|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-02-15, 21:40 | #76 | |
Citat:
undrar vad Svensson tycker när det gått 15 veckor och vare sig nummer eller hästar fått någon Boost ... |
||
2016-02-15, 22:09 | #77 |
|
|
2016-02-16, 00:22 | #78 | |
Citat:
Men visst; Jävla puckon ATG är som ännu inte infört 10-veckors V75 Edit jaja Harry-prenumeration, men asså det borde vara förbjudet med Robotspel som Harry B Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-02-16 klockan 00:33. |
||
2016-02-16, 01:11 | #79 | |
Citat:
Och här kommer bland det mest otroliga i Boost-"härvan". Tror ni att de har gjort det möjligt för dem som prenumererar på Harry Boy att boosta sina system? ICKE! Det är ju för bövelen precis den kundgrupp som förmodligen skulle uppskatta Boost mest av alla. För mig är det helt ofattbart att de inte fixade detta innan premiären. ( Jag är ingen fan av varken Harry-prenumerationer eller Boost, men det här måste vara ett rejält självmål av ATG )
2016-02-16, 06:18 | #80 | |
Citat:
Å andra sidan får man ju 100 gånger pengarna om man har fem och sex rätt och rätt boostnummer, det torde minska förlusterna lite under dessa 333 år eller 500 år eller vad det nu tar. Och har man sedan 1, 2 eller 3 rätt på Boostnumret så får man ju ett litet tröstpris också. Som med alla andra lotterier så är sannolikheten att vinna stort ganska så usel, men de som spelar detta gör det inte i akt och mening att de är kalkylerande spelare. De gör det för att det ger dem lite spänning i livet. Det är som att köpa en god ost, en chokladkaka, en cigarr eller kanske en välhängd entrécôte. Det är drömmen om den stora vinsten man köper.
2016-02-16, 06:25 | #81 | |
Citat:
Om ATG drar in pengarna på det här istället för att jäklas med oss spelare i skicklighetsspelen är jag mer än nöjd. Däremot gillar jag verkligen inte att man tagit bort så mycket fokus från sporten. Det är en erbarmlig sportslig kvalitet på en del speldagar då det ändå omsätts riktigt hyggliga pengar. Det tror jag på sikt är minst lika förödande för intresset att spela som att det är lite lotterier med låg vinstchans inblandat.
2016-02-16, 10:14 | #82 | |
Citat:
Jag var ironisk när jag talade om 10 veckors V7 men kom sedan på att där är en "prenumeration" att teckna Nåja även om jag personligen är skeptisk så är det inte värre än att jag med en öl i handen kan tänka mig att kryssa Boost någon enstaka gång i framtiden, om jag för ovanlighetens skull (spelar helst med fil) lämnar en kupong på banan etc och känner mig turlig (den edge på dryga 70% (reservation för felräkning) man behöver för att gå jämnt upp under några tusen års spel har man ju lätt (ironi) ) Heja ATG ! Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-02-16 klockan 10:37. |
||
2016-02-16, 10:35 | #83 | |
Citat:
Det är ju inte 7-rättsboosten i sig Boostspelaren tar in merparten av pengarna på, visst, inräknat effekten på antalet 6or och 5or så ja ok, men spelar man på det viset att man får 7 rätt 3 ggr per år spelar man antingen stora system eller, i normalfallet, alltför favoritbetonat vilket medför att man läcker pengar på infrusna 5-rättspotter. Vet inte om jag räknar rätt (och sedan varierar ju skickligheten hos spelare enormt på just hästar) men "uselt" är relativt, jag får det till att tex Lotto är sämre för en spelare som spelar någorlunda (Boost-)optimalt. |
||
2016-02-20, 19:08 | #84 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8333Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Blev några som Boostade: https://gyazo.com/f7d96d71e5e11f2c4e3ca940f463c9d5
2016-02-20, 19:20 | #85 |
Jag fattar inte hur folk här inne kan sitta och ondgöra sig över Boost??!! Det är väl kanon om det kommer in extra pengar i travsporten. Självklart är det inte till för "seriösa" travspelare, men kom ihåg att halva V75-omsättningen består av Harry Boy och andelsspelare!
Ska ni fortsätta så här så har ni många turspel att gå lös på. Vad har ni t ex för ROI på joker, lotto, keno, triss etc?? |
|
2016-02-20, 19:24 | #86 |
Finner de sjukt att kungsfrukt är med på vinstlistorna vecka in o vecka ut. Nu till o med på boosten?! Luktar fan mygel. Speciellt på boosten
|
|
2016-02-20, 19:32 | #87 | |
Citat:
Likadant med Boost, har man tio olika Boostnummer varje lördag så slår ju turen till oftare än den som sitter med ett enda Boostnummer |
||
2016-02-20, 19:41 | #88 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+1) |
||
2016-02-21, 04:11 | #89 | |
Citat:
Boost å andra sidan lockar kanske en liten klick nya spelare. Men att folk som boostar kommer att fortsätta att spela 10% EXTRA varje vecka tror jag inte ett smack på. Det är fortfarande nyhetens behag. Många som håller fast vid boosten kommer garanterat att minska sin "vanliga insats" för att totalinsatsen ska bli "samma som tidigare". Det är inte alls kanon att ATG samlar in pengarna alltför snabbt. Travspelsekonomin mår MYCKET bättre om det som omsätts satsas i vanliga spelet. Bara för att man avstår Boost så innebär det inte att man inte påverkas av Boost.
2016-02-21, 06:38 | #90 |
Kungsfrukt vann inte på Boost. Då hade det blivit mycket större pengar till dem.