Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-16, 16:33   #136

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1331
Standard

Hoppas på en TV nu 10-11-15 X blygsamma 10:- ....Bra odds dock..
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-16, 16:35   #137

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Man är själv dum som tippare eftersom man vet på ngt vis om att de kommer att bli så här. Sen kan man ju tycka att det finns en skyldighet att köra för bästa prestation, inte för att få pengar till havre.
Gammal 2016-01-16, 16:36   #138

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Tappar totalt suget för trav när det blir så här. Ungefär som att försöka få 13 rätt på stryktipset om man måste fundera på vilka lag som kör läggmatcher eller inte.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zabatsu (+10)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-16, 16:40   #139

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Mumintrollet har talat..#jorma #rotvälska
Gammal 2016-01-16, 16:42   #140

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 635
Standard

Modd Brun inför nästa. Jag ryggade dig SO! Vi får väl se om det blir någon fart i pollen
Edit: Vafalls. Missade jag en galopp eller vart tog han vägen?

Senast redigerad av zabatsu den 2016-01-16 klockan 16:45.
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-16, 16:42   #141

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lite självkritik måste ni ändå ha härinne. Jens Eriksson - när körde han i spets på V75 senast. Att sedan svara favoriten (hästen) och Ulf Ohlsson, tyckte han väl skulle kosta för mycket, sedan vet vi heller inte hur hästen kändes på underlaget och i övrigt.

Hade han vunnit, med lucka, hade ni höjt kusken till skyarna för en drömstyrning...

Däremot håller jag med om att jag hade velat sett honom i ledningen då det var en skämtfavorit på förhand... Och att jag spelade Scellino Luis, hehe...
mackpeter (+3)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-16, 16:43   #142
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tappar totalt suget för trav när det blir så här. Ungefär som att försöka få 13 rätt på stryktipset om man måste fundera på vilka lag som kör läggmatcher eller inte.
Fast, det är väl ännu värre med såna som Witasp som deklarerar att han ska köra i spets - och sen viker ner sig redan innan bilen släppt fältet? Att Jens böjer sig framåt är förklarligt tycker jag. De siktar ju på Malta, efter 12-årssäsongen och då är det väl bra att hästen aldrig sprungit sig trött i lopp...? Undrar hur de tränar hästen, om de tränar alls. Kan ju bli trött...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-16, 16:44   #143

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Hur kan det vara alla andras fel hela tiden ?
när det är dina funderingar som suger ????
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-16, 16:48   #144

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Här blev det helt fel för Uffe trots att han valde häst.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-16, 16:49   #145

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

F-n att Jormas hoppade. OK med Valle Järven som jag hade med.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-16, 16:49   #146

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 115
Standard

De hemska kallbloden slår till igen.. Galopper till höger o vänster.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-16, 16:52   #147

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Fast, det är väl ännu värre med såna som Witasp som deklarerar att han ska köra i spets - och sen viker ner sig redan innan bilen släppt fältet? Att Jens böjer sig framåt är förklarligt tycker jag. De siktar ju på Malta, efter 12-årssäsongen och då är det väl bra att hästen aldrig sprungit sig trött i lopp...? Undrar hur de tränar hästen, om de tränar alls. Kan ju bli trött...
Blir svårt att ta v75 segrar om man är rädd för att hästen ska behöva förta sig. Hade han bara mött sånt här motstånd så hade jag haft mer förståelse, men har ju mött 10ggr hårdare motstånd tidigare. När man då lyckas köra till spets mot ett enklare gäng för att sedan släppa till ett 5 årigt sto så förstår jag i ärlighetens namn inte hur man resonerar.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-16, 16:53   #148
Banned

Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Lite självkritik måste ni ändå ha härinne. Jens Eriksson - när körde han i spets på V75 senast. Att sedan svara favoriten (hästen) och Ulf Ohlsson, tyckte han väl skulle kosta för mycket, sedan vet vi heller inte hur hästen kändes på underlaget och i övrigt.

Hade han vunnit, med lucka, hade ni höjt kusken till skyarna för en drömstyrning...

Däremot håller jag med om att jag hade velat sett honom i ledningen då det var en skämtfavorit på förhand... Och att jag spelade Scellino Luis, hehe...
När hade Jens "läge" att köra i spets på V75 senast? Aldrig. Vad gör han när han då äntligen har läge att köra i spets? Böjer sig framåt och låter Uffe köra på....

Nä, ingen här hade höjt Jens Eriksson till skyarna. Vi hade uttryckt våra gratulationer och konstaterat att om man har tur behöver man f-n inget förstånd...
hugotheboss (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-16, 16:53   #149

Sharp$: 1014
Standard

Trodde det var kört och satt och svor när Tjomsland körde invändigt och satt sist på sista bortre med min spik. Helt otroligt hur det kan lösa sig ibland, synd att man inte har sånt flyt oftare bara...haha. ;-)
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-16, 16:54   #150

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Måste ge Öystein Tjomsland en eloge. Han sa solklart igår i atg.se att Ulf Ohlsson valde Sjö Odin men tyckte att Valle Järven var lika bra.
Fulsprit (+3)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td