Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-05, 15:22   #166

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Om jag läser mellan raderna så spelar du ändå trots att du blir pissad på? Sen är det ju inte utskrivet bara för damer.

Svår disciplin att få grepp om för övrigt, ser toköppet ut på förhand ibland men sen är det jävligt ojämnt i mål. Skulle gärna se att de måste göra ett ordentligt innan de går ut och startar för sadel. Där ligger min stora kritik för det här med monté. Annars tycker jag det är kul med omväxling.

En del hatar kallblodssporten också för att den är "svår" eller långsam men jag är nästan lika oförstående för det. Egentligen skulle de titta på om det är genomförbart att börja lägga in galopplopp lite då och då på travbanorna precis som de gjort med montén de senaste åren. Säkert en kul sport det med om man kommer in i den. Vet inte varför de har den så vitt åtskild från travet egentligen, de springer väl på grus ibland också vad jag vet. Massa potentiella kunder till travet.
Problemet är att det körs för lite monté och att vi har för få renodlade montéhästar för att det ska bli något kunskapsspel av det på toton. Då ser jag hellre fler kallblodslopp istället, där går det för det mesta att dra lite slutsatser på förhand med hjälp av tider osv. Klart V4:an blir "svårare" när man slänger in ett montélopp som man måste köpa sig ur eller ha jävlig röta för att överleva. Speciellt som du säger med alla hästar som gör debut med sadel där det kan bli fågel eller fisk.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 15:27   #167

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Problemet är att det körs för lite monté och att vi har för få renodlade montéhästar för att det ska bli något kunskapsspel av det på toton. Då ser jag hellre fler kallblodslopp istället, där går det för det mesta att dra lite slutsatser på förhand med hjälp av tider osv. Klart V4:an blir "svårare" när man slänger in ett montélopp som man måste köpa sig ur eller ha jävlig röta för att överleva. Speciellt som du säger med alla hästar som gör debut med sadel där det kan bli fågel eller fisk.
Gör de bara kvallopp så vet man om hästen kan med det ordenligt iallafall, det räcker tycker jag. Sen får de köra varannat travlopp om det är så. Travhästar som gör debut är ju lika mycket gissning det kan man säga. Du har inte mycket att gå på i programmet iallafall.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 15:28   #168

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 286
Standard

He-he, fin intervju med Johnny
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
Herzog är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 15:33   #169

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Herzog Visa inlägg
Sanslöst oseriöst.
Men det är inte lätt att intervjua Johnny då han vaknat på fel sida. Silkesvantar.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 15:34   #170

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 221
Standard

Han lät ju inte riktigt nykter....

Citat:
Ursprungligen postat av Herzog Visa inlägg
Enrico1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 15:35   #171

Manprinsens avatar

Standard

Tangen Loke helt överlägsen men hopplöst osäker.
Gammal 2016-03-05, 15:37   #172

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Sanslöst oseriöst.
Men det är inte lätt att intervjua Johnny då han vaknat på fel sida. Silkesvantar.
Skönt knepig lirare. Lät lite slirig men det är väl kylan och inget annat får man hoppas.

Racing är kul! Tycker alla som inte lirade Leif Eriksson precis

Mjölneröd kan man lita på, vilket facit den mannen har på denna sida gränsen! Flyt att den andra baggen torskade dock.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 15:40   #173

Manprinsens avatar

Standard

Nu blev jag orolig för att Johnny eventuellt har en av sina "dåliga" dagar...
Gammal 2016-03-05, 15:42   #174

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

Jag är en av dom som älskar när det blir låg utdelning. Helst bara en bra häst mot sopor. Enklare att hämta cash. Fleris bara , gör inget om det blir 100 kr på v7 bara köra fleris x 100 lr mer så är det fina pengar.

V6 är ännu bättre, gärna 60-75 % vinnare i alla lopp jag gillar enkla pengar helt enkelt
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 15:42   #175

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3274
Standard

En resande med färgat hår som såg kokaintrött ut, vem menar jag?
Gammal 2016-03-05, 15:43   #176

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5784
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Nu blev jag orolig för att Johnny eventuellt har en av sina "dåliga" dagar...
Nä det blev 4-8 på det där snacket
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 15:43   #177

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Skönt knepig lirare. Lät lite slirig men det är väl kylan och inget annat får man hoppas.

Racing är kul! Tycker alla som inte lirade Leif Eriksson precis

Mjölneröd kan man lita på, vilket facit den mannen har på denna sida gränsen! Flyt att den andra baggen torskade dock.
Sådär låter pågen varje gång när han vinner på Jägers. Haha, riktig lirare och kör som en gud gör han också. .
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 15:43   #178

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
En resande med färgat hår som såg kokaintrött ut, vem menar jag?
Nu var du allt lite elak.... Han är ju trots allt jävligt duktig när planeterna står rätt?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)
Gammal 2016-03-05, 15:45   #179

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 221
Standard

Qravatt i 4e är korsdraget....Då får vi lyssna på "Just i dag är jag stark, just idag mår jag bra..." Kör hårt JÖ����
Enrico1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 15:45   #180

Manprinsens avatar

Standard

Jag gillar Johnny... en riktig virtuos och konstnär. Påminner om nån gammal italiensk racingförare.
Svara

td