Den kan väl slå samma häst igen? Vid segern på Åby den 14/5 gick det bra.

Det ska nog inte vara helt omöjligt, men insatsförhållandet 1:4 mellan hästarna är nog rätt så rimligt. Intrycksmässigt plockade jag snarare med mig Crown of Victory om någon i loppet du refererar till. Jag vet ju att du gillar jämförelser mellan hästar som mött varandra, 3 Flowmate blev totalt annihilerad från ledningen senast av utvändigt redan nämnda 6 Crown of Victory.

OBS: Kanske ändå inte angående insatsförhållandet, gillade intrycket på Linges Alladin när det travades barfota runt om 151122 på Åby (första och enda gången)! Klart intressant på strecken om det skulle bli samma idag!

Senast redigerad av Emeffeff den 2016-03-17 klockan 15:48.
Gammal 2016-03-17, 15:53   #8

Fiduss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Det ska nog inte vara helt omöjligt, men insatsförhållandet 1:4 mellan hästarna är nog rätt så rimligt. Intrycksmässigt plockade jag snarare med mig Crown of Victory om någon i loppet du refererar till. Jag vet ju att du gillar jämförelser mellan hästar som mött varandra, 3 Flowmate blev totalt annihilerad från ledningen senast av utvändigt redan nämnda 6 Crown of Victory.

Jepp, intryckmässigt var det fördel COV gentemot LA, men så ser det gärna ut när en häst tar in på ledaren över upploppet.

Linges Alladin har visat upp både bra tider och förmåga till att vinna. En sådan är synd att missa vid bredare gardering.

Avd 4:

Favoriten är jag långt ifrån såld på. Det har sett bättre ut på slutet, men har varit ifrånsprungen ibland.
Bred gardering och 1 Tortuga ska bli intressant i ny regi. 3 Colour Of Love är ju min favorit sedan senast och är svår att veta botten på. Den kanske duger en gång till?
8 Conrads Estelle visade senast att den ville vinna och gav förbättrat intryck dessutom.
7 Julienne Pride var på väg att storskrälla i svagt gäng senast, men tiden i det loppet duger gott här. Den ser begränsad ut.

Senast redigerad av Fidus den 2016-03-17 klockan 16:07.
Gammal 2016-03-17, 16:16   #9

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Bästa spiken: 5 Papparazi M

Draget: 7 Julienne Pride

Roligaste Skrällen: 6 Maja Ucta
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 16:17   #10

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 271
Standard

vad tror ni om avd6 på v64 ikväll? Såg SP hade bästa spiken där?!
Jockepo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 16:17   #11

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Jepp, intryckmässigt var det fördel COV gentemot LA, men så ser det gärna ut när en häst tar in på ledaren över upploppet.

Linges Alladin har visat upp både bra tider och förmåga till att vinna. En sådan är synd att missa vid bredare gardering.

Avd 4:

Favoriten är jag långt ifrån såld på. Det har sett bättre ut på slutet, men har varit ifrånsprungen ibland.
Bred gardering och 1 Tortuga ska bli intressant i ny regi. 3 Colour Of Love är ju min favorit sedan senast och är svår att veta botten på. Den kanske duger en gång till?
8 Conrads Estelle visade senast att den ville vinna och gav förbättrat intryck dessutom.
7 Julienne Pride var på väg att storskrälla i svagt gäng senast, men tiden i det loppet duger gott här. Den ser begränsad ut.

Hoppsan! Questionmark blir en av mina två spikar omgången. Spelar lite på positioner i det loppet och hoppas en stor del av loppet är slut efter 100 meter. Tortuga klart bäst kapacitetsmässigt men är ju bråkig och långsam i volt, dessutom håller jag Björn Goop högre som tränare än Claes Svensson. Resten av hästarna är klart sämre enligt min mening, Veijo rycker alla skor på sin för första gången och blir nog rejält överspelad på det.
Gammal 2016-03-17, 16:19   #12

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Bästa spiken: 5 Papparazi M

Draget: 7 Julienne Pride

Roligaste Skrällen: 6 Maja Ucta
Motivering?
Gammal 2016-03-17, 16:23   #13

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Liten varning för Glen Close som ändå har något procent mer på sig än jag trodde, men som visat form och viss spurtkapacitet på slutet. Snabb ut om kusken vill, till ledning, släpp och stretchen till slut? Har skrällfeeling i detta loppet när de två mest spelade har dåligt startspår respektive är långsam/knepig ut.

