Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-20, 13:11   #61
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Kan Apalachicola ta spets i sjätte?
Linderoth i spets med ett sto, har ju skrälla förut med de förutsättningarna, är hon startsnabb nog för ledningen då skall hon räknas.
Ska Linderoth ta spets...? Om de andra galopperar från start så kanske. Lite Haugstad-varning på honom. Eller heter det Tillman-varning?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 13:20   #62

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2118
Standard

Matchningen av Ochongo Face, den förbryllar mig. Får högst ta ett fjärdepris idag för att stanna i klassen. Om den vunnit senast hade den gått ur klassen.

Vad har jag missat
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 13:20   #63

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Tack Lars Andersson bollnästravet snygga fina tips på hemsidan.Du kan ditt Norrlandtrav fast jag köper inte dinna Kalllblod
Gammal 2016-02-20, 13:22   #64

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg

Äh, bild syns ej men står iaf.

"Surt som fan, vi får stryka Conrads Elsa pga snökaoset på vägarna."
Undra varför det va surt när Catch The Cach har haft tre ben i mål sen listorna kom ut i söndags.
Gammal 2016-02-20, 13:23   #65

hakan11241s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3648
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Vi börjar i kallblodsloppet där det finns goda möjligheter till skräll! 3 Essis Lille Alfred stretar emot bra i spets till 6%!
Detta var polarens tanke också när vi tog ut raden, så jag testar även med en hunka vinnare på BET 365 @20 i odds!
hakan11241 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 13:29   #66

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hakan11241 Visa inlägg
Detta var polarens tanke också när vi tog ut raden, så jag testar även med en hunka vinnare på BET 365 @20 i odds!
Tror du att den tar sig förbi Gustav E från start?
Gammal 2016-02-20, 13:50   #67
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Tack Lars Andersson bollnästravet snygga fina tips på hemsidan.Du kan ditt Norrlandtrav fast jag köper inte dinna Kalllblod
Är det inte böttre att du mejlar honom direkt med dina beundrarmail istället för att skita ner ytterligare ett forum med dina papegojinlägg? Eller har du fått betalt av Lars? Har du prostituerat dig?
Gammal 2016-02-20, 13:51   #68

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wolfman Visa inlägg
Matchningen av Ochongo Face, den förbryllar mig. Får högst ta ett fjärdepris idag för att stanna i klassen. Om den vunnit senast hade den gått ur klassen.

Vad har jag missat
Idag tror jag dom försöker få så att hästen ska få upp farten.tror dom kommer starta hästen på 2640m nästa gång.
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 13:51   #69

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Bara "Spojs" som har nämnt Dragon Powerfly i hela tråden!! Enda responsen på det inlägget var en liten sågning av Broder H....

Säger som Doob - "folk är fulla"

Visst kanske Fighting bax bara är bäst om han går felfritt. Kan ju släppas till spets pga att han e så stor favorit och intrycket senast var ju fint. MEN om han sviker som favve så tror jag stenhårt på Dragon Powerfly, trots bakspår på tillägg.... Linderoth håller denna riktigt högt och han har bara kört prepare sista 2 starterna.. Denna gången har han aviserat offensiv styrning och kommer syna dödens vid lustempo... Jag är tämligen säker på att han är bästa hästen i loppet tillsammans med favoriten och jag tror detta kommer bli en riktig klassklättrare. Utstrålning har hästen så det räcker och blir över och stark är han. Stammen går inte heller att klaga på och farten har han. Han har platsat i 50% av sina starter och nu i 5/6 senaste och i sjätte starten var han 4:a.
OM bara Linderoth står vid sitt ord, och inte kör bort honom denna gången, så är han garanterat topp-3 och jag tror på bra vinstchans om favoriten kommer bort.

Han gav 3,5 på bet365 och 3,35 på PLATS Unibet när oddsen släpptes och han ligger fortfarande bra i odds. Jag har lagt min högsta insats för året på detta liret!

