Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-16, 20:59   #16
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Vad säger SO om Modd Brun det här gången? ska vi fortsätta jaga den?nån info?
Haha, jag ska analysera lite innan jag säger nåt.- Sista starten var ju bedrövligt. Som jag skrev var DJUSE på en sån stor kallis litet frågetecken och han fick ju aldrig någon fart på hästen utom sista 2oo då den spurtade fint.

Jag grämer mig att inte nåt hände gången innan han startade MED JANNE NORBERG. Startsnabbe Janne var långt uppe redan i första kurvan men där rullade han över i galopp. Janne är ändå 30 meter bättre än Djuse på kallisar
tycker jag.

Rankad sist, står i 999 i ronden MEN DJUSE IGEN. Klart man smyger in ett streck och lite småkulor, men vill inte gapa för mycket då tror folk att man är galen. Egentligen hårdare motstånd denna gång, Står 40 på Lille Alfred

det blir svårt, men det är då man ska passa den. Sist sjönk han som en sten sista minuterna från 25 till 14.50 så det måste ha varit nåt skrik (sharps hehe)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DonDraper (+1)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-16, 23:24   #17

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
OTP... jo visst men mitt första streck är Traveling Man.
Snabbt till spets och eventuellt släpp till OTP.
Får perfekt lopp på innerspåret över distansen och swish på upploppet.
Kan dock inte spika då Nahar är med i loppet. Denne måste alltid finnas med på lappen men aldrig ensam.
Med OTP blir det tre streck och stängt.
Det är möjligt att jag får äta upp hatten, men jag tror att Traveling Man är totalt chanslös. Dessutom har han visat upp noll startsnabbhet med skor på. Francais du Gull kanske släpper till honom, men även det är osannolikt då han vet att OTP kommer så småningom och den ryggen lär han vilja ha. Hoppas man på favoritfall borde det räcka med OTP och Francais så vida inte banan är
optimal för Nahar, då håller jag med dig om att han ska med på kupongen som ett lyxstreck. Men.. varför krångla till det? Ingen i det här gänget tar ner OTP när han får bestämma i ledningen.
ExtremtRik (+1), Trinity (+2)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-16, 23:35   #18

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Håller med föregående.

Är det bara hos mig senaste starterna är helt uppfuckade? Ligger inte alla i ordning och det är allmänt rörigt.
Är det månne ATG:s senaste knep för att skrämma bort spelare som inte vill spela Lotto?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 10:20   #19

2018

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Håller med föregående.

Är det bara hos mig senaste starterna är helt uppfuckade? Ligger inte alla i ordning och det är allmänt rörigt.
Är det månne ATG:s senaste knep för att skrämma bort spelare som inte vill spela Lotto?
Kan du inte klicka på datumet och sortera efter det?
Gammal 2016-02-17, 18:29   #20

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Sorgligt att ägaren till Elles W. Phedo släpar ut detta 10-åriga sto i Gulddivisionen. Stoet har nästan tjänat 4 miljoner. Förra året tog hon en sjätte- och en sjundeplats och tjänade 27 288 kr i Frankrike. I år har hon startats i några pisslopp och dragit in 31 800 kr.

Kan inte Tarzan eller Daniel Redén rädda detta "elitsto" och betäcka henne med en värdig hingst. Jag tycker det är förnedrande att se denna mångmiljonärska tävla nu på lördag.
putte64 (+1), hugotheboss (+2), tomtom2 (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 22:05   #21

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Kan du inte klicka på datumet och sortera efter det?
Det löste problemet, tack. Ändå märkligt att den senaste starten hamnade i mitten, så vill väl ingen ha det sorterat tänker jag:-)
Gammal 2016-02-18, 15:35   #22

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1133
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Det löste problemet, tack. Ändå märkligt att den senaste starten hamnade i mitten, så vill väl ingen ha det sorterat tänker jag:-)

Mest troligt så hade du råkat klicka på något av de andra kolumnhuvudena så att det blev sorterat efter något helt annat än datum.
Gammal 2016-02-19, 00:24   #23

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Mest troligt så hade du råkat klicka på något av de andra kolumnhuvudena så att det blev sorterat efter något helt annat än datum.
Sannolikt ja
Gammal 2016-02-19, 09:56   #24

