Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-15, 11:28   #1

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V75 Bollnäs 20/2

Gulddivisionen har bara nio startande varav två har ägg i de fem senaste starterna. De har inte poäng att få starta annat än i UPPSAMLINGSLOPP - och GULDDIVISIONEN.

On Track Piraten blir stor favorit och vinner väl. Nahar ville inte vara med i lördags. Segade i starten och hoppade utan synlig anledning tidigt.

Många lopp ser svårlösta ut, vilket kan bädda för hög utdelning. I sista blir väl Top Of The World omgångens ankare.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-15, 11:50   #2

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Vad säger SO om Modd Brun det här gången? ska vi fortsätta jaga den?nån info?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-15, 12:10   #3

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Hoppas On Track Piraten blir lite baissad för att den inte vann i lördags, även om den lär bli stor favorit ändå. Vinner det här alla dagar i veckan från ledningen.

Jag har en teori om On Track Piraten att han är sämre när han får göra lite jobb i loppen. Går mer eller mindre alltid bra när han kommer till ledningen eller får attackera bakifrån 700 kvar. Däremot är han ofta sämre när han får göra lite jobb mitt i loppen och attackera 1000 kvar eller tidigare, även när får gå i ryggar som senast. Svårt att sätta fingret om det nån slags skalle som hästen plockar fram när han vinner (ibland ser han halvt slagen ut in på upploppet och sen rinner han undan i fin stil ändå 100m senare) men den verkar inte finnas där när han får gå för tidigt i loppen, trots klaff och rätt ryggar.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-15, 12:23   #4

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Jag tog inte med den förra gången och kommer inte att göra det nu heller.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-15, 12:27   #5

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Hoppas On Track Piraten blir lite baissad för att den inte vann i lördags, även om den lär bli stor favorit ändå. Vinner det här alla dagar i veckan från ledningen.

Jag har en teori om On Track Piraten att han är sämre när han får göra lite jobb i loppen. Går mer eller mindre alltid bra när han kommer till ledningen eller får attackera bakifrån 700 kvar. Däremot är han ofta sämre när han får göra lite jobb mitt i loppen och attackera 1000 kvar eller tidigare, även när får gå i ryggar som senast. Svårt att sätta fingret om det nån slags skalle som hästen plockar fram när han vinner (ibland ser han halvt slagen ut in på upploppet och sen rinner han undan i fin stil ändå 100m senare) men den verkar inte finnas där när han får gå för tidigt i loppen, trots klaff och rätt ryggar.
Tycker du att han var dålig senast?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+2)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-15, 12:54   #6

Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Lite osäker på hur han klarar distansen, men Kleppe Manden som hade segern klar senast står nu 20 före Sjö Odin och Valle Jerven.

Den tippar iaf jag

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-15, 13:40   #7

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Tycker du att han var dålig senast?
Förstår att du tolkade det så men mitt inlägg hade inget med loppet senast att göra. Hade en spontan känsla om On Track Piraten före helgens V75 som gjorde att jag i fredags gick in i lopparkivet och kollade på merparten av hans starter det senaste året. Hittade kanske inte riktigt så många lopp att jag blev helt övertygad om mitt resonemang, men tillräckligt för att motivera en gardering (nu blev det inte så ändå för att jag inte gjorde systemet, men det är en annan femma). Tog loppscenariot senast som exempel för att det låg närmast i tiden, men klart att man inte kan begära att han ska vinna när Tobbe kör perfekt på klockan i täten.
Gammal 2016-02-15, 14:44   #8

Standard

Citat:
Förstår att du tolkade det så men mitt inlägg hade inget med loppet senast att göra. Hade en spontan känsla om On Track Piraten före helgens V75 som gjorde att jag i fredags gick in i lopparkivet och kollade på merparten av hans starter det senaste året. Hittade kanske inte riktigt så många lopp att jag blev helt övertygad om mitt resonemang, men tillräckligt för att motivera en gardering (nu blev det inte så ändå för att jag inte gjorde systemet, men det är en annan femma). Tog loppscenariot senast som exempel för att det låg närmast i tiden, men klart att man inte kan begära att han ska vinna när Tobbe kör perfekt på klockan i täten.
Jag var lite osäker på vad du menade så därav frågan. Man hade väl inte gåshud av prestationen i lördags men den var helt klart i linje med vad man kunde förvänta sig av honom. Det var en väldigt tuff proposition och han blev groteskt överspelad. Det går emellertid inte att lasta OTP för det.

Angående din spaning håller jag inte med. Få hästar i Sverige har en sån repertoar som On Track Piraten. Han klarar kort, medel och längre distanser, är väldigt oöm för positioner och kämpar hela vägen in i mål. Dessutom är det sällan han underpresterar trots att han i princip startar året om och knappast kan vara i toppform jämt. I många fall annars preppas ju hästarna i den högsta klassen för att prestera så bra som möjligt under perioden maj-september.
Sanningen är att det är väldigt få (om någon) som klarar av att göra allt för mycket jobb i den klass han tävlar i. Det är helt enkelt inte så stor skillnad mellan hästarna.
Gammal 2016-02-15, 15:51   #9

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Jag var lite osäker på vad du menade så därav frågan. Man hade väl inte gåshud av prestationen i lördags men den var helt klart i linje med vad man kunde förvänta sig av honom. Det var en väldigt tuff proposition och han blev groteskt överspelad. Det går emellertid inte att lasta OTP för det.

Angående din spaning håller jag inte med. Få hästar i Sverige har en sån repertoar som On Track Piraten. Han klarar kort, medel och längre distanser, är väldigt oöm för positioner och kämpar hela vägen in i mål. Dessutom är det sällan han underpresterar trots att han i princip startar året om och knappast kan vara i toppform jämt. I många fall annars preppas ju hästarna i den högsta klassen för att prestera så bra som möjligt under perioden maj-september.
Sanningen är att det är väldigt få (om någon) som klarar av att göra allt för mycket jobb i den klass han tävlar i. Det är helt enkelt inte så stor skillnad mellan hästarna.
Jag tror fortfarande inte att du är riktigt med på vad jag menar. Jag ifrågasätter absolut inte hästens skalle. Sättet han svarade ut Highspeed Call på sista biten för nån månad sen är helt fantastiskt om du minns det loppet, älskar hästar som har förmågan att sträcka på sig sådär. Jag ifrågasätter heller inte att han är oöm för positioner och kämpar ända in i mål, flertalet av loppen jag gick igenom gick han i dödens och han plocka ner Standout bland annat från den positionen. Svårt att förklara kanske, men vad jag menar är att man inte ska ta i honom för mycket för tidigt i loppen. Jag har fått för mig att en del hästar har den förmågan att de blir mer lyhörda till slut när de fått mindre kommandon under vägen, om du förstår vad jag menar. De gynnas sällan av såna aktioner som till exempel när Johnny sände iväg till dödens näst senast och istället för att plocka upp direkt först går upp och "känner" på ledaren (Ed You). De gillar inte när det blir "ryckigt" kört så att säga. Någon förstår säkert vad jag menar. Jag fick en feeling för att det kanske var det som spelade in i några av de loppen han har varit lite sämre (även om han ofta är jämn i sina prestationer, som du säger), men det är bara en teori som sagt.
abstruse (+5)
Gammal 2016-02-15, 15:56   #10

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Alla som räknade lite på loppet i lördags förstod att proppen var mer eller mindre omöjlig för hästen. Han gjorde mer eller mindre så gott han kunde för dagen men det gick inte. Att spelarna har övertro på hästen från det läget är inte hästens fel som Nicke varit inne på.

Problemet är att många stirrar sig blind på namnet och kapaciteten men förstår inte vad det krävs att ta 40M på medel mot V75-djur.
Emeffeff (+3), putte64 (+100)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-15, 16:49   #11

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Lite osäker på hur han klarar distansen, men Kleppe Manden som hade segern klar senast står nu 20 före Sjö Odin och Valle Jerven.

Den tippar iaf jag
Given utgång, men jag litar inte på travet.
Gammal 2016-02-15, 19:28   #12

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag tog inte med den förra gången och kommer inte att göra det nu heller.
Gjorde en tungt spel på Gustav E mot Ulsruds Troll vilket jag nämnde innan loppet för v65 i tv innan sändning.Vad jag vill komma fram till är att Gustav E är ingen dålig häst på startfollan vid felfri avgång så den bör passas igen.
Gammal 2016-02-15, 22:31   #13

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Tidiga tankar:
1: i vanlig ordning ska 4-åringarna vara missgynnade. Talar för 1,2 och 12 som känns given med OJA. Vill nog ändå ha med 5 och 8 som kanske är bäst.
2: Var direkt inne på Lesja Kongen som nu har lopp i kroppen. Där bakom 6,12,15 i första hand.
3: Svårt se OTP förlora. Släpper väl med 3 på långt. 1 fin senast men fel läge. Nahar hopplös att räkna på men slår inte OTP från dödens.
4: var direkt inne på 6 som var ruggig senast och nu får Örjan upp. Såg sen en del intressant på tillägg, 10,13,14 i första hand. Får se hur procenten utvecklas.
5: känns som spik på 5. 11 är första motbud men gillar ej läget och alla andraplatser.
6: 2 klar förstahäst men känna inte som spik med många galopper och het kusk. Gillar 14 som dock möter tuffare nu. Getingbo där bakom med många Nästagångare. Tex 8,9,11,13
7: 4 lär bli klar favorit men tycker fortsatt den har saker att bevisa. Tror tveklöst 1 är bättre. Dessa två höjer sig men vill nog strecka fler, främst 2,5 men även 8,11,12.

Lite sugen på tidig inlämning för att undvika förvirring av alla experttips..
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-16, 09:40   #14

Standard

Citat:
Jag tror fortfarande inte att du är riktigt med på vad jag menar. Jag ifrågasätter absolut inte hästens skalle. Sättet han svarade ut Highspeed Call på sista biten för nån månad sen är helt fantastiskt om du minns det loppet, älskar hästar som har förmågan att sträcka på sig sådär. Jag ifrågasätter heller inte att han är oöm för positioner och kämpar ända in i mål, flertalet av loppen jag gick igenom gick han i dödens och han plocka ner Standout bland annat från den positionen. Svårt att förklara kanske, men vad jag menar är att man inte ska ta i honom för mycket för tidigt i loppen. Jag har fått för mig att en del hästar har den förmågan att de blir mer lyhörda till slut när de fått mindre kommandon under vägen, om du förstår vad jag menar. De gynnas sällan av såna aktioner som till exempel när Johnny sände iväg till dödens näst senast och istället för att plocka upp direkt först går upp och "känner" på ledaren (Ed You). De gillar inte när det blir "ryckigt" kört så att säga. Någon förstår säkert vad jag menar. Jag fick en feeling för att det kanske var det som spelade in i några av de loppen han har varit lite sämre (även om han ofta är jämn i sina prestationer, som du säger), men det är bara en teori som sagt.
Okej, bra att du förklarade. Möjligt att du har rätt till viss grad. Många hästar som inte gillar det men jag har inte noterat det i den omfattning med OTP att jag lagt extra vikt på det.
Emeffeff (+3)
Gammal 2016-02-16, 18:59   #15

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Citat:

OTP... jo visst men mitt första streck är Traveling Man.
Snabbt till spets och eventuellt släpp till OTP.
Får perfekt lopp på innerspåret över distansen och swish på upploppet.
Kan dock inte spika då Nahar är med i loppet. Denne måste alltid finnas med på lappen men aldrig ensam.
Med OTP blir det tre streck och stängt.
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-16, 20:59   #16
SO

SOs avatar

Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Haha, jag ska analysera lite innan jag säger nåt.- Sista starten var ju bedrövligt. Som jag skrev var DJUSE på en sån stor kallis litet frågetecken och han fick ju aldrig någon fart på hästen utom sista 2oo då den spurtade fint.

