Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-11, 03:22   #16

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Michelangelo Ås - Såg
-Trodde inte den här skulle vara favorit när jag såg startlistan och ser även med förvåning att den i skrivande stund är omgångens största (om än inte klaraste, det är lite mer jämnspelat här än i OTP-loppet). Det finns inget i den här hästen som säger att den ska vara klar favorit från bakspår i en final utan med det här läget har den jämngoda chanser med många av motståndarna.
Finns dock en faktor som motiverar Michelangelos favoritskap och det är ju att Berghs andra häst sitter i ledningen. Stallkörning är knappast otänkbart... Men jag håller med dig - Michelangelo är en given såg.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-11, 14:38   #17

yoozoos avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 8103
Standard

Tycker att 5 Natalie De Vie kan vara en tänkbar chansspik/utgång som andrahandare spelad till 21%, visst finns det faktorer som talar emot men så länge hästen bara vinner och vinner ska hon även vara favorit här. Bakifrån måste man nämna toppspurtaren 14 Joy Ribb och 15 Playing Tua som visade lite uppryckning senast och absolut har kapacitet att utmana härmed rätt resa , två procent just nu!

Tillhör också skaran som tror på Piraten läget till trots. Tror inte Johnny sitter kvar i kön särskilt länge och kanske hinner fram till ledaren efter ett varv och oavestt vem som sitter där tror jag inte de svarar!
Bästa skrällchansen är för mig 11 Chip Dealer som avgjorde på snyggt vis senast före en comebackande Västerbo Loveboat.

Avslutningen ohyggligt svår för jag kommer inte behandla Redens Windy Ways som om det vore Delicious vilket den nuvarande streckprocenten nästan antyder, många streck och tar nog med även 8 Order By Keeper trots dubbla på både läge och kusk så speglar inte 1% den faktiska vinstchansen.

Lutar mot spik/utgång på någon av följande mindre sensationella ekiage:

5 Panoramic
5 Natalie De Vie
5 Ed You
15 On Track Piraten
4 Valeur
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-11, 14:51   #18

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Så här i efterhand blev senaste loppet en perfekt preparé för Panoramic. Han satt på innern och fick ett mycket vilsamt lopp tills han kryssade sig fram på upploppet och så när hade hunnit fram till vinnaren. Han blir väl jämnstreckad med Snabba Cash och Shogun DK. Panoramic är ingen rolig spik - men det är inget kul att öppna dagen med ett antal streck och (den trolige) favoriten vinner.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-12, 07:45   #19

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av greyhound Visa inlägg
13.5 på OTP räcker till en fjärdeplats? Nu I Nu från start kan nog springa ungefär den tiden så det krävs en låg 12-tid för OTP att hinna ifatt!
Vad vet du som jag missat som säger att Nu I Nu kan gå 13,5 på medel? Rekordsänka under antagligen knappast optimala förutsättningar?

Spontana känslan är utgång OTP, en jäkla massa streck bakom.
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-12, 09:08   #20

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Så här i efterhand blev senaste loppet en perfekt preparé för Panoramic. Han satt på innern och fick ett mycket vilsamt lopp tills han kryssade sig fram på upploppet och så när hade hunnit fram till vinnaren. Han blir väl jämnstreckad med Snabba Cash och Shogun DK. Panoramic är ingen rolig spik - men det är inget kul att öppna dagen med ett antal streck och (den trolige) favoriten vinner.
Och när Snabba Cash fått dödens på Love Lini är det (5 Panoramic) en sund spik....tror jag.

Senast redigerad av hugotheboss den 2016-02-12 klockan 09:25.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-12, 09:23   #21

hugothebosss avatar

Standard

Mkt snack om vad alla kan göra i förhållande till OTP i avd 4. Enligt Malmrot så ska 6 Nu i nu va redo att göra 14 blankt på distansen. Det är fullt möjligt att det stämmer, i så fall lär han få göra det utvändigt om 3 Global Ride som inte är intresserad av att släppa. Min förhoppning är att 2 Qualis Talis som vunnit 50% av sina voltstartlopp och därmed gynnas av volt, ska göra runt 13,5-13,7. (Rekordet på 13,1 sattes i augusti vid vinst men det va annat väder då.) Det är i mina ögon fyndet i det här loppet. I övrigt verkar inte Takter haft ngn lysande vecka med influensa, avkastad av häst, inga vinster trots bra chanser på V86.
Gammal 2016-02-12, 09:34   #22

