Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-13, 11:55   #76

Reg.datum: jun 2015
Sharp$: 383
Standard

Någon som har lite uppgifter om Sambucus P.R. i v75-5? spelad till 2% just nu.

Från travronden:
Var jag jättenöjd med senast och enligt kusken var han okörd i mål. Han har bara känts fin och pigg efteråt. Däremot blev spåret inte bra och det blir till att försöka hitta ner någonstans. Hur långt det räcker vet jag inte, men han kommer vara minst lika fin som i Gävle, kanske lite piggare.

Vill gärna ha lite mer om denna, känns lite intressant när han vunnit mycket på sistone, dock mot enklare motstånd. Det är Klass 2 och med rätt draghjälp kan det vara en superskräll!
waker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 12:48   #77

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Har en liten känsla att det skulle kunna bli Stig H:s dag idag
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 12:53   #78

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 4958
Standard

långskott kanske men supreme court i avd 5, kan senaste loppet ha varit typisk preparé av Örjan?
Torstens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 12:59   #79

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boost Visa inlägg
Ja vi har då landat på samma planet. /Perra
Om du är den Perra, som ringde upp Björn Goop och sa oförskämdheter plus var uppe i natt och skrev dumheter för dig själv i detta forum - då tycker jag att du ska försvinna härifrån.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+100), KalleKlut (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 13:02   #80

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Om du är den Perra, som ringde upp Björn Goop och sa oförskämdheter plus var uppe i natt och skrev dumheter för dig själv i detta forum - då tycker jag att du ska försvinna härifrån.
Håller med! Dra härifrån! Smutsiga hund!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 13:02   #81

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10883
Standard

Systemet börjar ta form och det har inte hänt mkt sen måndags tänket.

Två spikar i form av Snabba Cash och Valeur. SC är det plötsligt jävligt bra spelvärde på som tredjehandare och spetshäst. Valeur reglerar detta utvändigt. I övrigt så blir det ett trehästars lås i sista som jag personligen tror att mkt ska till för att dyrkas upp.. Systemet kommer att hamna på 1200-1500:- med lite justeringar i 4 lopp.

4
A 11,9 B 1,14,8,7,15
A 5,3,4 B 2
A 15 B 13,4,3
4
A 2,11 B 1,4,6,3
3,2,11
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 13:03   #82

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Torstens Visa inlägg
långskott kanske men supreme court i avd 5, kan senaste loppet ha varit typisk preparé av Örjan?
Enligt Stig H ska han smyga med på innern, lockar inte så mycket för mig :(

En annan skräll som lockar mer med mycket bättre spår är Roger America i samma lopp, kan få ett mycket bra lopp med fin rygg i andra spår då det troligtvis blir lite körning i början.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+1)
Gammal 2016-02-13, 13:04   #83
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Om inte Jennifer stryper hästen (Food Money) igen, så vinner den lätt den här gången. Nahar är en pensionär redan.

Senast redigerad av robust den 2016-02-13 klockan 13:06.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 13:05   #84

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av waker Visa inlägg
Enligt Stig H ska han smyga med på innern, lockar inte så mycket för mig :(

En annan skräll som lockar mer med mycket bättre spår är Roger America i samma lopp, kan få ett mycket bra lopp med fin rygg i andra spår då det troligtvis blir lite körning i början.
Smyga på innern är guld i tuffa finaler....
Visste du inte det så lärde du dig något centralt inom trav idag!
Gammal 2016-02-13, 13:17   #85

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Smyga på innern är guld i tuffa finaler....
Visste du inte det så lärde du dig något centralt inom trav idag!
Absolut, men hur startsnabb är master crowe? Kan bli långt bak på inner för Suprem. Alleyson, Say that again och Thaitec(?) kommer Ladda. Då lockar Roger America mer enligt mig

Stor respekt för dig doob, då jag knappt spelat i ett halvår och är första vintersäsongen för mig. Försöker lära mig så mycket som möjligt men ibland måste man köra på sin egna känsla
Gammal 2016-02-13, 13:17   #86

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Går ju bara skratta åt idioten här inne Trots att det egentligen är fel att skratta åt folk med mentala funktionshinder...
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 13:18   #87

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 3013
Standard

Varför ringde du till Goop Perra?
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 13:28   #88

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Idag tror jag det blir show a la Örjan på Solvalla!

1. Panoramic - hyfsad chans att vinna detta loppet om det blir fart på grejerna. Örjan lär ge honom en bra position och om det skulle bli dödens tror jag att Shogun avlöser honom i ett tidigt skede. Annars är ju OPQC helt bortglömd idag efter att ha varit riktigt påpassad i sina senaste framträdanden. Konstigt då han gått riktigt bra och kan få ett passande lopp här, med rygg på mkt startsnabbe Snabba Cash! 3,8% i nuläget, man tackar!

2. Ingen Örjan då det är ett roligt lopp för lärlingar! Här är jag helt inne på att vi får se en av dagens bästa spikar i Celebreightr! Borde ta sig snabbt till spets och värsta motbudet (som alla ska ha med eller spika denna gång) Jetset ska gå i vanlig vagn till skillnad från på slutet, istället för jänkarvagnen och har spår 4 i volten på tillägg vilket borde innebära att han tappar ytterligare 20 meter gentemot min spik. Att hon ska plocka 40 meter i andraspår på en så bra häst som Celebreightr från innerspår i tät finns inte i min bok. Tränaren låter dessutom supernöjd! Om bra värmning så blir det dagens stora spik! Om man garderar ska Alvena Undi med till löjligt låga %. Kan bli rygg på ledaren och lucka tillslut och hon har varit fin på slutet!

3. Här kör Örjan Spring Erom som jag tycker är väldigt intressant. framförallt som ett platsspel. (ger 3 ggr fast platsodds hos nätbolagen) Vart bra på slutet och är klart underskattad och med Örjan upp garanteras ett bra lopp i ett lopp som kommer gå i högt tempo! Riktigt spelvärt som sagt till 3 ggr fläsket! Annars tror jag mest på On Hold om han inte blir söndertryckt av Berghs Ed You för att Bergh själv ska kunna profilera med Nahar.

4. Här kör Örjan Nu I Nu som det är fina rapporter på. Kan själv hästen för dåligt för att uttala mig om denne. Men låter som sagt riktigt bra. Själv har jag mest känsla för Namale Kronos som Lindgren låter nöjd med och tränar riktigt fint nu efter ett tävlingsuppehåll! Springspår kan betyda ett ointagligt försprång för OTP! Roligt drag!

5. Här kör Örjan en tänkbar spik i Valeur. Har ju sett magisk ut på slutet. Möter här bra hästar och kommer troligen få dödens. men jag tror han vinner på typiskt Örjanvis från dödens med ett säkert huvud!

6. Väldigt fint lopp! Här tror jag att favoriten bara kan visa sig bäst även om det låter intressant med jänkarvagn på Scampi! Dagens andra riktigt bra platsspel med Örjan där även Nose Gear ger 3 ggr degen på plats. Mkt spelvärt enligt mig. Stallet har alltid hållit hästen högt och på slutet har han börjat prestera oxå.. Senast gav örjan han en ren prepare styrning inför denna finalen och jag tror han kommer göra ett riktigt bra lopp som räcker till att komma topp 3!

7. Örjan kör Sveriges Näst bästa?? sto! Borde vara toppchans nu när hon har en riktig kusk tillbaka i jollen! Om inte West Wing får bestämma i tät dvs för då kan denne bli jobbig att ro på!

Lycka till på liret och glöm inte Örjan idag
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 13:30   #89

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Det är inte min tur att sätta ihop V75 så jag kör en V5:a. Spiken är så klart OTP. U-hästar blir On Hold, då jag tror att han sitter i spets och i så fall blir svårslagen, Master Crowe som jag hoppas kan hålla upp innerspåret, men det är oklart, samt West Wing som jag trodde skulle vara en riktigt bra häst, men som först nu kommit igång och då radat upp segrarna.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 13:35   #90

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av waker Visa inlägg
Absolut, men hur startsnabb är master crowe? Kan bli långt bak på inner för Suprem. Alleyson, Say that again och Thaitec(?) kommer Ladda. Då lockar Roger America mer enligt mig

Stor respekt för dig doob, då jag knappt spelat i ett halvår och är första vintersäsongen för mig. Försöker lära mig så mycket som möjligt men ibland måste man köra på sin egna känsla
Klart osäker analys men jag litar på vad Ingves säger. Trots att hans reaktioner börjar bli märkbara så är hans ålder och ord aktningsvärda! Master Crowe har ännu inte laddats! Ingves tror den kan öppna bra. Detta är en KANON och mina ögon gillar steget! Den har ännu bara luffsat! Enormt driv där!

Tror den kan spetsa annars drar man direkt i högertömmen! Tror som sämst 9 får tredje in! I min tes rygg ledaren.....

td