|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-01-07, 21:25 | #31 | |
Citat:
När han vinner så hyllas han för sina genidrag! Som sagt: jag ville bara att Pettersson givit sin häst en chans - det gjorde han inte.Förresten så hade jag Ohlssons häst i avd 1. förutom Petterssons men sprack förstås i avd.2 och nu i sista då jag spikade Röcklinger. |
||
2016-01-07, 22:32 | #32 | |
Citat:
Själv spelade jag V4*100 och det gav nästan riktigt rejält betalt att helgardera sista men Sjöström har ju inte gått i samma travskola som nämnde herr Pettersson utan gjorde ett resolut och vinstgivande drag direkt. Jäkla bra spel V4 för övrigt, frågan är om det inte är det bästa till och med!
2016-01-08, 00:36 | #33 | |
Citat:
Visst är det ett bra spel! |
||
2016-01-08, 00:49 | #34 |
Nu har jag inte spelat lunchen sen jag pluggade men den var ännu bättre, ingen som var påläst. De som spelat V64 bör ju ändå vara lite pålästa. Jag har också kört V4 efter att ha klivit av på V64 många gånger men numera brukar jag försöka välja antingen eller i förväg beroende på hur det ser ut. Utdelningen på V64 var bra hög idag för övrigt, ingen jackpott eller nåt.
2016-01-08, 13:26 | #35 | |
Citat:
Med risk för att låta tjatig, sedan Paribet m.fl. är borta så kommer utdelningarna bli bättre då vi slipper deras marknadsdammsugare till spel. Det har vi redan fått uppleva, mest tydligt var det i årets första V75;a som gav riktigt, riktigt bra. |
||
|