Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-09, 01:30   #91

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Fattar inte varför Hank von Håleryd skulle vara stenklar. Bara på grund av loppet senast? Knappast något superdrag för min del iallafall, tror snarare den blir överstreckad när alla streck är räknade imorgon eftermiddag. Levererar ofta bra avslutningar och är säkert i bra form men måste hitta ner i rätt läge från spår 7 för att vinna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nicklas (+1)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-09, 02:16   #92

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Fattar inte varför Hank von Håleryd skulle vara stenklar. Bara på grund av loppet senast? Knappast något superdrag för min del iallafall, tror snarare den blir överstreckad när alla streck är räknade imorgon eftermiddag. Levererar ofta bra avslutningar och är säkert i bra form men måste hitta ner i rätt läge från spår 7 för att vinna.
Håller med dig fullständigt. Bike sist och gjorde det bra men ska den kunna vinna imon, njjaa, tveksamt
Tycker Mescal bör ha bra chans och vinna detta
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-09, 05:42   #93

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Fasen så trist att det blir tokskrik på Hank von Håleryd. Lär väl sluta en bit över 10 %.
Blir det brodd så stryker dom väl Hank?
Gammal 2016-01-09, 08:34   #94

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 5373
Standard

Varför ska dom göra det?

Känner du tränaren?
Andersfc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-09, 08:59   #95

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andersfc Visa inlägg
Varför ska dom göra det?

Känner du tränaren?
Det stod i ngn intervju att de stryker då.
För mig blir det ingen spik. För mkt skrik och vingelrisk. 3 förstastreck nu och 1 given från bra läge. Sen måste kanske 10 med också men får se.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-09, 09:35   #96
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Yoggi Composite måste vara 2015 och 2016 års mest idiotiska favorit. Allt värde ligger 7 och 10, i alla fall i nuläget.
Alla dissar den eftersom vinsterna har kommit i monté. Är det så enkelt kan man fråga sig...nä, troligen inte. En sån duktig analytiker som Daniel Olsson gav den grönt i vass eller kass. Det får en att fundera lite mera
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-09, 10:11   #97

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Vi är så många som dissar Dernier Viking och Yoggi Composite att det till slut blir ett jäkla spelvärde på att spika båda två :-)
Gammal 2016-01-09, 10:14   #98

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 285
Standard

Adrians styrning Swing Kronos i lärling har hoppat i varannan start i auto samt 100% från spår 1. Är för tillfället näst mest streckad i loppet. Om han väl får iväg honom så måste han hamna riktigt svajigt till där inte ens dubbel OS kan rädda den.
Bjudarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-09, 10:25   #99

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

Bam Boo bra häst ...spik eller
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-09, 10:34   #100

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 2446
Standard

Måste eller bör det köras med brodd i dag på Åby , någon som har någon info.
zarre är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-09, 10:37   #101

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 285
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chompipe Visa inlägg
Bam Boo bra häst ...spik eller
Första starten efter halvårs uppehåll blev det galopp. Jag vill se mer innan det blir spik.
Bjudarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-09, 10:49   #102

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Det pratas ganska lite om lärlingsloppet i tråden men där vill jag göra alla uppmärksamma på 9 Digital Control som i nuläget är streckad på ofattbara 2%!

Hästen har som dom flesta vet finfin kapacitet och comebacken var mersmakande! Stall Bergh kommer få ett fint år på Åby och jag tror man tidigt vill visa sig bli den nya maktfaktorn debutåret på hemmabanan och det lär vara vässat idag!

Det mest intressanta är dagens kusk! Den som följer Expressens podcast "Systemet" fick underbar info om Gert Sucaet som i svensk statistik ser ut som en riktig färsking men ICKE!

Gert Sucaet är 23 år och kommer från Belgien. Han vann lärlings-EM 2013! Han har vunnit över hundra lopp och i tuff konkurrens. Han har exempelvis vunnit Grupp 2 - lopp vilket säger en hel del!

