Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-22, 11:18   #1

DonDrapers avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2513
Standard

V64 Färjestad 22 feb

Här diskuterar vi kvällens omgång på Färjestad.

Lea Chip storfavorit i avd 3, 76%. Klar eller fälla?
DonDraper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-22, 11:30   #2

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

nu kör vi
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DonDraper (+1)
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-22, 11:41   #3

Standard

kallblodslopper ser lurigt och öppet ut...hur bra är anneros karl ????nån info där?
Gammal 2016-02-22, 14:06   #4

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DonDraper Visa inlägg
Här diskuterar vi kvällens omgång på Färjestad.

Lea Chip storfavorit i avd 3, 76%. Klar eller fälla?
Lea Chip känns överstreckad till 76%!
Duglig här säkert, men jag önskar annat.

Jag kör omtag på en häst som jag hade små skrällfunderingar runt för ett tag sedan. Då med Ulf Ohlsson ifrån bricka 12. Hästen var seg och otillräcklig den gången. Liknande tendenser sist.

Nu vankas kortdistans och framspår. 4 Symphonic Melody (4%) tog enkelt ledningen den gången hästen laddades bakom vingen. Jag tror på klart rimlig spetschans och sedan ska ekipaget passeras.

Hästen var riktigt fin vid ett flertal starter förra året. Då hette övermakten Fabulous Image*2 och Enjoy Boko. Walmann- och Stig H-hästar av bra kaliber för detta sällskap.
Dessutom agerade Symphonic Melody piggt och visade vilja för att fullfölja med bra avslutningar hela vägen till mål vid dessa starter.

Idag önskar jag se friska tag till slut igen. En längd före hela upploppet ned?

3 Dats Madame (2%) har gjort flera riktigt tilltalande spurter på Axevalla. En häst det finns bra fart i. Känslan är att det kommer bita bra i det här sällskapet.

DonDraper (+2), dado (+5)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-22, 15:09   #5

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Lea Chip känns överstreckad till 76%!
Duglig här säkert, men jag önskar annat.

Jag kör omtag på en häst som jag hade små skrällfunderingar runt för ett tag sedan. Då med Ulf Ohlsson ifrån bricka 12. Hästen var seg och otillräcklig den gången. Liknande tendenser sist.

Nu vankas kortdistans och framspår. 4 Symphonic Melody (4%) tog enkelt ledningen den gången hästen laddades bakom vingen. Jag tror på klart rimlig spetschans och sedan ska ekipaget passeras.

Hästen var riktigt fin vid ett flertal starter förra året. Då hette övermakten Fabulous Image*2 och Enjoy Boko. Walmann- och Stig H-hästar av bra kaliber för detta sällskap.
Dessutom agerade Symphonic Melody piggt och visade vilja för att fullfölja med bra avslutningar hela vägen till mål vid dessa starter.

Idag önskar jag se friska tag till slut igen. En längd före hela upploppet ned?

3 Dats Madame (2%) har gjort flera riktigt tilltalande spurter på Axevalla. En häst det finns bra fart i. Känslan är att det kommer bita bra i det här sällskapet.

vem är bästa spik enligt dig idag?
Gammal 2016-02-22, 16:13   #6

Fiduss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vem är bästa spik enligt dig idag?
Jag har dålig spikkänsla idag. Det gör att jag ligger lågt vad gäller tro på systemet.

Gardering i avd 3 på 2,3,4 och 9 har jag tänkt.
Gardering i avd 5 på 3,7,9 och 11 har jag också tänkt.

Jag kommer spela litet idag och leta nödspik i avd 4. Det kan bli favoriten, bestämmer mig sent.

I avd 2 tror jag att 10 Karl Oscar Palema är bästa hästen. Det är ju ny regi sedan ett tag, men hästen har inte alls varit direkt dålig där. Jag spelar på att han rundar dagens motstånd, då endast spelad runt 20%.

dado (+5)

Senast redigerad av Fidus den 2016-02-22 klockan 16:16.
Gammal 2016-02-22, 16:33   #7

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Jag har dålig spikkänsla idag. Det gör att jag ligger lågt vad gäller tro på systemet.

Gardering i avd 3 på 2,3,4 och 9 har jag tänkt.
Gardering i avd 5 på 3,7,9 och 11 har jag också tänkt.

Jag kommer spela litet idag och leta nödspik i avd 4. Det kan bli favoriten, bestämmer mig sent.

I avd 2 tror jag att 10 Karl Oscar Palema är bästa hästen. Det är ju ny regi sedan ett tag, men hästen har inte alls varit direkt dålig där. Jag spelar på att han rundar dagens motstånd, då endast spelad runt 20%.

Räcker det med 1,6,7 i avd 1 eller? Tänkte spika också 10 i avd 2 och 9 i avd 5..
Gammal 2016-02-22, 18:29   #8

Fiduss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Räcker det med 1,6,7 i avd 1 eller? Tänkte spika också 10 i avd 2 och 9 i avd 5..
Hultman säger att 6 Pippi missgynnas kraftigt av banan. Borde vara onödig då?

Jag är SÅ TRÖTT på att det är okej att köra över motståndarna i svensk travsport och ändå komma undan med sin placering. I det här fallet hade jag rak tvilling på Stjernemodin-Pelle Prins. 6:an kapar benen på Pelle och får behålla plats 2. HEEEEELT GALET!

Tacka vet jag danska reglerna. Där hade 6:an diskats utan snack!
Gammal 2016-02-22, 19:09   #9

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

Ser ju genomruttet ut idag på färjestad... Kan väl bli riktigt låg utdelning?

Flera "starka" favoriter. Speciellt om favoriten i första vinner, trots ENORMT kuskminus. Han känns enormt begränsad. Men vinner den, sen blir väl minst dubbel Jorma också...
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-22, 19:09   #10

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 102
Standard

V64-3:Man har väntat på att hänga på "biken" och ikväll är det dags! Singelprocentare? Tackarrr...

Vilken ??
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-22, 19:12   #11

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2206
Standard

9 i avd 3
Ante30 (+5)
JimmyA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-22, 19:16   #12

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
V64-3:Man har väntat på att hänga på "biken" och ikväll är det dags! Singelprocentare? Tackarrr...

Vilken ??

9 Verna Lee Zet (V64-3) fick ge sig för en som smög med i rygg och det är inget att säga om. Hon tränar bättre och bättre, men jag är lite tveksam till hennes vilja att vinna lopp. Distansen den här gången tror jag passar perfekt och Lea Chip visade sig vara snabb från start senast och det är en bra rygg. Verna Lee Zet ska kunna vara med där framme även hon och i kväll ska hon tävla i en jänkarvagn och det är första gången för mig, jag vet att hon gick med en sådan när Daniel hade henne i träning, men det var ett tag sedan.
Ante30 (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-22, 19:23   #13

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37776
Standard

Jag kör ett kul system med spikar på Nice And Easy, Staro Illinois och vacanza. Nu kör vi!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-22, 19:29   #14

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37776
Standard

Äh! Det var bara en kusk som körde för vinst och det var Per Johansson.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-22, 19:30   #15

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

vilken jävla tragisk skit... hahahahahha... Fuskar bort ett varv, Jorma och Hultman passar varandra.

Dem glömde bort att köra ens...
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td