Jag grämer mig att inte nåt hände gången innan han startade MED JANNE NORBERG. Startsnabbe Janne var långt uppe redan i första kurvan men där rullade han över i galopp. Janne är ändå 30 meter bättre än Djuse på kallisar
tycker jag.

Rankad sist, står i 999 i ronden MEN DJUSE IGEN. Klart man smyger in ett streck och lite småkulor, men vill inte gapa för mycket då tror folk att man är galen. Egentligen hårdare motstånd denna gång, Står 40 på Lille Alfred

det blir svårt, men det är då man ska passa den. Sist sjönk han som en sten sista minuterna från 25 till 14.50 så det måste ha varit nåt skrik (sharps hehe)
DonDraper (+1)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-16, 23:24   #17

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
OTP... jo visst men mitt första streck är Traveling Man.
Snabbt till spets och eventuellt släpp till OTP.
Får perfekt lopp på innerspåret över distansen och swish på upploppet.
Kan dock inte spika då Nahar är med i loppet. Denne måste alltid finnas med på lappen men aldrig ensam.
Med OTP blir det tre streck och stängt.
Det är möjligt att jag får äta upp hatten, men jag tror att Traveling Man är totalt chanslös. Dessutom har han visat upp noll startsnabbhet med skor på. Francais du Gull kanske släpper till honom, men även det är osannolikt då han vet att OTP kommer så småningom och den ryggen lär han vilja ha. Hoppas man på favoritfall borde det räcka med OTP och Francais så vida inte banan är
optimal för Nahar, då håller jag med dig om att han ska med på kupongen som ett lyxstreck. Men.. varför krångla till det? Ingen i det här gänget tar ner OTP när han får bestämma i ledningen.
ExtremtRik (+1), Trinity (+2)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-16, 23:35   #18

Standard

Håller med föregående.

Är det bara hos mig senaste starterna är helt uppfuckade? Ligger inte alla i ordning och det är allmänt rörigt.
Är det månne ATG:s senaste knep för att skrämma bort spelare som inte vill spela Lotto?
Gammal 2016-02-17, 10:20   #19

2018

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Håller med föregående.

Är det bara hos mig senaste starterna är helt uppfuckade? Ligger inte alla i ordning och det är allmänt rörigt.
Är det månne ATG:s senaste knep för att skrämma bort spelare som inte vill spela Lotto?
Kan du inte klicka på datumet och sortera efter det?
Gammal 2016-02-17, 18:29   #20

Standard

Sorgligt att ägaren till Elles W. Phedo släpar ut detta 10-åriga sto i Gulddivisionen. Stoet har nästan tjänat 4 miljoner. Förra året tog hon en sjätte- och en sjundeplats och tjänade 27 288 kr i Frankrike. I år har hon startats i några pisslopp och dragit in 31 800 kr.

Kan inte Tarzan eller Daniel Redén rädda detta "elitsto" och betäcka henne med en värdig hingst. Jag tycker det är förnedrande att se denna mångmiljonärska tävla nu på lördag.
putte64 (+1), hugotheboss (+2), tomtom2 (+2)
Gammal 2016-02-17, 22:05   #21

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Kan du inte klicka på datumet och sortera efter det?
Det löste problemet, tack. Ändå märkligt att den senaste starten hamnade i mitten, så vill väl ingen ha det sorterat tänker jag:-)
Gammal 2016-02-18, 15:35   #22

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1134
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Det löste problemet, tack. Ändå märkligt att den senaste starten hamnade i mitten, så vill väl ingen ha det sorterat tänker jag:-)

Mest troligt så hade du råkat klicka på något av de andra kolumnhuvudena så att det blev sorterat efter något helt annat än datum.
Gammal 2016-02-19, 00:24   #23

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Mest troligt så hade du råkat klicka på något av de andra kolumnhuvudena så att det blev sorterat efter något helt annat än datum.
Sannolikt ja
Gammal 2016-02-19, 09:56   #24

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2371
Standard

Avdelning 4 - 2640 m VOLTSTART Flest segrar på distansen hästarna 7, 12,13 har 2 segrar vardera på distansen. Hästarna 4,8,9 har vunnit på lång distans. Spetsstatistik Tyron Power har kommit till ledningen en gång och är obesegrad där, även Berlioz har vunnit från ledning. Snabbast fr start är BERLIOZ.
Även detta lopp känns oerhört svårtippat, mega favorit är Fighting Bax som gjorde ett mycket bra intryck senast på Solvalla. Men hästen är oerhört osäker har galopperat 3 av de 5 senaste starterna, har aldrig visat startsnabbhet och jag tycker det luktar skräll här. Nämner tidigt Dragon Powerfly som startat 2 gånger i rikstotolopp och varit 2a,3a. Kördes passivt senast i lördagsloppet, då som prepare för finalerna, där han inte kom med. Avslutningen då var av absolut bästa märke, riktigt härlig avslutning. Denna gång kör man för vinst och jag tycker han ska räknas mycket tidigt, omgångens bästa speldrag till i skrivande stund 4 %
SO (+5)
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-19, 13:53   #25

Sharp$: 2371
Standard

Walmann ligger lågt:

5 Sembs Rebir (Örjan Kihlström) har gjort det klart bra i sina nu tre raka vinster. Möter nu bättre motstånd den här gången på V75 men han kan kanske vara med som en platsfidus ändå, säger Roger Walmann.

Från aftonbladet.

Senast redigerad av Spojs den 2016-02-19 klockan 14:04.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-19, 18:35   #26

Standard

Står fast vid att Gustav E är vinnaren i loppet.Var ju grym senast efter galopp men mötte en vinnare som va lite bättre den dagen.
Gammal 2016-02-19, 19:51   #27

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5438
Standard

Förra veckan lyfte jag fram Augustus F som en vinnare, denna veckan så fick jag en härlig känsla redan i söndags, trots femte spår på tillägg så tycker jag Essence ås med Jorma " praa häst " i fjärde avdelningen har en bra chans har ju faktiskt sett ruskigt formstark i de sista tre starterna. 1 % given på kupongen, rygg på Alleyeson sista rundan och skrällen ett faktum.
Gammal 2016-02-19, 22:09   #28

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5972

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spojs Visa inlägg
Avdelning 4 - 2640 m VOLTSTART Flest segrar på distansen hästarna 7, 12,13 har 2 segrar vardera på distansen. Hästarna 4,8,9 har vunnit på lång distans. Spetsstatistik Tyron Power har kommit till ledningen en gång och är obesegrad där, även Berlioz har vunnit från ledning. Snabbast fr start är BERLIOZ.
Även detta lopp känns oerhört svårtippat, mega favorit är Fighting Bax som gjorde ett mycket bra intryck senast på Solvalla. Men hästen är oerhört osäker har galopperat 3 av de 5 senaste starterna, har aldrig visat startsnabbhet och jag tycker det luktar skräll här. Nämner tidigt Dragon Powerfly som startat 2 gånger i rikstotolopp och varit 2a,3a. Kördes passivt senast i lördagsloppet, då som prepare för finalerna, där han inte kom med. Avslutningen då var av absolut bästa märke, riktigt härlig avslutning. Denna gång kör man för vinst och jag tycker han ska räknas mycket tidigt, omgångens bästa speldrag till i skrivande stund 4 %
Bakspår på tillägg är ju som att stå ytterligare 20 bakom. Så bra är den väl inte?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-19, 23:54   #29

Sharp$: 3016
Standard

Jag är mest fascinerad av tipstjänsternas evigt sågande av Top of the World. Torskar aldrig detta vid sunda vätskor. Vunnit 5/6 senaste, samtliga 1640, även från dåliga spår som 8 och 11.

(Ja, jag har läst att Global Millionaire ska köras i spets, men det har jag hört förut...)
xanathaar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 00:36   #30

2018

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av xanathaar Visa inlägg
Jag är mest fascinerad av tipstjänsternas evigt sågande av Top of the World. Torskar aldrig detta vid sunda vätskor. Vunnit 5/6 senaste, samtliga 1640, även från dåliga spår som 8 och 11.

(Ja, jag har läst att Global Millionaire ska köras i spets, men det har jag hört förut...)
När han vann från spår 8 var det garantispets och när han vann från spår 11 var det lärlingslopp. Säger mig inte speciellt mycket. Jag är beredd att syna en favorit som inte kommer få spets i alla fall. I synnerhet till 57%.
Gammal 2016-02-20, 00:39   #31

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 2867
Standard

Om du tycker att han sett bra ut de sista loppen och anser att han har bättre chans än strecken, så visst ska du spika.
Sist på v86 blev han släppt till spets mot ett gäng som redan gett upp och inte ville tävla, lyckas vinna med möda trots att den fått bestämma. Vi tycker olika....
putte64 (+1), SO (+1)
peozz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 01:03   #32

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2119
Standard

Citat:
När han vann från spår 8 var det garantispets och när han vann från spår 11 var det lärlingslopp. Säger mig inte speciellt mycket. Jag är beredd att syna en favorit som inte kommer få spets i alla fall. I synnerhet till 57%.
"Stänkrädde Ohlsson" kör så det ryker mot norrlandsmotstånd från perfekt spår, perfekt inne i loppet, Sveriges bästa kusk, hästen vinner c:a 50% av sina lopp och 100% i spets, invändiga motståndare som Richrda NasKoglund lär skita på sig, lycka till

Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 01:10   #33

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Omgångens bästa spik:

Trots storfavorit och hög procent så vinner bara 5 On Track Piraten! Finns liksom inget att fundera över... Samtliga startsnabba söker bara rygg på favoriten och det blir blufflopp och inte fan sänker vare sig Nahar eller Narold Vox O.T.P på kortspeed! Såg ju ut att äga banan sist och att propositionen skvallrade om torsk sist betyder inget idag... SPIK!

Näst bästa spiken:

Betaltjänsterna går på Hans R´s fina häst rätt ut men jag tror den bara blir tvåa... 1 Ebu B Boko är kanske fältets mest grundkapabla häst och efter lite strul börjar den komma i form igen. Här tror jag man tar spets efter lite solfjäder in i första kurvan och sedan är det slut! 17% är KANONBRA! Folk är fulla... Tvilling 1-8 liras rak!!

