Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-26, 17:33   #61

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1615

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

The true f stenklar.
Gammal 2016-02-26, 18:03   #62

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vad tror du om Luddes favorit i avd 4 ? vågar man spika? tacksam fastnade på den jävl...lopp
Jag går för att hästen galopperar. En överlägsen häst ska väl ses som en bra vinstchans?
Jag ska gardera den här gången. Börjar mer och mer snöa in på att spika Carro`s Girl i avd 2!

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
JL är normalt inte en som jag räknar med prickar från springspår, men omöjligt är det väl inte.

Annars så tycker jag du ska överväga Wollafur som lättas nu och med Örjan upp så gör det väl ytterligare 20 meter minst
Får bli en kantboll, eventuellt. Det beror på valet av spik nr 2.
Kul tipsfundering!

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 18:10   #63

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 884
Standard

west wing
4,5 på bet 365
Gammal 2016-02-26, 19:34   #64

joback1s avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 133
Standard

Spikar ni Fleetwood?
joback1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 19:52   #65

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joback1 Visa inlägg
Spikar ni Fleetwood?
Svårt att säga, spelvärdet ligger i att gardera. Samtidigt så är de flesta rörande eniga om att Untersteiners stall är i form, att han får spets etc. Har du andra bra alternativ, spika dem o gardera Fleetwood. Senaste V75:an på Halmstad var det sju spetsvinnare, ngt att tänka på!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 20:48   #66

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 458
Standard

Kommer de vara barfota förbud imorgon?
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 20:59   #67

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Ja!
Gammal 2016-02-26, 21:00   #68

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Får se om banchefen säger att barfota är godkänt en halvtimme innan start, nähvars är det skotvång så är det skotvång.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 21:00   #69

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Citat:
Ja, månaden ut
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 21:21   #70

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4756
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
12 gånger förra året, 8a av samtliga kuskar i landet på det. 16,2% vinst, högt.

Allt är relativt han är fortfarande tillsammans med pappa någon jag aldrig spikar.Att komma 8 efter de främsta är väl som att vara i allsvenskan eller Div 1.Läs på läs rätt sirlansson din mupp
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 21:27   #71

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7517
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Allt är relativt han är fortfarande tillsammans med pappa någon jag aldrig spikar.Att komma 8 efter de främsta är väl som att vara i allsvenskan eller Div 1.Läs på läs rätt sirlansson din mupp
MUPP? Varför detta eviga uttryck av ilska mot andra? Skärpning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5), drakdead (+5)
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 21:31   #72

hammmmmars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hanscrispi Visa inlägg
Den här personen har väl helt klart en och annan diagnos på cvt. Bör nog inte ta så mycket han skriver på allvar utan helt enkelt bara ignorera då han tydligt bara loggar in för att provocera.
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 22:01   #73

Melanders avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hanscrispi Visa inlägg
Ursäkta ordvalet
Gammal 2016-02-26, 22:03   #74

Melanders avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Den här personen har väl helt klart en och annan diagnos på cvt. Bör nog inte ta så mycket han skriver på allvar utan helt enkelt bara ignorera då han tydligt bara loggar in för att provocera.
Jag har bett om ursäkt tror inte du har förmågan att göra det!
Gammal 2016-02-26, 22:06   #75

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

doob´s V75-tankar

Har inte superfeeling för någon omgångens bästa spik där jag har varit 100%-ig senaste tre veckorna men jag kommer högst troligt spika favoriten i guld trots allt... Inget bra värde och jag har någon nojjig känsla att Goop har en räv bakom örat.... Men jag betar av avdelningarna och lägger fokus på hästarna som fredag kväll bygger mitt system...

Avd.1)
Här kommer jag högst troligt använda mig av ett andrahandsfavorit-lås! Jag har jagat 5 Jonathan Palema som är såå jävla värd en vinst! Som mackpeter redan påpekat jagar vi den här jäveln och var så in i bomben nära efter usel styrning och lika bra spurt få betalt sist som skräll! Imorgon blir högst troligt laddning för fin position och jag tror på en visslande avslutning även imorgon! Burman meddelar att 6 Augustus F. tagit finalvinsten fint och i min bok är detta ledaren av loppet! Jag låser alltså på två MYCKET formstarka kort! Mitt spetsbud och sedan den som kommer fort! Tror favoriten blir kall från dödens även imorgon....