Liten varning blev till större varning precis när skoryck på alla fyra hovarna meddelades!

Senast redigerad av Emeffeff den 2016-03-17 klockan 16:26.
Gammal 2016-03-17, 16:30   #14

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Motivering?
www.miljondragen.bloggo.nu
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 16:34   #15

Fiduss avatar

Standard

Citat:
Hoppsan! Questionmark blir en av mina två spikar omgången. Spelar lite på positioner i det loppet och hoppas en stor del av loppet är slut efter 100 meter. Tortuga klart bäst kapacitetsmässigt men är ju bråkig och långsam i volt, dessutom håller jag Björn Goop högre som tränare än Claes Svensson. Resten av hästarna är klart sämre enligt min mening, Veijo rycker alla skor på sin för första gången och blir nog rejält överspelad på det.
Peter var neråt i de första starterna, vilket oddsen avslöjar. Trög och hade ej övertygat på honom, så lät intervjun.

Seger nr 1 var mot uselt motstånd, där Veijos i ledningen sprang på sig mjölksyra.

Seger nr 2 var ett lopp där det såg väldigt bra ut. De sämsta hästarna stod dock i vägen för Colour Of Love och Conrads Estelle när det var spurtdags.
Jag undrar om de går så mycket sämre till slut? Hur går det om de har kontakt in mot upploppet?

Vid 4:e-platsen lämnas Q av de tre främsta till slut.

Kan duga här, men känns klart sårbar. Jag tänker fortsatt att det är en begränsad individ.

Det såg bra ut senast, men slutade med galopp.

Jag skulle lyssna noga på stallkommentarer inför loppet om jag var du. Peter brukar ge info på hemsidan, ofta sent.

Tillägg: Jag måste medge att hästen svarar bra på Peters maningar i slutfasen vid senaste segern. Det blir väl som vanligt, röd kusk går undan för fulla segel till slut?

Senast redigerad av Fidus den 2016-03-17 klockan 16:44.
Gammal 2016-03-17, 16:48   #16

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Vad är anledningen till att Massitj är så stor favorit (förutom hästens startsnabbhet)?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 17:05   #17

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Peter var neråt i de första starterna, vilket oddsen avslöjar. Trög och hade ej övertygat på honom, så lät intervjun.

Seger nr 1 var mot uselt motstånd, där Veijos i ledningen sprang på sig mjölksyra.

Seger nr 2 var ett lopp där det såg väldigt bra ut. De sämsta hästarna stod dock i vägen för Colour Of Love och Conrads Estelle när det var spurtdags.
Jag undrar om de går så mycket sämre till slut? Hur går det om de har kontakt in mot upploppet?

Vid 4:e-platsen lämnas Q av de tre främsta till slut.

Kan duga här, men känns klart sårbar. Jag tänker fortsatt att det är en begränsad individ.

Det såg bra ut senast, men slutade med galopp.

Jag skulle lyssna noga på stallkommentarer inför loppet om jag var du. Peter brukar ge info på hemsidan, ofta sent.

Tillägg: Jag måste medge att hästen svarar bra på Peters maningar i slutfasen vid senaste segern. Det blir väl som vanligt, röd kusk går undan för fulla segel till slut?
Uppskattar tankarna. Jag tyckte intrycket vid vinsten näst senast var av det goda slaget och spekulerar i att det blir samma loppscenario idag. Men det blir såklart att lyssna till Untersteiners snack också när det rör sig om en häst som gjort så få starter. Jag tycker ändå hästen visat mer än sina motståndare, bortsett från Tortuga, om man kollar på de senaste starterna, vilket jag allra helst gör när det handlar om orutinerade hästar under utveckling. Egentligen skulle man kanske låsa med Tortuga som är klart bäst (kolla vinsten 7/8, mycket imponerade!) men väljer att ta ställning då det finns en del minus på henne (volt, läge, form...). Tror Questionmark ramlar ner under 30-strecket till slut och då känns den klart godtagbar som spik för min del.