Bästa låset:

I femte hänger mycket på om Örjan lyckas hålla spets alternativt ta sig ut med 1 Staro Hey Joe... Över 50% chans att han får fritt och vinner men OM den muppen inte vill vinna så helgarderar jag loppet med 3 Ahsoka från Stall Bergh som har toppform, är startsnabb men skall gå i rygg och därmed väljer man position lite som man vill! Högst troligt till och med släpper ut Örjan för att hoppas på att spetsande 2 Åhlunda Survivor körs i spets!? Där viker den ner sig och då blir kan Örjans patenterade köra-hela-fältet-styrning från dödens misslyckas! Heltäckt på två... För vem skall speeda ner BÅDA mina streck??

Dagens överstreckade i fara:

6 Green Bax i volt där den oftast inte tar ett steg rätt till 58%.... Tjänstefel att inte gardera den! KLART överstreckad!

4 Top Of The World som inte såg supermodig ut sist! Formdippen måste komma när som helst och kanske skvallrade senaste loppet om det!? Reijo är duktig tränare men Untersteiner-formtoppar är han inte känd för att hålla... Nu riskeras dessutom svar inifrån från både 2 och 3 och bakifrån kommer man spurta ettrigt! Då får det inte vara tomt i tanken även om T.O.T.W körs hårt och släpps till front! 57% är hur som helst för mycket!

Skrällarna under 10% som ger degen:

Vi börjar i kallblodsloppet där det finns goda möjligheter till skräll! 3 Essis Lille Alfred stretar emot bra i spets till 6%! 4 Gustav E. är både kapabel och har toppform! Lite osäker på benen och kusken är normalt inget V75-ess att dra fram ur ärmen men till 4% är hästen GIVEN! 8 Liheim Svarten har suttit fast på slutet och sett smällfin ut. Toppform och 4% även här! Kan absolut vara med dom! På det stora hela ett svårtippat lopp! Den som tror på felfri avgång kan spika sig ur loppet för felfri har 12 Tand Tuff riktigt bra chans! Formkurvan pekar spikrakt uppåt efter vila... 16% och inte ens favorit och där finns det värde om man väljer att chansa med singelstreck!

Favoriten i fara i fjärde skall garderas! På start är främsta motbudet 2 Tyron Power 8% ett fynd! Kapacitetsmässigt inte långt ifrån, ja kanske likvärdig med favoriten, men läget? Inte helt stabil på benen men felfri blir det en fin resa i främre träffen! Om favoriten galopperar kanske till och med spets?? Den går lätt 1.12 sista 500 och det räcker långt!! Från bakspår finns omgångens kanske mest streckvärda häst! Tredjespår och Uffe Ohlsson i sulkyn på 9 Alfa Light som endast är streckad på futtiga 3%!! Det är fan i mig inte klokt! Hur tänker folk?? 2-2-1 senaste tre starterna, ofta lirad favorit och tunga spurter! SE UPP FÖR SJUTTON när mer betrodda galopperar och hamnar för djupt i kön! Näst intill lika galet är 1% på 11 Essence Ås som kommer från Valla-vinst där Kontio mumlade nöjt! Fyra Valla-starter i följd har gett hårdhet och säger också något om träningsrundorna... Solvalla är Wembley och Bollnäs är Örjans Vall! GLÖM ALDRIG DET! Min förstahäst i loppet och en av dagens mest bortglömda hästar är 13 Benji Dana!! Varför i helvete är den bara streckad på 6%?? Obegripligt! Kanonspår som dessutom bekräftas i intervju vara optimalt. Såg ut som ett kärnkraftverk när den väl kom loss och vann totalt ohotad näst sist. Såklart skrik på V75 i starten därpå där den blev avslagen kort före mål efter en 750 metersspurt i 12-tempo av Roger Amerika som trivdes på sina breddgrader! SJUUUUUKT värde! Länkarna får köpa Glade och Aerius! Stor risk att det luktar häst i deras lokaler framöver!

I sjätte vinner 2 Miss Prelong om felfri! Jag trodde den skulle fela från sjätte sist och det kostade mitt bolag totalt 2,3 miljoner... Då gick den och verkar ha mognat lite men andraspår är andraspår... Jag vill då slå ett slag för istället spetsande 3 Just Happy som nyligen har bytt regi och trivs YPPERLIGT i spets! 5% är alldeles för lite!
Bakifrån kommer 9 Spring Chicken som förvisso flyger riktigt lågt bfro men kan speeda tillräckligt för att vinna det här även med dojjor! Stormvarning för 15 Kemas Winnie 2% som Reijo varnade kraftigt för sist mot Joy Ribb! Då förstördes dagen av gunga. Läget nu är inte trevligt men vid minst klaff är det här en riktigt käftsmäll!

I sista kör jag massiv gardering där jag tror och hoppas att Top Of The World bränner (läs ovan) och att 11 Random Shot inte hinner fram! Vem ska då göra det? Tror att det finns form hos både 2 Global Millionaire och 3 Dionne Sisu att leda hem det från start till mål. Särskilt den sistnämnde har ju tiderna i raden som matchar Top Of The World! Bäst värdet är kanske 9 Be Spontaneus som kommer igenom fint från bakspåret tack vare nämnda spetsbud. 5%!! Satt fast med massor sparat sist, tränar klart positivt och även tänt till på utrustningsändringar! Är inte främmande för en klassisk helgardering till och med....

Det var doob´s tankar! Lycka till!

Senast redigerad av doob den 2016-02-20 klockan 01:12.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 02:03   #34

spelgameoddss avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 53
Standard

slet

Senast redigerad av spelgameodds den 2016-02-20 klockan 02:17.
spelgameodds är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 02:04   #35

spelgameoddss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spelgameodds Visa inlägg
On Track Piraten vinnare ikke pajas häst og kusk
men good luck
Gammal 2016-02-20, 02:09   #36

spelgameoddss avatar

Standard

Fighting Bax med förra insatsen i minnet, Hästen är rask från start, så med springspårets hjälp blir jag inte förvånad om örjan tidigt placerar henne i tät
spids og slut bäste spike
Gammal 2016-02-20, 02:14   #37

spelgameoddss avatar

Standard

Top of the World , trivs med Ulf Ohlsson och jag tror de sitter i täten efter 500 meter og Hästen känns bra i jobben enligt tränaren

spike nr 2 på v75
Gammal 2016-02-20, 02:22   #38

2018

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wolfman Visa inlägg
"Stänkrädde Ohlsson" kör så det ryker mot norrlandsmotstånd från perfekt spår, perfekt inne i loppet, Sveriges bästa kusk, hästen vinner c:a 50% av sina lopp och 100% i spets, invändiga motståndare som Richrda NasKoglund lär skita på sig, lycka till

Tack
Gammal 2016-02-20, 07:06   #39

sirlarssons avatar

Sharp$: 2741
Standard

Sen när blev Uffe sveriges bästa kusk? Bland det sjukaste jag hört. Skål!
Captain21 (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 09:47   #40

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Äh, bild syns ej men står iaf.

"Surt som fan, vi får stryka Conrads Elsa pga snökaoset på vägarna."
hugotheboss (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 09:47   #41

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

13 Conrads Elsa kommer att strykas p g a snökaos på vägarna. Källa Fredrik Fällgren twitter
Gammal 2016-02-20, 10:15   #42

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Snö även i Bollnäs i eftermiddag och när man ser den mediokra klassen på tävlingarna där man skulle kunna tro att 15 hästarsloppen är lunchtrav längtar man mer till våren än någonsin.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 10:34   #43

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Vad sägs om 7 Reorder från springspår avd1?
Avd5 ser öppet ut och vrf inte 12 Ibra gigant
Avd6 3 Just Happy såg jag senast hur laddad den var över mål och har många 1or i raden en bit tillbaka, spik tänker jag, dessutom har snoken den som bomben..
Avd7 tror 3 Dionne sisu kan få ett bra lopp och avgöra
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 10:38   #44

Shooters avatar

Standard

Om Jansson är lite taktisk idag så väntar han inte till 600-700 kvar och drar fram de andra, utan kör till efter 500-1000 m och lägger sig utvändigt eller trycker sig till spets med Lesja Kongen. Jag tror den vinner i så fall. Egentligen borde jag köra själv.
mackpeter (+5)
Gammal 2016-02-20, 11:04   #45

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 396
Standard

Citat:
Om Jansson är lite taktisk idag så väntar han inte till 600-700 kvar och drar fram de andra, utan kör till efter 500-1000 m och lägger sig utvändigt eller trycker sig till spets med Lesja Kongen. Jag tror den vinner i så fall. Egentligen borde jag köra själv.
Tydligen ska Ulf Ohlsson som tidigare kört hästen sagt att han bara tror den vinner. Funderar på att spika mig ur det loppet med den.
denfete är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 11:06   #46
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Dissas rejält av SpV: "Ska med vid sju eller fler streck.". Har de koll - eller har Spiken börjat jobba hos dem?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 11:14   #47

Standard

Jansson är ju född i ett kallblodsstall och är jämte Kontio världens bäste kallblodskusk.
11 Lesjakongen är ett MÅSTE på min kupong. Tyvärr högt rankad av SS och TT.
Gammal 2016-02-20, 11:27   #48

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av denfete Visa inlägg
Tydligen ska Ulf Ohlsson som tidigare kört hästen sagt att han bara tror den vinner. Funderar på att spika mig ur det loppet med den.
Låter bra. Jag har den såklart som spik.

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Dissas rejält av SpV: "Ska med vid sju eller fler streck.". Har de koll - eller har Spiken börjat jobba hos dem?
Jag bryr mig inte om vad olika media tippar, men det är ju bara bra om de inte tror likadant.
Gammal 2016-02-20, 11:40   #49

Fiduss avatar

Sharp$: 1697
Standard

En analys, mest för att gå emot doob och hans tankar.

Omgångens bästa spik:

6 Fighting Bax känns som klart bästa hästen på framvolten. Luktar tidig ledning och sedan får de jobba, Marc och Nicklas, för att kunna utmana ifrån tillägg. Gick ju undan på tilltalande vis senast. Spik!

Roliga spiken:

12 Tand Tuff måttades in bekvämt av J-O senast. Han har strött en del lovord över hästen senaste tiden. Klart den har bra chans här också! Med slagläge in mot det långa upploppet borde det vara bäddat för repris.

Mina lås:

LÅS 1: Kan vara så att 5 On Track Piraten bara vinner, såklart. 9 Nahar har visat på härlig form i de senaste starterna. Plockade ned Spring Erom vid senaste vinsten, en häst som jag tyckte var ”bara bäst” i senaste guldloppet. Vid Jägersrostarten avslutade Nahar till en mycket bra pallplacering bakom riktigt bra vinnare. Två streck för mig.

LÅS 2: Här går jag på intryck ifrån senare starter. 3 Ashoka studsade fram så fint som bara en Berghtränad Love You:are kan göra vid vinsten. Lite mer stum senast, men Robban har nog ställt i ordning till V7. 10 Boy Hornline:s upplopp senast var en fröjd att skåda. Visst var det ett enkelt gäng, men intrycket vill jag följa upp! Två lite mindre betrodda för att få upp potentialen på systemet.

