|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-01-13, 16:13 | #16 |
Intressant från Jägersros hemsida:
snack med Micke Lönborg blev jag minst sagt tveksam. - Hon gjorde det bra i debuten för mig (13,2 sista varvet från sjätte ut i ett V75-lopp som vanns av Jetset) och har jobbat på bra efter det. Jag är dock tveksam till att jag redan nu har hittat rätt med träningsupplägget på den nya anläggningen och jag ser det dessutom som viss risk att hon blir hängande. Hängande? Jag har sett henne öppna snabbt bakom bilen! - Njae, jaså - säger du det? - Ok, hon ska räknas men jag ligger ändå lågt. Jag har lärt känna Micke ganska bra vid det här laget och det jag framförallt lade vikt vid var hans nya anläggning. Att det tar lite tid för att hitta rätt. Och jag tyckte inte heller att det var det rätta trycket i henne över upploppet senast, trots en del spår under slutvarvet. Jag gillar Staro Hollywood, hon är ruggigt kapabel. Men jag vet att hon i första hand köptes till Lönborg för avelsarbete och när han dessutom låter tveksam gällande träningsupplägget går jag på känsla. Och känslan säger att hon inte vinner. Men man har som bekant haft fel förr... |
|
2016-01-13, 16:49 | #17 |
Ja spår 5 är lite tufft men felfri så är nog den med och slåss
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2016-01-13, 17:12 | #18 | |
Citat:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
drakdead (+3), crossbow (+5), hugotheboss (+5), hammering (+4), Fatpipe (+5) |
||
2016-01-13, 17:29 | #19 | |
Citat:
Två av dessa gånger tidigt i karriären, med Kolgjini som tränare. Hans hästar brukar vara rätt sega från början, så det lägger jag inte vikt vid. Tredje gången öppnade han bra från spår 5 med Eklundh på Åby. Däremot har hästen, vilket inte kan ha undgått dig, blivit klart mycket snabbare på sistone. Du såg senast att hon var snabbast iväg av samtliga hästar, och funkar hon bara i volten från ett perfekt förstaspår idag tror jag det är spets som gäller. Senast redigerad av AndyMart den 2016-01-13 klockan 17:32. |
||
2016-01-13, 17:45 | #20 | |
Citat:
Revansch på Groult ikväll på V4? |
||
2016-01-13, 18:20 | #21 |
Dagens spik är för min del nr 12 Twister Bi. Hästen verkar vara huvudet högre här och rundar väl genom en långspurt i vida spår?
Två starka spurtare som jag jagar: 5 L.Dees Maggiesbest står tufft inne på pengarna, men med rätt resa går ingen säker. 6 Occasione Font spurtar riktigt vasst vid bra dagar. Det bet bra i senaste starten. |
|
2016-01-13, 18:43 | #22 |
Varför inte? Berra K & Labrusca Sand kan också vara två roliga skrällar i det loppet.
|
|
2016-01-13, 18:44 | #23 |
|
|
2016-01-13, 18:46 | #24 |
Glöm då inte Alhanco i V4-4 som vann det loppet.
Ullama Ali Sallöv tyckte jag inte var något vidare inför förra tisdagens lunchtävlingar på Jägersro. Vann dock till slut enkelt och var faktiskt ett ganska fint intryck. Idag kommer hennes "ärkefiende" (dessutom varit bättre än Ullama) i de tidigare starterna på Lunden till start på Jägersro, Valorina Caf. Ett roligt streck till 3 %! |
|
2016-01-13, 18:51 | #25 |
Patrik Fernlund @V86experten
Blir tuffa förutsättningar på Solvalla i kväll. Det blåser rejäl motvind på bortre långsidan, men banan ser rätt så fin ut! |
|
2016-01-13, 18:52 | #26 | |
Citat:
|
||
2016-01-13, 18:54 | #27 |
Miljondragens v86a.
https://pinracer.se/systems/hew2hnst...xq-2gwn/shared Hugo Boss V86a: https://pinracer.se/systems/x6zd682p...rg-2gxn/shared God tur ;=) Har spanat in en del statistik gällande Jägersro och Solvalla Startnummer har varit mellan 42-58 de senaste 8 av 9 omgångarna. Kravet sätts där. Insats procenten har leget på 185- 294 i 7 av 9 omgångar. Kravet ställdes där. Insats poäng: har legat mellan 11 och 28 i 8 av 9 fall... |
|
2016-01-13, 18:56 | #28 |
Hmmm. Skall man torskoroa sig i första för Lönborgs , eh...
|
|
2016-01-13, 19:12 | #29 |
Det tycker jag.
Piece Of Work spetsar och då de inte verkar särskilt sugna på att vinna idag med Staro Hollywood utan är osäkra på form osv, dessutom passiv kusk i Sjunnesson, har jag svårt att tänka mig att hon bombar på och trycker sig till spets. Tror det blir dödens/andra utvändigt och då är jag inte alls säker på att hon vinner. Tycker hon är rejält överspelad, det var inget tryck i henne senast och det ska till en del för att hon vinner idag. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wolfman (+10) |
|
2016-01-13, 19:21 | #30 |
Tyvärr ingen tid att lägga ut hela tipset men Spelvärde spikar Staro Hollywood och Paparazi M.
|
|
|