Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-10, 15:28   #1

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1507
Standard

V86 13/1

v86:1 Kortlopp för ston.

3 Staro Hollywood blir antagligen favorit, vilket är befogat. Hästen har mött hårdare gäng och gjort de bra. Tänkbar spik.

Värsta motståndet 5 L.Dees Maggiesbest. Som såg ut att ha mer att ge senast.

6 Staro Ironmaid såg ruskigt fin ut efter galopp på jägersro för 2 starter senast. Var inte lika imponerande senast dock.

V86:3 Långlopp med 2 Tillägg

Favoriten 5 Condor motion galopperade senast och sprang jämnbra med Candor hall som startade 40 meter efter senast. sträckad på 62% just nu. Loppet innan detta var dock föga imponerande. Vinner om lika bra som senast.

Tycker annars det svår bedömt bakom. Både 7 och 8 tycker jag är jämnbra.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-10, 15:44   #2

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu är det verkligen läge för min följehäst 1 Bacio i V86-2. Perfekt läge, lämpligt motstånd och grymt fin form. Misstänker att vi kan få låg procent också då Schön sitter upp och raden kunnat vara vackrare, vilket smakar ännu bättre.

Kan vara en härlig spik att luta sig mot!

L'Dees Maggiesbest är bra men jag börjar tröttna. Alltid tvåa-trea, tror inte längre det är en slump. Den tar i när de före har rejält försprång. Platsspel!

Stayerloppet på Jägers bör stå mellan Condor Motion och Rocky Egedal då For Pleasure As inte visat form.

Oh Goodness tappar spets till Tarragona Ås och då är det stor risk att den fastnar. Överstreckad storfavorit (förmodar att den blir det).
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-11, 16:21   #3

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Idag regnar det utav helvete, men det ska bli minusgrader redan i morgon så man får räkna med hårda banor.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 11:20   #4

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2611
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Nu är det verkligen läge för min följehäst 1 Bacio i V86-2. Perfekt läge, lämpligt motstånd och grymt fin form. Misstänker att vi kan få låg procent också då Schön sitter upp och raden kunnat vara vackrare, vilket smakar ännu bättre.

Kan vara en härlig spik att luta sig mot!

L'Dees Maggiesbest är bra men jag börjar tröttna. Alltid tvåa-trea, tror inte längre det är en slump. Den tar i när de före har rejält försprång. Platsspel!

Stayerloppet på Jägers bör stå mellan Condor Motion och Rocky Egedal då For Pleasure As inte visat form.

Oh Goodness tappar spets till Tarragona Ås och då är det stor risk att den fastnar. Överstreckad storfavorit (förmodar att den blir det).
Hur är Bacio ut?
Gammal 2016-01-13, 12:40   #5

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Hur är Bacio ut?

Tror han har god chans att hålla ut de andra. Verkar enkel och naturligt snabb och då brukar det gå bra.
Gammal 2016-01-13, 13:28   #6

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2538
Standard

Kanske dags för 4 Eagle Shot i avd. 7... Lycka till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 13:37   #7

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2371
Standard

Citat:
Tror han har god chans att hålla ut de andra. Verkar enkel och naturligt snabb och då brukar det gå bra.
Bacio har aldrig tagit ledningen av egen kraft, haft öppet spår 7 ggr.
Harry Ruda och MT Kingzize är de som är snabbast fr start.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 13:44   #8

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spojs Visa inlägg
Trots allt volt, och jag tycker ingen av de du nämner visat något speciellt i startsnabbhet? Jag tror Bacio kommer hålla ledningen pga att det saknas snabbstartare! SoS!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 13:44   #9

Standard

Avdelningen skrällar:

Puro låter mycket optimistisk på att Piece of Work i första ska vara bättre nu, springer lika fort som alla andra i träning men går inte i lopp. Omlagd träning och kan vara en storskräll, speciellt när det inte låter toppen på favoriten. bara 4%
Gammal 2016-01-13, 13:52   #10

Standard

Avdelning storskrällar:

Twillight Eyes gick väldigt bra sist Tobbe körde, bara galopperat sen dess. Har nu ett kalasläge i rygg på två startsnabba. 2%
Gammal 2016-01-13, 14:12   #11