Favoriten som måste fällas för min del är Massitj i den femte avdelningen. Det aviseras laddning från såväl Johnny Takter som Robert Berghs håll (förhandssnack från stallen: helstängt huvudlag på Island Three och ändringarna som Minna snackade om på Mad Lee) varför favoriten känns klart sårbar. Hur kan han ens vara streckad på 55 % när han riskerar att bli över? Givetvis går Massitj ner i klass men så överlägsna fartresurser tycker jag inte han har visat.
Gammal 2016-03-17, 17:08   #18

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Vad är anledningen till att Massitj är så stor favorit (förutom hästens startsnabbhet)?
Möter enklare hästar och hyfsad ut, det är nog faktorerna. Given att gardera när det finns startsnabba utifrån också!
Chiron (+2)
Gammal 2016-03-17, 17:10   #19

Standard

Citat:
Möter enklare hästar och hyfsad ut, det är nog faktorerna. Given att gardera när det finns startsnabba utifrån också!
Väntar in i det sista, men tänker chansspika i det loppet och det blir med största sannolikhet inte favoriten. Förmodligen Berghs eller Takters...
Gammal 2016-03-17, 17:20   #20

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Skribenten på Travnets sida bygger sin loppanalys på att Tortuga tar ledningen. Undrar om han sett någon av hennes voltstarter? Hon har varit bland de sista i hennes startfålla mer eller mindre varenda gång förutom vid vinsten när Björn lyckades trolla med knäna och vände upp henne vid precis rätt läge. Tror till och med han skrev först att hon var snabb ut och sen korrigerade bort den meningen om inte jag är helt yr.

Det går givetvis att ta ledningen, men att bygga sin loppanalys på det känns något oseriöst...
Gammal 2016-03-17, 17:24   #21

Standard

Citat:
Skribenten på Travnets sida bygger sin loppanalys på att Tortuga tar ledningen. Undrar om han sett någon av hennes voltstarter? Hon har varit bland de sista i hennes startfålla mer eller mindre varenda gång förutom vid vinsten när Björn lyckades trolla med knäna och vände upp henne vid precis rätt läge. Tror till och med han skrev först att hon var snabb ut och sen korrigerade bort den meningen om inte jag är helt yr.

Det går givetvis att ta ledningen, men att bygga sin loppanalys på det känns något oseriöst...
Har inte läst texten men kanske syftade på att han är en duktig "voltkusk", likt Peter Untersteiner och Erik Adielsson?
Gammal 2016-03-17, 17:40   #22

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Har inte läst texten men kanske syftade på att han är en duktig "voltkusk", likt Peter Untersteiner och Erik Adielsson?
Kanske, får hoppas på det för Travnets skull.
Gammal 2016-03-17, 17:43   #23

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Det ser ut som han tar en flygande start på Mantorp Jepson & hästen har inte öppnat fort utifrån men det låter som det kanske blir ändringar på huvudlag & balans idag så han kanske kan öppna fortare idag.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 17:45   #24

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
Det ser ut som han tar en flygande start på Mantorp Jepson & hästen har inte öppnat fort utifrån men det låter som det kanske blir ändringar på huvudlag & balans idag så han kanske kan öppna fortare idag.
En vinst för stallet under hela månaden, men visst de är på uppgång.
Gammal 2016-03-17, 18:05   #25

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2211
Standard

Coulor of Love struken. Dags att fundera om.
JimmyA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 18:24   #26

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:
Fick klartecken på den från en av delägarna igår. Tyvärr var jag på jobbet och allt för stressad så jag hade inte tid att låta honom utveckla varför...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 18:27   #27

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Fick klartecken på den från en av delägarna igår. Tyvärr var jag på jobbet och allt för stressad så jag hade inte tid att låta honom utveckla varför...
Jaså? Hmm... Får gnugga geniknölarna lite...
Gammal 2016-03-17, 18:28   #28

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Det har varit klartecken många ggr nu från delägarna men det kanske stämmer ikväll, jag garderar då kan ni nog spika.
Gammal 2016-03-17, 18:30   #29

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
Det har varit klartecken många ggr nu från delägarna men det kanske stämmer ikväll, jag garderar då kan ni nog spika.
Ja till det oddset är den ändå ospelbar. Tycker den är rätt överspelad med tanke på att den öppnar som en traktor, sen är iofs motståndet enkelt denna gång.