Skrällarna under 10%:

Avd 1: 2 Wild Thing(3%) gillar jag mycket. Ett tänkbart spikförslag ifall det önskas en ospelad sådan. Alltid rejäl, tål lite tuffare upplägg, kan speeda bra och springer 15-tider som en klocka. Här ska liras VP!
7 Reorder(2%) visar prov på att vara kapabel och går till slut. Lär vinna igen under våren och vi ser väl ett av de sämre klass II-försöken här? 11 Tempura(1%) har visat liknande kapacitet när den vann över just Reorder. Jorma!

Avd 6: 9 Spring Chicken(7%) visade bra takter under senhösten. Om den formen är hästen given på kapacitet. Jag är lite förbryllad över skotvånget här, men %:en gillar jag. Slagit hästar regelrätt som förmodligen varit favoriter i ett lopp som det här.
12 Gaia Sund(9%) avslutar strålande för dagen. Sådant gillar jag och det långa upploppet passar ju som hand i handsken! Den här vägrar jag åka på!
2 Miss Prelong tror jag inte sätter en fot rätt i starten. Örjan!

Avd 7: 8 Melker(2%) plockade enkelt skriket Random Shot över upploppet senast. Glänser av form och har en skalle av guld. Jag vet vem av dessa två jag pröjsar för just idag. Melker är en häst jag tror slår 2 Global M. ifrån dödens 10ggr av 10, då "miljonären" är en vardagsloppsslitare som bäst. 12 Hero Sjöhammar(3%) är van tuffa hästar och som ospelad betalar jag gärna för de sämsta spåren i loppet.
1 Ochongo Face(7%) är jag svag för och lär få ett bra lopp. Om tillbaka i form. Uffe!

Sådär, hyllat och sågat. Litegrand på kusk. Kan bara ge bra betalt detta!

Systemet för en lagom peng:

I: 2,7,8,11
II: 12 (Tandtuff)
III: 5,9
IV: 6 (Fighting Bax)
V: 3,10
VI: 9,12,14
VII : 1,4,8,12

192 rader

Wolfman (+7)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 11:43   #50
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg

Men, då borde väl 12 Gaia Sund vara fullkomligt stenklar? Ensam på springen, "bara" 6 hästar på start. Kan hon hamna sämre än tredjepar utvändigt? Eller är man för optimistisk, tro? Att ens begära att Tillmann ska få iväg henne från start, står säkert och stampar eller tar en startbrasa på 30-40 meter. Sen väljer Tillmann en invändig löpning. För att "spara" på hästen....

13 Spring Chicken spelades senast. Dumstruten på. Och om man ska dra några slutsatser från den insatsen så är det nog läge att fundera på om hon ska bli fölmärr eller skickas till slakt. Hon tycker inte att det här är roligt längre....borde inte vara rankad 4.

Senast redigerad av Stankarn den 2016-02-20 klockan 11:46.
Gammal 2016-02-20, 11:50   #51

Sharp$: 23
Standard

Citat:
Men, då borde väl 12 Gaia Sund vara fullkomligt stenklar? Ensam på springen, "bara" 6 hästar på start. Kan hon hamna sämre än tredjepar utvändigt? Eller är man för optimistisk, tro? Att ens begära att Tillmann ska få iväg henne från start, står säkert och stampar eller tar en startbrasa på 30-40 meter. Sen väljer Tillmann en invändig löpning. För att "spara" på hästen....

13 Spring Chicken spelades senast. Dumstruten på. Och om man ska dra några slutsatser från den insatsen så är det nog läge att fundera på om hon ska bli fölmärr eller skickas till slakt. Hon tycker inte att det här är roligt längre....borde inte vara rankad 4.
.

Har du sett Tillman pricka i volt nån gång? Det har inte jag.
tomtom2 (+3)
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 11:55   #52

Standard

Så här blev mitt bolagssystem idag.

1) 1,5,8 r9-4 (streckar de med bäst chans men hade gärna haft råd med 4 och 9)
2) 1,3,4,6,8,10,11,12,14,15 r7-9 (kan inget om kallblod. Streckar många och hoppas på 8)
3) 5 r9-1 (upplagt för 5 OTP. Sådan herre sådan hund - Nahar är oberäknelig)
4) 6 r10-2 (Redén låter lyrisk. Ännu mer plats efter strykningen)
5) 1,2,3,5,7,9,10,11 r4-6 (här vill vi ha en liten skräll)
6) 2,3,9,11,12,14 r15-7 (Jennifer - visa nu att du kan köra fältets bästa häst från ensamt springspår - jag kanske spikar dig på mitt eget system)
7) 4,11 r1-2 (det bör räcka med dessa. 4 vinner i parti och minut. 11 alltid farlig med Örjan)

Kostar 1440:- + boost.
P.S. TV4 får en massa reklampengar av ATG. Dom har ett cirkuståg med lastbilar i Bollnäs inför dagens sändningar. I Jespers sändning kl 11.20 borde dom visa inslag om banans beskaffenhet och något aktuellt inför V75. Intet ont om det rörande reportaget om den rullstolsbundna flicka med hästintresse - men det behöver inte sändas istället för reportage direkt från banan.D.S.
DonDraper (+1)
Gammal 2016-02-20, 12:07   #53

2018

Standard

Det känns ytterst oseriöst att nästa samtliga stora tipstjänster har lagt Traveling Man före On Track Piraten. OTP sitter i spets efter 150 meter och då ska TM ta ner honom från dödens? Med skor? Som 11-åring? Fattar ingenting.
Gammal 2016-02-20, 12:14   #54

Fiduss avatar

Standard

1 EBU B. Boko har sett väldigt fin ut i samtliga starter på slutet då hästen fullföljt. Den känns mycket streckvärd till 17%.

På mitt system för under hundringen valde jag bort hästen, men "ångrar mig" redan.
Klart den borde varit med på kupongen.

Jag kör tvillingutgång med den och hoppas favoriten kommer bort/ ej räcker till.
Hästen får bli tvåa!

Gammal 2016-02-20, 12:17   #55

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Kleppe Manden borde vinna detta tidsmässigt. Står 20m bättre till än dom på tillägg som han springer lika fort med. Janne Norberg är världselit när det kommer till att köra kallblod.
asgaya3141 (+3)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 12:19   #56

Fiduss avatar

Standard

Citat:
Det känns ytterst oseriöst att nästa samtliga stora tipstjänster har lagt Traveling Man före On Track Piraten. OTP sitter i spets efter 150 meter och då ska TM ta ner honom från dödens? Med skor? Som 11-åring? Fattar ingenting.
Jag håller med. Hästen har varit sämre med skor på slutet inget snack.
Deras tips ska tas med en nypa salt. De leker med stora system och främst på V75 öser de på med halvgalna spikar i hopp om att träffa rätt.
Det ger bra reklam att lyckas en gång var 3:e år, ju.

Nu ska hästen förvisso gå med lättare skor, men därifrån till att seriöst lägga TM före är ju ett upplägg för att kunna skryta upp ranken i efterhand om det lyckas. Om inte har de ju rätt ändå.

Red: Med en nypa salt, så menar jag toppranken. Ofta de väljer att ej lägga den självklart mest streckade överst.
Tipsen håller ofta bra nivå.
Travnet gillar jag att läsa. Välgrundat nästan alltid. Bra motiveringar.
Ofta gillar jag Snokens rank bäst inför omgångarna.

Senast redigerad av Fidus den 2016-02-20 klockan 12:40.
Gammal 2016-02-20, 12:33   #57

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5438
Standard

Kan Apalachicola ta spets i sjätte?
Linderoth i spets med ett sto, har ju skrälla förut med de förutsättningarna, är hon startsnabb nog för ledningen då skall hon räknas.
Gammal 2016-02-20, 12:39   #58

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 5592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
.

Kolla Monty Python på Youtube: 100m dash for people with no sense
of direction.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 12:42   #59

Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Kolla Monty Python på Youtube: 100m dash for people with no sense
of direction.
Haha jag behöver inte kolla för jag har den på näthinnan, ungefär så brukar det vara när Tillman inte kan hålla i hästarna.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 12:58   #60

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Har Goop semester eller är han avstängd?
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 13:11   #61
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Kan Apalachicola ta spets i sjätte?
Linderoth i spets med ett sto, har ju skrälla förut med de förutsättningarna, är hon startsnabb nog för ledningen då skall hon räknas.
Ska Linderoth ta spets...? Om de andra galopperar från start så kanske. Lite Haugstad-varning på honom. Eller heter det Tillman-varning?
Gammal 2016-02-20, 13:20   #62

Sharp$: 2119
Standard

Matchningen av Ochongo Face, den förbryllar mig. Får högst ta ett fjärdepris idag för att stanna i klassen. Om den vunnit senast hade den gått ur klassen.

Vad har jag missat
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 13:20   #63

Standard

Tack Lars Andersson bollnästravet snygga fina tips på hemsidan.Du kan ditt Norrlandtrav fast jag köper inte dinna Kalllblod
Gammal 2016-02-20, 13:22   #64

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg

Undra varför det va surt när Catch The Cach har haft tre ben i mål sen listorna kom ut i söndags.
Gammal 2016-02-20, 13:23   #65

hakan11241s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3648
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Vi börjar i kallblodsloppet där det finns goda möjligheter till skräll! 3 Essis Lille Alfred stretar emot bra i spets till 6%!
Detta var polarens tanke också när vi tog ut raden, så jag testar även med en hunka vinnare på BET 365 @20 i odds!
hakan11241 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 13:29   #66

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hakan11241 Visa inlägg
Detta var polarens tanke också när vi tog ut raden, så jag testar även med en hunka vinnare på BET 365 @20 i odds!
Tror du att den tar sig förbi Gustav E från start?
Gammal 2016-02-20, 13:50   #67
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Tack Lars Andersson bollnästravet snygga fina tips på hemsidan.Du kan ditt Norrlandtrav fast jag köper inte dinna Kalllblod
Är det inte böttre att du mejlar honom direkt med dina beundrarmail istället för att skita ner ytterligare ett forum med dina papegojinlägg? Eller har du fått betalt av Lars? Har du prostituerat dig?
Gammal 2016-02-20, 13:51   #68

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 409
Standard

Citat:
Matchningen av Ochongo Face, den förbryllar mig. Får högst ta ett fjärdepris idag för att stanna i klassen. Om den vunnit senast hade den gått ur klassen.

Vad har jag missat
Idag tror jag dom försöker få så att hästen ska få upp farten.tror dom kommer starta hästen på 2640m nästa gång.
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 13:51   #69

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Bara "Spojs" som har nämnt Dragon Powerfly i hela tråden!! Enda responsen på det inlägget var en liten sågning av Broder H....

Säger som Doob - "folk är fulla"

Visst kanske Fighting bax bara är bäst om han går felfritt. Kan ju släppas till spets pga att han e så stor favorit och intrycket senast var ju fint. MEN om han sviker som favve så tror jag stenhårt på Dragon Powerfly, trots bakspår på tillägg.... Linderoth håller denna riktigt högt och han har bara kört prepare sista 2 starterna.. Denna gången har han aviserat offensiv styrning och kommer syna dödens vid lustempo... Jag är tämligen säker på att han är bästa hästen i loppet tillsammans med favoriten och jag tror detta kommer bli en riktig klassklättrare. Utstrålning har hästen så det räcker och blir över och stark är han. Stammen går inte heller att klaga på och farten har han. Han har platsat i 50% av sina starter och nu i 5/6 senaste och i sjätte starten var han 4:a.
OM bara Linderoth står vid sitt ord, och inte kör bort honom denna gången, så är han garanterat topp-3 och jag tror på bra vinstchans om favoriten kommer bort.