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Trots allt volt, och jag tycker ingen av de du nämner visat något speciellt i startsnabbhet? Jag tror Bacio kommer hålla ledningen pga att det saknas snabbstartare! SoS!
Visst kan han hålla ledningen, alla har ju en första gång. Men statistiken pekar inte på att han ska hålla ledningen, nu avgörs ju inte loppen i starten.
Bacio har ju varit riktigt bra både efter Ekavir och Allan Wadd på slutet och startar absolut med vinstchans.
Gammal 2016-01-13, 15:11   #12

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

Spicy A hade nog rubbet kvar sist

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nicklas (+1)
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 15:15   #13

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1507
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Spicy A hade nog rubbet kvar sist
Tror också på den. Men aldrig sett lopptypen förut. Brukar tilläggshästarna vinna?
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 15:49   #14

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2119
Standard

*Varning för långt inlägg och låg läshastighet*

Denna analys är skriven tidigt på dagen, innan tjänster som TT/SS/SP/ÖG or whatever. Jag väntar förnöjsamt på era Sharpsa kommentarer så att vi kan gå +++ ikväll  Och döda mina tankar så jag slipper förlora en enda krona!

1.Staro är bästa hästen, rutinerad, inget emot skor, öppnar bra, tar detta från dödens om det behövs (Sjunne smyger knappast här).
> Spik- och spelvärd då de andra (småutmanarna) drar på sig mycket streck och spel.

2.Nästan som ett treåringslopp där någon plötsligt utvecklats… Collins övertygade stort senast, men resa och Lalle på hufvudstadsbanan nu. Och finns flera som kan springa här.
> Gardering (betalar inte för 7, 2). Väldigt svårt att välja en u-häst här på jokersystemet, kanske ändå Lalle på visad form och litet fält.

3.Kul med Crebas, han är en mycket bra tränare och såvitt jag kan se en bra kusk med pondus, han brukar inte sätta sig invändigt osv. Perfekt distans för kusen som har fin segerprocent och visade formformform senast.
(Bakom lurar oftast sevärda Rocky (lite hårt inne här, stark och speedig, kuskminus). Hur är det med Connys i dagsläget?!! Q.C. given fjärdehäst från spets om de andra skuffar. Nämner nr 4 (1%) som har en del rutin och hårdhet.)

4.Oh Goodness. Hur blir det här i spetskörningen med Tarragona? Lurigt, vill Örjan köra i spets eller ta vinnarhålet (med skor)? Stirling Cheer helt OK senast. I övrigt kan jag bara tänka mig någon av Nurmosarnas.

5.1640a Jägers men låg klass. Kanske Twister skall vara förstahäst eller Crazy Year… 1,2,6 tar jag bort, resten streckas. Svårrrankat!!

6.Redén stallform, kusk (skor gick hyfsat nyss på Färjestad). Hajen form kanske lite kuskplus (dissar sällan Sir Toby dock). Men skall de hinna fram till Classe? Måstestreck på Spangen och det sista på Fred. (Kanske ett på Croque också.)

7.Da Vinci kan ta ned Jairo från utvändigt (SAL = Spika Aldrig Löffgren). Tredje streck: lite snack om Örnskottet sedan länge (vet inte hur jag skall processa den, Malmqvist stallform etc.).

8.Älskade Google senast, mycket fint spår nu. Men det kan bli svårt med Goopen i spets förstås på 2640 i denna klass (därmed kanske jag också vill ha med Classe smygandes.) Carrera kan vinna om spets kan det bli så om Goop missar? Svårare spår för 10, 11, om de flesta andra kunniga inte gör bort sig bör de få svårt.

// Wolfman
Zniper (+11)
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 16:04   #15

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Tror också på den. Men aldrig sett lopptypen förut. Brukar tilläggshästarna vinna?
Dennis var inte rolig att se i volten senast. Kanske bättre nu?
Jag gissar på tidig galopp

Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 16:13   #16

Standard

Intressant från Jägersros hemsida:

snack med Micke Lönborg blev jag minst sagt tveksam.
- Hon gjorde det bra i debuten för mig (13,2 sista varvet från sjätte ut i ett V75-lopp som vanns av Jetset) och har jobbat på bra efter det. Jag är dock tveksam till att jag redan nu har hittat rätt med träningsupplägget på den nya anläggningen och jag ser det dessutom som viss risk att hon blir hängande.
Hängande? Jag har sett henne öppna snabbt bakom bilen!
- Njae, jaså - säger du det?
- Ok, hon ska räknas men jag ligger ändå lågt.
Jag har lärt känna Micke ganska bra vid det här laget och det jag framförallt lade vikt vid var hans nya anläggning. Att det tar lite tid för att hitta rätt. Och jag tyckte inte heller att det var det rätta trycket i henne över upploppet senast, trots en del spår under slutvarvet. Jag gillar Staro Hollywood, hon är ruggigt kapabel. Men jag vet att hon i första hand köptes till Lönborg för avelsarbete och när han dessutom låter tveksam gällande träningsupplägget går jag på känsla. Och känslan säger att hon inte vinner. Men man har som bekant haft fel förr...
Gammal 2016-01-13, 16:49   #17

capones avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Ja spår 5 är lite tufft men felfri så är nog den med och slåss

Gammal 2016-01-13, 17:12   #18

capones avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Ja spår 5 är lite tufft men felfri så är nog den med och slåss
Snoken http://piclair.com/leq4e

drakdead (+3), crossbow (+5), hugotheboss (+5), hammering (+4), Fatpipe (+5)
Gammal 2016-01-13, 17:29   #19

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Bara startat i volt tre gånger, så ditt resonemang om hur många gånger den haft öppet spår bakom bilen känns rätt irrelevant.

Två av dessa gånger tidigt i karriären, med Kolgjini som tränare. Hans hästar brukar vara rätt sega från början, så det lägger jag inte vikt vid. Tredje gången öppnade han bra från spår 5 med Eklundh på Åby.

Däremot har hästen, vilket inte kan ha undgått dig, blivit klart mycket snabbare på sistone. Du såg senast att hon var snabbast iväg av samtliga hästar, och funkar hon bara i volten från ett perfekt förstaspår idag tror jag det är spets som gäller.

Senast redigerad av AndyMart den 2016-01-13 klockan 17:32.
Gammal 2016-01-13, 17:45   #20

Standard

Citat:
Bara startat i volt tre gånger, så ditt resonemang om hur många gånger den haft öppet spår bakom bilen känns rätt irrelevant.

Två av dessa gånger tidigt i karriären, med Kolgjini som tränare. Hans hästar brukar vara rätt sega från början, så det lägger jag inte vikt vid. Tredje gången öppnade han bra från spår 5 med Eklundh på Åby.

Däremot har hästen, vilket inte kan ha undgått dig, blivit klart mycket snabbare på sistone. Du såg senast att hon var snabbast iväg av samtliga hästar, och funkar hon bara i volten från ett perfekt förstaspår idag tror jag det är spets som gäller.
Jag tror hon vinner därifrån!

Revansch på Groult ikväll på V4?
Gammal 2016-01-13, 18:20   #21

Fiduss avatar

Sharp$: 1697
Standard

Dagens spik är för min del nr 12 Twister Bi. Hästen verkar vara huvudet högre här och rundar väl genom en långspurt i vida spår?

Två starka spurtare som jag jagar:

5 L.Dees Maggiesbest står tufft inne på pengarna, men med rätt resa går ingen säker.

6 Occasione Font spurtar riktigt vasst vid bra dagar. Det bet bra i senaste starten.

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 18:43   #22

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Jag tror hon vinner därifrån!

Revansch på Groult ikväll på V4?
Varför inte? Berra K & Labrusca Sand kan också vara två roliga skrällar i det loppet.
alle (+1), alle (+5)
Gammal 2016-01-13, 18:44   #23

Standard

Citat:
Varför inte? Berra K & Labrusca Sand kan också vara två roliga skrällar i det loppet.
Jag spikar Groult! Höll ju riktigt bra senast efter tuff resa!
Gammal 2016-01-13, 18:46   #24

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Jag spikar Groult! Höll ju riktigt bra senast efter tuff resa!
Glöm då inte Alhanco i V4-4 som vann det loppet.