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2392
Standard

Takters form är det som oroar mest faktiskt. Lutar åt utgång på OTP denna gång och samtidigt tas 1,3,6,7 (jätteskräll från kanonspår, 18% vinst enligt expressen och Jorma upp) 10,13 och 14 med. Utgång två blir nog Food Money som jag tror kan smyga med, kanske andra ytter, och ta ned detta gäng på upploppet. 2,3,4 och 5 tas också med. Åsikter om detta upplägg?
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-12, 10:07   #23

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 2952
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Executive Visa inlägg
Takters form är det som oroar mest faktiskt. Lutar åt utgång på OTP denna gång och samtidigt tas 1,3,6,7 (jätteskräll från kanonspår, 18% vinst enligt expressen och Jorma upp) 10,13 och 14 med. Utgång två blir nog Food Money som jag tror kan smyga med, kanske andra ytter, och ta ned detta gäng på upploppet. 2,3,4 och 5 tas också med. Åsikter om detta upplägg?
Food Money kan absolut smyga med och ta dom på upploppet, frågan är nog om Jennifer kan smyga utan att köra sig fast.
joalore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-12, 10:27   #24

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1615

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

SKÄMTAR NI?!?!?!

NI SNACKAR OM EN ELITHÄST.
HAN HAR VUNNIT STORLOPP I FRANKRIKE OCH I SVERIGE. VARIT MED I ELITLOPPET OCH EN MASSA STORA LOPP. NU MÖTER HAN?!?! JA PRECIS VADÅ!!!! SPRINGER HAN EN 12 TID MÅSTE START GÖRA EN 13,5-14.0 TID. KANSKE 3 KAN DETTA. SKULLE DE SEDAN HA HAN BREDVID SIG SISTA 500 SÅ RÄCKER DE HAN TITTAR PÅ DEM......
Gammal 2016-02-12, 10:27   #25

hugothebosss avatar

Standard

Robban Bergh hissar 5 Ed You...det måste väl innebära att Nahar är klar?
Gammal 2016-02-12, 10:32   #26

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 159
Standard

bergarn hissar alla sina hästar jämt å ständigt. blir lika förtvivlad varje gång dom springer sisst i mål.
busenswe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-12, 10:50   #27

Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av busenswe Visa inlägg
bergarn hissar alla sina hästar jämt å ständigt. blir lika förtvivlad varje gång dom springer sisst i mål.
Som Hugo redan sagt, spela den som han INTE hissar. :-)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+1)
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-12, 10:53   #28

Sharp$: 3039
Standard

Lutar starkt åt spik på Namale Kronos då jag inte tror Goop sitter stilla speciellt länge utan snabbt är framme vid ledaren. 14 hästar för OTP att runda blir inte helt enkelt.

Annars så hoppas jag att Marc Elias kör i spets med Alleyeson, men risken är väl att Goop kommer dit förr eller senare ändå.

Alvena Uni borde väl enkelt hålla ut Celebreightr och borde räknas om Westerholm kör i ledningen vilket jag hoppas.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-12, 11:44   #29

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Lutar starkt åt spik på Namale Kronos då jag inte tror Goop sitter stilla speciellt länge utan snabbt är framme vid ledaren. 14 hästar för OTP att runda blir inte helt enkelt.

Annars så hoppas jag att Marc Elias kör i spets med Alleyeson, men risken är väl att Goop kommer dit förr eller senare ändå.

Alvena Uni borde väl enkelt hålla ut Celebreightr och borde räknas om Westerholm kör i ledningen vilket jag hoppas.
Blir nog bra drag i starten i avd 5 3 Alleyesson och 5 Say that again och inte minst 8 Thaitec som är en rusare, inte rysare. Kan bli tufft för ledaren (3,5?) att få 8 utvändigt. Med lite flyt kan t o m 1 Master Crowe få lucka.

Senast redigerad av hugotheboss den 2016-02-12 klockan 11:45.
Gammal 2016-02-12, 15:38   #30

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 1342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Blir nog bra drag i starten i avd 5 3 Alleyesson och 5 Say that again och inte minst 8 Thaitec som är en rusare, inte rysare. Kan bli tufft för ledaren (3,5?) att få 8 utvändigt. Med lite flyt kan t o m 1 Master Crowe få lucka.
Say That Again har ännu inte gått full från start. Han är riktigt snabb dessutom så har den i varje start han gjort på slutet haft sparat i mål. I morgon kanske man får besöka vinnarcirkeln? Jag tror Master Crowe blir instängd. Men det är bra hästar emot.

Senast redigerad av Bridgeman den 2016-02-12 klockan 15:39.
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td