Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-14, 09:05   #1

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

v64 FÄRJESTAD jackpot

Ny vecka och nya tag..Jackpot omg. med kallblod, lärlingslopp osv ...
Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-14, 09:22   #2

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13308
Standard

roligt drag i Seek and Destroy

Spik T.P.AXL

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-14, 10:36   #3

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Ny vecka och nya tag..Jackpot omg. med kallblod, lärlingslopp osv ...
Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi
Blev ju rätt med "bästa spik" igår. Slutade som favorit. Mina två streck "blev precis" till en lyckad rak tvilling.
(Hårt målfoto om plats två. Äntligen ett målfoto med mig! Nästa gång även när jag behöver segraren?)

På min Jackpotlapp:

Skoryck på 7 Tokio Hotel Hall i avd 1? Duglig V75-häst på balansen, anser jag.

Skoryck på 5 Rondine D`Amore i avd 6? Johan vinner ofta när han åker upp till Färjestad en vardag.
1 Sonia´s Dream har spår 1 och plockar av framskorna? Lägesgynnad 3%:are, som vunnit ifrån rygg ledaren förr.
Jag gillar att spela emot Goop på Färjestad, då han ofta får för mycket spel på sig i flera lopp.
Elita M.J. vann ett enda lopp förra året. En trevlig häst för klassen, som jag vill försöka att fälla.

10 Bellpower (8%) i avd 3 har mestadels presterat fina resultat i karriären. Den verkar duga bra inom vardagstravet.
Jag gillar hur den såg ut vid V75-lopp den 18/10, som fastlåst.
Samma framåtanda idag mot detta gäng och med lucka i slutfasen, så kommer hon nog fort över upploppet?
Det verkar mestadels vara begränsade pållar emot.
Love You:are!
(Kan bli chansspik till runt 10%)

Viktigt lyssna på tränarintervjun om Bellpower, då uppehållet varit väldigt långt. Känslan är ändå att det är ett väldigt beskedligt gäng det här.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5), Torstens (+5)

Senast redigerad av Fidus den 2016-03-14 klockan 10:50.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-14, 11:46   #4

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Blev ju rätt med "bästa spik" igår. Slutade som favorit. Mina två streck "blev precis" till en lyckad rak tvilling.
(Hårt målfoto om plats två. Äntligen ett målfoto med mig! Nästa gång även när jag behöver segraren?)

På min Jackpotlapp:

Skoryck på 7 Tokio Hotel Hall i avd 1? Duglig V75-häst på balansen, anser jag.

Skoryck på 5 Rondine D`Amore i avd 6? Johan vinner ofta när han åker upp till Färjestad en vardag.
1 Sonia´s Dream har spår 1 och plockar av framskorna? Lägesgynnad 3%:are, som vunnit ifrån rygg ledaren förr.
Jag gillar att spela emot Goop på Färjestad, då han ofta får för mycket spel på sig i flera lopp.
Elita M.J. vann ett enda lopp förra året. En trevlig häst för klassen, som jag vill försöka att fälla.

10 Bellpower (8%) i avd 3 har mestadels presterat fina resultat i karriären. Den verkar duga bra inom vardagstravet.
Jag gillar hur den såg ut vid V75-lopp den 18/10, som fastlåst.
Samma framåtanda idag mot detta gäng och med lucka i slutfasen, så kommer hon nog fort över upploppet?
Det verkar mestadels vara begränsade pållar emot.
Love You:are!
(Kan bli chansspik till runt 10%)

Viktigt lyssna på tränarintervjun om Bellpower, då uppehållet varit väldigt långt. Känslan är ändå att det är ett väldigt beskedligt gäng det här.

samma fråga idag snyggt igår
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-14, 14:13   #5

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Svante uppåt på sin regidebutant Calwin, V64-4 (7 %) , tror på spets och bra segerchans.
SS spikar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2), crossbow (+5), asgaya3141 (+3)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-14, 14:30   #6

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Svante uppåt på sin regidebutant Calwin, V64-4 (7 %) , tror på spets och bra segerchans.
SS spikar.
Största problemen spelmässigt idag är väl

1. Alla årsdebutanter. Tränare som Goop brukar säga typ "tränat bra, men inte vässad, omöjligt att veta hur den kommer prestera i första starten". Det är väl sådana hästar i nästan alla loppen i kväll. Om inte tränarna har en aning, hur mycket gissning blir det då inte för spelarna ?

2. Är det inte risk för rejäl tjällossning och tung bana idag när det är aviserat riktigt mildväder där ?
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-14, 14:34   #7

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg

1. Alla årsdebutanter. Tränare som Goop brukar säga typ "tränat bra, men inte vässad, omöjligt att veta hur den kommer prestera i första starten". Det är väl sådana hästar i nästan alla loppen i kväll. Om inte tränarna har en aning, hur mycket gissning blir det då inte för spelarna ?

2. Är det inte risk för rejäl tjällossning och tung bana idag när det är aviserat riktigt mildväder där ?

Något tung bana redan aviserat.

Du får vänta typ en/två månader till med spelen så du slipper alla årdebutanter och kassa banor helt enkelt.
Gammal 2016-03-14, 14:36   #8

Helges avatar

Standard

Gammal 2016-03-14, 14:38   #9

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
SS spikar.
Problemet är att Lifeisgood 3% är snabb ut & säkert inte släpper spets så det kan bli en tung resa.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-14, 15:43   #10

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg

Goop har ju öppnat året på sämsta sätt, både kusk och tränar procent långt under vad det brukar var. Vinner han idag förlorar jag. Överstreckad som han alltid blir. I nuläget 2:a,2:a,1:a,2:a,1:a i de lopp han kör.
Det är ju ändå Jackpot.
Kommer eventuellt själv spika Tiptoe som hanterar det tunga banan okej.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-14, 17:07   #11

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37776
Standard

Guiden utnämner också Calwin till omgångens chansspik medan Travnet har den som loppets rysare. Vi får se hur streckningen kommer att se ut när det är dags.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-14, 17:48   #12

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2272
Standard

Vem fan är Shkelzen Koka?!?!
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-14, 17:55   #13

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37776
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Vem fan är Shkelzen Koka?!?!
Det är väl killen från Malta som körde åt Björn nyligen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-14, 17:59   #14

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10636
Standard

Avd1. El Cantante har väl en tacksam uppgift att leda från start till mål!? Melker kan kanske kan dra fram Tokio Hotel Hall och Monte Major som bägge kan spurta friskt. Garderingsbud om det inte spikas. Stor chans på sos ändå!

Avd2. Favorit eller skräll profil! Antingen är det så lätt att Bossum Faksen löser detta enkelt men det blir ju tung bana och då känns det lite som att det viktar mot skräll. Dags för Pelle Prins med bfro? Tveksamt om dom där framme håller undan mot övriga. Garderar med ett gäng som alla kan vettiga tider och håller tummen. 1,5,6,8,10,11

Avd3. Tar sig T.P.Axl förbi Hotter Then Hell? Jag tror och hoppas på det och spikar 5. Om inte så lär det bli tuff körning dem emellan. Gynnar bla Simply The Best som hamnar i draget från spår 2.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-14, 18:41   #15

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3253
Standard

V64 ett. Tycker tillägshästarna står billigt inne över 2640 Melker tror jag vinner,
dubbelrött oxå

td