Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-10, 06:51   #1

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

v64 Örebro

Känns som det är större chans att få 7 rätt på lotto nuförtiden än att vinna på hästar vilka utdel. sista tiden på v64,v75,v86 helt otroligt, ny tag idag
Vad säger Fidus om Neo Neon idag

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-10, 08:00   #2

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Känns som det är större chans att få 7 rätt på lotto nuförtiden än att vinna på hästar vilka utdel. sista tiden på v64,v75,v86 helt otroligt, ny tag idag
Vad säger Fidus om Neo Neon idag

nu kör vi
Ja, väldigt många omgångar med få vinnare på samtliga "stora" spelformer på slutet. Dessutom väntar V65-jackpot imorgon på Solvalla, då ingen klarade det pusslet senast.

Sjukt svårt att vara travspelare just nu och lyckas med att få alla rätt.
V64:an har senaste veckorna visat sig vara högutdelande nästan varje dag.
Spelformen "har gett sken av" att det är fördelaktigt att välja V64 före V6. Jag håller fast vid V6.

10 Neo Neon ska väl inte ses som chanslös här?
Hästen visar att den kan spurta kraftfullt hela vägen på väldigt gångbara tider. Nog är det bättre hästar med den här gången?
Senast fick ju hästen ett omöjligt löp, egentligen. Starkt hålla undan!
Jag hoppas Ante lyckas med att ge ekipaget ett lopp, där Neo kan få lov sätta in sin spurt bra mycket senare i loppet.
Den här gången utan att behöva ta övriga via 5-6:e-spår genom slutsvängen, vilket hänt på slutet några gånger.
I så fall kan de andra få det jobbigt att stå emot!

Ska bli kul att följa loppet.

Jag unnar mig en rak dd 10-7. Två av mina "följehästar" som nyss vunnit.

7 Hot Lady Andover har varit bra varje gång i sina senaste starter. Sist var det första gången ut i tränarregi Korvenoja. Det var idel lovord i segerintervjun efteråt. Jag fortsätter med att spela hästen så länge den levererar liknande insatser.

Avd 2 på V64 känns klasslöst. 1609mA och kort upplopp. Då är det väl iskallt med bakspår för en relativt begränsad häst?
Jag tycker 12 Italian Job visat litegrand trots allt. Med tur i positionskriget, så hoppas jag att "Vetelängan" kan få möjlighet att koppla på segersmilet efter målgång. Visst vore det skönt att få se?
Vid segrarna har det varit fullt godkända avslutningar. Till synes fortsatt lågklassigt och jag streckar till nuvarande 5%.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-10, 09:14   #3

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Ja, väldigt många omgångar med få vinnare på samtliga "stora" spelformer på slutet. Dessutom väntar V65-jackpot imorgon på Solvalla, då ingen klarade det pusslet senast.

Sjukt svårt att vara travspelare just nu och lyckas med att få alla rätt.
V64:an har senaste veckorna visat sig vara högutdelande nästan varje dag.
Spelformen "har gett sken av" att det är fördelaktigt att välja V64 före V6. Jag håller fast vid V6.

10 Neo Neon ska väl inte ses som chanslös här?
Hästen visar att den kan spurta kraftfullt hela vägen på väldigt gångbara tider. Nog är det bättre hästar med den här gången?
Senast fick ju hästen ett omöjligt löp, egentligen. Starkt hålla undan!
Jag hoppas Ante lyckas med att ge ekipaget ett lopp, där Neo kan få lov sätta in sin spurt bra mycket senare i loppet.
Den här gången utan att behöva ta övriga via 5-6:e-spår genom slutsvängen, vilket hänt på slutet några gånger.
I så fall kan de andra få det jobbigt att stå emot!

Ska bli kul att följa loppet.

Jag unnar mig en rak dd 10-7. Två av mina "följehästar" som nyss vunnit.

7 Hot Lady Andover har varit bra varje gång i sina senaste starter. Sist var det första gången ut i tränarregi Korvenoja. Det var idel lovord i segerintervjun efteråt. Jag fortsätter med att spela hästen så länge den levererar liknande insatser.