Han gav 3,5 på bet365 och 3,35 på PLATS Unibet när oddsen släpptes och han ligger fortfarande bra i odds. Jag har lagt min högsta insats för året på detta liret!

Att han nu är streckad på 3,0% på V75 är bara ett skämt som man får tacka för.
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 13:54   #70
Banned

Standard

Citat:

Vad har jag missat
Ditt sista. Tror inte att man - med den här kusen - bryr sig så mycket om man är kvar i klassen eller ej, om man kan växla ut en vinstcheck på rikstoton.
Gammal 2016-02-20, 13:57   #71

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
Bara "Spojs" som har nämnt Dragon Powerfly i hela tråden!! Enda responsen på det inlägget var en liten sågning av Broder H....

Visst kanske Fighting bax bara är bäst om han går felfritt. Kan ju släppas till spets pga att han e så stor favorit och intrycket senast var ju fint. MEN om han sviker som favve så tror jag stenhårt på Dragon Powerfly, trots bakspår på tillägg.... Linderoth håller denna riktigt högt och han har bara kört prepare sista 2 starterna.. Denna gången har han aviserat offensiv styrning och kommer syna dödens vid lustempo... Jag är tämligen säker på att han är bästa hästen i loppet tillsammans med favoriten och jag tror detta kommer bli en riktig klassklättrare. Utstrålning har hästen så det räcker och blir över och stark är han. Stammen går inte heller att klaga på och farten har han. Han har platsat i 50% av sina starter och nu i 5/6 senaste och i sjätte starten var han 4:a.
OM bara Linderoth står vid sitt ord, och inte kör bort honom denna gången, så är han garanterat topp-3 och jag tror på bra vinstchans om favoriten kommer bort.

Han gav 3,5 på bet365 och 3,35 på PLATS Unibet när oddsen släpptes och han ligger fortfarande bra i odds. Jag har lagt min högsta insats för året på detta liret!

inte alls omöjligt men ingen nämner heller den värsta hästen mot favoriten BENJI DANA om kan lägga allt på rygg 15 gånger va bra betalt hos spelbolagen.
Gammal 2016-02-20, 13:58   #72
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg

Kan inte låta bli att citera Jajjan...

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Kolla Monty Python på Youtube: 100m dash for people with no sense of direction.
Gammal 2016-02-20, 14:07   #73

doobs avatar

Standard

Citat:

Vad har jag missat
Att dom inte ens behöver mörka dagens körning för ett 4-5-pris! Hästen blir medvetet fast invändigt och viola! Där har du matchningen!

Otroligt överstreckad!
Gammal 2016-02-20, 14:10   #74
Banned

Standard

Citat:
inte alls omöjligt men ingen nämner heller den värsta hästen mot favoriten BENJI DANA om kan lägga allt på rygg 15 gånger va bra betalt hos spelbolagen.
Men för helvete, läs inläggen på forumet innan du sätter igång med spammandet.....

Citat:
Omgångens bästa spik:

6 Green Bax i volt där den oftast inte tar ett steg rätt till 58%.... Tjänstefel att inte gardera den! KLART överstreckad!

Min förstahäst i loppet och en av dagens mest bortglömda hästar är 13 Benji Dana!! Varför i helvete är den bara streckad på 6%?? Obegripligt! Kanonspår som dessutom bekräftas i intervju vara optimalt. Såg ut som ett kärnkraftverk när den väl kom loss och vann totalt ohotad näst sist. Såklart skrik på V75 i starten därpå där den blev avslagen kort före mål efter en 750 metersspurt i 12-tempo av Roger Amerika som trivdes på sina breddgrader! SJUUUUUKT värde!

Det var doob´s tankar! Lycka till!
Gammal 2016-02-20, 14:12   #75
Banned

Standard

Citat:
Att dom inte ens behöver mörka dagens körning för ett 4-5-pris! Hästen blir medvetet fast invändigt och viola! Där har du matchningen!

Otroligt överstreckad!
Överstreckad till 8%? Känns inte som att det är så väldigt mer än en estimerad vinstchans...
Gammal 2016-02-20, 14:13   #76
Banned

Standard

Citat:
Ska den "lägga allt på rygg 15 ggr"? Låter nästan lite barnförbjudet.....
Gammal 2016-02-20, 14:30   #77

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Wink

Humor

Citat:
Matchningen av Ochongo Face, den förbryllar mig. Får högst ta ett fjärdepris
idag för att stanna i klassen. Om den vunnit senast hade den gått ur klassen.
Vad har jag missat
Lite att tänka på för alla, ju mindre du vinner idag desto mer kan du vinna i framtiden.
Egentligen spelar alla på trav på det viset. OHW

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 14:38   #78

Sharp$: 1002
Standard

On track piraten har straffspark idag, traveling man kan räknas bort för han har inte visat ett dugg sen barfota förbudet kom. Det som talar emot är att otp har gått 2 väldigt tuffa lopp på kort tid. Narold vox är inte en sämre häst på denna distans. Och nahar vet man aldrig vart man har. i 7e avdelningen är top of the world storfavorit, folk tycks ha glömt ochongo face som är helt okej i starten och om de inte går åt helvete att han sitter instängd kan han vinna detta från dödens. tror att han kan hålla 50km/h i dödens hela loppet och ge top of the world mjölksyra till upploppet. Fighting Bax känns mer som en chansspik enligt mig, lite full är jag och det står jag för
whaton (+10)
Drphilsner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 14:57   #79

Sharp$: 1485
Standard

Hmm... Jag läser men sällan skriver.
Jag "ser" en tendens att de flesta ska välta favoriter. Visst, det händer ofta. Men att medvetet välta favoriter bara för att. Det gäller att värdera chanserna i alla lopp. Bara för att en häst är dunderfavorit betyder inte det att den ska fällas. Den har ju trots allt bäst chans.

Nå, detta var inget gnäll. Mer av en reflektion.
Jag streckar Mona Ragazza. Prelong kan hoppa. Normalt skulle jag spika Prelong men den har för många g i raden för at jag ska känna mig säker.
Är banan bra tar jag med Nahar. Normalt spik på On Ttrack... Någon timme kvar..
teddydead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 15:07   #80

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
.

Plötsligt händer det
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 15:07   #81

Standard

Vilken underbar bana kan bli bra det här.
Gammal 2016-02-20, 15:11   #82

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7517
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av teddydead Visa inlägg
Jag "ser" en tendens att de flesta ska välta favoriter. Visst, det händer ofta. Men att medvetet välta favoriter bara för att. Det gäller att värdera chanserna i alla lopp. Bara för att en häst är dunderfavorit betyder inte det att den ska fällas. Den har ju trots allt bäst chans.

Jag streckar Mona Ragazza. Prelong kan hoppa. Normalt skulle jag spika Prelong men den har för många g i raden för at jag ska känna mig säker.
För mig är Mona Ragassa från ett femte spår i volt med Ove Berglin och på tillägg på v75, inget. Men alla som startar kan ju i princip vinna.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 15:15   #83

Grants avatar

Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Hmm... Jag läser men skriver sällan.
Jag "ser" en tendens att de flesta ska välta favoriter. Visst, det händer ofta. Men att medvetet välta
favoriter bara för att. Det gäller att värdera chanserna i alla lopp. Bara för att en häst är
dunderfavorit betyder inte det att den ska fällas.
Just idag kan det vara befogat då 5 av 7 är lite tveksamma som favoriter.
= Bra utdelning?

1 - 5 SEMBS REBIR helt OK till 41%

7 - 4 TOP OF THE WORLD helt godkänd till 52%

avd 2,3,4,5,6 och frågetecknen radar upp sig på favoriterna.

Däremot går det att ha med en favorit trots att man inte spikar.
Gardering heter det.

Mvh Uffe

Senast redigerad av Grant den 2016-02-20 klockan 15:17.
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 15:20   #84

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 2952
Standard

Nu har jag problem med Atg-live igen , kan titta mellan 3-6 minuter , sen får jag starta om igen, någon mer som har liknande problem?
joalore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 15:23   #85

Sharp$: 2412
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joalore Visa inlägg
Nu har jag problem med Atg-live igen , kan titta mellan 3-6 minuter , sen får jag starta om igen, någon mer som har liknande problem?
Samma här!
Djingis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 15:27   #86

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

10 mil till banan, kan vinna.
Varför inte ställa upp ?

Citat:

Vad har jag missat
Gammal 2016-02-20, 15:35   #87

Reg.datum: nov 2015
Sharp$: 1786
Standard

Sköna spikar

Idag bankar jag in två sköna spikar!
Tillman har gått ut och sagt att hon har order att köra i spets med Åhlunda Survivor. Spets och slut hoppas vi där! 7%

Sen avslutar jag med att spika Be Spontainius med Redén till 6%

Tror båda har en bra chans och är fina spikar till dagens omgång där vi ska fälla ett gäng favoriter
Nispen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 15:36   #88

Sharp$: 3586
Standard

hej doob vad har du för system förslag idag tack?
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 15:38   #89

Reg.datum: sep 2015
Sharp$: 521
Standard

Slängde in ett spel.

1: 1,5,8
2: 1,3,4,6,11,12
3: 5 ON TRACK PIRATEN
4: 2,6,9,11,13,14
5: 3 AHSOKA
6: 3,12
7: 4,9,11

Lycka till alla!
Coenic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 15:39   #90
Banned

Standard

Citat:
Jag har problem med Jarmo Klantio. Kör inte en meter från start för att ta emot favoriten - med fältets startsnabbaste häst. Istället låter han en helt formlös favorit få promenera till spets - för att få förmånen att ta dödens istället? Bra jobbat!
Gammal 2016-02-20, 15:43   #91

Standard

Citat:
Fortfarande likadant.
Gammal 2016-02-20, 15:53   #92

2018

Standard

Citat:

Och ändå sitter vi här och säger att omgångens största favorit har en straffspark och dömer ut tipstjänsterna som rankar TM först i samma lopp. Jag tycker överlag att "vi" försöker fälla favoriter som kan fällas på detta forum. Som till exempel Fighting Bax som det finns frågetecken kring och Top of the World som inte får gå i spets.
Gammal 2016-02-20, 15:54   #93

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
det har jag
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 16:01   #94
Banned

Standard

Stänkarns´ lördagstankar:

Har pluggat alldeles för lite idag så det finns "luft" i resonemangen. Men man vet aldrig, det har hänt förut att man fått in V5an när man bara blundat och pekat...

V75:2 - 15 Sjö Odin
Trodde mycket på 11 Lesja Kongen senast men "kommunaren" 12 Tand Tuff var helt enkelt bäst för dagen. Inte ens ljusårs skillnad i körförmåga kunde ändra på den saken. Nu undrar jag nästan lite över att Ulf O hamnat så långt ner i ranken. Har varit mycket "stim" på den här när den den startat på rikstoton på slutet - nu är den streckad unde 10%.

