Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-07, 21:25   #31

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50511
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Och ändå hyllas Kihlström så fort han lägger sig invändigt och lyckas flaxa ut en lucka under vägen och vinna loppet.

Ja men det är också längre väg att gå och tuffare för hästen att köra i andraspår.

Alla kör sin häst och i det här fallet visste "alla" hur den högst troligt skulle köras och så blev det. Kan inte förstå att ni kan tycka det är konstigt?
Kihlström har blivit bannad många gånger just för att ha lagt sig i fjärde invändigt med en betrodd häst och "aldrig fått se dagens ljus".
När han vinner så hyllas han för sina genidrag!
Som sagt: jag ville bara att Pettersson givit sin häst en chans - det gjorde han inte.Förresten så hade jag Ohlssons häst i avd 1. förutom Petterssons men sprack förstås i avd.2 och nu i sista då jag spikade Röcklinger.
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-07, 22:32   #32

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Kihlström har blivit bannad många gånger just för att ha lagt sig i fjärde invändigt med en betrodd häst och "aldrig fått se dagens ljus".
När han vinner så hyllas han för sina genidrag!
Som sagt: jag ville bara att Pettersson givit sin häst en chans - det gjorde han inte.Förresten så hade jag Ohlssons häst i avd 1. förutom Petterssons men sprack förstås i avd.2 och nu i sista då jag spikade Röcklinger.
Det var ditt andra generalfel, att spika Röcklinger som hårt betrodd

Själv spelade jag V4*100 och det gav nästan riktigt rejält betalt att helgardera sista men Sjöström har ju inte gått i samma travskola som nämnde herr Pettersson utan gjorde ett resolut och vinstgivande drag direkt. Jäkla bra spel V4 för övrigt, frågan är om det inte är det bästa till och med!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-08, 00:36   #33

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Det var ditt andra generalfel, att spika Röcklinger som hårt betrodd

Själv spelade jag V4*100 och det gav nästan riktigt rejält betalt att helgardera sista men Sjöström har ju inte gått i samma travskola som nämnde herr Pettersson utan gjorde ett resolut och vinstgivande drag direkt. Jäkla bra spel V4 för övrigt, frågan är om det inte är det bästa till och med!
80 % återbetalning och till stor del spelat av folk som har torskat på V64;an och ska ha något att kolla på/vinna tillbaka pengarna.

Visst är det ett bra spel!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-08, 00:49   #34

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
80 % återbetalning och till stor del spelat av folk som har torskat på V64;an och ska ha något att kolla på/vinna tillbaka pengarna.

Visst är det ett bra spel!
Nu har jag inte spelat lunchen sen jag pluggade men den var ännu bättre, ingen som var påläst. De som spelat V64 bör ju ändå vara lite pålästa. Jag har också kört V4 efter att ha klivit av på V64 många gånger men numera brukar jag försöka välja antingen eller i förväg beroende på hur det ser ut. Utdelningen på V64 var bra hög idag för övrigt, ingen jackpott eller nåt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-08, 13:26   #35

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Nu har jag inte spelat lunchen sen jag pluggade men den var ännu bättre, ingen som var påläst. De som spelat V64 bör ju ändå vara lite pålästa. Jag har också kört V4 efter att ha klivit av på V64 många gånger men numera brukar jag försöka välja antingen eller i förväg beroende på hur det ser ut. Utdelningen på V64 var bra hög idag för övrigt, ingen jackpott eller nåt.
Saxbane-V4 är nog det jag upplever som bäst. Det spelas verkligen bara av folk som ser att det är dags för start på liven, och vill ha något att kika på. Där kan man göra pengar om man lägger ner tid.

Med risk för att låta tjatig, sedan Paribet m.fl. är borta så kommer utdelningarna bli bättre då vi slipper deras marknadsdammsugare till spel. Det har vi redan fått uppleva, mest tydligt var det i årets första V75;a som gav riktigt, riktigt bra.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td