|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-01-08, 12:03 | #61 | |
Citat:
2016-01-08, 12:21 | #62 | |
Citat:
Han har inte ens med Shogun Dk vid gardering. Pepe står i 9%. Där har du nåt att fundera över... |
||
2016-01-08, 12:55 | #63 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2) |
||
2016-01-08, 13:20 | #64 |
Det loppet som Pepe gjorde på Valla mot Sedorf var grym, men i min bok är Shogun en mer kapabel häst och jag tror den bara vinner. Garderar man då ska Pepe självklart med och jag kommer att spika Shogun om det inte kommer fram nåt annat info som gör att den ska garderas
|
|
2016-01-08, 13:58 | #65 |
Snöar rikligt i Göteborg nu, och nu ska det tydligen bli minusgrader hela dagen i morgon också...kan bli en spännande tävlingsdag med en del skrällar. Dernier Viking blir väl sämre och sämre favorit!
2016-01-08, 14:58 | #66 | |
Citat:
Tycker även 6 Ski to max och 9 top of the world är mycket intrassanta också. |
||
2016-01-08, 15:15 | #67 |
Stall Denco provar ut sin nya supertunna och tydligen godkända nya framskor till Dernier Viking i morgon..
2016-01-08, 15:20 | #68 |
Nu har jag lagt upp Spelvärdes tips under Service Plays.
|
|
2016-01-08, 16:03 | #69 |
|
|
2016-01-08, 16:17 | #70 | |
Citat:
stort för att dra statistiskt säkerställda slutsatser. Är statistik guld värt. Däremot är det empiri inspirerande, även om underlaget inte håller för några säkrare slutsatser. Travspelares generellt största misstag är att "förväxla det osannolika med det omöjliga". |
||
2016-01-08, 16:30 | #71 |
3 andelar kvar i bolagssystemet till en intressant V7-omgång imorgon.
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/DQE9-6XK3-19097 |
|
2016-01-08, 16:43 | #72 | |
Citat:
2016-01-08, 17:19 | #73 |
Tror inte det blev av, nya neongula fina idag i alla fall!
2016-01-08, 19:10 | #74 |
Första tanken: Lusen s/s i en svår omgång, rätt läge, kusk, fiiint intryck senast, härligt! Sedan hör man spik på Shogun från flera håll kryddat med Pepe… Beslutar sig undertecknad då igår att helt avstå spel, läser sedan idag att Sören spikar kryddat med tanken att Q.C. kanske har tur för en gångs skull (följt den senare alla år) och Shogun kan ju bli het som alla vet. Det blir inte alltid lättare av att man är påläst… Det troliga (?): Örjan i spets med Chrille (kör ofta så) bakom och hur slutar det då? Eller tvärtom med en Shogun som blir vass, eller inte…
Så var det följetongen med Connys ’gråvita’ Tap Innare, ofta kommit fel på den i spelet och spår 12 i denna klass normalt sett iskallt men trots allt ett ganska tunt lopp. Chrille s/s borde väl vara det normala men tror att Goop ger sig av tidigt. I övrigt = ? Älsklingshäst: Youana. Fina spelvärden på den genom åren. I Guld mot annat än ston, tja, oftast tävlat med skor, spetsgaranti (följer vingen). Nahar alltid överstreckad sedan några år tillbaka, som sagt. Candor Hall däremot smidig som en tiger – men de där med bakspår (ingen annan nämnd ingen glömd) behöver maxflyt med snikspår. Västerboonen, fel hö. OJ har perfekt form och startspår. U-häst, minst, för det blir väl spets!!? Q-hästen härdad. Strecksson har missat Mads H. Liksom alla andra vill man inte betala ett öre för favoriten i Avd1 (eller 2 för den delen). Örat hör Tarzans men jag vet inte om ögat ser det. Rätta mig om jag har fel!!! En gammal gammal god käpphäst är Allan Kristensen.) Gardera matematiskt… Så var det där loppet med alla tiders coolaste Flemming (aldrig en het häst i ett lopp, oftast mycket bra spelvärde). Skit i stallet över sommar/höst, sedan tillbaka med pangboomcrash. Upphaussad favorit nu i lägsta klassen??? Jag vet faktiskt inte, tycker den är lite kamelaktig utseendemässigt men i det här fallet kanske ögat ser fel saker. Crowe förstås, men annars låg klass på deltagarna i loppet . Sista avdelningen: normalt sett vinner inte en silverdebutant från spår 11 (på Åby dessutom), men motståndet är inte direkt överväldigande. Skrik på Poker Kronos på sistone, svårbedömt uppträdande. Skall någon av dessa två åka fram till dödens och bara visa sig starkast? F. H. har jag följt i många år, startsnabb, mycket ojämn, Örjan… Jonathan med Takter, men den vill inte gärna vinna lopp. Leffe, form, bra spår, kuskminus. Pebbe bästa spåret. Strecksson har missat G.G.P. med någon halvprocent. Ja, jag tror det blir inget spel alls imorgon om inte ni Sharpsare rättar till mig. |
|
2016-01-08, 20:03 | #75 |
Efter att ha lyssnat på Chrille och sedan Björnkollen bli man alldeles yr i skallen. Björn värst med spikförslag på en 3%-are (6 Ryan Spin i avd 1) och sedan lyft fram flera 1-2-3 %-are som "man" räknat som chanslösa. Vill det sig illa kan det bli stora pengar i morgon. Kanske spiklöst med U hästar?
|
|
|