V75:1 - 8,1,4,2,5
Tänkte få se Erik Svensson i spets här. Och köra så länge lampan lyser. Favoriten ska nog sänka en eller ett par sekunder för att vinna idag. Både 1 och 8 är bättre hästar (för stunden). Notera att 8 Bottnas Commandeur vinner när han slipper olyckan i sulkyn.

V75:6 - 12 Gaia Sund
Trots alla MontyPython-klipp - om Tillman ska vinna ett lopp i år så måste det här vara en av de bästa chanserna. Kan vinna det här även om hon sitter sist 400 kvar men med lite tur så hamnar hon inte absolut sist och då ska det vara en bra chans.

V75:5 - 10 Boy Hornline
Tänkte att lärling Svedlund ska fixa degen idag. Riktigt startsnabb, kör från start även om det är bakspår. Gick nedåt 1.09 sista 500 senast. Har absolut tillräckligt med fart i benen.

Lycka till!
Gammal 2016-02-20, 16:03   #95

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
det har jag
Pepparpeppar, nu har min live funkat i en kvart. Men rasar väl, när jag snart ska lämna in V75-systemet.
Gammal 2016-02-20, 16:07   #96

Shooters avatar

Standard

Klantigt att sätta på fel vojlockar på 11 och 15 i kallisloppet. Lesja Kongen ser fin ut i alla fall.
Gammal 2016-02-20, 16:07   #97

Standard

Citat:
Klantigt att sätta på fel vojlockar på 11 och 15 i kallisloppet. Lesja Kongen ser fin ut i alla fall.
Var det så?
Gammal 2016-02-20, 16:17   #98

newbranchs avatar

Sharp$: 1891
Standard

V4-1
Bestraffningar: Vidén Zandra, avstängning 160305-160318, för att ha stört medtävlare vid nedtagning av galopperande häst.

V4-2
Startförbud: 10 VÄRSTING KUNGEN (startförbud 160220-160301 (orent trav))
Bestraffningar: Arvidsson Stefan, 300 kr, för att ha försenat starten.

V4-4
Bestraffningar: Ohlsson Ulf, 1200 kr, för att ha kört/ridit för tidigt över startlinjen.
newbranch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 16:17   #99

2018

Standard

1-8 känns som en sund tvilling i första. x500 kr.

edit: fint värde på 1-12 också
Gammal 2016-02-20, 16:19   #100

Manprinsens avatar

Standard

Kleppe Manden och On Track Piraten. Nu kör vi!
Gammal 2016-02-20, 16:20   #101

Shooters avatar

Standard

Citat:
Var det så?
Japp!
Gammal 2016-02-20, 16:25   #102

Sharp$: 789
Standard

Gött! Den första fälld
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 16:25   #103

Manprinsens avatar

Standard

Kungen av Norrland

Grattis om nån vågade spika
Gammal 2016-02-20, 16:26   #104

Sharp$: 6340
Standard

Kasst av jorma. Runda stoppklossen snabbare. Skulle gått i början av sista sväng.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 16:26   #105

2018

Standard

Citat:
1-8 känns som en sund tvilling i första. x500 kr.

edit: fint värde på 1-12 också
Fint lopp av Bottnas, men att ta rygg ledaren när man får springa i tredje och fjärdespår i de två sista kurvorna kändes inte görbart.

Skönt att ha spiken inne på ena systemet och utgången på andra. Nu ser det ljust ut!

Senast redigerad av oggeb den 2016-02-20 klockan 16:27.
Gammal 2016-02-20, 16:26   #106

Standard

Snyggt alla ni som spikade ettan.
Gammal 2016-02-20, 16:28   #107

Shooters avatar

Standard

Det var synd att Barack Boko fastnade, såg fin ut.
Gammal 2016-02-20, 16:29   #108
Banned

Standard

Citat:
Stänkarns´ lördagstankar:

V75:1 - 8,1,4,2,5
Tänkte få se Erik Svensson i spets här. Och köra så länge lampan lyser. Favoriten ska nog sänka en eller ett par sekunder för att vinna idag. Både 1 och 8 är bättre hästar (för stunden). Notera att 8 Bottnas Commandeur vinner när han slipper olyckan i sulkyn.
Nästan 40 ggr pengarna på tvillingen? Tack för kaffet...

Och favoriten? Nja, måste nog hem och träna lite.
Gammal 2016-02-20, 16:29   #109

hammmmmars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Kungen av Norrland

Grattis om nån vågade spika
Danke =)
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 16:32   #110

Shooters avatar

Standard

Nu ska vi strax se hur Jansson lägger upp taktiken.
Gammal 2016-02-20, 16:35   #111

Standard

Siktar på dubbeln 3-12 mot 3 kapooow
Gammal 2016-02-20, 16:36   #112

Manprinsens avatar

Standard

Nu kommer veckans chansning med Kleppe Manden. Går den felfritt kan Janne ställa in klockan och köra hem detta.
Gammal 2016-02-20, 16:38   #113

Fiduss avatar

Standard

Citat:
Nästan 40 ggr pengarna på tvillingen? Tack för kaffet...

Och favoriten? Nja, måste nog hem och träna lite.
Den tvillingen och det "sköna" platsoddset gick åt fanders för att ATG.se suger!
Gammal 2016-02-20, 16:41   #114
Banned

Standard

Fantomkusken OAL kör 7 Moeses, bara att ladda degen....!
Gammal 2016-02-20, 16:42   #115

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 195
Standard

V75 BOLLNÄS 2016-02-20 Totalt: 2504 rader 15

RAM

1 : B: 5-8-1u C: 9-12-4-2
2 : B: 6-11-12u-10 C: 15-1-3-14-4
3 : A: 5 spik
4 : B: 6-10 C: 2-13
5 : B: 1-9-3u-11 C: 2-10-5
6 : B: 2-14-12 C: 3-9-11-7
7 : A: 4-11

100 % chans på 7 rätt

Minst av dessa:
A: 2
B: 1 eller 4
C: 1 eller 4
U: 1 -
larockma är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 16:47   #116

Standard

Den var underbar
Gammal 2016-02-20, 16:47   #117

Sharp$: 1331
Standard

Härligt!! ,snacka om körspögynnad..
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 16:47   #118

Shooters avatar

Standard

Vad är det för korkskallar i studion? Niven och Nybrink. De tycker att det var ett skitkul lopp. Jag tycker det är jäkligt trist när så många av de bästa hästarna hoppar bort sig.
Gammal 2016-02-20, 16:48   #119

Standard

Trist lopp men 1an var bara bäst.
Gammal 2016-02-20, 16:49   #120

Shooters avatar

Standard

Citat:
Trist lopp men 1an var bara bäst.
Det hade den kanske inte varit om fler stått på benen.
Gammal 2016-02-20, 16:49   #121

Manprinsens avatar

Standard

Helvete vilket pajaslopp. Kleppe hade nog vunnit utan galoppen
Gammal 2016-02-20, 16:50   #122
Banned

Standard

haha...var det verkligen nån som vann i det där loppet? Maken till sopgäng och sopkuskar var det längsen man såg.

Grattis Glenn!
Gammal 2016-02-20, 16:50   #123

Standard

R.N Skoglund har fan i mej rätt.
Gammal 2016-02-20, 16:51   #124

Manprinsens avatar

Standard

Vettefan om lågklassiga kallblodslopp hör hemma på v75 i ärlighetens namn?
Gammal 2016-02-20, 16:52   #125

Standard

Citat:
Det hade den kanske inte varit om fler stått på benen.
Det är bara hypotetiskt jag ger mig inte in vem som skulle vunnit.Loppet var öppet på förhand.
Gammal 2016-02-20, 16:53   #126

Shooters avatar

Standard

Citat:
Det är bara hypotetiskt jag ger mig inte in vem som skulle vunnit.Loppet var öppet på förhand.
Det värsta som finns när man singlat är när de hoppar bort sig. Man vill ju se dem vara med och tävla. Om de sedan körs som de ska men inte räcker så är det helt okej med det.
Gammal 2016-02-20, 16:55   #127

Standard

Citat:
Det värsta som finns när man singlat är när de hoppar bort sig. Man vill ju se dem vara med och tävla. Om de sedan körs som de ska men inte räcker så är det helt okej med det.
Det är är grymt tråkigt när spiken faller det är ju den som bygger hela 7an.
Gammal 2016-02-20, 16:56   #128

Sharp$: 1097
Standard

Sjukt... har inte åsnan på 7 hästar?!?!?! Faaaaaan!!! Spikar ebu b boko.... på båda systemen. Men tar inte med ettan..... suck!!!!!!
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 16:56   #129

Sharp$: 1331
Standard

Citat:
Vettefan om lågklassiga kallblodslopp hör hemma på v75 i ärlighetens namn?
? Ett lopp där nästan alla kan vinna är väl verkligen ett lopp som hör hemma på V75...Att 1:an som vann var väl ingen överraskning om man kollar hans starter i Sverige , tog en kort galopp dessutom..Mycket spelvänligt lopp
SO (+5)
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 16:58   #130

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
? Ett lopp där nästan alla kan vinna är väl verkligen ett lopp som hör hemma på V75...Att 1:an som vann var väl ingen överraskning om man kollar hans starter i Sverige , tog en kort galopp dessutom..Mycket spelvänligt lopp
Med det resonemanget kan vi köra v75 med breddlopp. Kasta pil ungefär.
Gammal 2016-02-20, 17:02   #131

Standard

Det kallblod som fick rejält stryk var Huselius' drag 4 %-aren 14 Qvarting. Han stördes grymt på snabb frammarsch av 7 Moeses, som drogs ut av OAL under galoppen. Synd.
Men man får vara nöjd ändå med vinnande 7 %-aren.
Gammal 2016-02-20, 17:03   #132

Standard

Robert Bergh kommer göra det igen sätta dit Nahar.
Gammal 2016-02-20, 17:04   #133

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5600
Standard

Norskt kallblod som gjort flera bra lopp i Sverige

garderingslopp och lätt att hitta om man kollar upp hästen lite, spögynnad

troligen gynnad av distansen också.
Spiken64 (+5)
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 17:06   #134

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
Norskt kallblod som gjort flera bra lopp i Sverige

garderingslopp och lätt att hitta om man kollar upp hästen lite, spögynnad

troligen gynnad av distansen också.
Vinner den om alla andra går felfritt? Knappast.
Gammal 2016-02-20, 17:07   #135

2018

Standard

Haha, det där var uppgjort på stallbacken...
Gammal 2016-02-20, 17:07   #136

Standard

Nu vinner Nahar
Gammal 2016-02-20, 17:09   #137

Manprinsens avatar

Standard

Snyggt Johnny
Gammal 2016-02-20, 17:10   #138

2018

Standard

Grattis alla speltjänster!

Jävla pajasranking av alla utom TT!

Edit: Såg att snoken också levererar tips utan att ha tallat på flaskan.