På svensk mark har han haft två uppsittningar och i alla statistiska kolumner står det blank - zip - zero - noll! Det är alltså missvisande!

Från bricka 9 auto kommer hästen få en fin resa i andraspår och i mitt tycke är ekipaget en av dagens mest streckvärda till rådande procent! Toppdriver + läge + vässat (?) + hemmaplan + andra starten efter vila och mersmakande comeback är bara plus!

Kan till och med vara en superfräck miljonspik!

Tänk på det!

Senast redigerad av doob den 2016-01-09 klockan 11:19.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-09, 10:55   #103

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4163
Standard

Ett som är säkert är att jag inte kommer spika nån j*vla Gert på V75 Nee...tycker det ser upplagt ut för Carlos i detta lopp om den kommer till spets, men Nakoda Goj är högintressant...formbesked senast.
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-09, 10:55   #104

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Det pratas ganska lite om lärlingsloppet i tråden men där vill jag göra alla uppmärksamma på 9 Digital Control som i nuläget är streckad på ofattbara 2%!

Hästen har som dom flesta vet finfin kapacitet och comebacken var mersmakande! Stall Bergh kommer få ett fint år på nya hemmabanan och jag tror man tidigt vill visa sig bli den nya maktfaktorn på hemmabanan och det lär vara vässat idag!

Det mest intressanta är dagens kusk! Den som följer Expressens podcast "Systemet" fick underbar info om Gert Sucaet som i svensk statistik ser ut som en riktig färsking men ICKE!

Gert Sucaet är 23 år och kommer från Belgien. Han vann lärlings-EM 2013! Han har vunnit över hundra lopp och i tuff konkurrens. Han har exempelvis vunnit ett Grupp 2 - lopp vilket säger en hel del!

På svensk mark har han haft två uppsittningar och i alla statistiska kolumner står det blank - zip - zero - noll! Det är alltså missvisande!

Från bricka 9 auto kommer hästen få en fin resa i andraspår och i mitt tycke är ekipaget en av dagens mest streckvärda till rådande procent! Toppdriver + läge + vässat (?) + hemmaplan + andra starten efter vila och mersmakande comeback är bara plus!

Kan till och med vara en superfräck miljonspik!

Tänk på det!

Är med dig på den Doob, fin häst med gott om kapacitet. Mer kusken, nja. Vinna lopp i Belgien och Frankrike osv säger mig inte ett piss. Du ser gång efter gång hur otroligt usla de utländska kuskarna är när de gästar Sverige.

Ska med vid gardering men oflyt med läget.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-09, 10:58   #105

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Så här blev mitt bolagssystem idag.
Det kändes omöjligt att hitta någon spik. I V75-3 har jag tjatat om 11 hela veckan. Men mina rådgivare hävdar, att 10 häst mot häst är bättre. Om man ändå skall gardera tar jag med 7 från springspår - Björn och Stenströmer verkar nöjda. 8 är ständigt på plats och kan få ett smörlopp i rygg.
Peter Ingves är dagens nyckelkusk. Börjar med Dernier Viking, veckans skrik Hank Von Håleryd och Master Crowe.

1) 2,9,13,15 r7-3 (mycket möjligt att 15 bara vinner trots allt som talar emot)
2) 2,3,6,7,10 r12-8 (garderingslopp - eller vinner bara montéhästen 6?)
3) 7,8,10,11 r5-12 (se ingressen)
4) 3,5,8 r1-14 (3 och 5 slåss om ledningen. 8 min vinnare)
5) 2,3,4,9 r5-1 (9 bortglömd till 7 %)
6) 8 r9-12 (svårbedömd spik. Vann över Cool Keeper och tre löss senast)
7) 2,4,11 r10-3 (jag ger mig. 11 har jättechans. Men min vinnare är ändå 2 med Örjan. Gamlingen 4 har verkligen tänt till på slutet)

Kostar 1440:-. Lycka till!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td