Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-25, 16:53   #46
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Bästa spiken tror jag Springover är. Luktar spets och där säljer den sig väldigt dyrt. Andraspiken får bli Celebreightr, som förmodligen mer eller mindre får segern skänkt till sig. Största motbudet körs av Henriette Larsen...lycka till, säger jag då.

Käftsmällen i hela omgången är Lady Lee! Det syns inte i raden, men hon har verkligen knallform. Fastlåst senast bakom Quality Questioned och hade nästan garanaterat vunnit det loppet med lucka. Nu krävs det givetvis att det blir hård körning i början för att hon ska ha chans här, men det scenariot har goda möjligheter att infrias i och med att de två startsnabbaste hästarna körs av Puntersteiner och Takter. Kuskminus på Lady Lee givetvis, men vafan...0%? Kom igen!

Får även feeling för att Jonathan Palema och Stricker vinner sina lopp. Utgång på de två tillsammans med ovan nämnda spikar får det bli!
Kuskminus på Lady Lee...Ja det är väl ingen överdrift Nej det går inte.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-25, 17:08   #47

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Det har spårat ut bra här, först: "Adrian vinner aldrig på V75" osv, sen "Ulf Ohlsson är Sveriges bästa kusk" sen "Henriette är bättre än Adrian".

Vad röker ni?
Samma som han på lördagarna på forumet.
Gammal 2016-02-25, 20:21   #48

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Det har spårat ut bra här, först: "Adrian vinner aldrig på V75" osv, sen "Ulf Ohlsson är Sveriges bästa kusk" sen "Henriette är bättre än Adrian".

Vad röker ni?
Ja det var mycket konstiga resonemang nu. Det är ju mycket som spelar in, t ex räcker det att Adrian har hälften så bra körhänder för att ändå få samma resultat med den offensiva imagen han har (nästan så det räcker med släktskapet, men han har ju byggt på det själv på egen hand ända sedan starten). Och samtidigt har Henriette en lika inbyggd nackdel som tjej i första hand och orutinerad i andra hand. I många fall spelar det liten roll att någon är "bättre" än någon annan.

Sen är ju inte rutin någon idiotsäker väg till skicklighet, en del saknar ju helt enkelt talang. Men när man kört så mycket fler (över 1000) och stora lopp som Adrian ska man vara ganska talanglös om man är sämre att köra än någon som kört 200 lopp varav många av dem i monté.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-25, 21:18   #49

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 422
Standard

Är väl bara att strecka untersteiners alla hästar så är man hemma på lördag, knallform i hela stallet OCH hemmabana...bättre förutsättningar är svårt att hitta
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 09:37   #50

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 4958
Standard

Baron Max i sjätte, kan den nyttja sitt springspår? http://hanscrebas.se/nyheter.html
Torstens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 10:24   #51

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2519
Standard

Celebreightr struken, öppnar upp loppet ytterligare
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 10:27   #52

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Tango Vang 17.50 på Unibet stöld

Julio Cesar 18.00 på Unibet stöld.

Olika formationer med Dizzy River i tron att någon av dessa dubblar skall gå in.

Unibet godkännde spelet till 315 gånger på den största DD

Senast redigerad av Spiken64 den 2016-02-26 klockan 10:40.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 11:57   #53

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Komplettera med Springover också så kommer ingen någonsin lyckas bräcka låset. Hästen har toppform och skickas till spets, väl där är han klart duglig i gänget.
Jo, det är klart att den borde vara given att ha med. Springspår och allt. Ej snabb ut påstår JL, men träffar han rätt med en sådan häst ifrån springen, så finns väl fart för att komma först?
Strecka är egentligen ett måste, men någonstans ska jag köra med ett "mindre lås". Vi får se. 11 Unity Knick jagar jag dessutom. Satt väl fast med krafter kvar senast?

I femte borde du kolla upp 1 Dolce Vici (8%) lite mer ingående i arkivet.
Hästen har läget, bra kusk och går ifrån klarhet till klarhet.
Hästen har tider och hårdhet som duger för klassen. Slagit bra hästar på slutet. Hank Von Håleryd är en aktuell V75-vinnare, som nyligen ej kunde hålla emot över upploppet.
Gick storstilat i dödens senast.
Nä, denna gillar jag i det här loppet. Är definitivt ingen häst som lyser klass, men är ju långt ifrån favorit i klass II.