Mad Lee med kung Johnny och skorycket fram kanske kan vara något?
Chiron (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 18:32   #30

Standard

Berghs öppnar bäst vad jag har sett i arkivet, helstängt där idag så vi kan ju hoppas på för hård öppning & skräll.
Mad Lee räknas också.
Gammal 2016-03-17, 18:34   #31

Standard

Vem är mest gynnad av distansen i avd6?
Gammal 2016-03-17, 18:38   #32

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jockepo Visa inlägg
Vem är mest gynnad av distansen i avd6?
Svår fråga. Distansen passar i stort de flesta hästarna i loppet.
Gammal 2016-03-17, 18:39   #33

Standard

Ok! Första hästen idéer någon avd6?
Gammal 2016-03-17, 18:48   #34

Standard

Citat:
Ok! Första hästen idéer någon avd6?
Tror att Qualis kanske inte är 100 när det är tätt inpå från förra tävlingen. Raggamuffin från spets eller en smygande Paparazzi?

Min åsikt, ingen expert som vissa här inne! Lycka till!
Gammal 2016-03-17, 18:55   #35

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Kör endast för sexrättspotten och försöker ta hem jacken! Spikar de självklara U.S. Dollars och Massitj samt Tornatore Grif.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 18:55   #36

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Kör endast för sexrättspotten och försöker ta hem jacken! Spikar de självklara U.S. Dollars och Massitj samt Tornatore Grif.
Då blir väl utdelningen max 1000 kr för 6 rätt?
Gammal 2016-03-17, 18:58   #37

Shooters avatar

Standard

Citat:
Då blir väl utdelningen max 1000 kr för 6 rätt?
Jag tror inte det blir så hög utdelning, utan hoppas på lite påfyllning till spelkassan. Dock alltid svårt att få in samtliga rätt, men det blir nog inget på fyrorna och knappt på femmorna heller idag.
Chiron (+3)
Gammal 2016-03-17, 19:07   #38

Standard

Tonicetobetrue känns som bästa spiken, Digital Control visade ingenting sist & Ingves häst såg ut som den tömdes, kortare distans idag men jag tror Jeppe krossar allt här, den såg riktigt bra ut sist & Jeppe tyckte inte att spets behövdes. Jag tyckte det lät klart.
Gammal 2016-03-17, 19:08   #39

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Satt mest och spana in kvällen för skulle givetvis följa Colour of Love ikväll, men tyvärr blev ju hon struken (lastbilen gick sönder på vägen upp, därför blev hon och victor pointer strukna). Skulle hämta tillbaka utebliven vinst från senast då jag jobbade och missade liret!!! Men vi kommer igen där!

Angående Mad Lee som det talas varmt om så tycker jag inte den visat något alls, han var totalt chanslös senast trots ett fint lopp! Jag har svårt att se honom vinna trots skoryck och jänkarvagn.
1,6,9 räcker nog där och ev chansar jag bort 1an på den dåliga stallformen hos Stenströmer som varat i snart ett år känns det som!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 19:09   #40

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

kom hem nu, hur värm. favoriten i avd 1 ?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 19:09   #41

chrisso84s avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 2159

Chrisso
Stats: 5 - 9 - 0
ROI: 121.01%
Vinstprocent: 35.71%

Standard

Citat:
Dum fråga.. Men kan man fortfarande köra V6? Hittar inte den knappen isåfall?
chrisso84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 19:11   #42

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chrisso84 Visa inlägg
Tryck på spela, och när du ska bekräfta kan du klicka in de!
Gammal 2016-03-17, 19:13   #43

Fiduss avatar

Standard

Citat:
Tryck ett steg längre. "Lägg Spel".
Då ges du möjlighet att välja.
Gammal 2016-03-17, 19:22   #44

