Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-02, 11:45   #46

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Det svåra med dagens bolagssystem har varit att klura ut två spikar. I slutändan blev det favoriterna i de första avdelningarna.

1) 10 r4-7 (10 har tagit 16 segrar med amatörkusk och i klenare sällskap. Inte helt övertygande seger senast men nu enormt kuskförstärkt med Ulf, som nu bygger upp sitt segerstaplande för att vinna alla kuskligor i år. Stig H har lagt om träningen och 4 ser allt bättre ut - värst emot)
2) 3 r11-6 (3 är preparerad för detta lopp. Står 20 m bättre till än värsta konkurrenterna)
3) 1,2,4,6 r8-3 (streckar alla med chans)
4) 5,7,10,12 r3-11 (svårlöst lopp där Ulf just startat en segerrad med 5)
5) 1,2,3,5,8 r10-7 (favoriten 3 är en stor, trög, stark bamse, som inte gynnas av den korta distanse. Vem kör i ledningen - 1 eller 5? 8 mycket bra med fick skitspår)
6) 1,4,5,8,9,11 r2-7 (Jörgen säger, att han ska köra i ledning med 2. Favoriten 4 är härdad i V75. Svårlöst lopp, som garderas)
7) 2,3,4,7,10,11 r5-1 (bästa ekipagen är 4,10,11. Ostreckade 3 tar ledningen om kusken vill - vann han inte detta lopp förra året? Jag fattar inte varför "alla" skriker om 5 - får inte plats på min lapp)

Kostar 1440:-. Gott Nytt V75-År!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-02, 11:50   #47

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liljendahl Visa inlägg
Gloria sund!! 8% ett skämt? Kommer bli körning o hon e spurtstark. Sparat senast. Toppform. Spikas!
8% är väl rätt nyktert på dom förutsättningarna? Ett sto från spår 10 på 1640.
Men det är klart, undantagshästar som Delicious US och Gloria Sund spöar grabbarna även därifrån

Spika på du...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-02, 11:57   #48

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det svåra med dagens bolagssystem har varit att klura ut två spikar. I slutändan blev det favoriterna i de första avdelningarna.

1) 10 r4-7 (10 har tagit 16 segrar med amatörkusk och i klenare sällskap. Inte helt övertygande seger senast men nu enormt kuskförstärkt med Ulf, som nu bygger upp sitt segerstaplande för att vinna alla kuskligor i år. Stig H har lagt om träningen och 4 ser allt bättre ut - värst emot)
2) 3 r11-6 (3 är preparerad för detta lopp. Står 20 m bättre till än värsta konkurrenterna)
3) 1,2,4,6 r8-3 (streckar alla med chans)
4) 5,7,10,12 r3-11 (svårlöst lopp där Ulf just startat en segerrad med 5)
5) 1,2,3,5,8 r10-7 (favoriten 3 är en stor, trög, stark bamse, som inte gynnas av den korta distanse. Vem kör i ledningen - 1 eller 5? 8 mycket bra med fick skitspår)
6) 1,4,5,8,9,11 r2-7 (Jörgen säger, att han ska köra i ledning med 2. Favoriten 4 är härdad i V75. Svårlöst lopp, som garderas)
7) 2,3,4,7,10,11 r5-1 (bästa ekipagen är 4,10,11. Ostreckade 3 tar ledningen om kusken vill - vann han inte detta lopp förra året? Jag fattar inte varför "alla" skriker om 5 - får inte plats på min lapp)

Kostar 1440:-. Gott Nytt V75-År!
En sämre favorit än resaearch får man leta efter o där behövs enormt med tur enligt mig om Uffe ska ro hem det loppet. Hästen varvade på en 18 tid i senaste loppet och det var med sega ben i mål! Hur kan man från stallet mena att den är tillbaka i samma goda slag som för ett år sen är en gåta?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-02, 12:00   #49

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
En sämre favorit än resaearch får man leta efter o där behövs enormt med tur enligt mig om Uffe ska ro hem det loppet. Hästen varvade på en 18 tid i senaste loppet och det var med sega ben i mål! Hur kan man från stallet mena att den är tillbaka i samma goda slag som för ett år sen är en gåta?
Köper inte heller den som vinnare i dag
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-02, 12:00   #50

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4163
Standard

Det är ett skämt att Global Rebellion är favorit. Davis Neves måste tagit några nubbar för mycket under jul och nyår om han rekommenderar spik på denna...tål absolut inget grovjobb för fem öre och spets är heller inte aktuellt idag.