Ullama Ali Sallöv tyckte jag inte var något vidare inför förra tisdagens lunchtävlingar på Jägersro. Vann dock till slut enkelt och var faktiskt ett ganska fint intryck. Idag kommer hennes "ärkefiende" (dessutom varit bättre än Ullama) i de tidigare starterna på Lunden till start på Jägersro, Valorina Caf. Ett roligt streck till 3 %!
Gammal 2016-01-13, 18:51   #25

joback1s avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 133
Standard

Patrik Fernlund ‏@V86experten
Blir tuffa förutsättningar på Solvalla i kväll. Det blåser rejäl motvind på bortre långsidan, men banan ser rätt så fin ut!
joback1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 18:52   #26

Standard

Citat:
Glöm då inte Alhanco i V4-4 som vann det loppet.

Ullama Ali Sallöv tyckte jag inte var något vidare inför förra tisdagens lunchtävlingar på Jägersro. Vann dock till slut enkelt och var faktiskt ett ganska fint intryck. Idag kommer hennes "ärkefiende" (dessutom varit bättre än Ullama) i de tidigare starterna på Lunden till start på Jägersro, Valorina Caf. Ett roligt streck till 3 %!
Jag trodde på Alhanco senast, Vi kom överens om en tvilling på den och groult då vill jag minnas ( jag missade tyvärr att lira den)
Gammal 2016-01-13, 18:54   #27

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Miljondragens v86a.
https://pinracer.se/systems/hew2hnst...xq-2gwn/shared

Hugo Boss V86a:
https://pinracer.se/systems/x6zd682p...rg-2gxn/shared

God tur ;=)

Har spanat in en del statistik gällande Jägersro och Solvalla
Startnummer har varit mellan 42-58 de senaste 8 av 9 omgångarna. Kravet sätts där.
Insats procenten har leget på 185- 294 i 7 av 9 omgångar. Kravet ställdes där.
Insats poäng: har legat mellan 11 och 28 i 8 av 9 fall...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 18:56   #28

Standard

Hmmm. Skall man torskoroa sig i första för Lönborgs , eh...
Gammal 2016-01-13, 19:12   #29

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wolfman Visa inlägg
Hmmm. Skall man torskoroa sig i första för Lönborgs , eh...
Det tycker jag.

Piece Of Work spetsar och då de inte verkar särskilt sugna på att vinna idag med Staro Hollywood utan är osäkra på form osv, dessutom passiv kusk i Sjunnesson, har jag svårt att tänka mig att hon bombar på och trycker sig till spets. Tror det blir dödens/andra utvändigt och då är jag inte alls säker på att hon vinner. Tycker hon är rejält överspelad, det var inget tryck i henne senast och det ska till en del för att hon vinner idag.
Wolfman (+10)
Gammal 2016-01-13, 19:21   #30

Cleon_9s avatar

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 2733
Standard

Tyvärr ingen tid att lägga ut hela tipset men Spelvärde spikar Staro Hollywood och Paparazi M.
alle (+5), asgaya3141 (+5)
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 19:21   #31

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1802
Standard

SV

Omgångens nycklar
OMGÅNGENS MEST SPELVÄRDA SPIK
1 PAPARAZZI M. (V86-8)
OMGÅNGENS KOMPLETTERANDE SPIK
3 STARO HOLLYWOOD (V86-1)
OMGÅNGENS MEST ÖVERSKATTADE
10 WINDY WAYS (V86-6)
5 GOOGLE HÅLERYD (V86-8)
OMGÅNGENS BÄSTA SPELDRAG
1 BACIO & 5 M.T.KINGSIZE (V86-2)
2 STIRLING CHEER (V86-4)
11 SMARAGD (V86-5)
9 HIGHSPEED CALL (V86-6)
7 DA VINCI BOKO (V86-7)
1 PAPARAZZI M. (V86-8)
alle (+5), dado (+5), asgaya3141 (+5), joback1 (+34), Tomas63 (+3), mr_stylez (+10)
Kusken1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 19:27   #32

Standard

Citat:
Det tycker jag.

Piece Of Work spetsar och då de inte verkar särskilt sugna på att vinna idag med Staro Hollywood utan är osäkra på form osv, dessutom passiv kusk i Sjunnesson, har jag svårt att tänka mig att hon bombar på och trycker sig till spets. Tror det blir dödens/andra utvändigt och då är jag inte alls säker på att hon vinner. Tycker hon är rejält överspelad, det var inget tryck i henne senast och det ska till en del för att hon vinner idag.
Tack Andy! Hmmm. Sjunne är 'han' men väl inte så djupt defensiv när han har en chans som denna? De andra är j u en eller två klasser under.
Gammal 2016-01-13, 19:27   #33

Shooters avatar

Standard

Citat:
Det tycker jag.