Shooters avatar

Standard

Citat:
Sorry! Såg inte inlägget förrän nu då jag inte satt vid datorn, men ser att du har fått svar på frågan.
Gammal 2016-03-17, 19:24   #45

chrisso84s avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 2159

Chrisso
Stats: 5 - 9 - 0
ROI: 121.01%
Vinstprocent: 35.71%

Standard

Citat:
Sorry! Såg inte inlägget förrän nu då jag inte satt vid datorn, men ser att du har fått svar på frågan.
Jupp! Var bra så jag slapp köra för småpengar
chrisso84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 19:29   #46

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3274
Standard

Laggar liven fortfarande för er
Gammal 2016-03-17, 19:30   #47

djrill3s avatar

Reg.datum: okt 2013
Sharp$: 1863
Standard

Vad händer med liven !?!?
djrill3 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 19:30   #48

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Så in i helvete!
Gammal 2016-03-17, 19:30   #49

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Ja, extremt mycket på datorn. Fick köra det i mobilen där det funkade okej. Samma för dig?
Gammal 2016-03-17, 19:32   #50

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Bansändningen är lika dålig, fy fan vad uselt ATG...

Funkar något bättre med bansändningen nu...

Senast redigerad av Emeffeff den 2016-03-17 klockan 19:35.
Gammal 2016-03-17, 19:36   #51

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3274
Standard

Citat:
Ja, extremt mycket på datorn. Fick köra det i mobilen där det funkade okej. Samma för dig?
Telefonen funkar bättre
Gammal 2016-03-17, 19:40   #52

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Problem att köra via iOS med idag till tvn.Slog över till hockey på cmore istället då jag inte tyckte om gången var intressant spelmässigt. Hoppas det funkar att kolla i efterhand senare på play. För dåligt ATG . Mer än ett halvår har nya sidan varit igång och fortfarande är de flesta mer eller mindre frustrerade över sändningskvaliten.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 19:50   #53

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

FAN vad synd att inte Glen hann fram...
Gammal 2016-03-17, 20:08   #54

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Bombar in den raka tvillingen 1-2 i nästa, hoppas Waldmüller tar sitt förnuft till fånga och kryper ner i ryggen på Remain Garbo.
Gammal 2016-03-17, 20:11   #55

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Ofattbart att man plockar bort den kusen som man spelar så många gånger förut.
Gammal 2016-03-17, 20:13   #56

Standard

Dagens bästa spik vann. Tonicetobetrue.
Gammal 2016-03-17, 20:17   #57

Standard

Vem går första gång brf? I avd5? 6? 9? Vart kan man kolla upp sånt?
Gammal 2016-03-17, 20:21   #58

Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Det är 3 hästar som går barfota, varav en gick så även senast.
De 2 övriga är väl inte så svårt att kolla upp?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 20:27   #59

Standard

Citat:
Travsport.se sök på hästens namn eller på mer info om hästen på atg.se
Gammal 2016-03-17, 20:55   #60

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Fin insats av Questionmark, resten av gänget såg ut som statister.
Gammal 2016-03-17, 21:05   #61

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1764
Standard

Citat:
Går inte att titta på skiten. Det hackar och bilden fryser, ljudet funkar sporadiskt. Lade ned efter att ha försökt se andra avdelningen. Spelade tyvärr inget heller.

Senast redigerad av znipstern den 2016-03-17 klockan 21:06.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 21:08   #62

Icors avatar

Sharp$: 475
Standard

Liten varning för jätteskrällen codebreaker nu i sista. Andra barfota för i år brukar ge lite extra skjuts och hästen har gjort det bra på lång tidigare några gånger. Långskott, men kan gå =)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 21:08   #63

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
Går inte att titta på skiten. Det hackar och bilden fryser, ljudet funkar sporadiskt. Lade ned efter att ha försökt se andra avdelningen. Spelade tyvärr inget heller.
Kontaktat ATG, men vore bra om flera gjorde det
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 21:09   #64

Sharp$: 115
Standard

Fan vad skeva dd-odds med Mad lee. Nästan alla raketodds ger betydligt mer än dd
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 21:17   #65

Standard

Vilket form på Johnny ...
Gammal 2016-03-17, 21:19   #66

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

Unter kanske ska gå tidigare. Sluta ge hästen snälla lopp. Träna å kör provlopp.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 21:22   #67

Standard

Nya tag imor ...
Gammal 2016-03-17, 21:25   #68

Standard

42 kr på 5 rätt och 7 kr på 4 rätt. Det finns inget alternativ annat än V6 frekvent för dom som vill gå plus i längden på detta spel. Kunde dom inte bytt och kört V64 på de norsks saxbanorna istället och V65 som huvudspel? Finns väl inga kvar som älskar att få 4 rätt som spelbolaget påstår .
Gammal 2016-03-17, 22:12   #69

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1764
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Kontaktat ATG, men vore bra om flera gjorde det
Jag mejlade kundsupport, delger konversationen nedan.

