Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-15, 18:01   #31

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Vad gör vi i första? 12 Seedorf kommer naturligtvis väl förberedd inför årets kommande stordåd. Den måste ju streckas. Kalle Klut tycker att 7 Bartender In är spik efter insatsen senast på Jägersro. Tjae? Då måste väl även 2 Royal Ice, som Frode Hamre väljer av sina, streckas.
2,7,12 på min preliminära kupong.
Själv så går jag på 1,2,6 tar bort 7 Bartender p g a kusken. Tycker bara Johan vinner när ngn kör loppet i halsen på honom.Här är minst fyra kuskar som är mer rutinerade. Vi har en förmåga att stirra oss blinda på Svenska kusar. Den här banan är speciell och pisken inte tillåten. Eirik Höitomt (bricka 1) V75-champion 5 ggr senaste 7 åren. Dessutom champion på Momarken . Frode Hamre tränarchampion Momarken kör självklart den han tror mest på, och dessutom från bästa läget. Goop 26,7 % vinster på Norges V75 2015.

Så tänker jag i alla fall....dumstruten efteråt bjuder jag på

Senast redigerad av hugotheboss den 2016-03-15 klockan 18:02.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-15, 19:55   #32

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3108
Standard

Jag spikar Royal Ice och Papagayo E, låser avd 5 med Jumble Ås o Denise F Boko. Rafolo verkar bli lite bortglömd (iofs väldigt tidigt än så länge) men har väl en riktigt bra spurt att tillgå, om jag inte är helt ute och cyklar. Sen vill jag även ha med Barkevious Mingo i sista, måste väl snart vara hans tur att få vinna, nu med Goop.

Har ingen direkt jättekänsla för de svenska hästarna denna omgång, så antagligen vinner de väl allt....
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-15, 20:43   #33

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Jag spikar Royal Ice och Papagayo E, låser avd 5 med Jumble Ås o Denise F Boko. Rafolo verkar bli lite bortglömd (iofs väldigt tidigt än så länge) men har väl en riktigt bra spurt att tillgå, om jag inte är helt ute och cyklar. Sen vill jag även ha med Barkevious Mingo i sista, måste väl snart vara hans tur att få vinna, nu med Goop.

Har ingen direkt jättekänsla för de svenska hästarna denna omgång, så antagligen vinner de väl allt....

Nej, tror du är rätt ute - på en "specialbana" som Momarken har inte de svenska kuskarna någon fördel och hästarna i Norge närmar sig de svenska, kapacitetsmässigt, med stormsteg. Kallbloden vet vi ju redan vad dessa kan...

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-15, 20:55   #34

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Fast det där stämmer inte längre sen de lade om banan.
Spår 1 är bra och ingen tar en längd på Punk om inte kusken vill.

Frågan är om han håller hela vägen, men det är många grymt startsnabba så det kan bli vingliga ben till slut
Spårstatistik för momarken hittar ni här:

http://www.travservice.no/sider/teks...atistikk&niv2=
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 07:46   #35

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Nej, tror du är rätt ute - på en "specialbana" som Momarken har inte de svenska kuskarna någon fördel och hästarna i Norge närmar sig de svenska, kapacitetsmässigt, med stormsteg. Kallbloden vet vi ju redan vad dessa kan...

Syn på påståendet om att de norska hästarna närmar sig de svenska.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+3), sjukstuga (+10)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 09:36   #36

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg

Kör lite tuffare och spikar Barkevious Mingo. Tror att BG och det långa upploppet psssar perfekt! Den tidiga streckfördelningem i Norge visar att norrmännen inte glömt Rafolo eller är det p g a Höitomt?
Gammal 2016-03-16, 11:00   #37

hugothebosss avatar

Standard

V75:1 2 Royal Ice: "Det er kanskje flere som setter spørsmålstegn ved distanseevnen til 2 Royal Ice, men faktum er at han er en av de sterkeste hestene jeg har på stallen. Jeg kommer til å gjøre litt utstyrsendringer til løpet. Han kommer ut med et norsk hodelag som vi har oppe fra start for første gang. Royal Ice kommer ut uten framsko nå,og skal absolutt strekes. Jeg holder ham for å være min beste sjanse for dagen, sier Frode Hamre. "

Nyckelorden är norskt huvudlag för första gången och barfota fram!

V75:2 1 Wizard of Ousse: "Det er ikke umulig at han kan lede fra start til mål. Wizard of Ousse er god fra start, men vi får se an om det er aktuelt med tetkjøring denne gangen. Det kommer jo an på hvem som kommer frem også. Hesten er i alle fall frisk og rask. Han har gått med fire jernsko tidligere, men denne gangen kommer han ut med aluminiumsko på alle fire beina.

Startsnabb, aluminiumskor runt om i stället för järnskor.

V75:4 2 Rafolo: "Rafolo er rask fra start, og det blir å satse på tet. Kommer han dit skal vinnersjansen være god selv om jeg ikke har kontroll på de svenske hestene. For første gang i år kommer han til å gå med optimal balanse, det vil si uten baksko. Amerikanervogn som normalt

Optimal balans, utan bakskor, för första gången i år, jänkarvagn standard

Senast redigerad av hugotheboss den 2016-03-16 klockan 11:12.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 18:52   #38

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V75-2

Här startar de mest oerfarna hästarna i omgången. Åtta norskingar, som man aldrig hört talas om. Fyra svenskar, som är ute och reser, utan körspö och ovana vid krabbe svinger. Är det helgardering?
Jag tar helt säkert rygg på Hugotheboss' citat ovan och streckar 1 Wizard 0f Ousse. Kusken Andre H. Stensen känner jag inte till men han har redan vunnit 20 av 121 starter i år. Detta är den enda körning han har i V75. Här blir det ledning länge.
2 Happy Petter är alltid hårt betrodd. 12 El Diablo B.R.vinner sina felfria lopp.
Känns som helgardering ju mer man studerar.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 19:40   #39

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1201
Standard

Spik happy petter
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 22:53   #40

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6518
Standard

Det finns ngt roligt i att det heter norskt huvudlag även i Norge.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2), scunnert (+2)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 23:35   #41

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2276
Standard

El Diablo B.R har en rekordtid som sticker ut i det där sällskapet? Måste ju vara en rätt kapabel sort.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 09:18   #42

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spojs Visa inlägg
Spårstatistik för momarken hittar ni här:

http://www.travservice.no/sider/teks...atistikk&niv2=
Det är alltså bara 1,5% som vinner från spår 1 på 1640 auto.
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-17, 09:46   #43

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
El Diablo B.R har en rekordtid som sticker ut i det där sällskapet? Måste ju vara en rätt kapabel sort.
Av modellen galopp eller vinst. Svårhanterlig kuse. Dessutom spår 12 på 2100-2140, extremt dåligt, 1,2 % vinster därifrån på Momarken.
Gammal 2016-03-17, 09:49   #44

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spikpaddy Visa inlägg
Det är alltså bara 1,5% som vinner från spår 1 på 1640 auto.
Japp, så illa är det. Även om de gjort vissa förbättringar så har 1 Punk inget fantastiskt spår. Generellt kan man väl säga att 2,4 är bra spår på autostart Momarken.
Gammal 2016-03-17, 09:57   #45

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Jag skulle kollat upp vad det är för nåt underlag till den där statistiken, 1 % vinnare från spår 1 låter extremt lite och som att det inte körts tillräckligt många 1640 auto för att göra en seriös utvärdering.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td