Senast redigerad av oggeb den 2016-02-20 klockan 17:12.
Gammal 2016-02-20, 17:10   #139

Standard

Gött att se, totalt överlägsen.
Gammal 2016-02-20, 17:10   #140

Shooters avatar

Standard

Rena promenadsegern! Och nu hade de dragit av banan, det borde de gjort inför förra loppet också.
Gammal 2016-02-20, 17:10   #141

Standard

Har sett O.T.P bättre men gör sitt jobb fast formen inte är 100.
Gammal 2016-02-20, 17:11   #142

Standard

Hoppas O.T.P den kommer till Olympaitravet då skall formen va på topp.
Gammal 2016-02-20, 17:12   #143

Standard

Härligt att man inte garderade OTP. Bra att kunna ha många streck i andra lopp.
SO (+5)
Gammal 2016-02-20, 17:13   #144

spelgameoddss avatar

Standard

O.T.P pajas häst og pajas johnny vinnare
Gammal 2016-02-20, 17:13   #145

hammmmmars avatar

Standard

Vad hände med Nahar där egentligen? Såg ut som han också stannade upp helt likt Jerven i förra loppet!
Gammal 2016-02-20, 17:14   #146

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Vad hände med Nahar där egentligen? Såg ut som han också stannade upp helt likt Jerven i förra loppet!
Tror åldern börjar ta ut sin rätt...
Gammal 2016-02-20, 17:15   #147

hakan11241s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3648
Standard

Citat:
Grattis alla speltjänster!

Jävla pajasranking av alla utom TT!

Edit: Såg att snoken också levererar tips utan att ha tallat på flaskan.
Ja,skrattmatch för Piraten. Grabbarna i Tv-sändningen hade också insett det lönlösa i att gardera
hakan11241 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 17:16   #148

whatons avatar

Sharp$: 1361
Standard

Citat:
totalt formlös tråkigt och se faktiskt...
whaton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 17:17   #149

newbranchs avatar

Standard

V75-2
Bestraffningar: Djuse Martin P, 2000 kr, avstängning 160305-160309, för snäv körning/ridning som grovt stört medtävlare.
Lindqvist Ove A, 2000 kr, för ouppmärksam körning/ridning.
Stenberg Glenn K, 2000 kr, felaktigt bruk av körspö.
Gammal 2016-02-20, 17:19   #150
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Vad är det för korkskallar i studion? Niven och Nybrink. De tycker att det var ett skitkul lopp. Jag tycker det är jäkligt trist när så många av de bästa hästarna hoppar bort sig.
Du måste nog räkna med att alla kan inte tycka som du. Viss skribent skrev att det var mediokra tävlingar (innan dom enas startade). Efter 3 avd tycker jag att det är härliga tävlingar och fina lopp, (oavsett om man hänger med eller inte) -
mackpeter (+3)
Gammal 2016-02-20, 17:20   #151

hammmmmars avatar

Standard

Citat:
Tror åldern börjar ta ut sin rätt...
Japp, otroligt svårt att räkna ut dagsformen på Nahar!
Gammal 2016-02-20, 17:21   #152

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Du måste nog räkna med att alla kan inte tycka som du. Viss skribent skrev att det var mediokra tävlingar (innan dom enas startade). Efter 3 avd tycker jag att det är härliga tävlingar och fina lopp, (oavsett om man hänger med eller inte) -
Och när har jag påstått att andra inte kan eller får tycka annorlunda? Eller menar du att jag inte ska få uttrycka min åsikt för att de har uttryckt sina?
Gammal 2016-02-20, 17:22   #153

Sharp$: 1097
Standard

Fyfan asså.. inget monstervärde men fan va snuskigt rätt ute man är på de. Men samma jävla skit. Får inget utbetalt... sätter tvillingen, tack sharps! Ni är helt rätt ute på de! Ni sa enu b boko (doob?). Någon nämde francais oxå, vilket gjorde de givet o spela tvilling. Men la ba en 50lapp. Torskat över 6 loppor denna veckan...

Hur missar man kallblodet på sju hästar... Men men... jobba in dubbeln! Tack sharps!!
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 17:23   #154

Standard

Citat:
Är du verkligen norrlänning - SO. Som har så positiv läggning.
Gammal 2016-02-20, 17:23   #155

Standard

Omstart nu så kan örjans häst får problem så kommer skrällen.
Gammal 2016-02-20, 17:23   #156
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det kallblod som fick rejält stryk var Huselius' drag 4 %-aren 14 Qvarting. Han stördes grymt på snabb frammarsch av 7 Moeses, som drogs ut av OAL under galoppen. Synd.
Men man får vara nöjd ändå med vinnande 7 %-aren.
Såg Qvarting i HOTING över lång distans, ute i spåren hela loppet, mäktig styrka, Tackar för tvillingen 91 ggr,,,,
mackpeter (+3), hammmmmar (+5)
Gammal 2016-02-20, 17:25   #157

Standard

Inget fel på dessa tävlingar i Bollnäs.
Gammal 2016-02-20, 17:30   #158

Standard

Herregud vilken skolstart Örjan gör från springspåret. Och får köra i 17-fart.
Gammal 2016-02-20, 17:32   #159

Standard

Grymt fin idag grattis Reden.
Gammal 2016-02-20, 17:32   #160

Shooters avatar

Standard

2:an hoppar, 10:an får en dålig rygg och bryter sedan ut, medan Kihlström får bestämma i spets med storfavoriten. Nu lutar det inte åt någon högre utdelning.
Gammal 2016-02-20, 17:33   #161

Manprinsens avatar

Standard

Det var den "iskalla" favoriten
mackpeter (+3)
Gammal 2016-02-20, 17:34   #162

Standard

Citat:
Såg Qvarting i HOTING över lång distans, ute i spåren hela loppet, mäktig styrka, Tackar för tvillingen 91 ggr,,,,
GRATTIS! Hoppas du lirade ordentligt.
Gammal 2016-02-20, 17:35   #163

Standard

Skönt , 4 rätt hittills , nu spik på Jennifer
Gammal 2016-02-20, 17:36   #164

spelgameoddss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spelgameodds Visa inlägg
Fighting Bax med förra insatsen i minnet, Hästen är rask från start, så med springspårets hjälp blir jag inte förvånad om örjan tidigt placerar henne i tät
spids og slut bäste spike
yesss
Gammal 2016-02-20, 17:40   #165

spelgameoddss avatar

Standard

kom så Åhlunda Survivor med jänkarvagn spids og slut
Gammal 2016-02-20, 17:41   #166

hammmmmars avatar

Standard

Två skrällar nu(Snowman och Monas Ragazza) så blir det lite cash ändå =)
Gammal 2016-02-20, 17:46   #167
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Är du verkligen norrlänning - SO. Som har så positiv läggning.
Haha, det var roligt- Du har heller aldrig sett mig spy galla över kuskar som många här på sharps gör. Djävla nolla,. IQ noll, sopa och 200 andra tillmälen. Det är väl bara att gilla läget, så enkelt är det. Jag har försökt förklara det tidigare men folk fattar helt enkelt inte. Det finns ingen möjlighet att anordna 60 V75 tävlingar per år med TOPPHÄSTAR varje gång. Finns inte så många TOPP hästar i landet av s.k. V75 klass. Därför blir det naturligt en viss del "utfyllnad" i många lopp- Så varför hela tiden gapa om att det är uselt startfält???!!!
Spiken64 (+20)
Gammal 2016-02-20, 17:53   #168

Shooters avatar

Standard

Den var tydligen mer streckad än jag trodde.
Gammal 2016-02-20, 17:53   #169

Manprinsens avatar

Standard

Fitthelvete varför skulle den där jävla skithästen vinna!!!!
Gammal 2016-02-20, 17:53   #170

Standard

kunde hon inte fått kört lite saktare.
Gammal 2016-02-20, 17:55   #171

Shooters avatar

Standard

Nu har jag spik på Catch The Cash på V5. Det känns intressantare än sex rätt på V75. Behöver dock en skräll i sista också.
Gammal 2016-02-20, 17:56   #172

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
kunde hon inte fått kört lite saktare.
För att Tillman är en skitkusk helt enkelt.
Gammal 2016-02-20, 17:58   #173

Sharp$: 2392
Standard

Helvete. Hade faktiskt tre spikar i dag. 1 i avd2, On Track och nu Tillman och massiv gardering i resterande lopp. Började drömma om storvinst så förlorar hon i sista stegen. Helvete :-(
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 17:58   #174

Standard

Citat:
För att Tillman är en skitkusk helt enkelt.
Det vet ja mycket väl , men jag tyckte det var värt en chansning med spik.
Gammal 2016-02-20, 18:02   #175

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Det vet ja mycket väl , men jag tyckte det var värt en chansning med spik.
Hästen gjorde ett kanonlopp. Hade varit värd segern men Tillman är förmodligen den enda kvinnan som inte ens har en biologisk klocka som tickar. Totalt noll tempouppfattning.
tomtom2 (+5), Executive (+1), oggeb (+1)
Gammal 2016-02-20, 18:05   #176

Sharp$: 2392
Standard

Torskade 250 000 på Valla för några år sedan då ena spiken var på Tillman. Att man aldrig lär sig att inte spika amatörer!!!
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 18:10   #177

hammmmmars avatar

Standard

Tillman tror sig jämt sitta bakom världens bästa häst, och kör därefter. Där har vi svaret vaför hon vann Heat 1 med Royal Fighter men sedan var chanslös i finalen vid elitloppet. De andra sparade sin häst. Inte för att dra det till något antifeministiskt men hon har inte samma synsätt och "erfarenheter" som våra andra elitkuskar denna generation.

Senast redigerad av hammmmmar den 2016-02-20 klockan 18:12.
Gammal 2016-02-20, 18:11   #178

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Executive Visa inlägg
Torskade 250 000 på Valla för några år sedan då ena spiken var på Tillman. Att man aldrig lär sig att inte spika amatörer!!!
Spikade också Tillman och det var nära att hon vann..
Går ej att kräva vinst av ett ekipage som är streckade på 9%..

Blev nu en rak favoritdubbel..
DD
Inlämnat: 2016-02-20, 18:06
Bollnäs
Lördag 2016-02-20
Start: 18:20
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Miss Prelong
2: 4 Top of the World

1 x 100,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 18:13   #179

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2114
Standard

Citat:
Tillman tror sig jämt sitta bakom världens bästa häst, och kör därefter. Där har vi svaret vaför hon vann Heat 1 med Royal Fighter men sedan var chanslös i finalen vid elitloppet. De andra sparade sin häst. Inte för att dra det till något feministiskt men hon har inte samma synsätt och "erfarenheter" som våra andra elitkuskar denna generation.
Chanslös i finalen ? Vill minnas att Royal fighter satt fast med allt sparat och hade luckan kommit att den blåst ner allt.
whalz (+1), Trinity (+1), abstruse (+20)
sejoh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 18:14   #180

2018

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Fyfan asså.. inget monstervärde men fan va snuskigt rätt ute man är på de. Men samma jävla skit. Får inget utbetalt... sätter tvillingen, tack sharps! Ni är helt rätt ute på de! Ni sa enu b boko (doob?). Någon nämde francais oxå, vilket gjorde de givet o spela tvilling. Men la ba en 50lapp. Torskat över 6 loppor denna veckan...

