Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-13, 13:37   #91

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Varför ringde du till Goop Perra?
Googla för sanningen!
Gammal 2016-02-13, 13:38   #92

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

On Hold kommer bli mindre och mindre intressant som spik ju längre dagen går. Tveksamt om han är värd att vara så stor favorit som han är nu. Sticker nog iväg ännu mer under dagen. Nahar mer och mer intressant som spelad till knappt 20% mot i nuläget en 32%-ig On Hold..

Förvånar mig inte om Scampi och Michelangelo Ås är något sånär jämnspelade vid 16:20. Isåfall blir det lätt att ta ställning då Bergh kan dirigera loppet som han vill.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 13:44   #93

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Ska Alleyeson köras i ledningen när så många tipstjänster verkar tro på den? Känns ju annars rätt långsökt att gubbarna skulle bjuda Marc Elias på något när det är finaler och så.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 13:45   #94
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av waker Visa inlägg
Någon som har lite uppgifter om Sambucus P.R. i v75-5? spelad till 2% just nu.

Från travronden:
Var jag jättenöjd med senast och enligt kusken var han okörd i mål. Han har bara känts fin och pigg efteråt. Däremot blev spåret inte bra och det blir till att försöka hitta ner någonstans. Hur långt det räcker vet jag inte, men han kommer vara minst lika fin som i Gävle, kanske lite piggare.

Vill gärna ha lite mer om denna, känns lite intressant när han vunnit mycket på sistone, dock mot enklare motstånd. Det är Klass 2 och med rätt draghjälp kan det vara en superskräll!
Behöver en annan kusk för att ha chans här.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 13:46   #95

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Så här blev det idag:
1: 9
2: A 7,9,11 B 8,15,1,5,6,2,14
3: 5 (Tänker att antingen spetsar Ed eller så kör 2 el. 3 fram och mosar 4)
4: A 15 B 6,13,9
5: A 4,1 B 5
6: A 10 B 2,11,6
7: A 10,3,2 B 5,1,11

Minst 2 A i avd 2,4,5, minst 1 A i avd 6,7
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 13:48   #96

Cleon_9s avatar

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 2733
Standard

Jag gillar On Hold men den hade varit intressant som luring idag, men inte som favorit. Vad talar för att den får ledningen egentligen? Jag är tveksam även om Magnus själv trodde att han skulle plocka en längd på hästarna invändigt.

Garderar loppet och sätter Candor Hall överst i min ranking just nu.
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 13:50   #97

Reg.datum: jun 2015
Sharp$: 105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Ska Alleyeson köras i ledningen när så många tipstjänster verkar tro på den? Känns ju annars rätt långsökt att gubbarna skulle bjuda Marc Elias på något när det är finaler och så.
Håller med, personligen kan jag inte se Alleyeson vinna från spets i detta gänget, lär inte få bluffa bort mycket... Får se om man får "käka hatt" efter loppet.
Jakob84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 13:53   #98

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

Guld när Berg kliar sej på näsan och säger att Ed You är hans bästa chans då vinner han med NAHAR efter att E Y tryckt sönder O H
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 14:00   #99

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 405
Standard

West Wing i avd 7

3 West Wing återkom 151028 efter 4 mån uppehåll. 0 i första starten men sedan har han vunnit staket! Törs man tro att det blir en till etta tro? Eller låsa med 10 Windy Ways?

Är ju en massa hästar som borde med egentligen, 1, 2, 3, 4, 10. Hm.
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 14:01   #100
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Ingen som har nämnt Augustus F., snackhästen i Silver senast? Trodde mycket på den då men blev fast i andraspår till sista biten med en del sparat, troligen för vara i fin form till finalerna den här veckan. Tillbaka på rätt distans nu, kan gynnas av hårt tempo som det ser ut på förhand och endast streckad på 3,66 % i nuläget! Hoppas Söderkvist kör framåt direkt och hittar dödens, sedan bör han bli avlöst av Örjan eller Stoffe som kör två starka hästar. Se till att inte spricka på den här 4-procentaren i inledningen!
Ja, varför är det ingen som tror på Augustus F.? Borde ha försökts körts i spets senast, eftersom det var 1640 meter. Istället väljer SS en fruktansvärt passiv start, kör inte en meter för position.

