Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-02, 08:43   #16

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Vad motiverar du det med?
På kapacitet?

Något annat?

Absolut är det en av fältets mest kapabla och det var ett grymt lopp den gjorde i Norge men det är å andra sidan ett tag sedan och en gång är ingen gång! Åtminstone jag värderar norska löp ganska lågt även om det var en del svenska ekipage med men både i Norge och i Danmark tittar inte kuskarna på oddsindikatorn. Man kör mest rakt fram och tar det man får. Kommer favoriten upp i dödens på en 40-oddsare finns det noll värdering i hur betrodda hästarna är. Om skrällen vill köra i spets så tillåts den ofta utan större strid. Man är fruktansvärt dåliga taktiskt!

När en norrmän och danskar tävlar i fält där majoriteten är svenska ekipage blir dom väldigt lätt bortfintande av den anledningen!

Så även idag! Det är så många fler negativa faktorer att hästens kapacitet är sekundärt idag.

Som sagt. Den platsar inte på min kupong på åtta streck!
vem är bästa spik samt drag ikväll enligt dig???
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 08:45   #17

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 987
Standard

Som tidigare redan nämnt så lär jag säga att jag va också inne på både topgear och andrew dragon.

Tycker topgear fick lite väl vek körning senast, hamnade totalt sist i fältet men avslutade bra.

Andrew dragon kan göra väldigt mycket själv och det blir troligtvis en av mina spikar idag.
Drphilsner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 08:50   #18

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Mitt enda bekymmer idag är hur jag ska spika mig ur sista loppet!

Väljer mellan tre streck! Min rank i nuvarande ordning....

1. Picasso Sama - trots bakspår är detta mitt förslag till singelstreck. En klasshäst med skalle som inte gör mer än det behövs. Idag blir det ev. barfota och det är en klar fördel gissar jag. Picasso kan flyga rejält lågt över upploppet och är speedig som fan! Folk tror nog att bakspåret är en nackdel då den vunnit från spets på slutet men den är inte alls beroende av löp! Har tagit imponerande segrar även bakifrån! Har nog barfota en riktigt bra chans men...

2. Global Respons - Tar väl spets? Eller finns någon annan analys? Goop upp igen! Imponerade i november. Har vilat lite men sägs göra bra lopp direkt efter vila. OM form så går den nog runt 14 i spets och då kanske det blir tufft för Bergh att hinna fram? Det är mitt stora dilemma och i nuläget väljer jag mellan dessa två som spik!

3. Scampi - Har en mycket positiv utveckling och matchar definitivt ovan båda gällande kapacitet. Galopperna senast av ren friskhet pga utrustningsfadäs! Trist spår idag, därav lägre rank än än Globalen!

Hjälp mig här!
har samma hästar som du i sista loppet men jag har två till Limoncelli och Dream Trotter, vad tror du ?? bortkastad streck eller ?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 08:57   #19

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37776
Standard

Citat:
Topgear!! Ett kanonvärde i den som jag gärna dubblar systemet med.....

Ashoka T. Dream spikar jag! Tudor så tråkig sista 300....
Tar man två så är ju Topgear given. När krutröken har lagt sig så tror jag ändå att Goop sitter och bestämmer i ledningen, och det är trots allt åtta lopp att lösa.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 09:16   #20

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
har samma hästar som du i sista loppet men jag har två till Limoncelli och Dream Trotter, vad tror du ?? bortkastad streck eller ?
Ja jag skulle inte strecka någon av dom!
Dream Trotter spetsar och släpper och duger inte!
Limoncelli lirar Nybrink och går bort på det.... Skämt åsido. Trots toppform ser jag inte hur den ska vinna från det läget!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 09:30   #21

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vem är bästa spik samt drag ikväll enligt dig???
Västerboonthenews är klart bästa spiken ikväll!
Vinkas fram till spets och sedan blir det walk over! Kan inte tänka mig något annat. Trist procent såklart men motiverat!

Min andra spik men med desto bättre värde är 5 Ashoka T. Dream i tredje! Nu bara 13%. Bara Sjunnesson inser vilken jävla chans det är från spets och kör där! Men det tar jag inte gift på... Spets tar den hur som helst och den såg SMÄLLFIN ut med hyffsat obrukade krafter kvar sist. Toppform på den kanten och då Untersteiners är blöt utav helvete hoppas jag hamra in värdespiken!

I sista vill jag spika men har som jag skrev tidigare inte tagit ställning än!

Ett annat spikbud är ta mig fan Topgear! Som den flög sist! Hans G vädrar optimism då hästen äntligen har fått ett läge. Startsnabb och lär hamna bra till. Om spets kör man där men Goops är väl också snabb ut? Om väljer att inte spika är det omgångens lås! Hans G och Goop!

Heta skrällbud under 10%!

Navaj Brodda, Havbergs Viking, Proud Of My Face (1%!!), Martiniwithmuscles!

Lycka till!
Gammal 2016-03-02, 09:44   #22

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Blir nog ingen snö i Malmö. Regnar däremot rätt rejält och enligt SMHI ska regnet fortsätta hela dagen. Ska upphöra vid 20 tiden i kväll men då lär banan vara rejält blöt om prognoserna håller.

Tänkbara barfotaskrällar:

Flash Cash avd 2: Aviseras barfota fram i kväll. Stort plus. Gått så 4 gånger och vunnit 3 av dom (av livets totalt 4 vinster). Ett lopp som kollektivet garderar. Det aviseras dock även skoryck på fler hästar i loppet. Bl a på en av favoriterna, Carame, och det är stort plus även på den.