Jorma lär väl som bäst sitta 3-4 utvändigt och sen är det knappast aktuellt med dödens utan den kommer kanske spurta in på en plats..
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-02, 12:06   #51

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 657
Standard

SV?

Har någon sv att bjuda på ?=)
frillans är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-02, 12:08   #52

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Här osar det katt

Sen om kusken får till det är en annan femma, men klart intressant.
Gammal 2016-01-02, 12:09   #53
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av frillans Visa inlägg
Har någon sv att bjuda på ?=)
kika runt lite här på sharps så ska du se att du hittar det.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-02, 12:13   #54

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Här osar det katt

Sen om kusken får till det är en annan femma, men klart intressant.
inte omöjligt. mycket svårt lopp. classification som det är lite skrik på köper jag inte heller. Jens patrik har dåligt spår men ganska fin häst o borde duga en bit i detta gäng
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-02, 12:25   #55

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1802
Standard

Classification i första

Hade toppform i januari förra året. Spets och slut!
Favoriten bara vinner i andra och Food Money gör att kommentatorerna gormar om att sagan fortsätter.
Sen är det bara att gardera de fyra sista.
Kusken1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-02, 12:29   #56

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
inte omöjligt. mycket svårt lopp. classification som det är lite skrik på köper jag inte heller. Jens patrik har dåligt spår men ganska fin häst o borde duga en bit i detta gäng
Nej Classification känns ganska kall, dom verkar ligga lågt från stallet också. Utter hade jag nog singlat med Erik, med Ville kommer den inte ens med på kupongen. Den modige spikar Örjan och hoppas att han får snurr på hästen idag, för då tror jag den vinner.
Gammal 2016-01-02, 12:32   #57

spiifiis avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 803
Standard

Mr.Vox på 9% i sista avdelningen? Där har vi omgångens bästa spelvärde!! Funkar med skor, håller sig allt som oftast i främre träffen under vinterhalvåret och jag ser absolut inte Magnus Jacobsson som sämre kuskval än Uffe som satt upp senast bakom honom.
Jag spikar nog
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Knutman (+5)
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-02, 12:38   #58

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Det är inte svårt att såga Research som spik i första. Jag har satt några frågetecken i min motivering om kvalitèn på hans senaste segerlopp. Björn baissar den också i Björnkollen. Men till slut bestämde jag mig för att göra ett inverterat TV system. Om han varvade på en 18-tid senast måste han gått en 13-tid sista varvet på sega ben i mål. Man kan välja, om man vill lyfta fram första eller sista varvet.

Men vad jag saknar är dina egna förslag till spikar. Du lyfter Krusen i andra och tar upp Ulf som kuskförstärkning. De har springspår - men Krusen hoppar ofta. Därför står jag fast vid Mjölner Komet. Men vi har några timmar på oss att hitta andra spikförslag nu "om_vintern".
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-02, 12:39   #59

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4163
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spiifii Visa inlägg
Mr.Vox på 9% i sista avdelningen? Där har vi omgångens bästa spelvärde!! Funkar med skor, håller sig allt som oftast i främre träffen under vinterhalvåret och jag ser absolut inte Magnus Jacobsson som sämre kuskval än Uffe som satt upp senast bakom honom.
Jag spikar nog
Tveksamt...lär hamna på vingel direkt och ifrån kön så vinner den inte...Bolt Boko hade jag singlat med en annan kusk, där snackar vi form
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-02, 12:43   #60

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
11 Krusen, U. Ohlsson 9%
– Jag tror att Mjölner Komet kan bli
svårslagen om den springer en 1.24-tid.
Jag har kört Krusen förut och han är bra
men lite knepig. Jag tror inte att han går
bättre för mig än för ägaren, säger Ulf.

Utan att låta kaxig, fullständigt skit i vad tränare och kuskar säger. De vet ingenting om konkurrenter, löpningsförlopp eller som nu, vilken kusk som är bäst. Dessutom är de ödmjuka som fan mot varandra vilket givetvis är fullt förståeligt, men de hjälper inte dig som spelare. Lyssna på vad de har att säga om balans, vagn, huvudlag med mera men sen stänger du av örat.

Research till exempel, de säger att den hittar formen, vad är det för skitsnack? Såg tröttare ut än en P21-häst sist. Nu favorit? Fattar nada.

Och självklart kör Uffe Krusen, Krusse och allt vad de heter 10-20 gånger bättre än Krusenstierna själv.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td