Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-13, 15:12   #121

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Yes, snygg injobbning av Jansson på V4! Kuskstärkningar ska man hålla koll på!

Bara Örjan som kan fälla fyran nu, han sätter väl båda bara för det...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 15:15   #122

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

T jansson! Den gubben e aldrig med på mina system.....han behövde inte göra speciellt mycket i loppet heller så var nog inte jansson som styrde i mål hahaha
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 15:16   #123

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg
T jansson! Den gubben e aldrig med på mina system.....han behövde inte göra speciellt mycket i loppet heller så var nog inte jansson som styrde i mål hahaha
Öhh såg du loppet? Han jobbade hela sista halvvarvet för att hänga på ledaren som försökte skicka så att ingen kunde hinna ifatt. Max 20 kuskar i Sverige som hade fixat det där kan jag lova!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2016-02-13, 15:17   #124

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5784
Standard

När tränaren säger. "Vi får trycka upp tempot tidigare den här gången" Är det bara att spika då?
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 15:18   #125

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Går det annat än spika Shogun DK efter intervjun efter värmningen? Ja givetvis, han möter inte löss men satan så uppåt Micke lät.

- Har han någonsin varit bättre?
- Nej!
- Hur mycket tror du på honom?
- Stenhårt!

Om inte annat så är det en stark utgång.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
korpo (+1)

Senast redigerad av oggeb den 2016-02-13 klockan 15:20.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 15:19   #126

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Öhh såg du loppet? Han jobbade hela sista halvvarvet för att hänga på ledaren som försökte skicka så att ingen kunde hinna ifatt. Max 20 kuskar i Sverige som hade fixat det där kan jag lova!
Var väl inte så konstigt att ledaren vek ner sig! Hästen hade aldrig vunnit lopp och körde slut på sig totalt......men skönt du hade den alla fall.....hade själv inte haft den om jag kört V4
Gammal 2016-02-13, 15:22   #127

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Yes, snygg injobbning av Jansson på V4! Kuskstärkningar ska man hålla koll på!

Bara Örjan som kan fälla fyran nu, han sätter väl båda bara för det...

Spik på Seyffenstein idag igen?

Jag körde själv sparlopp i 2:a och åkte all världens väg.

5 Quick Crown tog in bra på favoriten Antonio Tabac i sista V4, när de möttes senast. Ska lägga ett mindre tvillingspel med den som utgång.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 15:24   #128
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Kenneth / Daniel är ju inne på att köra i spets med Be Spontaneous och isåfall blir det en tung väg för Snabba Cash. Ska dom två gnabbas om ledningen så ser jag inte hur SC ska kunna vinna loppet.. Shogun DK lär ju komma till fint i en så bra startrygg som BS.
Och hur i all världen ska Kenneth komma till spets? En av Sveriges absolut sämsta startkunder, totalt oförmögen att få fart på hästarna från start (har han visat flera ggr, inte minst bakom BS)...om de är "inne" på att köra i spets så kan jag säga att de är helt "ute" i det blå med sitt resonemang...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 15:29   #129

Stekels avatar

Standard

Citat:
Var väl inte så konstigt att ledaren vek ner sig! Hästen hade aldrig vunnit lopp och körde slut på sig totalt......men skönt du hade den alla fall.....hade själv inte haft den om jag kört V4
Jag menade ledaren i sista sväng. Den hade vunnit. Däremot inte Janssons på 67 starter inför det här.

Dock ska sägas att det var ett riktigt skitlopp. Men det var ju också därför man garderade brett.

Nog om det, åter till V75! Tar ställning och spika Scampi till slut, motståndet är halvljummet. Så Valeur får stryka på foten och bli utgång bara. Supreme Court helt totalt bortglömd då alla bara ser tre möjliga vinnare i loppet. Alleyson också bortglömd.

Lite överraskande att Nu I Nu är så fantastiskt stor i fjärde jämfört med alla andra på startvolten. Streckar nog alla på den volten utom 1,7. Trodde OTP var ganska klar vid första anblicken, men startvolten står grymt bra till propositionsmässigt och någon av dem borde kunna plocka det. Men vågar inte ta bort OTP helt för går det för snabbt eller för långsamt ska han plocka dem!

Gammal 2016-02-13, 15:31   #130

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Nu får du väl ända skärpa dig. Ledaren hade aldrig vunnit lopp.......
Torbjörns häst hade startat 67 - ja, sextiosju - gånger och aldrig vunnit förrän Torbjörn körde idag.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 15:32   #131

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Och hur i all världen ska Kenneth komma till spets? En av Sveriges absolut sämsta startkunder, totalt oförmögen att få fart på hästarna från start (har han visat flera ggr, inte minst bakom BS)...om de är "inne" på att köra i spets så kan jag säga att de är helt "ute" i det blå med sitt resonemang...
Ja och Peter U är en av Sveriges vassaste, och spår 4 är betydligt bättre än spår 2. Nej jag synar också att Kenneth ska kunna snuva honom på spets här...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 15:34   #132

Reg.datum: jun 2015
Sharp$: 105
Standard

De som pratar om 3 Alleyeson i avd 5, hur ska ett loppscenario se ut där den vinner?
Jag kan inte för mitt liv förstå varför den är så betrodd idag, öppna snabbt är en sak...

"Tar på mig hatten"
Jakob84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 15:36   #133

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Spik på Seyffenstein idag igen?

Jag körde själv sparlopp i 2:a och åkte all världens väg.

5 Quick Crown tog in bra på favoriten Antonio Tabac i sista V4, när de möttes senast. Ska lägga ett mindre tvillingspel med den som utgång.
Men fan han är ju omutlig karln! Tog utgång på 1,2 och skippade Kihlström med favoriten eftersom han skulle hamna så långt bak som han gjorde. *10 hade jag också med 1,4,5,6,9,11 i sista. Story of my life att hitta storskrällarna och lyckas torska på en favorit...

Gammal 2016-02-13, 15:36   #134

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Nu får du väl ända skärpa dig. Ledaren hade aldrig vunnit lopp.......
Torbjörns häst hade startat 67 - ja, sextiosju - gånger och aldrig vunnit förrän Torbjörn körde idag.
Kör hårt på kung T jansson du! Lycka till.....hade inte spelat någon som helst roll vem som styrt den hästen och det står jag fast vid.....nyss vann iofs kungen Kihlström feeling på målinjen kallas det
Gammal 2016-02-13, 15:39   #135

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1331
Standard

Skumt med Bergshults Leffe och spelarkåren...Baserat på senaste loppen borde hästen vara favorit 9,5% ??????
Är det namnet??
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td