![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Sundbyholm 2016-02-09
Avd 1: Saxoi fin senast, möter inte så mycket här. Spela!!
Avd 4: 1 Rehn (inte mycket emot). Spik. Avd 6: Här vill jag ha med några välstuderade som Kay (läget minusminus), Q. (perfekt läge) 2 Västerbo (mycket fin på slutet). Kan bli någon halfluring här, knappast storskräll? Avd 5: Global Newsletter. Spik. Eller har jag läst fel totalt? Avd 2: 14 hästar, låg klass, proppen öppnar upp. Avd 3: 14 hästar, svårrankat minst sagt Så där har vi det efter påläsning och ett litet whiskeyintag. Alles gut ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]()
Jepson och Uffe puffe verkar ha världens upplägg idag. Möter kuskar sm Kajsa Frick, Fredrik Pedersén med flera. Skulle inte förvåna mig om de sopar rent i 5 avdelningar, med undantag för V64:4 som enbart är till för amatörer.
V64:1 - OTHELLO C.D. Carl Johan Jepson (Ste Ul) 20% - Värde 30 kr V64:2 - MOTODDY Ulf Ohlsson (Gra To) a 22% - värde 50 kr V64:3 - FUDGE ÅS Ulf Ohlsson (Lil Re) 18% - värde 100kr V64:4 - 3,4,5 (alla) - värde 1000kr V64:5 - TOKIO HOTEL HALL Carl Johan Jepson (Ste Ul) - värde 2500 kr V64:6 - GLOBAL REVOLVER Ulf Ohlsson (Båt Sv) 21% - värde 3500 kr Åsså tar man det ggr 100 så får man lite spelpengar tills lördagens V75a... Lycka till! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Spika Samuel Rehn till över 70% ???
Måste fällas ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Han såg enormt fin ut sist, men jag spikar aldrig en 70%-are från som ska laddas från innerspår på sprint. Det innebär nästan 30% galopprisk till att börja med. Spikar Global Newsletter istället i ett lopp där det saknas kuskmotstånd och även hästmotstånd i viss mån. Hade Kingen haft spår 8 hade jag spikat den också för då är den klarare (och hade dessutom varit mindre spelad).
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Ok hoppas du har fel den här gången även om det oroar lite, du brukar ju ha koll... Jag chansade bort favoriterna i andra på 4 kusar men är med fortfarande :-)
Senast redigerad av MikaF den 2016-02-09 klockan 19:55. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Men Odins My, jag som kände mig så säker i sista kurvan. :(
Tröstar mig med en V4... 1: 10,11 2: 1,3 3: 1,9,11 4: 9,13 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Börjar ju bra det här, men man får väl käka upp att man inte köpte superlampan och spikade annorstädes. Detta kvar iallafall efter två 5%-are. Det lär bli ett tvillinglir på Snicketipoo i fjärde också som är startsnabb med toppspår och ordninarie kusk!
5,6,8,9,10,11,12 1,2,3,4,5,6,8 8 1,2,5,9
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Javisst hade skrivit om hunnit men infon kom ca 3 min innan spelstopp så knappt jag hann lämna in. Om infon kommit 15 min innan hade jag haft tid att skriva en rad.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Varför ska man skriva något de säger i liven? Blir rätt mycket att skriva också. Men de ska ha cred idag, tyckte de två första lågstreckade vinnarna var de två de lyfte fram allra mest som intressanta motbud.
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Generellt håller jag med men när infon kommer direkt från kuskarna via sisten minuten intervju kan det vara intressant. Tipsnissarna i Studion och deras tips är oftast mer vilseledande än givande. T.e.x tipsnissen I atg studion igår hade väl inte ett rätt!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |