|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-02-12, 17:16 | #31 |
Att "väx upp" Marc skulle släppa förbi sig "räkmackan" Goop i starten finns inte på dennna planeten. Det förutsätter galopp för 3 Alleyeson. I mitt scenario kommer ingen av de här först i mål. Jag låser på 1 och 4.
2016-02-12, 17:27 | #32 | |
Citat:
Då skulle ju Nahar vara stenklar, vann ju Elitloppet... Att det är bästa hästen vet alla, men formen? Såg ju inte bländande ut sist precis. Väldigt tveksamt att han rundar dom. |
||
2016-02-12, 17:44 | #33 |
Haha OTP är givetvis stenklar. Han gör det som behövs. allt under 98% är spelvärde.
Bergshults Leffe har gett mig mycket mycket pengar och imorgon är det dags igen. Ett skämt vad underskattad den är. |
|
2016-02-12, 17:45 | #34 | |
Citat:
Kan du ens lyfta fram något motbud? Då ska du ha en eloge. Du kan få en kram ändå förresten, som tack för att det finns dårar som streckar chanslösa kusar. |
||
2016-02-12, 18:14 | #35 |
Om OTP är världens bästa häst så måste jag förmoda att Ed You är lika klar, han vann ju mot OTO efter att varit i ide typ och långt ifrån toppform. Två kanonspikar, tack, var kan jag hämta ut de 2000:00 sjuan ger? En finalomgång finns i regel fler alternativ till spikar och har man det så kan man utan tvekan hitta ngt spelvärde i att gardera även OTP utan att va en dåre.
2016-02-12, 18:22 | #36 | |
Citat:
Jag tyckte inte det var det rätta trycket i OTP. Sen slipper han säkert brodden men är trots allt klart bäst bf. Men du tyckte tydligen det sprudlade av form och fart så då ska du ju bara spika till spelvärda 58%. Motbud: Örjan i spets, Stricker, Namale Kronos, Global Ride, Chip Dealer, VLB osv... |
||
2016-02-12, 18:40 | #37 |
Går O.T.P under 13 så vinner han.
2016-02-12, 18:45 | #38 |
Jag tror On Track Piraten går 1.08.5 och vinner med sjuttiotre längder. Han har ju varit med i Elitloppet och VM-loppet.
Allt under 103 % är SPELVÄRDE! EDIT: För att komma med något vettigt också så tror jag Namale Kronos vinner loppet. Goop prickar fint i volten, skickar framåt och sitter bra till direkt. Fram i dödens varvet kvar och sen kontrollerar han fältet. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5) Senast redigerad av AndyMart den 2016-02-12 klockan 19:00. |
|
2016-02-12, 18:55 | #39 |
Haha gardera ni... klart finnen håller undan på 14.1 LOL
|
|
2016-02-12, 19:42 | #40 |
Mycket tjafsande om OTP nu.. Spika, gardera, spika emot eller ta bort, gör vad ni vill men sluta gnäll på andra. Det är väl upp till var och en vad man vill göra!?
Personligen tror jag ingen på start går under 14.3 men jag tror inte OTP går under 13.3 heller. Sen får man väl dra sin egen slutsats av det. Lycka till med rätt beslut! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ricBLo636 (+10) |
|
2016-02-12, 20:14 | #41 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1615Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Förstår inte sågen?
Klart bästa hästen. Takter vinner detta loppet utan att blinka...Visst de finns motbud men ingen är i närheten av hans kapacitet.
2016-02-12, 21:53 | #42 |
Augustus F tillbaka i brons, såg ju ut som han ville springa snabbare än sin egen skugga när luckan kom, jag ryker inte på den imorgon,
Snabba Cash i spets och tidigt kommande Shogun DK i dödens då kan de hålla upp tempot och då finns förutsättningar att skrällen är ett faktum.
2016-02-12, 22:46 | #43 |
Förstår du inte sågen? Det finns en anledning till att On track Piraten står 40 meter efter i det här loppet. Propositionen är utformad på det viset för att man inte direkt ska kunna slå fast att det här vinner bästa hästen. När då kusen i nuläget är streckad på närmare 60% så är det givet för en seriös travspelare att gardera. Det kan givetvis strula en hel del där bakifrån och det kryllar av kapabla hästar i fältet som kan få fina smygresor. Dessutom kan man sätta ett litet frågetecken för senaste insatsen då han såg aningen seg ut i slutdelen av loppet.
|
|
2016-02-12, 23:28 | #45 |
Vilket nick är du störd eller,kan du tillföra något?........................................... .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .Svar Nej
|
|
|