Hur missar man kallblodet på sju hästar... Men men... jobba in dubbeln! Tack sharps!!
Tvillingen 5-6 var gjuten i sten. Tyvärr utspelades loppscenariot inte som jag trodde vilket gjorde att man kunde kasta halva analysen åt helvete då jag trodde att Francais skulle släppa till On Track Piraten och inte Traveling Man. Hur som helst så var On Track Piraten en gjuten utgång på tvillingen då det var garantispets oavsett scenario. Men som det såg ut så hade Örjan och Takter gjort upp om det på stallbacken att Traveling Man skulle överta spets för att sedan släppa till Takter. Så såg det i alla fall ut på Takters styrning.
Gammal 2016-02-20, 18:15   #181

hammmmmars avatar

Standard

DD

11 Monas Ragazza mot 1,3,4,5,6,9,11 och 12.
Gammal 2016-02-20, 18:16   #182

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2114
Standard

Kör en rak kontio på dubbeln...
sejoh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 18:16   #183

2018

Standard

Citat:
Hästen gjorde ett kanonlopp. Hade varit värd segern men Tillman är förmodligen den enda kvinnan som inte ens har en biologisk klocka som tickar. Totalt noll tempouppfattning.
Snyggt!
Gammal 2016-02-20, 18:17   #184

2018

Standard

Citat:
Tillman tror sig jämt sitta bakom världens bästa häst, och kör därefter. Där har vi svaret vaför hon vann Heat 1 med Royal Fighter men sedan var chanslös i finalen vid elitloppet. De andra sparade sin häst. Inte för att dra det till något antifeministiskt men hon har inte samma synsätt och "erfarenheter" som våra andra elitkuskar denna generation.
Du vet ju inte vad du pratar om. Såg du ens elitloppet?
Gammal 2016-02-20, 18:19   #185

hammmmmars avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sejoh Visa inlägg
Chanslös i finalen ? Vill minnas att Royal fighter satt fast med allt sparat och hade luckan kommit att den blåst ner allt.
Tror du verkligen det? Att Royal fighter ska kunna mäta sig med Mosaique Face och Nuncio i det loppet anser jag är fel efter första försöket. Kan dock ha fel
då jag har dåligt minne av elitloppet 2015. Royal fighter är väl dock en häst som biter ifrån sig och trivst allra bäst från ledningen? Torde väl loppen i sommar skvallra om.
Gammal 2016-02-20, 18:22   #186

hammmmmars avatar

Standard

Citat:
Du vet ju inte vad du pratar om. Såg du ens elitloppet?
Kan ha fel då jag bara går efter mitt minne(och detta är dåligt, tyvärr) har dock fått en ganska bra bild av Jennifer Tillmans kuskinsatser genom åren
Gammal 2016-02-20, 18:25   #187

Shooters avatar

Standard

Härligt! Då var V5-spikarna inne.
Gammal 2016-02-20, 18:27   #188

Manprinsens avatar

Standard

Synd att Kemas Winnie aldrig vill vinna
Gammal 2016-02-20, 18:28   #189

Shooters avatar

Standard

1,2,4,9,11 och 12 har jag i sista V5. Vore ju fint om 2 eller 12 vinner.
Gammal 2016-02-20, 18:28   #190

Standard

Den satt ialla fall, 4 och 6 för sex rätt
Gammal 2016-02-20, 18:29   #191

Standard

Herrelol vad jag hatar Örjan. Vinner sällan med favoriter och "sparar" hästar till höger och vänster. Inte för inte folk kallar han för "smygbögen" hoho. Smyger och lirkar

Dock ofta snyggt. Men nu sprack jag ju

Tur man har V/P kvar på 3 an i sista
Gammal 2016-02-20, 18:30   #192

newbranchs avatar

Standard

Eventuell utdelning inför sista avdelningen

1 Ochongo Face 5 348 kr
2 Global Millionaire 20 118 kr
3 Dionne Sisu 17 627 kr
4 Top of the World 1 512 kr
5 Future Love 86 021 kr
6 Love Lini 28 735 kr
7 Super Zantos *
8 Melker 39 361 kr
9 Be Spontaneous 8 458 kr
10 Blue Star Miracle *
11 Random Shot 3 358 kr
12 Hero Sjöhammar 16 787 kr
* = Över 200 000 kr / Jackpot
Gammal 2016-02-20, 18:31   #193
SO

SOs avatar

Standard

Tre "låga" odds och sedan brakar det upp i höjden

1
14Cat​ch ​the​ Ca​sh

2
123456789101112

Visa kvittodetaljer
Gammal 2016-02-20, 18:31   #194

Standard

Om Jennifer varit med lite så hade hon gått tidigare och kanske vunnit, bromklossen Jansson var ivägen. Eller om hon dragit lite mer i högertömmen och lågt sig ivägen för Örjan
Gammal 2016-02-20, 18:32   #195

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1236
Standard

Citat:
Härligt! Då var V5-spikarna inne.
Skönt då får du jobba in 5,7 eller 10 i sista för skaplig utdelning
glennoskar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 18:35   #196

Sharp$: 1014
Standard

Hoppades på "Långben" i sjätte, då hade jag haft alla 12 för 7 rätt i sista. Sket sig såklart så nu får vi jobba in Global Millionaire istället, enda chansen för mig att få 7.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 18:37   #197

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av glennoskar Visa inlägg
Skönt då får du jobba in 5,7 eller 10 i sista för skaplig utdelning
Nej, som jag skrev så ska det bli 2 eller 12.
Gammal 2016-02-20, 18:37   #198

Sharp$: 789
Standard

Citat:
Synd att Kemas Winnie aldrig vill vinna
Vet inte om det va du som tipsa om den men tog med den, hade suttit fint om den vann. Över 5 gånger på plats också!
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 18:38   #199

Standard

Citat:
Nej, som jag skrev så ska det bli 2 eller 12.
Vi tar 2:an så blir vi bägge nöjda...haha

Gammal 2016-02-20, 18:38   #200

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluesmith66 Visa inlägg
Vi tar 2:an så blir vi bägge nöjda...haha

Så får det bli.
Gammal 2016-02-20, 18:41   #201

newbranchs avatar

Standard

V75-6
Bestraffningar: Elias Marc, avstängning 160308-160321, för att ha tagit fel spår i starten.
Gammal 2016-02-20, 18:43   #202

Standard

Fi**a också !!
Gammal 2016-02-20, 18:45   #203

Shooters avatar

Standard

Få se vad V5:an ger då. Jag misstänkte att favoriten i sista skulle få problem idag när jag såg banan.
Gammal 2016-02-20, 18:46   #204

Manprinsens avatar

Standard

Usch vilken skitomgång. Hoppas Erik kommer hem snart och att det blir sommar.
Executive (+1)
Gammal 2016-02-20, 18:46   #205

Sharp$: 1373
Standard

Citat:
Få se vad V5:an ger då. Jag misstänkte att favoriten i sista skulle få problem idag när jag såg banan.
719:-
Isaksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 18:47   #206

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Isaksson Visa inlägg
719:-
Inte mycket att hurra för, men plus i alla fall för dagen.
Gammal 2016-02-20, 18:50   #207

newbranchs avatar

Standard

V5
Utdelning 5 rätt
719 kr
Gammal 2016-02-20, 18:51   #208
Banned

Standard

Citat:
Ditt sista. Tror inte att man - med den här kusen - bryr sig så mycket om man är kvar i klassen eller ej, om man kan växla ut en vinstcheck på rikstoton.
Och den satt ju bra till slut. Vinstchecken....
Gammal 2016-02-20, 18:52   #209

newbranchs avatar

Standard

Utdelning 7 rätt
5 348 kr
Utdelning 6 rätt
89 kr
Utdelning 5 rätt
Jackpot

Boost nr: 571
Gammal 2016-02-20, 18:53   #210

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluesmith66 Visa inlägg
Fi**a också !!
Galopp eller ej, hade nog varit chanslös mot Ochongo Face i alla fall, den var ruggigt bra !
Bara att ta nya friska tag !
Gammal 2016-02-20, 19:44   #211

Standard

Så rätt på det och så dåligt betalt. Dagens rad:
A 1 B 12,2,9,5
A 11 B 6,1
A 5
A 6 B 13,14,10,11
A 2 B 3,1,5,4
A 14 B 2
A 4 B 1,8,11,6,2,3,5,12,9

Minst 5 A

Bittert att ryka på huvud i femte mot en som inte ens fanns på ramen..
Trinity (+1)
Gammal 2016-02-20, 21:49   #212

Standard

Nu går jag ut och tar en öl.

DD
Inlämnat: 2016-02-20, 17:51
Bollnäs
Lördag 2016-02-20
Kostnad: 500,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 14 Catch the Cash
2: 1, 8

2 x 250,00 kr = 500,00 kr.
Totalt: 500,00 kr.

Utbetalt: 10 207,00 kr

DD
Inlämnat: 2016-02-20, 17:40
Bollnäs
Lördag 2016-02-20
Kostnad: 150,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 14 Catch the Cash
2: 1, 2, 8

3 x 50,00 kr = 150,00 kr.
Totalt: 150,00 kr.

Utbetalt: 2 041,00 kr
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-20, 23:20   #213

doobs avatar

Standard

Grattis alla vinnare!

Själv var jag helrätt ute gällande spikarna! 100% senaste tre omgångarna om ni ryggat mig!
För övrigt var jag ute och cyklade i analys idag. Bara ta nya tag!

Ser att många klagat på liven och blivit av med sändning efter 6 minuter. Handlar inte det om att ni glömt logga in? Har för mig att man kan få ca 6 min sändning utan konto. Inloggad är det obegränsad gratisvisning. Krävs bara konto. Glöm inte logga in alltså...
Gammal 2016-02-21, 06:54   #214

Viroids avatar

Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Grattis alla vinnare!

Själv var jag helrätt ute gällande spikarna! 100% senaste tre omgångarna om ni ryggat mig!
För övrigt var jag ute och cyklade i analys idag. Bara ta nya tag!

Ser att många klagat på liven och blivit av med sändning efter 6 minuter. Handlar inte det om att ni glömt logga in? Har för mig att man kan få ca 6 min sändning utan konto. Inloggad är det obegränsad gratisvisning. Krävs bara konto. Glöm inte logga in alltså...
Jag lovar, jag var inloggad, men det strulade precis hela tiden. Gav upp efter V4 och spelade monopol med sonen istället.
Gammal 2016-02-21, 08:14   #215

Sharp$: 5600
Standard

ATG live helt hopplös igår. Började nästan direkt, vid gulddivisionen gav jag upp och övergick till TV

Annars brukar det funka bra för mig, så länge jag kör Crome
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-21, 08:19   #216

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jag lovar, jag var inloggad, men det strulade precis hela tiden. Gav upp efter V4 och spelade monopol med sonen istället.
Ok! Då var det inte pga av det jag nämnde då.
Gammal 2016-02-21, 09:22   #217

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2502
Standard

...?

Senast redigerad av dumle den 2016-02-21 klockan 10:11.
dumle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td