Avd 2 på V64 känns klasslöst. 1609mA och kort upplopp. Då är det väl iskallt med bakspår för en relativt begränsad häst?
Jag tycker 12 Italian Job visat litegrand trots allt. Med tur i positionskriget, så hoppas jag att "Vetelängan" kan få möjlighet att koppla på segersmilet efter målgång. Visst vore det skönt att få se?
Vid segrarna har det varit fullt godkända avslutningar. Till synes fortsatt lågklassigt och jag streckar till nuvarande 5%.

vem är bästa spik enligt dig idag?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-10, 13:19   #4

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2206
Standard

Idag tar vi betalt på Anna baffel , blev påkörd till galopp sist.
JimmyA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-10, 15:36   #5

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vem är bästa spik enligt dig idag?
Jag saknar känsla för häst som bara går ut och vinner.
Spelar ett mindre system.

Jag testar att spika 2 Think Twice (7%), ett yrväder.

Ekipaget befinner sig redan i spår 2 och vid normal utveckling av loppet ska det kunna bli en bit fram i andraspår under loppets gång.

Jag hoppas TT är på humör idag och vill framåt i avslutningen. Då kommer hon inte att gå minst fort till slut.
Trevlig procent och läge för att testa just därför.

Citat:
Ursprungligen postat av JimmyA Visa inlägg
Idag tar vi betalt på Anna baffel , blev påkörd till galopp sist.
1%!

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-10, 15:41   #6

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

asgaya3141 (+4)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-10, 16:02   #7

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
För & få mest pengar in till stallet vore att ta spets & sen släppa till Jorma i sin tur.

2,4,5,7 där.
Helge (+3)

Senast redigerad av Björnland den 2016-03-10 klockan 16:16.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-10, 16:17   #8

Helges avatar

Standard

Efter sex starter med skor så är det äntligen dags för Sweet'n Sour Akema att få springa med optimal balans, ¢¢. Bara andrahandare och jag tror han virvlar ned fältet i dag, förutsatt att det går köra barfota, annars betalar jag inte för den.
Gammal 2016-03-10, 16:32   #9

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
För & få mest pengar in till stallet vore att ta spets & sen släppa till Jorma i sin tur.

2,4,5,7 där.
Den här rackarn har visat fin form, ta med

Björnland (+3), hammering (+5)
Gammal 2016-03-10, 16:40   #10

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Citat:
Efter sex starter med skor så är det äntligen dags för Sweet'n Sour Akema att få springa med optimal balans, ¢¢. Bara andrahandare och jag tror han virvlar ned fältet i dag, förutsatt att det går köra barfota, annars betalar jag inte för den.
Brukar inte banan i Örebro vara en av de sämre för att köra barfota på vid den här tiden ? Få banor man läst att tränarna har så mycket negativa synpunkter på som den vad gäller underlaget.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-10, 16:52   #11

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Brukar inte banan i Örebro vara en av de sämre för att köra barfota på vid den här tiden ? Få banor man läst att tränarna har så mycket negativa synpunkter på som den vad gäller underlaget.
Ja, får ha koll när det drar igång.
Gammal 2016-03-10, 17:14   #12

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 1025
Standard

part nan angelen är anmäld även till söndagens v64 lite väl täta starter kanske?
Josve88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-10, 17:41   #13

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 20
Standard

Nordicbet

Citat:
Den här rackarn har visat fin form, ta med

Bra tips Helge bugar 45ggr vinnare 8ggr platslir på Nordicbet,,,, Men mina spel är åt hvette vad jag än gör är så jäkla off för stunden Ängspilen var ju klar 500 kvar men då galopperar hästen helt ostörd... just nu är jag en filantropisk sponsor
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-10, 17:45   #14

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Josve88 Visa inlägg
part nan angelen är anmäld även till söndagens v64 lite väl täta starter kanske?
300 meter och en galopp borde den väl klara varannan dag typ

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-10, 17:50   #15

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammering Visa inlägg
Bra tips Helge bugar 45ggr vinnare 8ggr platslir på Nordicbet,,,, Men mina spel är åt hvette vad jag än gör är så jäkla off för stunden Ängspilen var ju klar 500 kvar men då galopperar hästen helt ostörd... just nu är jag en filantropisk sponsor
Snyggt! Den är faktiskt väldigt bortglömd på sina 2 %, näst minst spelad i hela loppet. Tredje starten i Demmers regi, vunnit en med galopp och tvåa senast.
Kikat på båda loppen och även om motståndet varit skralt så behöver den verkligen inte skämmas för prestationerna. Är väl inga superstjärnor med här heller...
Svara

td