Hej!
Har med stigande irritation försökt följa era livesändningar på nätet på vardagskvällarna.
Sändningen hackar och fryser och är rent allmänt av så dålig kvalitét att det inte går att följa loppen.
Har provat med flertalet webbläsare (Explorer, Firefox samt Chrome).
Miljön för övrigt är en modern laptop och bredband via fiber (Bredbandsbolaget 100/10).
Övriga streamingtjänster funkar felfritt (HBO, Viaplay,SVT et cetera).

Gör jag nåt fel och i så fall vad?

/Micael

P.S: Ja, jag har rensat kakorna. D.S.

Svaret kom snabbt men jag är inte säker på att man brydde sig om att läsa hela frågeställningen....

Hej

Tack för ert mail. Vi beklagar verkligen att sändningen hackar för er.
Hur upplevs problemet? Och vad gjorde du vid tillfället?
Hade du fullskärm, pop-out eller liten video?
Vilken internetleverantör, operativsystem och webläsare har du?

Återkom även med användarnamn och en tidpunkt för problemet.

MED VÄNLIG HÄLSNING

ALEX

HANDLÄGGARE KUND- OCH OMBUDSSUPPORT
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 22:25   #70

hammmmmars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
Jag mejlade kundsupport, delger konversationen nedan.

Hej!
Har med stigande irritation försökt följa era livesändningar på nätet på vardagskvällarna.
Sändningen hackar och fryser och är rent allmänt av så dålig kvalitét att det inte går att följa loppen.
Har provat med flertalet webbläsare (Explorer, Firefox samt Chrome).
Miljön för övrigt är en modern laptop och bredband via fiber (Bredbandsbolaget 100/10).
Övriga streamingtjänster funkar felfritt (HBO, Viaplay,SVT et cetera).

Gör jag nåt fel och i så fall vad?

/Micael

P.S: Ja, jag har rensat kakorna. D.S.

Svaret kom snabbt men jag är inte säker på att man brydde sig om att läsa hela frågeställningen....

Hej

Tack för ert mail. Vi beklagar verkligen att sändningen hackar för er.
Hur upplevs problemet? Och vad gjorde du vid tillfället?
Hade du fullskärm, pop-out eller liten video?
Vilken internetleverantör, operativsystem och webläsare har du?

Återkom även med användarnamn och en tidpunkt för problemet.

MED VÄNLIG HÄLSNING

ALEX

HANDLÄGGARE KUND- OCH OMBUDSSUPPORT

Haha vilken dåre. Frågar efter leverantör och operativsystem, ska man behöva byta det nu för att kunna kolla på atglive? Försöker klart och tydligt bara köpa tid då de inte har en aning hur de ska lösa problemet.. Det är 2016, kom igen nu ATG!
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 22:29   #71

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
42 kr på 5 rätt och 7 kr på 4 rätt. Det finns inget alternativ annat än V6 frekvent för dom som vill gå plus i längden på detta spel. Kunde dom inte bytt och kört V64 på de norsks saxbanorna istället och V65 som huvudspel? Finns väl inga kvar som älskar att få 4 rätt som spelbolaget påstår .
Jag vet en härinne som alltid jagar 4 och 5 rätt dock så alla spelar inte för stora pengarna direkt
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 22:35   #72

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Jag vet en härinne som alltid jagar 4 och 5 rätt dock så alla spelar inte för stora pengarna direkt
De pengar som 5 och 4 rätt ger på detta spel de allra flesta dagar måste vara mycket lättare att ta hem på tex fegtvillingar. Där riskerar man inte heller jackpot. Spelar man de stora streckspelen är det väl för chansen till de större vinsterna och dom är sällsynta på V64 om man inte har alla rätt.
Svara

td