Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-09, 19:24   #271

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
5 Pebbe Simoni, intressant i sista om man ska spela DD. Van vid skor och kuskändring (förbättring?)...
Härligt! Såg nyss att jag satte DD:n, då jag var ifrån ett tag. Skönt odds dessutom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nicklas (+1), kasse (+1)
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-09, 19:39   #272
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Eller också kanske det är så enkelt att hästen är riktigt bra........
Ikonen Chrille anser att man ska titta på hästen och ev tränaren. Det skiljer så lite mellan kuskarna, typ 15 bästa
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-09, 19:44   #273

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Finns ingen i Sverige som lirar kusk mer än Chrille.
Han kommer alltid välja en medelmåtta med bra kusk, före en topphäst med dålig kusk.

Han såld f.ö. lokalpuben här när han tog potten på Åby.

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Ikonen Chrille anser att man ska titta på hästen och ev tränaren. Det skiljer så lite mellan kuskarna, typ 15 bästa
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-09, 21:00   #274

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Finns ingen i Sverige som lirar kusk mer än Chrille.
Han kommer alltid välja en medelmåtta med bra kusk, före en topphäst med dålig kusk.

Han såld f.ö. lokalpuben här när han tog potten på Åby.
Han vill ju inte riktigt erkänna det heller att det är så.
Gammal 2016-01-09, 22:25   #275

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Fan vilken bitter omgång och det är ett under att jag inte får med mig en krona.
1: Äckel-Örjan hinner som vanligt inte fram (huvud) när jag spikat honom. Och så vinner CS som jag länge hade med varje gång.
2: Äckel-Örjan håller undan (huvud) mot 3 som var en av två A-hästar.
3: Hatten av till MackPeter som gav oss insikt. Jag lämnade den som ensam A.
4: Mitt drag Quantum Outlook blir dragen sist av trött häst och gör den sedan grymt. Den vinner lätt med normalt lopp. Tack Wee fanns med som B.
5: Här var jag helt ute och cyklade som helt tog bort Shogun på att jag inte trodde den skulle räcka från förmodad dödens. Skrev dock tidigt i veckan att den måste med.
6: Spik på DTT som självklart kom tvåa och känslan var att det var högst tveksamt om Candor Hall höll sig till rätt gångart på upploppet. Unnar dock Björn segern efter snygg styrning.
7: Bantade bort 5,6 som C-hästar det sista jag gjorde. Hade varit hyfsat bittert med om jag åkt på det.

Utöver detta hade jag vinnare på Quantum Outlook, Bergshults Leffe och Mellby Ciceron..

Slutsats 1: Det är få saker som jag hyser sådan hatkärlek till som detta. Hur är det möjligt att ha så många bra idéer och få så dåligt betalt??

Slutsats 2: Det är som knark detta, vore ju lättare att lägga av om det inte kändes som man var nära var och varannan gång.

Slutsats 3: Förutom att det är hopplöst att komma rätt på Örjan så är det ju sedan länge rätt lätt att inse att Bergh är helt talanglös på V75.
znipstern (+5), SO (+5)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-09, 22:38   #276

Standard

Ska väl dock tillägga att jag hade behövt minst 10 streck för att få med Candy Store. Utöver den känns inte raden omöjlig att sätta, är ju ändå 3-4 potentiella spikar som vinner.
Gammal 2016-01-10, 00:17   #277

