|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-03-02, 08:43 | #16 | |
Citat:
|
||
2016-03-02, 08:45 | #17 |
Som tidigare redan nämnt så lär jag säga att jag va också inne på både topgear och andrew dragon.
Tycker topgear fick lite väl vek körning senast, hamnade totalt sist i fältet men avslutade bra. Andrew dragon kan göra väldigt mycket själv och det blir troligtvis en av mina spikar idag. |
|
2016-03-02, 08:50 | #18 | |
Citat:
|
||
2016-03-02, 08:57 | #19 |
Tar man två så är ju Topgear given. När krutröken har lagt sig så tror jag ändå att Goop sitter och bestämmer i ledningen, och det är trots allt åtta lopp att lösa.
|
|
2016-03-02, 09:16 | #20 | |
Citat:
Dream Trotter spetsar och släpper och duger inte! Limoncelli lirar Nybrink och går bort på det.... Skämt åsido. Trots toppform ser jag inte hur den ska vinna från det läget!
2016-03-02, 09:30 | #21 |
Västerboonthenews är klart bästa spiken ikväll!
Vinkas fram till spets och sedan blir det walk over! Kan inte tänka mig något annat. Trist procent såklart men motiverat! Min andra spik men med desto bättre värde är 5 Ashoka T. Dream i tredje! Nu bara 13%. Bara Sjunnesson inser vilken jävla chans det är från spets och kör där! Men det tar jag inte gift på... Spets tar den hur som helst och den såg SMÄLLFIN ut med hyffsat obrukade krafter kvar sist. Toppform på den kanten och då Untersteiners är blöt utav helvete hoppas jag hamra in värdespiken! I sista vill jag spika men har som jag skrev tidigare inte tagit ställning än! Ett annat spikbud är ta mig fan Topgear! Som den flög sist! Hans G vädrar optimism då hästen äntligen har fått ett läge. Startsnabb och lär hamna bra till. Om spets kör man där men Goops är väl också snabb ut? Om väljer att inte spika är det omgångens lås! Hans G och Goop! Heta skrällbud under 10%! Navaj Brodda, Havbergs Viking, Proud Of My Face (1%!!), Martiniwithmuscles! Lycka till!
2016-03-02, 09:44 | #22 |
Blir nog ingen snö i Malmö. Regnar däremot rätt rejält och enligt SMHI ska regnet fortsätta hela dagen. Ska upphöra vid 20 tiden i kväll men då lär banan vara rejält blöt om prognoserna håller.
Tänkbara barfotaskrällar: Flash Cash avd 2: Aviseras barfota fram i kväll. Stort plus. Gått så 4 gånger och vunnit 3 av dom (av livets totalt 4 vinster). Ett lopp som kollektivet garderar. Det aviseras dock även skoryck på fler hästar i loppet. Bl a på en av favoriterna, Carame, och det är stort plus även på den. Havbergs Viking avd 5: 4 procentare i ett annat lopp som många garderar. Gjort 22 starter. Skor och vanlig vagn i samtliga. I kväll aviseras barfota ffg och jänkarvagn ffg. Frågan är bara hur innerspåret blir i kväll på Jägersro när det ska regna hela dagen. Kent Knutsson aviserar i någon intervju barfota runt om för första gången på Windwalker i samma lopp. Andrew Dragon avd 6: Barfota fram ffg i Sverige. Har redan diskuterats i denna slinga. Picasso Sama avd 8: Troligen gigantiskt plus om det blir barfota runt om där i kväll som stall Bergh säger att det ev kan bli. Tyvärr är risken stor att spelarna inte ens kommer veta hur det blir till starten av dagens dubbel. Det är dock ingen skräll men kanske en tänkbar spik om Bergh mot alla odds skulle vara tydlig innan V86 spelet startar och meddela barfota runt om. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2) |
|
2016-03-02, 09:47 | #23 |
har en riktig skräll i kväll Classic Kimble just nu 1%
tack för kaffet Spikar RANDOM SHOT
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2016-03-02, 10:50 | #24 | |
Citat:
Västerboonthenews känns stenklar, är väl galopp emot. Är även inne på att spika Ahsoka T Dream som jag har som nästagångare och Andrew Dragon som kan vara bara bäst. Vill nog inte släppa Martiniwithmuscles dock. Kan därför i stället bli en tredje spik på Mr Arkansas Rose. Känns givet att dubbla med Topgear efter avslutningen senast. Men vågar nog inte spika emot Goop. Tycker avd 2 och 5 känns svårast att bena ut. Avd 8 hade varit skönt att spika i/gå kort men känns svårt komma under 3-4 streck. Jag kommer inte att missa på Nose Gear där. Doob: Vad är det som gör att du tror att Proud of my face kan skrälla? Jag ser inte mkt som talar för? Min skräll idag, förutom Nose Gear, får bli Storm Cloud i andra. Jag envisas med att lira brudarna:-) |
||
2016-03-02, 11:49 | #25 |
Nu strök de Lovelock. Det var synd då det hade varit en fin skräll. Allt mer talar för Random Shot.
|
|
2016-03-02, 12:23 | #26 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1613Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Med 2 strykningar är väll farmer klar?
2016-03-02, 13:24 | #27 |
Blir nog inte barfota på valla som det låter !
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle22367821.ab |
|
2016-03-02, 13:47 | #28 | |
Citat:
|
||
2016-03-02, 13:49 | #29 | |
Citat:
Det är absolut inget skrik på den från min sida men värde finns!
Twitter: @sharpsdoob Senast redigerad av doob den 2016-03-02 klockan 13:51. |
||
2016-03-02, 14:14 | #30 |
Enligt Solvallas banmästare går det inte att köra utan skor ikväll, i vilket fall som helst så rekommenderar han det inte. Däremot så ska det gå utmärkt på Jägersro som räknar med fin bana.
http://www.aftonbladet.se/sportblade...7821.abhttp:// |
|
|