Här syns verkligen skillnaden mellan SS och ÖK, när det gäller att köra för postion.

Fastnade i ANDRA PAR UTVÄNDIGT (inte första gången) rygg på ÖRrjan, med rubbet sparat i mål. Nu är det 2140 meter - och det är väl en betydligt sämre distans? En seger på senaste 10 starterna är över 1640 meter. Så hur ska SS kunna vinna nu, med ännu sämre förutsättningar? Be till Gud? Totalt värdelöst körd senast och kommer att vara helt chanslös idag.

Senast redigerad av Stankarn den 2016-02-13 klockan 14:19.
Gammal 2016-02-13, 14:17   #101
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lokatten Visa inlägg
3 West Wing återkom 151028 efter 4 mån uppehåll. 0 i första starten men sedan har han vunnit staket! Törs man tro att det blir en till etta tro? Eller låsa med 10 Windy Ways?

"Ju fler ettor i raden, desto närmare förlusten..."? Inte många i det här gänget som slår Takethem från lika start. Favoriten får bekänna färg, annat att slå ett relativt (nåja) härdat silvergäng än halvtaskiga ston från spets....
Gammal 2016-02-13, 14:18   #102

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Klart osäker analys men jag litar på vad Ingves säger. Trots att hans reaktioner börjar bli märkbara så är hans ålder och ord aktningsvärda! Master Crowe har ännu inte laddats! Ingves tror den kan öppna bra. Detta är en KANON och mina ögon gillar steget! Den har ännu bara luffsat! Enormt driv där!

Tror den kan spetsa annars drar man direkt i högertömmen! Tror som sämst 9 får tredje in! I min tes rygg ledaren.....
Sitter du på nån intervju med Inges? Har letat som en galning på ATG, Expressen och Travronden men hittar ingenting.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 14:25   #103
Gus

Guss avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Sitter du på nån intervju med Inges? Har letat som en galning på ATG, Expressen och Travronden men hittar ingenting.
Prova Ebbes (Aftonbladet Trav365)

http://www.ebbes-travstudio.se/14441033
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3)
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 14:26   #104

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lokatten Visa inlägg

Hoppa inte över 5 Jonathan Palema. Hade vunnit senast över 2 Bergshults Leffe om inte Björn kört så passivt.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 14:28   #105

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
On Hold kommer bli mindre och mindre intressant som spik ju längre dagen går. Tveksamt om han är värd att vara så stor favorit som han är nu. Sticker nog iväg ännu mer under dagen. Nahar mer och mer intressant som spelad till knappt 20% mot i nuläget en 32%-ig On Hold..

Förvånar mig inte om Scampi och Michelangelo Ås är något sånär jämnspelade vid 16:20. Isåfall blir det lätt att ta ställning då Bergh kan dirigera loppet som han vill.
Jag tar 4,5 här då någon av dem ska ta ledningen och de tillhör de allra bästa hästarna i fältet. Tar Sjödén på orden (statistiken egentligen, det är ett rejält underlag det där och det är svårt att ta något i spåren i ett jämnt och bra fält. I storavinsters statistik noterar jag 1/15 på senaste 2140-loppen för Candor Hall. Väl kort distans alltså, precis som första känslan var. Goop tror själv inte på den heller, riktigt kall att strecka.

Fortfarande 10% mellan Scampi och "Micke" nu. Jag tror du och många andra har övertro på hur lätt det är att planera ett lopp och genomföra den planen på ett bra sätt bara för att man har tre ekipage. Det är en skitfavorit helt enkelt. Senast favoriten och Scampi möttes fick Scampi dödens. Nu är ju lägena omvända och värre. Scampi har visat flera gånger nu att första V75-vinsten inte var någon engångsgrej utan att det är en "riktig" häst. Nu eventuellt jänkarvagn också. Om det inte vore så jäkla lågstreckat bakom skulle jag spika Scampi rakt av. Men nu velar jag om det bara blir utgång eller riktig spik.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td