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Ser ju tyvärr ut som det ska bli mildare väder i helgen och även nederbörd. Det gör redan svåra Åby-lopp än mer svåranalyserade. Lite tidiga tankar (sett i ljuset av att jag varit iskall på streckspelen det senaste):
1: 9 klar förstahäst för mig men tyckte kanske den kunde gjort det bättre senast. Gillar även 7 som var riktigt bra på Åby senast. Svårt se Dernier Viking vinna med skor även om den inte möter mkt mot vad den brukar. 5 är tokskrällen.
2: Inte koll på hur bra 6 är men känns väl som förstastrecket. Vill dock inte släppa 7 som jag trodde på senast. Och 1 kanske kan överraska från spets igen.
3: Kommer nog gå rätt ut på det MackPeter säger och spika 11. Alternativt dubblar jag med 4 som visat tidigare att den duger på V75 och som kanske kan slippa dödens nu.
4: Hopplösa lopp att analysera och typiskt sådan lopptyp där statistiken kommer att kunna ge vägledning vad det lider. OJA får förstastrecket med 5 och 6 såg stark ut senast. 8 är ju nu härdad och tidig liksom 13 som körs av ordinarie kusk och som "alltid" är på plats. 7 känns också tidig.
5: 2 klart förstastreck men kommer att ha svårt ta bort 3 som den såg ut senast. Känns också som 6 kan bli bra värde i den här gången men Jansson är ingen favorit.
6: Var direkt inne på att spika DTT trots läget. Vid gardering av den såg 9 riktigt vass ut senast och 11 är en favorit. De där framme tror jag mindre på och av principskäl väljer jag nog bort Bergh.
7: Finns inte att spika 11 som strecken är nu. 4 mkt tidig för mig liksom 5 och 6 om strecken stannar under 5%. Är mer inne på den här Bergh-hästen än den i förra.
Borde helt enkelt följt de tidiga tankarna mer..
Gammal 2016-01-10, 01:08   #278

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Borde helt enkelt följt de tidiga tankarna mer..
I spel hjälper det inte att vara efterklok.

Då är alla vinnare...
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-10, 02:56   #279

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 826
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Master crowe lika bra som Puro sagt. Åttonde segern på 10 starter. Börjar segerstaplingen nu på V75.
Varför spikade du inte? Du skulle gjort som alla delägare och spelat tungt!
Heja Järfälla och Hässelby!
Karlsson73 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-10, 10:53   #280

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av newbranch Visa inlägg

Bestraffningar: Takter Johnny, 500 kr, för att ej ha haft fot i fotstöd.
För övrigt ett otyg som man ser var och varannan dag av Takter! Bra att det bestraffas.

Varför gör han så? Vad vinner man på det?
Gammal 2016-01-10, 13:39   #281

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ztazze Visa inlägg
I spel hjälper det inte att vara efterklok.

Då är alla vinnare...
Klart det inte hjälper den här omgången men jag tänker att reflektion och uppföljning är nyckeln till att bli bättre.
För övrigt är det ytterst märkligt hur extremt lite det är av den varan generellt inom spel. Tipstjänsterna borde t.ex. följas upp mer. Statistik-Jens är väl den som närmar sig detta men jan blir å andra sidan i överkant fyrkantig och glömmer att det är djur och människor vi pratar om.
Gammal 2016-01-10, 16:02   #282

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson73 Visa inlägg
Varför spikade du inte? Du skulle gjort som alla delägare och spelat tungt!
Heja Järfälla och Hässelby!
Ojjdå - du känner mig uppenbarligen.
Min närmsta rådgivare på väg från Halland till Mölndal ringde mig på lördag fm. Han hade pratat med Flemming och menade att Wham Bam sida vid sida slår Master Crowe. Min andre delägare i bolagssystemet var hela veckan emot att spika Master Crowe. Mitt självförtroende räckte inte och jag fegade ur och garderade i sista stund innan systemet skulle lämnas in.
På eget system spikade jag självfallet. Men det räckte bara till några femmor. Men vinnarna i första och sista avdelningarna hittar jag aldrig. Bergshults Leffe (och Pioneer FH) trodde jag mycket på i sista.
Master Crowe har inlett ett staket av ettor i V75. Då ska jag spika oavsett streckprocent. Heja tränargeniet Puro! Han bryr sig mer om sina hästar än hästägarna. Då tappar man hästar från självupptagna ägare.
Migge (+5), abstruse (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td