Avd.2)
2 Do You Know Me och 7 Carros Girl krigar om spets efter 500 m! Roligast är den sistnämnde på 7% och jag streckar båda! Från bakspår om dessa två kör ihjäl varandra lurar främst 11 Steady Brodda och skrällen 13 Quantum Gliding som har fin-fin hårdhet och kapacitet. 3% är lika mumma som i sin ordning från det läget med Per Nilsson i sulkyn! Se upp!

Avd.3)
Jag spikar nog som sagt högst troligt P.U och favoriten på stallform och spets men jävlar vilken konstig magkänsla jag har kring Goop och 4 Donna Di Quattro. Läste någonstans att DDQ aldrig vunnit efter vila och det fällde avgörandet men kan inte släppa magkänslan... Kan vara påställt där... Hårdheten i Frankrike kan fälla avgörandet. Vidare har 5 Georgie Mae sett STRÅLANDE ut på slutet och Örjan bakom 7 Blue Martini Ås får inte bjudas bra löp för då visslar det bara till! 3% är ett riktigt SKÄMT på det ekipaget! TOTALT BORTGLÖMD! SE UPP om du garderar!

Avd.4)
3 Qahar Q.C. vinner med 100 meter om felfri men alla, inklusive jag, tror den studsar från start! En eller alla... Den som chansspikar tar omgångens kanske bästa värde i 1 Julio Cesar!! DÄR snackar vi värde i en bra spik om man spelar på favoritgalopp! Miljonstrecken som är tidiga är 2 Quattro Töll och 6 Don Brodde! 2% på båda är helt galet!

Avd.5)
4 Diotima F. är otäck! SOM DEN SÅG UT SIST! Här kommer Takter BOMBA och sitta i spets kosta vad det kosta vill. Felfri kan endast EN slå den! Det är 2 Tequila F. som nästan är lika bra! Vilka klasshästar på F.! Nu spekulerar vissa i att 2 tar spets och 4 får galopp eller vandra utvändigt... Glöm det! Men OM 4 felar vinner 2 och den kan även vinna på speed om chansen ges från rygg. Då det endast är 8% på mitt motbud är det tjänstefel att INTE dubbla!

Morgondagens stora dunkelidunk-tvilling! RAK 2-4 x MASSOR!
Flex: 2,4 - 2,4 - ALLA
Flex: 4 - 2 - ALLA

Avd.6)
Ett jättehett spikförslag från doob och den som normalt vore under rubriken "dagens bästa spik" sett till värde är 7 Springover! 18% är galet bra! Hästen tar spets på ett par kliv och mina värsta motbud 8 The True F. och 10 Dizzy River tappar många längder redan i starten. Nu är dom så bra att dom kan hinna fram ändå och det är stormvarning på The True F.!! 2% är morgondagens bästa skrällvärde!! Om Söderqvist drar i högertömmen direkt för att inte bli dragen bakåt av en av morgondagens mest överstreckade (1 Bula Bula Am) så är det superintressant.... Jag kanske spikar Lövgren annars nämnda tre!

Avd.7)
Ett av morgondagens stora drag och nästagångare slutar jag inte jaga! Högst troligt DD-ankare och jag lär även bygga tvilling/flex på 3 Vision Fromentro! OJ vad det är dags nu! SUPERFORM är bara förnamnet och nu äntligen läge! Behöver heller inte styra och ställa i loppet utan kan ligga still och speeda och jag lovar att den är med på fotot! Hoppas att 4 Dixie Exclusive svarar 7 Michelangelo Ås då Söderqvist är lite sömnig som kusk och jag gissar inte är framme förrän det känns för sent att släppa för Lill-Unter och då får den harva i dödens! Bakom lurpassar både 5 Stricker och 9 Tango Vang till halvskrällprocent... Fem känns heltäckt! Shogun D.K. från tolfte betalar jag inte för! En halvlallare som Pilenberg kan liksom alla andra småtränare inte bibehålla en formtopp mer än 2-3 starter och har inte lyckats den här gången heller... 9% av befolkningen är fulla... Nästan lika illa ställt med alkoholismen i Sverige som på Island...

Det var mina mynt till morgondagens genomgång!
Lycka till!
/doob

Senast redigerad av doob den 2016-02-26 klockan 22:09.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td