![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() v64 FÄRJESTAD
Ny vecka och nya tag..Blir det norsk seger i kallblodsloppet? Vågar man lita på Punkari i sista som chansspik?Hur bra är favoriten i avd1? Nån info från Capone? Är du på plats idag? Bästa spik? Bästa drag?
nu kör vi ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Ej på Plats idag, men lite Idéer .
Lome Hero & Femme Arvells
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
BOYS GOING IN
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Mina skrällar tills ikväll:
ZOLA GRAND CRU i avd 1 tror kan få till det idag. Samt kan KÖLA OLYMPIA få en fin resa och spurta hem vinsten i avd 2. I övrigt tycker jag det är svårt att hitta en bra känsla.... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Kör Katrin k i spets med Hannover i svd3?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]() ![]() 1. Doutje flygande värmning senast (intetsägande i loppet) 2. Klulblikl kaxig före/efter senast (motstånd idag kan jag inte) 6. Herr Åkerman fin, fast, näst senast (som jag minns det) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Nån bra info efter värm. Kom hem nu..
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Goldomaster 1 sta häst vid gardering ..ev chansspik...klarar banan bra
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Oj oj nån som är kvar.. Vilket skräll
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Mycket spänning för pengarna i Kallisloppet...Hade spik 6 och platslir på 8 Lome Hero?..tror det fixade sig trots dubbla galopper på förstnämnda och galopp på den andra..... Andan i halsgropen där!
Senast redigerad av MikaF den 2016-02-01 klockan 19:57. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Peter Ådefors jobbar hos Magnus........ Luktar ju lite mygel
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 | |
![]() Citat:
Mygel? På vilket sätt? Bästa hästen för dagen vann...
![]() ![]() |
![]() |
|