Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-13, 15:40   #136

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Och hur i all världen ska Kenneth komma till spets? En av Sveriges absolut sämsta startkunder, totalt oförmögen att få fart på hästarna från start (har han visat flera ggr, inte minst bakom BS)...om de är "inne" på att köra i spets så kan jag säga att de är helt "ute" i det blå med sitt resonemang...
Jo, jag ser också det som osannolikt. Men större skrällar har skett än att en häst har klivit iväg fel från start (SC).

Själv tror jag SC sitter i ledningen men jag hoppas att Kenneth lyckas hålla ut ett bra tag då jag tänker spika Shogun på åtminstone något system.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 15:41   #137

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Ni vet vem som drog Svarte Peter på forumet när det gällde On Hold senast.
Gammal 2016-02-13, 15:46   #138

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
Skumt med Bergshults Leffe och spelarkåren...Baserat på senaste loppen borde hästen vara favorit 9,5% ??????
Är det namnet??
Jag spikar Bergshults leffe. Kan vara den första att erkänna att jag har haft svårt att ta till mig hästen. När den vann senast hade jag den som C-häst. Men jag får ta och inse att hästen är kapabel nog i Silver och när man har haft så mycket ner till tredjehästen två V75:or i rad så kan jag inte göra annat än att spika till rådande spelprocent. Han har trots allt toppform.

Jag tror inte han har högst segerchans i loppet men jag tycker att han med råge har bäst spelvärde i loppet.

Vid gardering hade jag tagit West Wing, Pebbe Simoni, Windy Ways och Jonathan Palema - i den ordningen.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 15:48   #139
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
Skumt med Bergshults Leffe och spelarkåren...Baserat på senaste loppen borde hästen vara favorit 9,5% ??????
Är det namnet??
Med Stefan Persson i sulkyn? Han borde vara nere på 3-4% om spelarkåren skulle utgå från vinstchansen. Stefan P är helt obekant med uttrycket "köra för position", han förstår inte ens varför han ska försöka få en så bra position som möjligt, utnyttja startspåret att komma så bra till som möjligt från start. Hamnade i fjärde par utvändigt från fjärde spåret senast. Fjärde par utvändigt...! Släppte alla andra hästar runtomkring sig före från start, lät t o m bakspårshästar komma förbi direkt efter start. En professionell kusk som siktar på att komma ner i fjärdepar utvändigt med bästa startspåret? Blev tvungen att dra tåget själv hela sista varvet och vann väl mest på styrka (och att hästen i rygg inte orkade ta sig förbi). Var hamnar han idag? sist invändigt?

Helt chanslös..!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 15:50   #140
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Ni vet vem som drog Svarte Peter på forumet när det gällde On Hold senast.
Alla vet i alla fall vem som drog svartepetter när Gud delade ut papegojhjärnor...
Gammal 2016-02-13, 15:58   #141

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Om du är den Perra, som ringde upp Björn Goop och sa oförskämdheter plus var uppe i natt och skrev dumheter för dig själv i detta forum - då tycker jag att du ska försvinna härifrån.

Va! Ringde han upp LillGoopen och skällde - vad skrev han i tråden?
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 16:01   #142

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8377
Standard

Citat:
"Ju fler ettor i raden, desto närmare förlusten..."? Inte många i det här gänget som slår Takethem från lika start. Favoriten får bekänna färg, annat att slå ett relativt (nåja) härdat silvergäng än halvtaskiga ston från spets....
Måste vara det dummaste citatet jag läst på otroligt länge. Det är precis tvärtom. Ju fler vinster en häst har på rad desto högre chans att även nästa start blir vinst. Det säger sig självt.

Hur många hästar tror du vinner sin 16:e raka om hästen har 15 raka vinster jämfört med hur många hästar som vinner nästa start om hästen inte har segrat i föregående start?

On Topic: Märk väl att Haugstad är vänsterhänt och att varken han eller Goopen har kört 8 Order By Keeper i avd 7 förrut. Den så kallade Goop-effekten i första starten. Hästen har dessutom tjänat mest i loppet. 1%!!

Senast redigerad av Sprite den 2016-02-13 klockan 16:03.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 16:05   #143

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Nu är det skrik på Raffinos igen trots att den körs av en ärkesopa.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 16:05   #144

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Vilken fulträff på Karbonpappret,dyngan,klådan.
Gammal 2016-02-13, 16:06   #145
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Måste vara det dummaste citatet jag läst på otroligt länge. Det är precis tvärtom. Ju fler vinster en häst har på rad desto högre chans att även nästa start blir vinst. Det säger sig självt.

Hur många hästar tror du vinner sin 16:e raka om hästen har 15 raka vinster jämfört med hur många hästar som vinner nästa start om hästen inte har segrat i föregående start?

On Topic: Märk väl att Haugstad är vänsterhänt och att varken han eller Goopen har kört 8 Order By Keeper i avd 7 förrut. Den så kallade Goop-effekten i första starten. Hästen har dessutom tjänat mest i loppet. 1%!!
Ok, nu är ju inte jag något matematiskt snille men om det du påstår skulle vara sant så skulle det innebära att chansen att vinna nästa lopp ökar med ju fler man har i rad?

Borde vi då inte ha en massa hästar med både 10, 20 och 30 raka hästar i raden?

Eller: Om vi har 10 hästar med 5 raka så borde det merparten av dem vinna nästa start och till slut nå den fantastiska sannolikheten = 1 när man når....X antal vinster?
Gammal 2016-02-13, 16:10   #146

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg
Kör hårt på kung T jansson du! Lycka till.....hade inte spelat någon som helst roll vem som styrt den hästen och det står jag fast vid.....nyss vann iofs kungen Kihlström feeling på målinjen kallas det
Jag bara yttrade mig över din kommentar i lopp 2.
Men jag har streckat Torbjörn i V75-3 med 5 Ed You.
Lycka till själv med Kihlström. Honom har jag streckat fler gånger idag än Tobbe.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 16:14   #147

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Eller: Om vi har 10 hästar med 5 raka så borde det merparten av dem vinna nästa start och till
slut nå den fantastiska sannolikheten = 1 när man når....X antal vinster?
Det blir spännande när vinnande hästar möter varandra, dött lopp?

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 16:16   #148

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1507
Standard

Funkar ATG för er? går inte lägga spel?
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 16:16   #149

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg

En massa parametrar som spelar in här - startspår, form, motstånd (bättre/sämre), hur denne vunnit på slutet (lätt, turligt), snabbt insprungna pengar (bytt klass?). osv. osv.

En häst har inte större chans att vinna bara för att den har ett staket i raden. Mer relevant är visad form och hur denne står inne i klassen - har denne överlägsen kapacitet så är ju vinnarchansen högre, men mycket som spelar in...
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 16:17   #150

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Funkar klockrent här, fick mitt första boostnummer också.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td