Att han nu är streckad på 3,0% på V75 är bara ett skämt som man får tacka för.
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 13:54   #70
Banned

Standard

Citat:

Vad har jag missat
Ditt sista. Tror inte att man - med den här kusen - bryr sig så mycket om man är kvar i klassen eller ej, om man kan växla ut en vinstcheck på rikstoton.
Gammal 2016-02-20, 13:57   #71

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
Bara "Spojs" som har nämnt Dragon Powerfly i hela tråden!! Enda responsen på det inlägget var en liten sågning av Broder H....

Visst kanske Fighting bax bara är bäst om han går felfritt. Kan ju släppas till spets pga att han e så stor favorit och intrycket senast var ju fint. MEN om han sviker som favve så tror jag stenhårt på Dragon Powerfly, trots bakspår på tillägg.... Linderoth håller denna riktigt högt och han har bara kört prepare sista 2 starterna.. Denna gången har han aviserat offensiv styrning och kommer syna dödens vid lustempo... Jag är tämligen säker på att han är bästa hästen i loppet tillsammans med favoriten och jag tror detta kommer bli en riktig klassklättrare. Utstrålning har hästen så det räcker och blir över och stark är han. Stammen går inte heller att klaga på och farten har han. Han har platsat i 50% av sina starter och nu i 5/6 senaste och i sjätte starten var han 4:a.
OM bara Linderoth står vid sitt ord, och inte kör bort honom denna gången, så är han garanterat topp-3 och jag tror på bra vinstchans om favoriten kommer bort.

Han gav 3,5 på bet365 och 3,35 på PLATS Unibet när oddsen släpptes och han ligger fortfarande bra i odds. Jag har lagt min högsta insats för året på detta liret!

inte alls omöjligt men ingen nämner heller den värsta hästen mot favoriten BENJI DANA om kan lägga allt på rygg 15 gånger va bra betalt hos spelbolagen.
Gammal 2016-02-20, 13:58   #72
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg

Kan inte låta bli att citera Jajjan...

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Kolla Monty Python på Youtube: 100m dash for people with no sense of direction.
Gammal 2016-02-20, 14:07   #73

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:

Vad har jag missat
Att dom inte ens behöver mörka dagens körning för ett 4-5-pris! Hästen blir medvetet fast invändigt och viola! Där har du matchningen!

Otroligt överstreckad!
Gammal 2016-02-20, 14:10   #74
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
inte alls omöjligt men ingen nämner heller den värsta hästen mot favoriten BENJI DANA om kan lägga allt på rygg 15 gånger va bra betalt hos spelbolagen.
Men för helvete, läs inläggen på forumet innan du sätter igång med spammandet.....

Citat:
Omgångens bästa spik:

6 Green Bax i volt där den oftast inte tar ett steg rätt till 58%.... Tjänstefel att inte gardera den! KLART överstreckad!

Min förstahäst i loppet och en av dagens mest bortglömda hästar är 13 Benji Dana!! Varför i helvete är den bara streckad på 6%?? Obegripligt! Kanonspår som dessutom bekräftas i intervju vara optimalt. Såg ut som ett kärnkraftverk när den väl kom loss och vann totalt ohotad näst sist. Såklart skrik på V75 i starten därpå där den blev avslagen kort före mål efter en 750 metersspurt i 12-tempo av Roger Amerika som trivdes på sina breddgrader! SJUUUUUKT värde!

Det var doob´s tankar! Lycka till!
Gammal 2016-02-20, 14:12   #75
Banned

Standard

Citat:
Att dom inte ens behöver mörka dagens körning för ett 4-5-pris! Hästen blir medvetet fast invändigt och viola! Där har du matchningen!

Otroligt överstreckad!
Överstreckad till 8%? Känns inte som att det är så väldigt mer än en estimerad vinstchans...
Svara

td