Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-02, 19:31   #46

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Kontio/Nurmos 2/2 idag på Valla.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 19:33   #47

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Om en häst står med tre ben i mål så är det så mycket spelvärde det kan bli, men visst är det bra ju mer streck Topgear drar. Kan Goopens gå under 70 % pga. att betaltjänster och tidningar skriver upp den så är det bara positivt. Man måste förstå att betaltjänsterna inte skulle tjäna ett öre om de tippade hästarna med största vinstchansen, utan de måste för att överleva dra till med outsiders och kommunare. När de emellanåt får in en så blir det stora rubriker och deras kunder tycker att de är fantastiska och öser in mer pengar.

Hur kommer det sig att du tycker att det bästa spelvärdet är på kommunaren i det loppet, den häst som alla tidningar skriker ut? I så fall borde väl en mer otippad häst ha bättre spelvärde, eller?
Vilka spikar du idag?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 19:35   #48

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Vilka spikar du idag?
Jag är inte klar med systemet ännu, men Västerboonthenews och Say That Again är ju givna, om inget negativt framkommer av värmningarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 19:40   #49

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Citat:
Om en häst står med tre ben i mål så är det så mycket spelvärde det kan bli, men visst är det bra ju mer streck Topgear drar. Kan Goopens gå under 70 % pga. att betaltjänster och tidningar skriver upp den så är det bara positivt. Man måste förstå att betaltjänsterna inte skulle tjäna ett öre om de tippade hästarna med största vinstchansen, utan de måste för att överleva dra till med outsiders och kommunare. När de emellanåt får in en så blir det stora rubriker och deras kunder tycker att de är fantastiska och öser in mer pengar.

Hur kommer det sig att du tycker att det bästa spelvärdet är på kommunaren i det loppet, den häst som alla tidningar skriker ut? I så fall borde väl en mer otippad häst ha bättre spelvärde, eller?
Den hat väl 15 procent av insatserna vad jag kan se mot 70 procent på din vinnare. Ingen tvekan om vem som varit mest spelvärd om båda haft lika mycket spel men spelvärdet nu handlar väl om det är 5 ggr så stor chans att Goops vinner, och med vinterbalansen har den verkligen inga imponerande tider så för att se spelvärde som sådant gigantiskt favoritskap hade till att börja med krävt optimal balans tycker jag. Men tror precis som du att det är den troligaste vinnaren. Ska inte spela V86 och troligen inga andra spel heller i det loppet så spelar ingen roll för min spelkassa vem som vinner.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 19:44   #50

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Den hat väl 15 procent av insatserna vad jag kan se mot 70 procent på din vinnare. Ingen tvekan om vem som varit mest spelvärd om båda haft lika mycket spel men spelvärdet nu handlar väl om det är 5 ggr så stor chans att Goops vinner, och med vinterbalansen har den verkligen inga imponerande tider så för att se spelvärde som sådant gigantiskt favoritskap hade till att börja med krävt optimal balans tycker jag. Men tror precis som du att det är den troligaste vinnaren. Ska inte spela V86 och troligen inga andra spel heller i det loppet så spelar ingen roll för min spelkassa vem som vinner.
Det är ju så att jag som spelare måste bedöma vilka hästar som har bäst vinstchans. Om en favorit känns sårbar så är det bara att gardera eller gå emot, men har den toppchans så är det bättre att gardera andra lopp. Det handlar trots allt rätt ofta om bra pengar om man sätter full pott på V86 och då ska man inte krångla till det bara för sakens skull.
Gammal 2016-03-02, 19:44   #51

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Känns ju skrattretande att Hans G Eriksson ska lugga Björn?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 19:45   #52

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Jag är inte klar med systemet ännu, men Västerboonthenews och Say That Again är ju givna, om inget negativt framkommer av värmningarna.
Goops häst såg riktigt fin ut
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 19:45   #53

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Känns ju skrattretande att Hans G Eriksson ska lugga Björn?
Bägge står i två ggr fläsket drygt på vinnarspelet.
Gammal 2016-03-02, 19:48   #54

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 884
Standard

knaborgs folke om den hittar ut?
Gammal 2016-03-02, 19:52   #55

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Citat:
Det är ju så att jag som spelare måste bedöma vilka hästar som har bäst vinstchans. Om en favorit känns sårbar så är det bara att gardera eller gå emot, men har den toppchans så är det bättre att gardera andra lopp. Det handlar trots allt rätt ofta om bra pengar om man sätter full pott på V86 och då ska man inte krångla till det bara för sakens skull.
Vad jag sett är det nästan alltid på V86 hästar som alla spikar och i övriga lopp 5-6 hästar Max som det är insatser på. Mycket tydligare än på övriga streckspel . Ska man bli rik på V86 är det hästar utanför dom ramarna man ska hitta för där är renset enormt. Idag spikar "alla" västerbo i avd 1 och say it again. Tror du måste hitta hästar med under 10 procent av insatserna i flera av de andra loppen om du spikar som alla andra och vill ha bra betalt.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 19:53   #56

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3585
Standard

doob vad har du för system?
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 19:53   #57

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Vad jag sett är det nästan alltid på V86 hästar som alla spikar och i övriga lopp 5-6 hästar Max som det är insatser på. Mycket tydligare än på övriga streckspel . Ska man bli rik på V86 är det hästar utanför dom ramarna man ska hitta för där är renset enormt. Idag spikar "alla" västerbo i avd 1 och say it again. Tror du måste hitta hästar med under 10 procent av insatserna i flera av de andra loppen om du spikar som alla andra och vill ha bra betalt.
Jag brukar försöka nöja mig med att spika en av två så stora favoriter som idag, men de är svåra att gå emot och jag måste ha en tredje spik dessutom.
Gammal 2016-03-02, 20:00   #58

Shooters avatar

Standard

Knutsson säger att han ska ge Windwalker ett snällt lopp. Ändå drar han skorna och hästen såg riktigt fin ut i värmningen. Frågan är om man ska offra streck på den eller någon annat.
Gammal 2016-03-02, 20:18   #59

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1331
Standard

Citat:
Knutsson säger att han ska ge Windwalker ett snällt lopp. Ändå drar han skorna och hästen såg riktigt fin ut i värmningen. Frågan är om man ska offra streck på den eller någon annat.
Jag spikar....
L
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 20:22   #60

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10883
Standard

Efter ett par timmars pluggande så fick det bli såhär:

3
1,2,3,4,5,6
5
2,3,4,5
3
1,5
2,3,4,12
4,5,7,9,10,12
288:-

Spikar Västerboonthenews, Ashoka T Dream och Pharaon Face.
Skrällkänsla på Flash Cash, Andrew Dragon, Young Farmer och Limoncelli.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td