Jag tror inte att man ska ta så hårt på det som sägs om Staro Hollywood. Det bör vara en fin chans.
Gammal 2016-01-13, 19:29   #34

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag tror inte att man ska ta så hårt på det som sägs om Staro Hollywood. Det bör vara en fin chans.
Ja, det baissas säkert överdrivet mycket men jag gillade inte intrycket senast och kommer till hundra procent att gardera när jag dessutom inte tror han kommer till spets.
Gammal 2016-01-13, 19:33   #35

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ja, det baissas säkert överdrivet mycket men jag gillade inte intrycket senast och kommer till hundra procent att gardera när jag dessutom inte tror han kommer till spets.
Enligt Jägersros hemsida så har Staro värmt ok, men sett bättre ut tidigare, så man kanske får lägga om systemet lite ändå.
Gammal 2016-01-13, 19:35   #36

Standard

Patrik Fernlund ‏@V86experten 32 sför 32 sekunder sedan

3 Staro Hollywood (V86-1) studsade fram i härlig stil i värmningen, mycket bra intryck. Det såg svårslaget ut.
Klanke (+1)
Gammal 2016-01-13, 19:35   #37

Standard

Citat:
Enligt Jägersros hemsida så har Staro värmt ok, men sett bättre ut tidigare, så man kanske får lägga om systemet lite ändå.
Patrik Fernlund ‏@V86experten 1 minför 1 minut sedan

3 Staro Hollywood (V86-1) studsade fram i härlig stil i värmningen, mycket bra intryck. Det såg svårslaget ut.
0 retweets 0 gillanden
Gammal 2016-01-13, 19:37   #38

Shooters avatar

Standard

Citat:
Patrik Fernlund ‏@V86experten 32 sför 32 sekunder sedan

Sanslöst hur olika de ser på det. Fernlund sitter på Solvalla, så jag vet inte, men det bästa kanske är att köra som man tänkt och bara skita i vad som rapporteras.
Gammal 2016-01-13, 19:38   #39

AndyMarts avatar

Standard

Ser ut precis som vanligt.

http://www.atgplay.se/lopp/20160113-...&leg=1&horse=3
Shooter (+5)
Gammal 2016-01-13, 19:50   #40

joback1s avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 133
Standard

Förstod någon vad Perris gumma sa om piece of work nyss på atgplay?
joback1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 19:56   #41

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joback1 Visa inlägg
Förstod någon vad Perris gumma sa om piece of work nyss på atgplay?
typ tränar bra, hänger med jätte bra hästar i ryggar i träning.. inte lika bra i lopp (?) vill inte ta sig förbi i lopp (?)
Gammal 2016-01-13, 20:00   #42

Shooters avatar

Standard

Nu har jag slängt in systemet. Kör med Staro Hollywood och Jairo som spikar.
Gammal 2016-01-13, 20:14   #43

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 252
Standard

kämpa kör på spik volontary i första:-)
guzzy71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 20:32   #44

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Varför i helvete startar man hästen om den är sådär satans pissusel?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 20:33   #45

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

Staro var värdefuckinlös.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 20:33   #46

Cleon_9s avatar

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 2733
Standard

Just nu känns Staro Hollywood som en av travhistoriens sämsta favoriter
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 20:34   #47

Shooters avatar

Standard

Staro var inte alls i form. Helt urusel.
Gammal 2016-01-13, 20:34   #48

Standard

Kör provlopp tills den har form eller vintervila. Förstör för folk och leker med deras pengar.
Manprinsen (+10)
Gammal 2016-01-13, 20:34   #49
Banned

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1216
Standard

inside info Bacio vinnara i dag
hestfaust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 20:34   #50

Sharp$: 115
Standard

Varför ger de aldrig LDees Maggiesbest chansen? De väntar alltid tills de där framme är i mål innan de kör.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 20:35   #51

Standard

Där slösa jag bort pengar, kunde lika gärna torkat mig i röven med dom
Manprinsen (+10)
Gammal 2016-01-13, 20:35   #52

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Kör provlopp tills den har form eller vintervila. Förstör för folk och leker med deras pengar.
Helt enig där. Vill dom köra preparé så kan dom väl i alla fall gå ut och baissa ordentligt så spelarna slipper bli lurade.

