|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-01-09, 19:24 | #271 |
Härligt! Såg nyss att jag satte DD:n, då jag var ifrån ett tag. Skönt odds dessutom.
|
|
2016-01-09, 19:39 | #272 |
|
|
2016-01-09, 19:44 | #273 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Finns ingen i Sverige som lirar kusk mer än Chrille.
Han kommer alltid välja en medelmåtta med bra kusk, före en topphäst med dålig kusk. Han såld f.ö. lokalpuben här när han tog potten på Åby.
2016-01-09, 21:00 | #274 |
Han vill ju inte riktigt erkänna det heller att det är så.
2016-01-09, 22:25 | #275 |
Fan vilken bitter omgång och det är ett under att jag inte får med mig en krona.
1: Äckel-Örjan hinner som vanligt inte fram (huvud) när jag spikat honom. Och så vinner CS som jag länge hade med varje gång. 2: Äckel-Örjan håller undan (huvud) mot 3 som var en av två A-hästar. 3: Hatten av till MackPeter som gav oss insikt. Jag lämnade den som ensam A. 4: Mitt drag Quantum Outlook blir dragen sist av trött häst och gör den sedan grymt. Den vinner lätt med normalt lopp. Tack Wee fanns med som B. 5: Här var jag helt ute och cyklade som helt tog bort Shogun på att jag inte trodde den skulle räcka från förmodad dödens. Skrev dock tidigt i veckan att den måste med. 6: Spik på DTT som självklart kom tvåa och känslan var att det var högst tveksamt om Candor Hall höll sig till rätt gångart på upploppet. Unnar dock Björn segern efter snygg styrning. 7: Bantade bort 5,6 som C-hästar det sista jag gjorde. Hade varit hyfsat bittert med om jag åkt på det. Utöver detta hade jag vinnare på Quantum Outlook, Bergshults Leffe och Mellby Ciceron.. Slutsats 1: Det är få saker som jag hyser sådan hatkärlek till som detta. Hur är det möjligt att ha så många bra idéer och få så dåligt betalt?? Slutsats 2: Det är som knark detta, vore ju lättare att lägga av om det inte kändes som man var nära var och varannan gång. Slutsats 3: Förutom att det är hopplöst att komma rätt på Örjan så är det ju sedan länge rätt lätt att inse att Bergh är helt talanglös på V75. |
|
2016-01-09, 22:38 | #276 |
Ska väl dock tillägga att jag hade behövt minst 10 streck för att få med Candy Store. Utöver den känns inte raden omöjlig att sätta, är ju ändå 3-4 potentiella spikar som vinner.
|
|
2016-01-10, 00:17 | #277 | |
Citat:
|
||
2016-01-10, 01:08 | #278 |
|
|
2016-01-10, 02:56 | #279 |
|
|
2016-01-10, 10:53 | #280 | |
Citat:
Varför gör han så? Vad vinner man på det?
2016-01-10, 13:39 | #281 | |
Citat:
För övrigt är det ytterst märkligt hur extremt lite det är av den varan generellt inom spel. Tipstjänsterna borde t.ex. följas upp mer. Statistik-Jens är väl den som närmar sig detta men jan blir å andra sidan i överkant fyrkantig och glömmer att det är djur och människor vi pratar om. |
||
2016-01-10, 16:02 | #282 | |
Citat:
Min närmsta rådgivare på väg från Halland till Mölndal ringde mig på lördag fm. Han hade pratat med Flemming och menade att Wham Bam sida vid sida slår Master Crowe. Min andre delägare i bolagssystemet var hela veckan emot att spika Master Crowe. Mitt självförtroende räckte inte och jag fegade ur och garderade i sista stund innan systemet skulle lämnas in. På eget system spikade jag självfallet. Men det räckte bara till några femmor. Men vinnarna i första och sista avdelningarna hittar jag aldrig. Bergshults Leffe (och Pioneer FH) trodde jag mycket på i sista. Master Crowe har inlett ett staket av ettor i V75. Då ska jag spika oavsett streckprocent. Heja tränargeniet Puro! Han bryr sig mer om sina hästar än hästägarna. Då tappar man hästar från självupptagna ägare. |
||
|