Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-29, 06:14   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3844
Standard

v64 FÄRJESTAD


Ny vecka och nya tag.. Hur många segrar tar Goop ikväll??
Pepe di Jesolo 66% spik eller fälla??? hur bra är Myrica Gale??

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-29, 07:07   #2
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 394
Sharp$: 13296
Standard

Spikar Barack Boko

Skrällen ROCKET SPEED

Resturangen ikväll
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-29, 08:04   #3
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Spikar Barack Boko

Skrällen ROCKET SPEED

Resturangen ikväll
ha det så roligt återkom med nån bra info värmn.
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-29, 08:45   #4
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Tipsfunderingar:

5 Myrica Gale är troligen bra nog för det här gänget. Konstig stil och hur är det med fräschören?

En häst jag jagar är Telegram Sam, Jag skulle ha spikat den här.(Den var väl topp 4 på Åbys dd senast?)
10 Doutje (2%) utmanade TS vid dennes vinst på Åby. Senast såg det sparat ut vid sent fritt. Jag streckar!

6 Dats Madame(3%) blev dragen bakåt senast i skralt gäng. Hästen visar fart och känns rolig. Ny kusk i M. Jakobsson och jag vill se vad den duger till efter bra resa här. Flera avslutningar vittnar om att den är vinstduglig i nuvarande klass. (Likadant som inför senaste starten, så rekommenderar jag en titt i lopparkivet på Axevallastarterna 1/12 och ännu mer 15/12. )

11 Rosy Lor(4%) är en häst jag garderar vidare med. Visat prov på fart, men samtidigt gjort flera släta figurer på sistone. Den vill jag syna ett tag till. Galopp senast gav ingen värdemätare.


Capone spikar Barack Boko.

Jag kontrar med 8 Neo Neon. Sämre ibland, men ännu oftare bra fast samtidigt hopplöst illa på det. Bjuder på tunga avslutningar gång efter annan och mot rätt motstånd ska det väl kunna bita hyggligt effektivt till 0,98%, som näst minst streckad? Ronden rankar 4 ifrån slutet. En spik utanför ramarna greppar jag efter denna kväll.


Två andra hästar jag vill framhålla idag är:

10 Paradiziac (1%), som visade form senast. Helt bortglömd och klart duglig. För de som vill fälla dagens största är den ett tidigt bud, då helt ospelad! Petter passar bra i sulkyn. 6 Croque ramlade väl undan senast räddad av linjen? Ska den verkligen vara mer streckad? Nja, knappt på läget i så fall.

4 Chippen Ås (10%) i sista. En häst med bra fart till slut. Oftast blir det galopp. Senast gick det inte att få grepp på fine Nepals Dandy. Jag tror på bra chans här. (Jormas styrning var fin senast också, given strecka på sådan insats.)

Nä, nu tog kaffet slut!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5), DonDraper (+5), Dahle (+5), asgaya3141 (+5)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-29, 08:54   #5
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Tipsfunderingar:

5 Myrica Gale är troligen bra nog för det här gänget. Konstig stil och hur är det med fräschören?

En häst jag jagar är Telegram Sam, Jag skulle ha spikat den här.(Den var väl topp 4 på Åbys dd senast?)
10 Doutje (2%) utmanade TS vid dennes vinst på Åby. Senast såg det sparat ut vid sent fritt. Jag streckar!

6 Dats Madame(3%) blev dragen bakåt senast i skralt gäng. Hästen visar fart och känns rolig. Ny kusk i M. Jakobsson och jag vill se vad den duger till efter bra resa här. Flera avslutningar vittnar om att den är vinstduglig i nuvarande klass. (Likadant som inför senaste starten, så rekommenderar jag en titt i lopparkivet på Axevallastarterna 1/12 och ännu mer 15/12. )

11 Rosy Lor(4%) är en häst jag garderar vidare med. Visat prov på fart, men samtidigt gjort flera släta figurer på sistone. Den vill jag syna ett tag till. Galopp senast gav ingen värdemätare.


Capone spikar Barack Boko.

Jag kontrar med 8 Neo Neon. Sämre ibland, men ännu oftare bra fast samtidigt hopplöst illa på det. Bjuder på tunga avslutningar gång efter annan och mot rätt motstånd ska det väl kunna bita hyggligt effektivt till 0,98%, som näst minst streckad? Ronden rankar 4 ifrån slutet. En spik utanför ramarna greppar jag efter denna kväll.


Två andra hästar jag vill framhålla idag är:

10 Paradiziac (1%), som visade form senast. Helt bortglömd och klart duglig. För de som vill fälla dagens största är den ett tidigt bud, då helt ospelad! Petter passar bra i sulkyn. 6 Croque ramlade väl undan senast räddad av linjen? Ska den verkligen vara mer streckad? Nja, knappt på läget i så fall.

4 Chippen Ås (10%) i sista. En häst med bra fart till slut. Oftast blir det galopp. Senast gick det inte att få grepp på fine Nepals Dandy. Jag tror på bra chans här. (Jormas styrning var fin senast också, given strecka på sådan insats.)

Nä, nu tog kaffet slut!

vilka spikar du idag? vad tror du om avd 1? spik eller fälla favoriten..tycker the last ticket ser intressant ut eller???tacksam
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-29, 18:02   #6
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37496
Standard

Kvällens spikar: The Last Ticket, Myrica Gale och Stein Daylight.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-29, 18:22   #7
 
djrill3s avatar
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 151
Sharp$: 1819
Standard

Testar för en 5hunk ikväll.
V64
Avd
1: 3 The Last Ticket
2: 4, 12
3: 1, 3, 4, 5, 6, 8
4: 1, 3, 4, 5, 10, 11, 12
5: 2 Matchmaker As
6: 1, 3, 4, 6, 8, 10

1x2x6x7x1x6 = 504 rader.
djrill3 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-29, 18:25   #8
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Sällan man ser en sån svängning av favorit i slutet. Tror Goop tar det!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-29, 18:27   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 141
Standard

Fan vad Jorma gav sig enkelt. Trodde han hade lite mer förtroende.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-29, 18:28   #10
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37496
Standard

Norrbaggen hade inte en chans på spets.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-29, 18:29   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 141
Standard

v64 FÄRJESTAD


Vilken bluff norrbaggen var
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-29, 18:29   #12
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Fan vad Jorma gav sig enkelt. Trodde han hade lite mer förtroende.
Det var min tanke också först. Tills jag såg hur fruktansvärt hårt inne den stod. Och Jorma har ju koll på Pepe såklart. Blev kört exakt som i badkaret det där!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-29, 18:30   #13
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Dessa skrikhästar. Men säger inget, ibland går jag själv på det. Men idag blev det tidig inlämning & därav spik på Björn, höll på att få en chock när jag slog på datorn & såg att han inte ens var favorit längre...
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-29, 18:39   #14
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Dessa skrikhästar. Men säger inget, ibland går jag själv på det. Men idag blev det tidig inlämning & därav spik på Björn, höll på att få en chock när jag slog på datorn & såg att han inte ens var favorit längre...
Normalt sett brukar såna här rejäla svängningar av favorit innan start ha fog vill jag påstå, och hade jag spelat blint skulle jag spikat baggen. Men den här gången kändes det lite obefogat när det till att börja med var långtifrån självklart att han ens skulle laddas ordentligt för spets. Samtidigt som det var ganska givet att 4,5 skulle göra just det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-29, 18:57   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 141
Standard

Haha vafan hände där? Var det någon superändring? Smörlopp visst men en sån rekordsänkning för en häst utan skalle?
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td