I min värld så bombar Conni ifrån start med 8 Miss Prelong och sedan blir det full fart på loppet åtminstone en bra bit.
En häst jag så smått börjat på att gilla en del, efter att tidigare varit tveksam.
Till 4%, så streckar jag en häst som klarat av att vinna på V75 tidigare.

För tillfället 1,4,6 och 8 för min del. (Funderar på att lämna 4:an utanför.)

Citat:
Ursprungligen postat av Groknak Visa inlägg
Celebreightr struken, öppnar upp loppet ytterligare
Trist av flera anledningar. Spelmässigt då det kändes som mest sårbara storfavoriten. Loppet var öppet före strykningen på precis det viset jag ville ha det.

Fin häst att se på. Loppet en attraktion mindre.
Tirich (+1)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 12:10   #54

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Jo, det är klart att den borde vara given att ha med. Springspår och allt. Ej snabb ut påstår JL, men träffar han rätt med en sådan häst ifrån springen, så finns väl fart för att komma först?
Strecka är egentligen ett måste, men någonstans ska jag köra med ett "mindre lås". Vi får se. 11 Unity Knick jagar jag dessutom. Satt väl fast med krafter kvar senast?

Hästen har tider och hårdhet som duger för klassen. Slagit bra hästar på slutet. Hank Von Håleryd är en aktuell V75-vinnare, som nyligen ej kunde hålla emot över upploppet.
Nä, denna gillar jag i det här loppet. Är definitivt ingen häst som lyser klass, men är ju långt ifrån favorit i klass II.

I min värld så bombar Conni ifrån start med 8 Miss Prelong och sedan blir det full fart på loppet åtminstone en bra bit.
En häst jag så smått börjat på att gilla en del, efter att tidigare varit tveksam.

Trist av flera anledningar. Spelmässigt då det kändes som mest sårbara storfavoriten. Loppet var öppet före strykningen på precis det viset jag ville ha det.

vad tror du om Luddes favorit i avd 4 ? vågar man spika? tacksam fastnade på den jävl...lopp
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 13:26   #55
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Catrin Fajersson kommer säkert va blygsam i sitt framförande men visst tar Julio Cesar hem det här loppet utan omstart.Hästen har ju sett fruktansvärt bra ut och jag tror den blir svårslagen från bricka1.
Då kan man ta bort den kusen från systemet...
DonDraper (+1)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 13:38   #56
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja det var mycket konstiga resonemang nu. Det är ju mycket som spelar in, t ex räcker det att Adrian har hälften så bra körhänder för att ändå få samma resultat med den offensiva imagen han har (nästan så det räcker med släktskapet, men han har ju byggt på det själv på egen hand ända sedan starten). Och samtidigt har Henriette en lika inbyggd nackdel som tjej i första hand och orutinerad i andra hand. I många fall spelar det liten roll att någon är "bättre" än någon annan.

Sen är ju inte rutin någon idiotsäker väg till skicklighet, en del saknar ju helt enkelt talang. Men när man kört så mycket fler (över 1000) och stora lopp som Adrian ska man vara ganska talanglös om man är sämre att köra än någon som kört 200 lopp varav många av dem i monté.
Och oavsett rutin så kan också hästen spela in. Henriette har 50% vinster på sina styrningar med QAHAR Q.C. medan Adrian har 0%...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 13:47   #57

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg

JL är normalt inte en som jag räknar med prickar från springspår, men omöjligt är det väl inte.

Annars så tycker jag du ska överväga Wollafur som lättas nu och med Örjan upp så gör det väl ytterligare 20 meter minst

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Fidus (+10)
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 14:42   #58

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 804
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
JL är normalt inte en som jag räknar med prickar från springspår, men omöjligt är det väl inte.

Annars så tycker jag du ska överväga Wollafur som lättas nu och med Örjan upp så gör det väl ytterligare 20 meter minst
Wollafur skulle väl få helstängt också? Given på kupongen men kommer stiga i procenten.
Sicken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 15:54   #59

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

Adrian struken... Celebreighter (stavning).
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 16:50   #60

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 392
Standard

Visst att läget kan ställa till vissa bekymmer och att det kan vara osäkert med kuskbytet, men känns ändå som 7 michelangelo i i sista borde vinna. Eller?

I första tycker jag det känns som Jonathan och Bergshults Leffe gör upp om det.

I tredje(stoeliten) är ju mycket upplagt för favoriten, såklart. Men med tanke på procenten i jämförelse med både 4 och 5, så känns dom streckvärda enligt mig.
denfete är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td