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2371
Standard

Avdelning 4 - 2640 m VOLTSTART Flest segrar på distansen hästarna 7, 12,13 har 2 segrar vardera på distansen. Hästarna 4,8,9 har vunnit på lång distans. Spetsstatistik Tyron Power har kommit till ledningen en gång och är obesegrad där, även Berlioz har vunnit från ledning. Snabbast fr start är BERLIOZ.
Även detta lopp känns oerhört svårtippat, mega favorit är Fighting Bax som gjorde ett mycket bra intryck senast på Solvalla. Men hästen är oerhört osäker har galopperat 3 av de 5 senaste starterna, har aldrig visat startsnabbhet och jag tycker det luktar skräll här. Nämner tidigt Dragon Powerfly som startat 2 gånger i rikstotolopp och varit 2a,3a. Kördes passivt senast i lördagsloppet, då som prepare för finalerna, där han inte kom med. Avslutningen då var av absolut bästa märke, riktigt härlig avslutning. Denna gång kör man för vinst och jag tycker han ska räknas mycket tidigt, omgångens bästa speldrag till i skrivande stund 4 %
SO (+5)
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-19, 13:53   #25

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2371
Standard

Walmann ligger lågt:

5 Sembs Rebir (Örjan Kihlström) har gjort det klart bra i sina nu tre raka vinster. Möter nu bättre motstånd den här gången på V75 men han kan kanske vara med som en platsfidus ändå, säger Roger Walmann.

Från aftonbladet.

Senast redigerad av Spojs den 2016-02-19 klockan 14:04.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-19, 18:35   #26

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Står fast vid att Gustav E är vinnaren i loppet.Var ju grym senast efter galopp men mötte en vinnare som va lite bättre den dagen.
Gammal 2016-02-19, 19:51   #27

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5437
Standard

Förra veckan lyfte jag fram Augustus F som en vinnare, denna veckan så fick jag en härlig känsla redan i söndags, trots femte spår på tillägg så tycker jag Essence ås med Jorma " praa häst " i fjärde avdelningen har en bra chans har ju faktiskt sett ruskigt formstark i de sista tre starterna. 1 % given på kupongen, rygg på Alleyeson sista rundan och skrällen ett faktum.
Gammal 2016-02-19, 22:09   #28

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5972

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spojs Visa inlägg
Avdelning 4 - 2640 m VOLTSTART Flest segrar på distansen hästarna 7, 12,13 har 2 segrar vardera på distansen. Hästarna 4,8,9 har vunnit på lång distans. Spetsstatistik Tyron Power har kommit till ledningen en gång och är obesegrad där, även Berlioz har vunnit från ledning. Snabbast fr start är BERLIOZ.
Även detta lopp känns oerhört svårtippat, mega favorit är Fighting Bax som gjorde ett mycket bra intryck senast på Solvalla. Men hästen är oerhört osäker har galopperat 3 av de 5 senaste starterna, har aldrig visat startsnabbhet och jag tycker det luktar skräll här. Nämner tidigt Dragon Powerfly som startat 2 gånger i rikstotolopp och varit 2a,3a. Kördes passivt senast i lördagsloppet, då som prepare för finalerna, där han inte kom med. Avslutningen då var av absolut bästa märke, riktigt härlig avslutning. Denna gång kör man för vinst och jag tycker han ska räknas mycket tidigt, omgångens bästa speldrag till i skrivande stund 4 %
Bakspår på tillägg är ju som att stå ytterligare 20 bakom. Så bra är den väl inte?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-19, 23:54   #29

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 3016
Standard

Jag är mest fascinerad av tipstjänsternas evigt sågande av Top of the World. Torskar aldrig detta vid sunda vätskor. Vunnit 5/6 senaste, samtliga 1640, även från dåliga spår som 8 och 11.

(Ja, jag har läst att Global Millionaire ska köras i spets, men det har jag hört förut...)
xanathaar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 00:36   #30

2018

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av xanathaar Visa inlägg
Jag är mest fascinerad av tipstjänsternas evigt sågande av Top of the World. Torskar aldrig detta vid sunda vätskor. Vunnit 5/6 senaste, samtliga 1640, även från dåliga spår som 8 och 11.

(Ja, jag har läst att Global Millionaire ska köras i spets, men det har jag hört förut...)
När han vann från spår 8 var det garantispets och när han vann från spår 11 var det lärlingslopp. Säger mig inte speciellt mycket. Jag är beredd att syna en favorit som inte kommer få spets i alla fall. I synnerhet till 57%.
Svara

td