Nog för att Lönnborg "låg lite lågt", men när den är sådär formlös så ska man gå ut med motorsågen i förväg tycker jag.

Senast redigerad av Manprinsen den 2016-01-13 klockan 20:40.
Gammal 2016-01-13, 20:39   #53
Banned

Standard

pas på Occasione Font
Gammal 2016-01-13, 20:42   #54
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hestfaust Visa inlägg
inside info Bacio vinnara i dag
yes odds 4,80
Gammal 2016-01-13, 20:47   #55
Banned

Standard

Citat:
yes odds 4,80
okay
Gammal 2016-01-13, 20:47   #56

Shooters avatar

Standard

Kihlström kan man lita på. Ett U inne i alla fall.
Gammal 2016-01-13, 20:48   #57

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Kihlström kan man lita på. Ett U inne i alla fall.
Såg ut som katternas lek med råttorna när Örjan och Björn rundande packet.
Gammal 2016-01-13, 20:48   #58

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Vad jag älskhatar Kihlström. Collins funkade väl sådär.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 20:49   #59

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Överlägset bästa hästen i loppet, men jag vågade inte singla pga. galopprisken.
Gammal 2016-01-13, 20:50   #60

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Visst, sen att Björn inte rundade packet är ju en annan femma.
Gammal 2016-01-13, 20:51   #61
Banned

Standard

jeg spelar For Pleasure As
Gammal 2016-01-13, 20:58   #62

Standard

Snyggt!
Gammal 2016-01-13, 20:58   #63

Standard

Haha jag ska satsa på 8 fel idag
Gammal 2016-01-13, 20:59   #64

Shooters avatar

Standard

Knepig årstid som sagt. Rocky underpresterade och Megamuscle var en tänkbar skräll, men jag fick inte råd med den.
Gammal 2016-01-13, 21:00   #65
Banned

Standard

Citat:
pas på Occasione Font
jeg spelar 1000 kr vinnara sidste spel for idag
Gammal 2016-01-13, 21:03   #66

Shooters avatar

Standard

Jag kör en rak tvilling 1-2.
Gammal 2016-01-13, 21:08   #67

Shooters avatar

Standard

Uffe hade chansen att gå ner i rygg vid ett tillfälle, det skulle han ha tagit så hade han nog fått andraplatsen.
Gammal 2016-01-13, 21:19   #68

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15752
Standard

Passa Ari Ben..... jag hade spikat idag och den blev ju fast..... totaltankad.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 21:25   #69

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Visst, sen att Björn inte rundade packet är ju en annan femma.
Nej förlåt mig, han lät Marcus få tröstpriset som 2:a. My bad sir.
Gammal 2016-01-13, 21:28   #70

Standard

Många underpresterande pållar idag
Gammal 2016-01-13, 21:28   #71

Standard

Och så Kihlström igen.. Varför lär man sig inte. Men Highspeed Call??
Gammal 2016-01-13, 21:28   #72

Manprinsens avatar

Standard

Och där vann dagens överstreckade avslag för att folk vägrar titta på vem som sitter bakom spakarna.
Gammal 2016-01-13, 21:45   #73

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

DD rank 1-3 i båda DD blir mitt motto 1 vecka framöver då DD sällan levererar dunderodds
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 21:55   #74

Standard

Varför kör han inte tidigare med Zenit Brick??
Gammal 2016-01-13, 21:58   #75

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

helt otroligt en skräll och över 80 lax.. bästa spel v86
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 22:02   #76

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50511
Standard

Spelvärde förnekar sig inte: ingen av spikarna vinner, det gör däremot båda överstreckade.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 22:07   #77

Standard

Riktigt bra betalt. Kändes inte svårt och skrällen var inte så svårfunnen. Själv lyckades jag bomma på Örjan/Redén två ggr.. Ska nog börja med streck på hinom framöver. Oavsett häst.
Gammal 2016-01-13, 22:13   #78

Sharp$: 1145

Standard

Redén toppform och bör streckas på allt framgent... Örjan likaså, men vem hade inte ögonen på honom innan?
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-14, 10:45   #79

Standard

För att han brukar vara för rädd om hästarna. Han ger hellre en pålle ett vilsamt lopp om det är minsta lilla problem eller att tränaren säger att "gå inte i dödens"
Svara

td