Havbergs Viking avd 5: 4 procentare i ett annat lopp som många garderar. Gjort 22 starter. Skor och vanlig vagn i samtliga. I kväll aviseras barfota ffg och jänkarvagn ffg. Frågan är bara hur innerspåret blir i kväll på Jägersro när det ska regna hela dagen. Kent Knutsson aviserar i någon intervju barfota runt om för första gången på Windwalker i samma lopp.

Andrew Dragon avd 6: Barfota fram ffg i Sverige. Har redan diskuterats i denna slinga.

Picasso Sama avd 8: Troligen gigantiskt plus om det blir barfota runt om där i kväll som stall Bergh säger att det ev kan bli. Tyvärr är risken stor att spelarna inte ens kommer veta hur det blir till starten av dagens dubbel. Det är dock ingen skräll men kanske en tänkbar spik om Bergh mot alla odds skulle vara tydlig innan V86 spelet startar och meddela barfota runt om.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 09:47   #23

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13308
Standard

har en riktig skräll i kväll Classic Kimble just nu 1%
tack för kaffet
Spikar RANDOM SHOT

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 10:50   #24

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6488
Standard

Citat:
Västerboonthenews är klart bästa spiken ikväll!
Vinkas fram till spets och sedan blir det walk over! Kan inte tänka mig något annat. Trist procent såklart men motiverat!

Min andra spik men med desto bättre värde är 5 Ashoka T. Dream i tredje! Nu bara 13%. Bara Sjunnesson inser vilken jävla chans det är från spets och kör där! Men det tar jag inte gift på... Spets tar den hur som helst och den såg SMÄLLFIN ut med hyffsat obrukade krafter kvar sist. Toppform på den kanten och då Untersteiners är blöt utav helvete hoppas jag hamra in värdespiken!

I sista vill jag spika men har som jag skrev tidigare inte tagit ställning än!

Ett annat spikbud är ta mig fan Topgear! Som den flög sist! Hans G vädrar optimism då hästen äntligen har fått ett läge. Startsnabb och lär hamna bra till. Om spets kör man där men Goops är väl också snabb ut? Om väljer att inte spika är det omgångens lås! Hans G och Goop!

Heta skrällbud under 10%!

Navaj Brodda, Havbergs Viking, Proud Of My Face (1%!!), Martiniwithmuscles!

Lycka till!
Idag är vi däremot väldigt överens, vilket inte kan vara positivt ur din synvinkel...:-)

Västerboonthenews känns stenklar, är väl galopp emot. Är även inne på att spika Ahsoka T Dream som jag har som nästagångare och Andrew Dragon som kan vara bara bäst. Vill nog inte släppa Martiniwithmuscles dock. Kan därför i stället bli en tredje spik på Mr Arkansas Rose.

Känns givet att dubbla med Topgear efter avslutningen senast. Men vågar nog inte spika emot Goop.

Tycker avd 2 och 5 känns svårast att bena ut. Avd 8 hade varit skönt att spika i/gå kort men känns svårt komma under 3-4 streck. Jag kommer inte att missa på Nose Gear där.

Doob: Vad är det som gör att du tror att Proud of my face kan skrälla? Jag ser inte mkt som talar för?

Min skräll idag, förutom Nose Gear, får bli Storm Cloud i andra. Jag envisas med att lira brudarna:-)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 11:49   #25

Shooters avatar

Standard

Nu strök de Lovelock. Det var synd då det hade varit en fin skräll. Allt mer talar för Random Shot.
Gammal 2016-03-02, 12:23   #26

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1613

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Med 2 strykningar är väll farmer klar?
Gammal 2016-03-02, 13:24   #27

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1428
Standard

Blir nog inte barfota på valla som det låter !
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle22367821.ab
Menvafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 13:47   #28

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Menvafan Visa inlägg
Blir nog inte barfota på valla som det låter !
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle22367821.ab
Och i Malmö vräker regnet ner. Var nyss ute på lunch och man fick nästan gå sicksack för att undvika alla vattenpölar.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 13:49   #29

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Idag är vi däremot väldigt överens, vilket inte kan vara positivt ur din synvinkel...:-)

Västerboonthenews känns stenklar, är väl galopp emot. Är även inne på att spika Ahsoka T Dream som jag har som nästagångare och Andrew Dragon som kan vara bara bäst. Vill nog inte släppa Martiniwithmuscles dock. Kan därför i stället bli en tredje spik på Mr Arkansas Rose.

Känns givet att dubbla med Topgear efter avslutningen senast. Men vågar nog inte spika emot Goop.

Tycker avd 2 och 5 känns svårast att bena ut. Avd 8 hade varit skönt att spika i/gå kort men känns svårt komma under 3-4 streck. Jag kommer inte att missa på Nose Gear där.

Doob: Vad är det som gör att du tror att Proud of my face kan skrälla? Jag ser inte mkt som talar för?

Min skräll idag, förutom Nose Gear, får bli Storm Cloud i andra. Jag envisas med att lira brudarna:-)
Proud Of My Face har några lopp i kroppen, tränas av Malmqvist och har en del kapacitet. Det är ett litet fält och jag tycker helt enkelt att den är värd ett streck till 1% (0% just nu faktiskt...). Det behövs så lite för att några ska hamna på vingel och går den sin 15-tid kan skrällen absolut ligga på lut vid klaff!

Det är absolut inget skrik på den från min sida men värde finns!

Senast redigerad av doob den 2016-03-02 klockan 13:51.
Gammal 2016-03-02, 14:14   #30

Shooters avatar

Standard

Enligt Solvallas banmästare går det inte att köra utan skor ikväll, i vilket fall som helst så rekommenderar han det inte. Däremot så ska det gå utmärkt på Jägersro som räknar med fin bana.

http://www.aftonbladet.se/sportblade...7821.abhttp://
Svara

td